Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 01. aug, 2013 09:48

Emmy skrev:Hvis det er ham fra Atl. Madrid så er han ganske målfarlig og teknisk dygtig. Men han virker til at være ret usympatisk i flere af de kampe jeg har set sidste sæson. Og har fået flere røde kort i løbet af såvidt jeg husker.
Haha har lige stjålet nedenstående link fra RAWK, det ser ud til der er Suarez nr.2 :)

"He'll be trouble. Maybe even more than Suarez, judging by this"

http://bleacherreport.com/articles/1646 ... ted-player
Billede

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 01. aug, 2013 09:58

Kom nu med en mega signing af en eller anden art. That's what we need! En rigtig god angriber så vi også er dækket ind hvis Suarez hamrer afsted. Hvilken angriber kunne det være... Det er bare et fremragende spørgsmål
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » torsdag, 01. aug, 2013 10:19

Liverpols manager understreker at det jobbes hardt i kulissene for å blinke ut spillere som kan styrke laget. Dette på et tidspunkt hvor det er en måned igjen av transfervinduet og det fortsatt hersker usikkerhet om fremtiden til stjernespiller Luis Suarez.

- Det må være av rett kvalitet, det er det vesentlige, forklarer Brendan Rodgers til LFC TV om hvilke spillere man er på utkikk etter.

- Vi har penger tilgjengelig hvis vi har mulighet til å hente inn kvalitet, men hvis det ikke er tilgjengelig da kommer vi ikke til å bruke penger for pengenes skyld.

- Vi arbeider virkelig hardt for å hente inn den type spiller som virkelig kan hjelpe oss og føre oss fremover. Vi må bare se på hva som er tilgjengelig og hva vi har råd til.
Fra den norske
http://liverpool.no/newspg.aspx?id=37812&zone=1

Det giver jo mening de skal ikke bare skyde pengene afsted.
Vi fik jo to fremragende signinger i januar, håber selvfølgelig vi henter en eller to nu.
Men alternativt skal vi vente.
Jeg syntes dog at ligeså meget det handler om vi viser vi gerne vil være med i toppen.
At beholde Suarez er et godt statement, specielt også ikke at sælge ham til Arsenal.
Men at beholde ham og hente en klasse signing eller to, vil være verdensklasse.
Jeg håber virkelig vi får en eller to ind, men samtidig skal vi heller ikke smide åndssvagt mange penge efter en spiller fordi det bliver sidst i vinduet.
Billede

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » torsdag, 01. aug, 2013 12:13

Emmy skrev:Hvis det er ham fra Atl. Madrid så er han ganske målfarlig og teknisk dygtig. Men han virker til at være ret usympatisk i flere af de kampe jeg har set sidste sæson. Og har fået flere røde kort i løbet af såvidt jeg husker.
Her kan man få et indblik i nogle af Costas "kvaliteter". Han virker yderst provokerende og bruger det tydeligvis som et værktøj til at hidse sine modstandere op. Suarez ligner jo nærmest en engel ved siden af.

Selvom det nok er meget usandsynligt at han skulle skifte til Liverpool, så kan jeg ikke lade vær med at lege med tanken. Forestil jer et angreb bestående af Costa og Suarez. Det er på både et vildt skræmmende scenarie, men alligevel lidt tiltrækkende. Vi ville i hvert fald konsolidere os som klassens frække dreng og fodboldens badboys med to grænsesøgende, kyniske og ustyrlige angribere der ville drive enhver modstander til vanvid.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » torsdag, 01. aug, 2013 12:19

Liverdrengen skrev:Kom nu med en mega signing af en eller anden art. That's what we need! En rigtig god angriber så vi også er dækket ind hvis Suarez hamrer afsted. Hvilken angriber kunne det være... Det er bare et fremragende spørgsmål
Ja, kom nu BR med de lovede big signings!!!! lader til at Solgado ryger til Spurs og at Suarez ikke rigtig kan få lokket nogen til at købe ham for 50 mill, så måske vi skal trækkes med en spiller som har brændt alle sine broer i klubben og ikke mindst hos fansene! Ikke nogen optimal situation for nogen af parterne.

