Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
**YNWA**

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af **YNWA** » onsdag, 21. aug, 2013 20:21

Hvor jeg elsker vores transfer politik for jeg syns som er det vigtigste i en god handlen er hva man gi for kvalitet!! :headbang:
Og når nu vi satser på vores "pop up target" er smuttet så syns jeg vores target bør se sådan her ud!!

først: lamela til max 28£
andet: Konoplyanka til max 18£
tredje: Eriksen til max 18£

Eriksen sidst der jeg mener vi har mest brug for en wing
og vi skaber rigeligt me chancer og har brug for en me godt målenæse til at udnytter dem som lamela
og Konoplyanka syns jeg ser vildt spænde ud og 18 er vel en meget rimelig beløb for ham syns jeg..

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 21. aug, 2013 20:23

Alonso skrev:Ville lade ham gå ind i samme rolle i næste sæson som jeg har ham tiltænkt i denne sæson. Forskellen er bare at vi har mere brug for ham næste år, hvis vi, som jeg forventer, skal spille europæisk fodbold om et år.

Men så er spørgsmålet jo om Christian er interesseret i det. På sigt kan han også kigge mod Gerrards plads på holdet. Tvivler på kaptajnen kan klare at spille to kampe om ugen flere uger, på sigt.
Jeg føler mig ret overbevist om, at Henderson på sigt er manden, der overtager Gerrards nuværende plads ved siden af Lucas. Backup/konkurrence vil han så få fra Allen eller måske lige pludselig Suso.

I forhold til Eriksen, så ville jeg klart bruge ham centralt, hvis vi hentede ham. Coutinho har vist, at han sagtens kan præstere lige så fantastisk med udgangspunkt på venstrekanten, som han gør på midten. Jeg stiller mig lidt mere tvivlende overfor, om Eriksen kan have samme impact fra den position. Men jeg er i det hele taget ret sikker på, at vi ville se et meget flydende trekløver bag Sturridge, der løbende byttedepladser, hvis trekløveret hed Coutinho, Eriksen og Suarez.
Kloppite

Molby
Geografisk sted: Den Engelske Pub - Fredericia
Alder: 50

Indlæg af Molby » onsdag, 21. aug, 2013 20:24

texy skrev: Hvis vi taler "value for money", så er der ingen tvivl om, at Eriksen ser ud til at være klart bedst. Jeg har også tidligere i Willian-tråden agiteret for, at jeg hellere vil have Eriksen end Willian.

Men desværre kan vi jo ikke forvente samme eller bedre stats uanset, hvem vi måtte købe. Vi kan drømme om det, men mon ikke mange mål eller assists så delvis ville blive taget fra en af vores eksisterende spilleres stats? Optimalt set, så medvirker et nyt indkøb til,at vi samlet set scorer måske 10-12 ekstra mål og henter måske 10 point mere end i sidste sæson.

Jeg agiterer også hele tiden for Michu, fordi jeg mener, at hans fysik kan være med til at sikre, at pointhøsten øges. Vi manglede en Carroll type i eget felt mange gange i sidste sæson. Michu er den type, uden at han forringer vores offensive kombinationsspil eller forringer vores chancer for at score i den anden ende. At få clearet modstandernes hjørnespark og dødbolde bedre, kan også hjælpe os til at hente flere point på samme måde som målscoringer og assists kan.

Iøvrigt har Cazorla udtalt om Michu, at han blev længere i Oviedo, end han behøvede, fordi han var hamrende loyal og ønskede Oviedo det bedste. På den måde kom hans karriere først ordentligt igang senere end det ifølge Cazorla var nødvendigt, da han åbenlyst var Oviedo's bedste (fra et TV-indslag jeg så på en dansk TV-kanal - sikkert 6eren). Den slags loyalitet finder jeg hamrende sympatisk.

Jeg vil da gerne have Lamela eller en anden af de nævnte talenter. Men som jeg vist også har fået nævnt flere gange, så mener jeg helt oprigtigt, at vi allerede har flere af morgendagens superstjerner rendende i Coutinho, Sterling, Suso og Ibe. Det vil ærgre mig, hvis vi får foretaget nogledyre indkøb, der helt hæmmer deres udviklingschancer. Michu har en alder, hvor nogle af vores nuværende unge helt automatisk kan overtage mere og mere for ham i løbet af de kommende to-fire år.

