Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
MrBoywunder @MrBoywunder 21m
Tony Barrett also says #LFC have looked at Lamela but feel his £30m valuation is to high.
https://twitter.com/MrBoywunder
Det er da positivt at vi rygtes til spillere som, Willian, Lamela & Mhkrtaryan istedet for - Zomora, Carlton Cole & Shawcross.
Nu skal vi bare snart lande en af dem.
Willian, var mit drømme, realistiske, offensive indkøb, derefter Lamela, Henrikh, Konoplyanka & Dzagoev. Derudover en af Sakho & Papa, så ville jeg være ganske godt tilfreds.
- Er glad for at Rodgers kigger imod Brasilien(& brasilianske spillere), der er tonsvis af talentfulde spillere, og man kan med stor sandsynlighed finde en til som Coutinho. Derudover kan man også se på hvor mange brasilianere Shakthar har(13 nu, derudover har de haft spillere som, Willian, Fernandinho & Jadson), så der er rigeligt med potentiale at tage af.
Tony Barrett also says #LFC have looked at Lamela but feel his £30m valuation is to high.
https://twitter.com/MrBoywunder
Det er da positivt at vi rygtes til spillere som, Willian, Lamela & Mhkrtaryan istedet for - Zomora, Carlton Cole & Shawcross.
Nu skal vi bare snart lande en af dem.
Willian, var mit drømme, realistiske, offensive indkøb, derefter Lamela, Henrikh, Konoplyanka & Dzagoev. Derudover en af Sakho & Papa, så ville jeg være ganske godt tilfreds.
- Er glad for at Rodgers kigger imod Brasilien(& brasilianske spillere), der er tonsvis af talentfulde spillere, og man kan med stor sandsynlighed finde en til som Coutinho. Derudover kan man også se på hvor mange brasilianere Shakthar har(13 nu, derudover har de haft spillere som, Willian, Fernandinho & Jadson), så der er rigeligt med potentiale at tage af.
Umiddelbart er mine bedste bud de 2 unge fra Serie A, Erik Lamela fra Roma og Adem Ljajic fra Fiorentina som begge 2 spiller Inside Forward, dog på lidt forskellige måder. Lamela er delvis kantspiller, mens Ljajic er mere delvis angriber. Lamela er den bedre/dyrere af de 2, men det lyder som om at begge spillere, måske ikke er sat til salg, men i hvert fald ikke sikre på at blive i deres respektive klubber. De har begge slået endeligt igennem i år og leveret på højt niveau hele sæsonen, begge med både mål og assists, men det er forkert at sige de er one season wonders. Specielt Ljacic har et rygte om at han kun har været god 1 sæson, men han var virkelig et frisk pust for Fiorentina i foråret af deres forfærdelige 11/12 sæson.Kelly skrev:Hvis milan kommer i cl tror jeg chr eriksen havner der.
Nøj hvor er jeg blank pt mht gode emner liverpool bør hente.
Rygte tak.
Lamela skulle eftersigende have forhandlet med Spurs for omkring 30 mil. pund, men det er ikke rigtigt ifl. hans agent*, hvilket vel passer meget godt med at Spurs nu tilsyneladende henter den mere etablerede Willian. Som LFC_20 skriver skulle velinformerede Tony Barrett fra The Times dog mene at vi synes Lamela er for dyr. Lamela er en personlig favorit, men selv jeg må indrømme 30 af de store er 5-10 for meget, også vender jeg tilbage til hvad jeg tidligere idag skrev, nemlig at vi bliver nød til at være mere fleksible. Det er fremragende at vores holdning er at vi ikke betaler mere end hvad vi synes spilleren er værd, men det lød lidt bedre før vi missede 3 af vores primære transfermål imens konkurrenterne forstærker sig.
http://espnfc.com/news/story/_/id/15284 ... am?cc=5739
Ellers er det vel the usual suspects som andre har nævnt: Arda, Sanchez, Eriksen, Konoplyanka, Griezmann osv. Personligt mener jeg så hverken at Griezmann eller Konoplyanka har noget at gøre i LFCs startopstilling. Jeg har svært ved at se dem som opgraderinger ift. en Aspas som jeg i forvejen mener bliver skubbet på bænken når Suarez er klar igen.
Imod moderne fodbold.
vi har selv været med til at skrue prisen op. 30 mil for lamela er ikke for meget når man kigger på hvad andre spiller går for.
der er kommet for mange penge i fodbold idag. derfor a prisen så høj på de "kendte"
der er kommet for mange penge i fodbold idag. derfor a prisen så høj på de "kendte"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Lamela er til salg for 35 mil.
Spurs sidste bud var 30 mil
Maria @AccioMaria 4m
@vosooghiman @dimarzio Spurs offered €30M while Roma wanted €35M, we're going to have to pay up if we want him (unlikely).
Maria @AccioMaria 7m
There was no agreement made between Tottenham and Roma for the sale of Lamela, and his representatives are returning to Italy (@dimarzio).
Spurs sidste bud var 30 mil
Maria @AccioMaria 4m
@vosooghiman @dimarzio Spurs offered €30M while Roma wanted €35M, we're going to have to pay up if we want him (unlikely).
Maria @AccioMaria 7m
There was no agreement made between Tottenham and Roma for the sale of Lamela, and his representatives are returning to Italy (@dimarzio).
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Ja det er jo helt sygt hvis Real Madrid smider de 900 plus mio for Bale! Det er selvfølgelig godt for os, men kan virkelig påvirke markedet negativt (sorry om jeg er lidt off topic).Wormie skrev:vi har selv været med til at skrue prisen op. 30 mil for lamela er ikke for meget når man kigger på hvad andre spiller går for.
Og hvis de så ydermere smider Coentrao i hatten, bliver det jo bare alt for vildt!henrik1 skrev:Ja det er jo helt sygt hvis Real Madrid smider de 900 plus mio for Bale! Det er selvfølgelig godt for os, men kan virkelig påvirke markedet negativt (sorry om jeg er lidt off topic).Wormie skrev:vi har selv været med til at skrue prisen op. 30 mil for lamela er ikke for meget når man kigger på hvad andre spiller går for.