Men glæder mig til at BR trækker et par store kaniner op af hatten og jeg mener STORE kaniner og ikke en lille hamster som CE eller andet udueligt. Jeg har et frisk bud på en billig løsning til vores angreb. Carlton Cole! For få sæsoner siden på landsholdet og tæt på at skifte til os og nu en free agent! Det er en chance, det ved jeg godt, men han koster ikke noget og kan vel lokkes med en brøkdel i løn, i forhold til alle mulige andre. Var tæt på at skrive kontrakt med CP for nylig, men det strandede på hans lønkrav, men mon ikke vi uden problemer kan matche det.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » torsdag, 01. aug, 2013 12:39

Harvey skrev:... Carlton Cole!...
NEJ TAK! Så hellere undvære nogen signings overhovedet.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 01. aug, 2013 12:56

MrBoywunder ‏@MrBoywunder 23m
L'Equipe say Andre Ayew is keen to hold talks with Liverpool.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 01. aug, 2013 12:58

Hvem??
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 01. aug, 2013 13:01

LFC_20 skrev:MrBoywunder ‏@MrBoywunder 23m
Link?
I det mindste linke til mandens profil.

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 01. aug, 2013 13:05

Mugge skrev:
Link?
https://twitter.com/MrBoywunder

Også herfra;

Get French Football ‏@GFN_France 3t
Confirmed: We understand on very good authority that Andre Ayew has contacted Liverpool to demonstrate his interest in signing. #LFC

https://twitter.com/GFN_France

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. aug, 2013 13:22

RedRedRed skrev:
Mugge skrev:
Link?
https://twitter.com/MrBoywunder

Også herfra;

Get French Football ‏@GFN_France 3t
Confirmed: We understand on very good authority that Andre Ayew has contacted Liverpool to demonstrate his interest in signing. #LFC

https://twitter.com/GFN_France
Han er ikke speciel målfarlig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. aug, 2013 13:23

Xenne skrev:
Haha har lige stjålet nedenstående link fra RAWK, det ser ud til der er Suarez nr.2 :)

"He'll be trouble. Maybe even more than Suarez, judging by this"

http://bleacherreport.com/articles/1646 ... ted-player
Aspas kan vist også godt stjerne af.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 01. aug, 2013 13:42

Harvey skrev:Ja, kom nu BR med de lovede big signings!!!!

Men glæder mig til at BR trækker et par store kaniner op af hatten og jeg mener STORE kaniner

Jeg har et frisk bud på en billig løsning til vores angreb. Carlton Cole!
Er det bare mig, eller er der noget ved de her tre statements, der ikke stemmer overens? Vi skal have store signings. Du glæder dig til at se store kaniner trukket op ad hatten. Men du vil have en billig løsning til vores angreb i form af en angriber, der sidste sæson startede 16 kampe for et oprykkerhold og scorede 2(TO!) mål, for efterfølgende at blive fritstillet, fordi han ikke blev fundet god nok. I don't get it.

Eller mener du fysisk stor, når du snakker "store signings" og "store kaniner"? For det har du ret i, at Carlton Cole er. Desværre er han også en middelmådig fodboldspiller.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » torsdag, 01. aug, 2013 14:00

Kelly skrev:Han er ikke speciel målfarlig.
Andre Ayew spiller primært som fløj, men kan også spille angriber. Mener han i Marseille også hovedsagligt er brugt på fløjen.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 01. aug, 2013 14:05

Du er dælme underholdene Harvey. Så giver det næsten mere mening at hive Graver frem fra gemmeren.

Anyways. Diego Costa kunne da været et godt bud. Bestemt ikke noget dydsmønster, men de har vi også alt for mange af i truppen. Det er tydeligt, at han lever af at komme i infight og elsker det. Og det kan bestemt være en kæmpe fordel imod de store centrale forsvarere, der huserer i PL.

Papa og Bernard er stadig mine to drømmesignings. Men Costa vil også gøre mig glad. Omend lidt ambivalent, da han så også kommer til at skade vores image - i langt højere grad end Suarez nogensinde vil kunne gøre

Besvar