Hvordan nogen kan anse ham for en slags lottokupon forstår jeg overhovedet ikke. For mig ligner han det eneste potentielle køb, der lugter lidt af en kvalitetsgaranti. Men den debat er vel lidt nyttesløs i øjeblikket, hvor det er længe siden, at vi løst blev rygtet til ham.

Her ovenpå Stoke-sejren er jeg i det store hele ganske fortrøstningsfuld. Jeg går ikke i baglås, hvis vi ender med ikke at hente en dyr offensiv spiller. Det faktum, at vi har stået fast og beholdt Suarez samtidig med, at vi har fået Sturridge og Coutinho helt spillet ind, giver mig stor tiltro til vores offensiv. Og at Lucas har haft en problemfri pre-season parret med at Gerrard har fået ordnet sit skulderproblem, giver mig gode forhåbninger i forhold til balancen på holdet. Jeg ser overraskende nok meget lyst på situationen i øjeblikket, og følger blot edderspændt med på sidelinjen, når vi linkes til folk - uden at ærgre mig voldsomt, hvis handlerne mislykkes.
Absolut det bedste indlæg i dette års silly season :clap:
Den hjælper selvfølgelig at jeg er rørende enig :headbang:
Above us only sky

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Indlæg af Weissmuller » onsdag, 21. aug, 2013 20:41

Er Eriksen ikke begyndt at lave en del frisparks basser?

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » onsdag, 21. aug, 2013 20:45

Weissmuller skrev:Er Eriksen ikke begyndt at lave en del frisparks basser?
jo han sparker ordenligt godt frispark...
og jeg tror faktisk han er beder end suarez til det!!

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 21. aug, 2013 21:58

xX__YNWA__Xx skrev:
Det tror jeg ikke at Suarez er enig med dig i :shhh:

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » onsdag, 21. aug, 2013 22:03

rnh skrev:
xX__YNWA__Xx skrev:
Han er pt en af verdens bedste til den disciplin.

i de seneste 2 måneder, har eriksen scoret 5-6 mål på frispark.

Ronaldo scorede sidste år vist 7-8 på 9 måneder , omregnet ca. 60 kampe.

Bale scorede vist 6 mål i hele sæsonen som også er omkring 50-60 kampe..

Så hvis eriksen fortsætter, så kan han score en hel del..
kan selvfølgelig også være at han bare har været inde i en god stime, og fremover ikke rammer en skid ;)

Men Ronaldo og Bale er målmændene nok lidt mere bange for, da deres skud er meget hårde og brækker meget (til gengæld er den meget svære at placere).. mens Eriksens skud er placeret med mindre fart (men helt ude ved stolperne)..

Så det bliver spændende og se om han kan fortsætte den vanvittige stime.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 21. aug, 2013 22:47

According to one of the better football reporters @TonyBarretTimes we have
Peter Phillips ‏@PeterPhillips_ 1m
LFC have made a bid of £25.5 million for Lamela....could be a chance as FSG have a shareholder who also owns the majority stake in Roma
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » onsdag, 21. aug, 2013 22:51

pommelfeen skrev:
rnh skrev:
xX__YNWA__Xx skrev:

kan selvfølgelig også være at han bare har været inde i en god stime, og fremover ikke rammer en skid ;)

Men Ronaldo og Bale er målmændene nok lidt mere bange for, da deres skud er meget hårde og brækker meget (til gengæld er den meget svære at placere).. mens Eriksens skud er placeret med mindre fart (men helt ude ved stolperne)..

Eriksen er jo så overvurderet..... af alle nævnte spillere var eriksen da den sidste i skolegården jeg ville vælge til at skyde mine frispark.. han kunne få lov at hente vand..
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 21. aug, 2013 22:51

Wormie skrev:According to one of the better football reporters @TonyBarretTimes we have
LFC have made a bid of £25.5 million for Lamela....could be a chance as FSG have a shareholder who also owns the majority stake in Roma
LiverpoolFC News‏@LFCTransferNRS2m
Tony Barrett has NOT said anything about Liverpool bidding for Erik Lamela.

https://twitter.com/LFCTransferNRS
Kloppite

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 21. aug, 2013 22:55

texy skrev:
Wormie skrev:According to one of the better football reporters @TonyBarretTimes we have
LiverpoolFC News‏@LFCTransferNRS2m
Tony Barrett has NOT said anything about Liverpool bidding for Erik Lamela.

https://twitter.com/LFCTransferNRS
så det godt nu, desværre. men den kører på twitter allerede lol. det humor
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 22. aug, 2013 00:13

Liverpool linked with £18m rated winger after missing out on Willian.
SkyBet have slashed the odds on Yarmolenko to join Liverpool to 1.40 in the last 24 hours.

