Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 01. aug, 2013 14:28

Er jeg den eneste, der fanger en utroligt stærk dunst af ironi fra Harveys indlæg? Enhver kan sgu da se, at det er en smule irritation over vores sidden på hænderne, blandet med lidt humor i form af dengang, hvor nogle mente, at Carlton Cole sagtens kunne være et emne. Det var dengang Hodgson havde sat sig i stolen.

Det kan godt være at I ikke bryder jer om Harveys synspunkter. Men hold nu lige, for fanden. Der er skrevet 'IRONI' med store fede typer ud over hans Carlton Cole-forslag.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 01. aug, 2013 14:50

Det er Harvey, så tvivler på der er tale om ironi. Og hvis der er tale om ironi er han jo bare en simpel troll.

Jeg venter egentlig bare på at han logger ind som FrankH og skriver at Carlton Cole ville være en god signing.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 01. aug, 2013 15:47

Dette handler egentlig om, at Eriksen muligvis venter på Liverpool, men jeg smider mere linket, fordi det er første gang i lang tid, jeg ser os kædet sammen med Michu.

http://www.bt.dk/fodbold/kabalen-der-sk ... -liverpool

Hvor de har det fra, ved jeg ikke.
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. aug, 2013 16:15

http://www.intereconomia.com/noticias-/ ... a-20130731
http://www.fanatix.com/news/arsenal-tur ... in/128568/

Costa. Kender i ham. Han er en ret stor angriber 1.88 høj. Er han god ?. Teknisk stærk eller ?.

Hvis han er en brød der fylder lidt i angrebet, syntes jeg det er rigtig spændende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » torsdag, 01. aug, 2013 16:33

Kelly skrev:http://www.intereconomia.com/noticias-/ ... a-20130731

Costa. Kender i ham. Han er en ret stor angriber 1.88 høj. Er han god ?. Teknisk stærk eller ?.

Hvis han er en brød der fylder lidt i angrebet, syntes jeg det er rigtig spændende.
Ja. Han er jordens største røvhul på en fodboldbane. Hold op hvor ville vi have verdens mest groteske angreb, hvis han kom til. Aldrig i livet :aliboronz2:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. aug, 2013 16:34

StevenCarragher skrev:
Kelly skrev:http://www.intereconomia.com/noticias-/ ... a-20130731

Ja. Han er jordens største røvhul på en fodboldbane. Hold op hvor ville vi have verdens mest groteske angreb, hvis han kom til. Aldrig i livet :aliboronz2:
Ok ufatteligt hvis de henter ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 01. aug, 2013 17:05

Costa er da et spændende bud på en ny spiller. Minder vel egentlig en del om Michu i statur og spillestil. Og så tror jeg faktisk, at LFC vil have lidt godt af en mere "os-mod-dem"-mentalitet på banen. Ikke at jeg bifalder Costas unoder - slet ikke, og forhåbentlig forsøger han at nedtone sin opførsel på banen i den henseende - men spillere som Allen og Henderson (selvom han er ved at komme efter det) mangler lidt, ja undskyld, nosser. Spillere som Bellamy og ja faktisk også Adam var i stand til at tage fra og blev næsten mere tændt, når bølgerne gik lidt højt. Aspas har selvfølgelig et ry for at være rimelig temperamentsfuld, men ellers tror jeg, at Henderson, Downing, Allen, Coutinho, Lucas, Sturridge og Alberto er for flinke. LFC manglede i visse kampe fysik og vilje i nærkampene sidste sæson - især i 2-2-kampen imod EFC, og hvis det skal kombineres med de spillertyper, Rodgers godt kan lide, så tror jeg, at vi ofte bevæger os ud i de her tvivlsomme sydlandske typer. Det er selvfølgelig en balancegang, men jeg er ikke umiddelbart skræmt af Costas karakter, selvom han da helt sikkert vil tiltrække sig en del negativ opmærksomhed.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 01. aug, 2013 17:22

Mit bud er at man har overvejet Costa, men de seneste par års sager med Suarez har fået klubben til at droppe idéen. Især set i lyset af vores pr stunt omkring hvilke ord man ikke må bruge når man repræsenterer klubben. En spiller der har været anklaget for racisme, har kastet spyt på og tilnærmelsesvis slået modspillere er nok et unødvendigt gamble.

