Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » søndag, 26. apr, 2009 23:12

Jeg vil næsten hellere have Downing end Silva. GOAL.com(de har selvfølgelig også så mange rygter at det i sig selv gør dem utroværdige) skriver at Tottenham står forrest i køen for Downings underskrift, og at han primært vil væk for at komme med til VM. http://goal.com/en/news/9/england/2009/ ... rough-exit
Hvis vi henter en Downing istedet for Young er der jo også flere penge til at investere i dybden på holdet end, hvis det blev til en mand som A. Young.

Wheater kunne være fornuftig hvis Agger ryger til sommer, vi kunne måske komme ud på den anden side med et lille plus efter sådan et skifte, MArtins og Alves ville være gode angrebs reserver.

Justin Hoyte ville jeg også gerne have ind som HB reserve, Glen Johnson er næsten for stort et navn til at have som reserve, mens Arbeloa nok er en bedre spiller.

HVis der så blev råd til Barry, vil det nok også få Villa til at behold Ashley Young, så kan vi hente ham om et år.
Senest rettet af Peter From mandag, 27. apr, 2009 10:19, rettet i alt 1 gang.

Kriller

Indlæg af Kriller » mandag, 27. apr, 2009 08:15

Peter From skrev: Wheater kunne være fornuftig hvis Agger er ryger
Såfremt han ryger, så skal han ud. Jeg har hørt en del dårlige ting om passiv rygning.

Peter From

Indlæg af Peter From » mandag, 27. apr, 2009 10:24

Kriller skrev:
Peter From skrev: Wheater kunne være fornuftig hvis Agger er ryger
Såfremt han ryger, så skal han ud. Jeg har hørt en del dårlige ting om passiv rygning.
:oops: Der skulle selvfølgelig stå hvis Agger ryger ud, eller noget i den stil. Det er ikke så godt når man skal multitaske og så gør en masse ting halvt :D

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » mandag, 27. apr, 2009 14:04

Nej tak til bundholdenes spillere! Jo vist Martins og Downing er gode spillere, men i mine øjne er det slet ikke det vi mangler. Vi mangler en superstjerne! At jeg så ikke tror på Benitez køber en er en anden sag, men vi mangler en som kan gøre en forskel. Ikke flere til bænken!
Hvis vi vil være med i den absolute top, må vi også have top spillere. Gerrard og Torres kan ikke skabe alt selv.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Ægget

Indlæg af Ægget » tirsdag, 28. apr, 2009 09:10

Kristoffer skrev:Nej tak til bundholdenes spillere! Jo vist Martins og Downing er gode spillere, men i mine øjne er det slet ikke det vi mangler. Vi mangler en superstjerne! At jeg så ikke tror på Benitez køber en er en anden sag, men vi mangler en som kan gøre en forskel. Ikke flere til bænken!
Hvis vi vil være med i den absolute top, må vi også have top spillere. Gerrard og Torres kan ikke skabe alt selv.
Benayoun blev hentet i West Ham, og han gør det da jævnt godt - han skaber da en masse.

Andre spillere før de kom til europæiske storklubber:
Cristiano Ronaldo - fra Sporting til Man. Utd.
Ibrahimovic - fra Ajax til Inter Milan
Messi - fra Newell's Old Boys til Barcelona
Ronaldinho - fra Paris Saint-Germain til Barcelona
Kaka - fra Sao Paulo til Milan
Ribery - fra Marseille til Bayern München

Jeg ved godt at det er forskellige situationer og forskellige spillere, men bare fordi man ikke lige spiller i en stor-klub, så kan det jo være at man kan udvikle sig videre. Jeg vil ikke afskrive Downing bare fordi han spiller på et nedrykningstruet hold. Han er vel ikke på landsholdet for sjov?

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » tirsdag, 28. apr, 2009 12:17

Ægget skrev:
Kristoffer skrev:Nej tak til bundholdenes spillere! Jo vist Martins og Downing er gode spillere, men i mine øjne er det slet ikke det vi mangler. Vi mangler en superstjerne! At jeg så ikke tror på Benitez køber en er en anden sag, men vi mangler en som kan gøre en forskel. Ikke flere til bænken!
Benayoun blev hentet i West Ham, og han gør det da jævnt godt - han skaber da en masse.

