AndreasN skrev:Jeg ville meget nødigt være i mit hus, når min ophidselse løber af med mig, hvis vi signer Willian.
Ophidselse på den gode eller dårlige måde?
AndreasN skrev:Jeg ville meget nødigt være i mit hus, når min ophidselse løber af med mig, hvis vi signer Willian.
ha haOomph242 skrev:AndreasN skrev:Jeg ville meget nødigt være i mit hus, når min ophidselse løber af med mig, hvis vi signer Willian.
Det må blive af den gode slags. Beklager, at jeg ikke var tydelig nok.Oomph242 skrev:AndreasN skrev:Jeg ville meget nødigt være i mit hus, når min ophidselse løber af med mig, hvis vi signer Willian.
Ja. Jeg håber virkelig, at det er rigtig nok. Ender det som en and, så bliver jeg umådelig skuffet.AndreasN skrev:Det må blive af den gode slags. Beklager, at jeg ikke var tydelig nok.Oomph242 skrev:AndreasN skrev:Jeg ville meget nødigt være i mit hus, når min ophidselse løber af med mig, hvis vi signer Willian.
De er også begge bedre end Downing.LFC-Aaby skrev:Jeg kan simpelthen ikke forstå hvis vi ikke er tæt på en erstatning for downing... Vi kan risikere at vi er tvunget til at benytte minimum en af vores to teenagere på kanten mod Stoke.
AndreasN skrev:De er også begge bedre end Downing.LFC-Aaby skrev:Jeg kan simpelthen ikke forstå hvis vi ikke er tæt på en erstatning for downing... Vi kan risikere at vi er tvunget til at benytte minimum en af vores to teenagere på kanten mod Stoke.
Carra tjente, så vidt jeg ved, "kun" £80.000 i ugen. Willian rygtes at tjene £100.000 i ugen. Mindre end Gerrard og Suarez, men mere end alle andre. Sturridge er vist den af nyindkøbene, der får den højeste løn, og den skulle ligge på omkring £65.000. Downings løn på £70.000 er blevet kritiseret for at være alt for høj. Henderson har også været udsat for den samme kritik, og hans løn ligger ifølge avisskriverier på £65.000.Niels K skrev:Sakho, Siquera og Willian ville simpelthen være imponerende, og så vil køb og salg i dette vindue nærmest være historisk godt (alle indkøbene skal lige vise deres værd naturligvis men objektivt betragtet her og nu).Fribytter skrev:£30-35 mio. er godt nok mange penge, og i forhold til de £21 mio., som Mkhitaryan kostede, og som LFC angiveligt har budt på Costa i følge BBC, så nærmer Willians pris sig et leje, hvor man nærmest må forvente et afkast på banen i Suarez-klassen. Og hvis klubben samtidig er villig til at betale Willians nuværende løn på £100.000 i ugen, så virker det nærmest en smule vanvittigt, at man har gjort så meget for at hælde løntunge spillere ud og sikre sig nye spillere på relativt lønlette kontrakter (med udsigt til lønforhøjelse, hvis de præsterer godt). At en plan b er så meget dyrere og så meget mere løntung end plan a virker absurd. Jeg kan sådan set godt se, at der er et behov for Willian - faktisk et enormt behov - da der nu igen er opstået en for stor kløft mellem de spillere, som formentlig er de foretrukne startere (Sturridge, Aspas, Coutinho og senere Suarez) og breddespillerne (Borini, Alberto, Sterling og Ibe), og Suarez' noget uvisse fremtid gør ikke ligefrem behovet for en offensiv profil mindre.
Men det er da positivt, hvis klubben er villige til at investere så mange penge i nye spillere. Jeg kan godt bare sidde med en fornemmelse af, at man samtidig kaster alle de økonomiske principper over bord, fordi man skal have udfyldt et hul i truppen, som man selv har skabt.
Sakho, Siquera og Willian er dog godkendt - især sådan rent profilmæssigt. Trupmæssigt mangler der stadig en gardering for Lucas, og ideelt set var der blevet hentet to centrale forsvarsspillere. Rent spillemæssigt er der stadig en fare for, at klubben er for afhængig af Suarez' mål (og at Suarez ikke præsterer en ligeså god sæson igen pga. alt balladen i sommers, selvom jeg tvivler på, at Suarez vil spille meget dårligere), og at presspillet ikke er godt nok.
Vel er det mange penge for Willian, men for det første, er det ikke sikkert det bliver helt så mange, måske bliver nogle af pengene præstationsbetingede, og hvis BR allerede nu ved, at Suarez smutter til januar eller næste sommer for min. 50 mio., så skal vi jo have fuldgode erstatninger, og kan vi få det uden CL på programmet allerede nu, så må man jo også betale - måske endda mere end en CL klub skal betale. Salget af Suarez har ejerne sikkert også in mente, når de nu betaler 33 mio. for Willian samt den forøgede mulighed for en Top 4 plads i PL.
Vi har solgt eller udlejet en række spillere, der oppebar en kæmpeløn, hvor Willian egentlig vel blot går ind og overtager Carra's løn.
Pepe, Downing og Carroll tjente også rigtig mange penge, mens Wilson også havde en høj løn.
Spearing, Adorjan, Suso, Shelvey, Gulcsi, Coady og Robinson har sikkert oppebåret mere beskedne lønninger.
Vi har således + på køb/salg siden, og vi er sluppet for væsentligt flere lønudgifter, end der er kommet til.
Det udligner sig givetvis, hvis Sakho og Siquera også ankommer.
Mon ikke Skrtel, Coates, Pacheco, Assaidi og måske en Borini er salgsemner for at finansiere ovennævnte 3 indkøb, som vel sammen beløber sig til 45 mio. £ ?
Tjah hvis det er sandt, synes jeg Alexis Sanchez ville være dejlig at få i trøjen, med Neymar ind, er han røget endnu længere ud af holdet.....Eller PedroWormie skrev:vi har vel alt mellem 30 og 45 mil pund og kunne bruge (uden at skulle spørge først) i dette transfer vindue.
folk talte omkring 30-35 mil før vinduet og nu har vi 5 extra pga spiller salg.