Ikke at jeg har andet end foragt til overs for den slags aktioner, men synes personligt disse typer er herlige at have med. Costa er optaget af at vinde, og har lært på gaden at det er en af måderne, hvilket så er en naturlig del af hans spil. Om man kan lide det eller ej.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » torsdag, 01. aug, 2013 17:22

Fribytter skrev:Costa er da et spændende bud på en ny spiller. Minder vel egentlig en del om Michu i statur og spillestil. Og så tror jeg faktisk, at LFC vil have lidt godt af en mere "os-mod-dem"-mentalitet på banen. Ikke at jeg bifalder Costas unoder - slet ikke, og forhåbentlig forsøger han at nedtone sin opførsel på banen i den henseende - men spillere som Allen og Henderson (selvom han er ved at komme efter det) mangler lidt, ja undskyld, nosser. Spillere som Bellamy og ja faktisk også Adam var i stand til at tage fra og blev næsten mere tændt, når bølgerne gik lidt højt. Aspas har selvfølgelig et ry for at være rimelig temperamentsfuld, men ellers tror jeg, at Henderson, Downing, Allen, Coutinho, Lucas, Sturridge og Alberto er for flinke. LFC manglede i visse kampe fysik og vilje i nærkampene sidste sæson - især i 2-2-kampen imod EFC, og hvis det skal kombineres med de spillertyper, Rodgers godt kan lide, så tror jeg, at vi ofte bevæger os ud i de her tvivlsomme sydlandske typer. Det er selvfølgelig en balancegang, men jeg er ikke umiddelbart skræmt af Costas karakter, selvom han da helt sikkert vil tiltrække sig en del negativ opmærksomhed.
Du har ret i, at vores spillere har en tendens til at være for forsigtige - specielt fordi vi spiller i Premier League, men når det er sagt, så synes jeg ikke der er plads til to spillere, der slår så meget ud, som Costa og Suarez ville gøre. En midtbaneslider(såsom da Spurs købte Parker) ville ikke være af vejen, men jeg synes på ingen måde vores klub - og brand - ville have godt af en så kontroversiel spiller som Costa.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 01. aug, 2013 17:26

Hold kæft hvor ville jeg ønske at vi fik fingrene i Michu. Hvis han blev hentet ind og vi holder på suarez, så vil jeg næsten sige vi har PrLs bedste offensiv. Overvej lige denne offensiv:

** Suarez - Michu - Coutinho **
******** Sturridge *********
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 01. aug, 2013 18:01

Er vi overhovedet linket med Michu nogle steder?
Badooo siger, hvad han mener!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 01. aug, 2013 18:13

Enig med Fribytter. Costas karakter skræmmer mig ikke. Det kan som Fribytter er inde på omvendt gavne et hold, der i den grad lider, når modstanderen går til stålet i kampene.

Jeg rynker mere på næsen af de fodboldmæssige kvaliteter, som Costa kan bidrage med på banen. Jeg har set en del Atletico kampe de seneste sæsoner, da jeg har en god ven som er hardcore Atleti fan. Vi er begge enige om, at Costa langt fra har de fodboldmæssige kvaliteter til at være en del af den foretrukne start 11'er hos et hold der aspirerer til at være fast bestandel i top 3-4 i Spanien.

Af den grund kan jeg heller ikke se ham være en forstærkning af vores start 11'er. Costa bringer noget vildskab og fightermentalitet på holdet, men han er ofte involveret i boldtab grundet en tvivlsom teknisk kunnen. Af den grund kan jeg ikke se ham indgå i Rodgers koncept. Han er endvidere heller ikke en decideret målsluger, som er garant for 20 mål i ligaen. Et antal mål som Rodgers tidligere har tilkendegivet holdet mangler.

texy

Indlæg af texy » torsdag, 01. aug, 2013 18:28

LFC-Aaby skrev:Hold kæft hvor ville jeg ønske at vi fik fingrene i Michu. Hvis han blev hentet ind og vi holder på suarez, så vil jeg næsten sige vi har PrLs bedste offensiv. Overvej lige denne offensiv:

** Suarez - Michu - Coutinho **
******** Sturridge *********
Fuldkommen enig. Og interessante alternativer.

Hvis der skulle spilles på fysikken

** Downing - Michu - Henderson **
********** Suarez ***********

Og når speed så skal hærge modstandernes forsvar

** Ibe - Coutinho - Sterling **
******* Suarez ***********

Sikke offensive muligheder. Og så fylder Michu også i defensiven, både via hans energiske arbejde og via hans glimrende hovedspil på dødbolde.

Michu og Papa. Og lad os så lukke det vindue inden Arsenal får brugt deres penge.
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. aug, 2013 18:40

Michu hvem har rygtet om ham til LFC?
Tror sku han foretrækker, at blive hos Swansea og Laudrup frem for LFC. Desværre....

texy

Indlæg af texy » torsdag, 01. aug, 2013 18:47

Oomph242 skrev:Michu hvem har rygtet om ham til LFC?
Tror sku han foretrækker, at blive hos Swansea og Laudrup frem for LFC. Desværre....
Kig 11-12 indlæg baglæns.
Kloppite

Besvar