The Dynamo Kiev winger fits Brendan Rodgers' profile of a left winger who can score goals. The 23-year old Ukraine winger scored 13 goals in 27 league appearences for Dynamo Kiev last season.

http://sulia.com/channel/soccer/f/3afdb ... 3c6a9ec84/
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 22. aug, 2013 07:51

YNWA! skrev:Liverpool linked with £18m rated winger after missing out on Willian.
SkyBet have slashed the odds on Yarmolenko to join Liverpool to 1.40 in the last 24 hours.

The Dynamo Kiev winger fits Brendan Rodgers' profile of a left winger who can score goals. The 23-year old Ukraine winger scored 13 goals in 27 league appearences for Dynamo Kiev last season.

http://sulia.com/channel/soccer/f/3afdb ... 3c6a9ec84/
Så ligner det unægteligt at vi vil have en spiller ind til kanten, det giver vel osse meget god mening, efter salget af Downing.

Elsker det transfervindue, på godt og ondt, det stopper aldrig :D

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » torsdag, 22. aug, 2013 08:09

Ynwa-23 skrev:
pommelfeen skrev:
rnh skrev:
xX__YNWA__Xx skrev:

Eriksen er jo så overvurderet..... af alle nævnte spillere var eriksen da den sidste i skolegården jeg ville vælge til at skyde mine frispark.. han kunne få lov at hente vand..
Hvis det ik er en joke tvivler jeg seriøs på du har set ham taget frispark

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. aug, 2013 08:39

texy skrev:
Alonso skrev:Ville lade ham gå ind i samme rolle i næste sæson som jeg har ham tiltænkt i denne sæson. Forskellen er bare at vi har mere brug for ham næste år, hvis vi, som jeg forventer, skal spille europæisk fodbold om et år.

Men så er spørgsmålet jo om Christian er interesseret i det. På sigt kan han også kigge mod Gerrards plads på holdet. Tvivler på kaptajnen kan klare at spille to kampe om ugen flere uger, på sigt.
Jeg føler mig ret overbevist om, at Henderson på sigt er manden, der overtager Gerrards nuværende plads ved siden af Lucas. Backup/konkurrence vil han så få fra Allen eller måske lige pludselig Suso.

I forhold til Eriksen, så ville jeg klart bruge ham centralt, hvis vi hentede ham. Coutinho har vist, at han sagtens kan præstere lige så fantastisk med udgangspunkt på venstrekanten, som han gør på midten. Jeg stiller mig lidt mere tvivlende overfor, om Eriksen kan have samme impact fra den position. Men jeg er i det hele taget ret sikker på, at vi ville se et meget flydende trekløver bag Sturridge, der løbende byttedepladser, hvis trekløveret hed Coutinho, Eriksen og Suarez.
Jeg er meget enig med dig, texy - også ift. indlægget omkring kvaliteten af truppen, som den ser ud nu, hvor jeg også er meget positiv.

Efter de glippede handler så står jeg nok også lige nu og her og håber mest på Eriksen, og finder den handel realiserbar nu og her.

Vel er han ikke winger, men er det ikke her vores backs, skal gøre banen bred og søge baglinjen ? Eriksen, Coutinho og Suarez kan alle gøre et job som inside forward eller helt ude ved stregen, de 3 kan jo det hele offensivt, og hvem der spiller i midten betyder sikkert ingenting. Bedst er det vel, at de bytter pladser i løbet af kampen og med den spilintilligens, boldbehandlig og antrit, de alle har, så kunne det være et sublimt 3-kløver bag Sturridge, og jeg har helt ro i maven over, at Aspas skulle nappe pladsen i en af dems fravær.

Vores 2 TT'ere Sterling og Ibe synes jeg, at vi skal benytte, hvis vi har behov for en klassisk wingtype, eller blot ekstra fart i omstillingsspillet osv.

Eriksen og Papadopoulos ville være fine at få ind her til sidst og som straf for sin opførsel her i løbet af sommeren, så kunne Eriksen blive 1. frisparksskytte i klubben :D
Senest rettet af Niels K torsdag, 22. aug, 2013 09:52, rettet i alt 1 gang.

Besvar