Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 14. aug, 2013 14:58

AndreasN skrev:Jeg ville meget nødigt være i mit hus, når min ophidselse løber af med mig, hvis vi signer Willian.

Ophidselse på den gode eller dårlige måde?

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. aug, 2013 15:03

Oomph242 skrev:
AndreasN skrev:Jeg ville meget nødigt være i mit hus, når min ophidselse løber af med mig, hvis vi signer Willian.

ha ha
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 14. aug, 2013 15:15

Oomph242 skrev:

Det må blive af den gode slags. Beklager, at jeg ikke var tydelig nok. ;-)
Liverpool Football Klopp

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 14. aug, 2013 15:29

AndreasN skrev:
Oomph242 skrev:

Det må blive af den gode slags. Beklager, at jeg ikke var tydelig nok. ;-)
Ja. Jeg håber virkelig, at det er rigtig nok. Ender det som en and, så bliver jeg umådelig skuffet.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 14. aug, 2013 16:12

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvis vi ikke er tæt på en erstatning for downing... Vi kan risikere at vi er tvunget til at benytte minimum en af vores to teenagere på kanten mod Stoke.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 14. aug, 2013 16:20

LFC-Aaby skrev:Jeg kan simpelthen ikke forstå hvis vi ikke er tæt på en erstatning for downing... Vi kan risikere at vi er tvunget til at benytte minimum en af vores to teenagere på kanten mod Stoke.
De er også begge bedre end Downing.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 14. aug, 2013 16:25

AndreasN skrev:
LFC-Aaby skrev:Jeg kan simpelthen ikke forstå hvis vi ikke er tæt på en erstatning for downing... Vi kan risikere at vi er tvunget til at benytte minimum en af vores to teenagere på kanten mod Stoke.
De er også begge bedre end Downing.

Boom! :headbang: :)
Senest rettet af Jensen onsdag, 14. aug, 2013 16:26, rettet i alt 1 gang.

jacob-vig

Indlæg af jacob-vig » onsdag, 14. aug, 2013 16:26

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 14. aug, 2013 18:43

jacob-vig skrev:http://plbold.dk/wp-content/uploads/201 ... tinez2.jpg

Hold da kæft nogen guns :gunfire: :gunfire: :gunfire:
:shock: Min første tanke var han ville være stjernen , hvis man laver "over the top 2". Gad vide om suarez turde bide Jackson :army3:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 14. aug, 2013 20:41

Hvis ikke det skulle lykkedes med Willian hvem tror i så der bliver hentet til kanten. ?

Jeg mener hvis Rodgers vil spille Coutinho centralt og Dowing er væk så mangler vi da en spiller med lidt erfaring til den kant.

Håber godt nok ikke at vi kun spiller på en hest, da jeg har svært ved at tro på at den Willian handel går igennem.

Ps1. Ser også helst Coutinho centralt.
Ps2. Ved godt at vi ikke spiller med klassiske kanter.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 14. aug, 2013 21:28

Niels K skrev:
Fribytter skrev:£30-35 mio. er godt nok mange penge, og i forhold til de £21 mio., som Mkhitaryan kostede, og som LFC angiveligt har budt på Costa i følge BBC, så nærmer Willians pris sig et leje, hvor man nærmest må forvente et afkast på banen i Suarez-klassen. Og hvis klubben samtidig er villig til at betale Willians nuværende løn på £100.000 i ugen, så virker det nærmest en smule vanvittigt, at man har gjort så meget for at hælde løntunge spillere ud og sikre sig nye spillere på relativt lønlette kontrakter (med udsigt til lønforhøjelse, hvis de præsterer godt). At en plan b er så meget dyrere og så meget mere løntung end plan a virker absurd. Jeg kan sådan set godt se, at der er et behov for Willian - faktisk et enormt behov - da der nu igen er opstået en for stor kløft mellem de spillere, som formentlig er de foretrukne startere (Sturridge, Aspas, Coutinho og senere Suarez) og breddespillerne (Borini, Alberto, Sterling og Ibe), og Suarez' noget uvisse fremtid gør ikke ligefrem behovet for en offensiv profil mindre.

Men det er da positivt, hvis klubben er villige til at investere så mange penge i nye spillere. Jeg kan godt bare sidde med en fornemmelse af, at man samtidig kaster alle de økonomiske principper over bord, fordi man skal have udfyldt et hul i truppen, som man selv har skabt.