Hvor dyr tror folk en spiller som Iker Muniain ville være?
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Off topic- Jeg tror ikke på at Bale bliver solgt til den pris. Jeg er helt overbevist om, at det bare er medierne der er gået i selvsving. Det er jo en fuldstændig urealistisk pris. Så dumme tror jeg ikke på, nogen klubber er. Heller ikke madrid.
who will that Marquee signing be Rodgers ???? Tell me please. 

Smider lige et par navne : Alvaro Vadillo - Christian Eriksen - Arda Turan eller Erik Lamela.
Syntes at det vil være tosset at smide penge efter en midterforsvar vi her altså nok til den position.
Syntes at det vil være tosset at smide penge efter en midterforsvar vi her altså nok til den position.
Egentlig er der kun at rose Tottenham. De vurderede for et par år siden, at de ikke ville bruge penge på scouting. I stedet for så køber de alle spillere, som vi scouter. Det er meget lettere og sikrer at vi altid er et skridt bagefter.
Jeg syntes vi bør gøre det samme og se på hvem City scouter og købe deres spillere - de har købt meget godt ind, så det må være dem vi skal følge
Jeg kan overhovedet ikke forestille mig, at vi ikke bliver rygtet til en ny spiller. Medierne og fans ved godt vi vil have en ekstra stjerne - det har Rodgers selv indikeret. Det spændende er, om Tottenham også bliver rygtet til samme spiller?
Jeg syntes vi bør gøre det samme og se på hvem City scouter og købe deres spillere - de har købt meget godt ind, så det må være dem vi skal følge

Jeg kan overhovedet ikke forestille mig, at vi ikke bliver rygtet til en ny spiller. Medierne og fans ved godt vi vil have en ekstra stjerne - det har Rodgers selv indikeret. Det spændende er, om Tottenham også bliver rygtet til samme spiller?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Alpha-Hans
- Geografisk sted: Amager
- Alder: 44
Bare rolig, det er alt sammen en del af den store plan baseret på forløbene i seneste transfervinduer. Lige nu er vi bare i gang med at tømme Spurs' pengekasse ved at foregive interesse for en og anden spiller, som de så kan løbe med. Når kassen er tom, henter vi SPILLEREN ... 

Er der en, der kan fortælle mig, om der er hold i den historie?
http://plbold.dk/liverpool-taet-pa-kaempetalent/
- Jeg så faktisk gerne, at vi hentede Will Hughes, men har LIDT svært ved at se, hvorfor vi skulle gå efter ham på
nuværende tidspunkt.
- Jeg så faktisk gerne, at vi hentede Will Hughes, men har LIDT svært ved at se, hvorfor vi skulle gå efter ham på
nuværende tidspunkt.
- Redtothebone
Kan slet ikke se det er godt for os at Tottenham får 900 mio for Bale, hvis det betyder at de i stedet har råd til Soladado, Paulinho, Willian, Chadli, Capoue og måske også Lamela og Coentrao, så har de jo et meget bedre hold, og er ikke så afhængige af en spiller.henrik1 skrev:Ja det er jo helt sygt hvis Real Madrid smider de 900 plus mio for Bale! Det er selvfølgelig godt for os, men kan virkelig påvirke markedet negativt (sorry om jeg er lidt off topic).Wormie skrev:vi har selv været med til at skrue prisen op. 30 mil for lamela er ikke for meget når man kigger på hvad andre spiller går for.
900 mio er jo helt vanvittigt for en spiller som trods alt kun har haft en rigtig god sæson.
YNWA
Hvorfor skulle vi ikke hente ham nu?ElTorro skrev:Er der en, der kan fortælle mig, om der er hold i den historie?
nuværende tidspunkt.