Jeg ved godt at det er forskellige situationer og forskellige spillere, men bare fordi man ikke lige spiller i en stor-klub, så kan det jo være at man kan udvikle sig videre. Jeg vil ikke afskrive Downing bare fordi han spiller på et nedrykningstruet hold. Han er vel ikke på landsholdet for sjov?
En lille korrektion: Ibrahimovic kom til Inter fra Juventus, da de zebrastribede blev tvangsnedrykket ;)
Men ellers er jeg enig, en superstjerne ville gøre godt. Desværre tror jeg bare ikke én enkelt spiller er nok, så derfor kunne fx Downing være interessant, hvis Babel smutter til sommer.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 28. apr, 2009 13:07

Ved ikke om nyheden er postet før, men ellers:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... -21314365/
I will have to sell before I buy in the summer, warns Rafa Benitez

By David Maddock 28/04/2009

Barclays Premier League

Rafa Benitez has admitted he will be forced to sell before he can buy his top targets to challenge for the title again next season.

Benitez is keen to sign David Silva and Raul Albiol, plus last year's top target Gareth Barry to strengthen his squad. He also needs an attacking right back.

But he will only have around £25million to spend without selling first.

Advertisement - article continues below »

"I have an idea of who we want, but maybe we need to sell someone to increase what I already have to spend," he said. "Every year it is important to sign good players, the right players, and this year even more so." Ryan Babel is likely to go and Daniel Agger is a target for Milan and Juventus.

Andriy Voronin could stay at Hertha Berlin.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » tirsdag, 28. apr, 2009 14:12

Den bedste handel til sommer vil være hvis dukkelise (ronaldo) røg til real.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 28. apr, 2009 14:19

Det vigtigste er nærmest, at kontrakten med Agger forlænges. Jeg håber godt nok ikke han begynder at sælge ud - af ham eller af Babel for den sags skyld - for at få råd til nye spillere. Det er før set, at spillere med ringe sæsoner er blomstret på påny, og jeg ville egentlig gerne give Babel en chance til, hvor han skubber Riera ud på bænken i næste sæson.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. apr, 2009 14:35

AJ skrev:Det vigtigste er nærmest, at kontrakten med Agger forlænges. Jeg håber godt nok ikke han begynder at sælge ud - af ham eller af Babel for den sags skyld - for at få råd til nye spillere. Det er før set, at spillere med ringe sæsoner er blomstret på påny, og jeg ville egentlig gerne give Babel en chance til, hvor han skubber Riera ud på bænken i næste sæson.
Har vi råd til at tage chancen med Babel i næste sæson? Råd skal forstås både økonomisk og sportsligt. Det kan f.eks. være (et tænkt eksempel) at Babel kan indgå som del af en byttehandel med en stjernespiller. Vi har ikke kontanterne til at købe spilleren, men med Babel inkluderet i handlen, kan vi købe ham. Har vi så råd til at give Babel chancen?

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 28. apr, 2009 14:45

Hvilken stjernespiller?

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 33

Indlæg af matty » tirsdag, 28. apr, 2009 14:46

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:Det vigtigste er nærmest, at kontrakten med Agger forlænges. Jeg håber godt nok ikke han begynder at sælge ud - af ham eller af Babel for den sags skyld - for at få råd til nye spillere. Det er før set, at spillere med ringe sæsoner er blomstret på påny, og jeg ville egentlig gerne give Babel en chance til, hvor han skubber Riera ud på bænken i næste sæson.
Har vi råd til at tage chancen med Babel i næste sæson? Råd skal forstås både økonomisk og sportsligt. Det kan f.eks. være (et tænkt eksempel) at Babel kan indgå som del af en byttehandel med en stjernespiller. Vi har ikke kontanterne til at købe spilleren, men med Babel inkluderet i handlen, kan vi købe ham. Har vi så råd til at give Babel chancen?
han skal bare fyres afsted, han spiller kun godt når modstanderen har spillet 95 min. eller mere (læs ekstratid)
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » tirsdag, 28. apr, 2009 15:14

Ægget skrev:

Der er ikke mange af de hold du nævner som ligger i bunden af premier league, hvilket var hvad jeg mente :) At gode spillere også kan komme fra ringere hold er jeg helt med på, ellers ville det blive meget svært for os at finde noget ordentligt materiale til sommer med de nye udmeldinger.
Downing er en god spiller, dog mener jeg han er en typisk 4-4-2 kant og dermed ikke det vi søger til vores venstrekant. At Benayoun har udviklet sig som han har det sidste halve år, kunne ingen vist have forudset, men hvis Benitez kan finde en til af hans slags og så måske et niveau højere, har vi vores egen "discount" superstar. Det sker dog utrolig sjældent og man må desværre bare konkludere at man i de fleste tilfælde får det man betaler for. Man U og Chelsea er vel gode eksempler.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 28. apr, 2009 15:54

Masche20 skrev:Ved ikke om nyheden er postet før, men ellers:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... -21314365/
I will have to sell before I buy in the summer, warns Rafa Benitez

By David Maddock 28/04/2009

Barclays Premier League

Rafa Benitez has admitted he will be forced to sell before he can buy his top targets to challenge for the title again next season.

Benitez is keen to sign David Silva and Raul Albiol, plus last year's top target Gareth Barry to strengthen his squad. He also needs an attacking right back.

But he will only have around £25million to spend without selling first.

Advertisement - article continues below »

"I have an idea of who we want, but maybe we need to sell someone to increase what I already have to spend," he said. "Every year it is important to sign good players, the right players, and this year even more so." Ryan Babel is likely to go and Daniel Agger is a target for Milan and Juventus.

Andriy Voronin could stay at Hertha Berlin.
Ifølge denne her http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 022629.stm er det David Villa (ikke Silva) og Glen Johnson, som Rafa gerne vil hente udover Barry...

Peter From

Indlæg af Peter From » tirsdag, 28. apr, 2009 17:43

Kristoffer skrev:Der er ikke mange af de hold du nævner som ligger i bunden af premier league, hvilket var hvad jeg mente :) At gode spillere også kan komme fra ringere hold er jeg helt med på, ellers ville det blive meget svært for os at finde noget ordentligt materiale til sommer med de nye udmeldinger.
Downing er en god spiller, dog mener jeg han er en typisk 4-4-2 kant og dermed ikke det vi søger til vores venstrekant. At Benayoun har udviklet sig som han har det sidste halve år, kunne ingen vist have forudset, men hvis Benitez kan finde en til af hans slags og så måske et niveau højere, har vi vores egen "discount" superstar. Det sker dog utrolig sjældent og man må desværre bare konkludere at man i de fleste tilfælde får det man betaler for. Man U og Chelsea er vel gode eksempler.
Bunden af Premier League er jo næsten bedre end midten af alle andre ligaer. Jeg tror at Downing er ung nok til at han stadig kan lære nye tricks og spille længere fremme på banen.
Selvfølgelig er det da rigtigt at der findes bedre spillere end Downing, men tror han er god nok til at slå Riera og Babel. Venstre kanten er ved at være den eneste plads, hvor det er tvivlsomt om førstevalget er godt nok og så har vi vel tre-fire pladser, hvor andet valget så vidt vides ikke har den fornødne kvalitet. Det er fire-fem spillere, det bliver hurtigt dyrt, også selvom vi har en håndfuld salgsemner vi ikke kommer til at savne voldsomt. Kunne man hente fra Ribery og deropad kunne jeg sagtens klare mig uden andre signings, hvis vi ikke har solgt Alonso for at få råd. Mens blev det til Villa, Silva, Young eller Eto'o kunne vi nøjes med Barry ved siden af. Men det er jo ikke det mest realistiske, så kunne man hente en venstre kant som Downing eller Barneta, der måske er god nok og nok bedre end Riera. Og få sikret dybden på holdet, så vil vi ikke være så sårbare over for skader og fromdyk, og have en bedre sæson 09-10 end 08-09.

Besvar