Sakho, Siquera og Willian er dog godkendt - især sådan rent profilmæssigt. Trupmæssigt mangler der stadig en gardering for Lucas, og ideelt set var der blevet hentet to centrale forsvarsspillere. Rent spillemæssigt er der stadig en fare for, at klubben er for afhængig af Suarez' mål (og at Suarez ikke præsterer en ligeså god sæson igen pga. alt balladen i sommers, selvom jeg tvivler på, at Suarez vil spille meget dårligere), og at presspillet ikke er godt nok.
Sakho, Siquera og Willian ville simpelthen være imponerende, og så vil køb og salg i dette vindue nærmest være historisk godt (alle indkøbene skal lige vise deres værd naturligvis men objektivt betragtet her og nu).

Vel er det mange penge for Willian, men for det første, er det ikke sikkert det bliver helt så mange, måske bliver nogle af pengene præstationsbetingede, og hvis BR allerede nu ved, at Suarez smutter til januar eller næste sommer for min. 50 mio., så skal vi jo have fuldgode erstatninger, og kan vi få det uden CL på programmet allerede nu, så må man jo også betale - måske endda mere end en CL klub skal betale. Salget af Suarez har ejerne sikkert også in mente, når de nu betaler 33 mio. for Willian samt den forøgede mulighed for en Top 4 plads i PL.

Vi har solgt eller udlejet en række spillere, der oppebar en kæmpeløn, hvor Willian egentlig vel blot går ind og overtager Carra's løn.

Pepe, Downing og Carroll tjente også rigtig mange penge, mens Wilson også havde en høj løn.

Spearing, Adorjan, Suso, Shelvey, Gulcsi, Coady og Robinson har sikkert oppebåret mere beskedne lønninger.

Vi har således + på køb/salg siden, og vi er sluppet for væsentligt flere lønudgifter, end der er kommet til.
Det udligner sig givetvis, hvis Sakho og Siquera også ankommer.

Mon ikke Skrtel, Coates, Pacheco, Assaidi og måske en Borini er salgsemner for at finansiere ovennævnte 3 indkøb, som vel sammen beløber sig til 45 mio. £ ?
Carra tjente, så vidt jeg ved, "kun" £80.000 i ugen. Willian rygtes at tjene £100.000 i ugen. Mindre end Gerrard og Suarez, men mere end alle andre. Sturridge er vist den af nyindkøbene, der får den højeste løn, og den skulle ligge på omkring £65.000. Downings løn på £70.000 er blevet kritiseret for at være alt for høj. Henderson har også været udsat for den samme kritik, og hans løn ligger ifølge avisskriverier på £65.000.

Til sammenligning valgte Spurs, som vel er et godt eksempel på en veldrevet klub, at give Gylfi en løn på lidt over £60.000 for at sikre sig ham foran LFC. LFC vil helst undgå den slags lidt høje lønninger i den første kontrakt for at give spilleren et incitament for at gøre sig fortjent til en lønforhøjelse og for at gøre det lettere at slippe af med en ny spiller, hvis vedkommende ikke slår til.

Jeg går stærkt ud fra, at klubben har råd til at foretage sådan en handel, men jeg forstår bare ikke rationalet. Jeg tror personligt, at Willian bliver en succes, og i så fald er det lidt ligegyldigt, at man har set stort på de økonomiske principper, men der har været en del spillere gennem tidens løb, som jeg også troede, ville være gode. Cisse i LFC, Torres i CFC, Shevchenko i CFC, Veron i Man. Utd., Adebayor i Man. City, Robinho i Man. City. Og så er der alle dem, som egentlig var gode og lovende til at begynde med, men hvor det ebbede lidt ud. Nani, Anderson, Arshavin, Duff, Kewell osv..
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » onsdag, 14. aug, 2013 22:40

Så gerne vi hentede diame eller Scott parker som backup til Lucas! Eller endnu bedre papadoupalos(staveplade;) )

Til angrebet kunne Demba ba være en billig løsning de bedre ville være Costa (han er da for dejlig provokerende! Helt klart en potentiel ny favorit fra min side! ) eller willian :)

Med en af de ovenstående eksempler til hver plads syntes jeg truppen er klar!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 14. aug, 2013 22:42

vi har vel alt mellem 30 og 45 mil pund og kunne bruge (uden at skulle spørge først) i dette transfer vindue.

folk talte omkring 30-35 mil før vinduet og nu har vi 5 extra pga spiller salg.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 14. aug, 2013 22:48

Wormie skrev:vi har vel alt mellem 30 og 45 mil pund og kunne bruge (uden at skulle spørge først) i dette transfer vindue.

folk talte omkring 30-35 mil før vinduet og nu har vi 5 extra pga spiller salg.
Tjah hvis det er sandt, synes jeg Alexis Sanchez ville være dejlig at få i trøjen, med Neymar ind, er han røget endnu længere ud af holdet.....Eller Pedro :army7:
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 16. aug, 2013 08:37

Er der ikke total rod i forsiden på hjemmesiden ??
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar