Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 22. aug, 2013 10:27

Ma Captain skrev:
Ynwa-23 skrev:Bale
Cr7
Robben
Rafael vdv
Ribery
Kaka
Messi
Neymar
Rvp
Gerrard
Suarez
Sneijder
Del Piero (trods alderen)
Pirlo
Honda
Ham den anden asiat kan ikke huske hans navn 

Men denne liste kan jeg blive ved med! Faktum er jeg ikke rater Christian Eriksen særligt højt

Edit rækkefølgen er vilkårlig .. Der kan også nævnes et hav af spaniere også også folk fra den italienske og tyske liga

Edit edit hvor skriver jeg han er ringe? Siger han er ganske habil bare ikke i den klasse endnu måske? Måske aldrig?
:shock: DU er helt væk at høre på. Af dem på listen så er der kun de markerede der er på niveau eller over Eriksens niveau lige pt. Det er sjældent jeg har set et Eriksen frispark der har været decideret ringe, hans bundniveau i alle frispark er virkelig højt. Rammer han muren så er det fordi muren hopper virkelig højt, og skyder han overmål eller ved siden af, så¨er det maks en meter.
VOres egen Gerrard og Suarez sparker gode frispark 1 ud af 5 gange.
Se her er en mand som ved hvad han snakker om.

Og det skal lige siges at jeg ikke ønkser Eriksen i Liverpool pt, på trods af hans gode frispark. Det ville være synd at smide Coutinho ud på fløjen for at få plads til Eriksen.

Men sparke et frispark, det kan han sku.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » torsdag, 22. aug, 2013 10:28

Ma Captain skrev:
Ynwa-23 skrev: Bale
Cr7
Robben
Rafael vdv
Ribery
Kaka
Messi
Neymar
Rvp
Gerrard
Suarez
Sneijder
Pirlo
Honda

Men denne liste kan jeg blive ved med! Faktum er jeg ikke rater Christian Eriksen særligt højt

Edit rækkefølgen er vilkårlig .. Der kan også nævnes et hav af spaniere også også folk fra den italienske og tyske liga

Edit edit hvor skriver jeg han er ringe? Siger han er ganske habil bare ikke i den klasse endnu måske? Måske aldrig?
:shock: DU er helt væk at høre på. Af dem på listen så er der kun de markerede der er på niveau eller over Eriksens niveau lige pt. Det er sjældent jeg har set et Eriksen frispark der har været decideret ringe, hans bundniveau i alle frispark er virkelig højt. Rammer han muren så er det fordi muren hopper virkelig højt, og skyder han overmål eller ved siden af, så¨er det maks en meter.
Oraklet har talt
Senest rettet af Ynwa-23 torsdag, 22. aug, 2013 10:31, rettet i alt 1 gang.
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 22. aug, 2013 10:30

Tak :D
Og Bale er også med på listen, ham glemte jeg at markere.
Mht. Eriksen så vil jeg ikke sprænge boksen for ham, men vil gerne have ham, men han er slet ikke i mine top 5 prioriteter.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 22. aug, 2013 11:23

Undrer mig - keder mig på jobbet og surfer net - og jeg har ikke set et rygte, hvor vi kædes sammen med en relevant forstærkning. Jo, Hughes, men det er ikke en her og nu-forstærkning.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » torsdag, 22. aug, 2013 12:26

Jeg tror ikke rigtigt der kommer mere, i hvert fald ikke en stor signing - vi har brugt plan a, b & c, så der er nok ikke rigtigt mere på blokken.

Vi sigter åbenbart for højt set i forhold til vores tiltrækningskraft - Vi kan ikke hente fra hylde 1 og har det også svært i kampen om spillere fra øverste del af hylde 2.

Og årsagen er simpel:

Vi spiller ikke CL
Vi betaler ikke overpris
Vi giver ikke høje lønninger

De to sidste lyder fornuftige, men er også årsagen til at vejen tilbage i top 5 vil blive lang og svær. For det kræver at vi rammer de rigtige talenter og kan holde på dem når de bliver stjerner (Continho, Sterling, Ibe, Suarez og fl.). Får Continho endnu en god halv sæson så stiger interessen også for ham.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 22. aug, 2013 12:45

richs skrev:Jeg tror ikke rigtigt der kommer mere, i hvert fald ikke en stor signing - vi har brugt plan a, b & c, så der er nok ikke rigtigt mere på blokken.

Vi sigter åbenbart for højt set i forhold til vores tiltrækningskraft - Vi kan ikke hente fra hylde 1 og har det også svært i kampen om spillere fra øverste del af hylde 2.

Og årsagen er simpel:

Vi spiller ikke CL
Vi betaler ikke overpris
Vi giver ikke høje lønninger

De to sidste lyder fornuftige, men er også årsagen til at vejen tilbage i top 5 vil blive lang og svær. For det kræver at vi rammer de rigtige talenter og kan holde på dem når de bliver stjerner (Continho, Sterling, Ibe, Suarez og fl.). Får Continho endnu en god halv sæson så stiger interessen også for ham.
Jeg tror nu stadig, at der bliver arbejdet hårdt på at signe en enketl eller to spillere. Men hvis vi antager, at du har ret i, at der ikke er mere på blokken, som har vores interesse, så er det vel også fint nok, at vi ikke går ud og handler i desperation.

Vi kunne jo være så heldige at ligge i top 4 ved årsskiftet. På det tidspunkt har man måske idetificeret et par nye navne, og hvis resultaterne har flasket sig, så er projektet måske lettere at sælge. I så fald vil det nok være en fordel, at man ikke har brugt budgettet denne sommer på prioritet x.
Kloppite

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » torsdag, 22. aug, 2013 14:05

texy skrev:
richs skrev:.
Jeg tror nu stadig, at der bliver arbejdet hårdt på at signe en enketl eller to spillere. Men hvis vi antager, at du har ret i, at der ikke er mere på blokken, som har vores interesse, så er det vel også fint nok, at vi ikke går ud og handler i desperation.

Vi kunne jo være så heldige at ligge i top 4 ved årsskiftet. På det tidspunkt har man måske idetificeret et par nye navne, og hvis resultaterne har flasket sig, så er projektet måske lettere at sælge. I så fald vil det nok være en fordel, at man ikke har brugt budgettet denne sommer på prioritet x.
Ja og ja

og man kan jo sige at udvalgte af spillere i en kalibre der kan styrke vores venstre kant, nok hellere ikke er overvældende her til sidst i vinduet (De flest skal jo ud og købe en ny til pladsen, hvis de sælger).

Den eneste jeg kan komme i tanke om som har været rygtet væk længe er Leandro Damião (men han er jo ikke kant og Tottenham vil også komme hvis vi skulle nærme os. )

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » torsdag, 22. aug, 2013 14:51

Ma Captain skrev:
Ynwa-23 skrev: Bale
Cr7
Robben
Rafael vdv
Ribery
Kaka
Messi
Neymar
Rvp
Gerrard
Suarez
Sneijder
Pirlo
Honda

Nu forstår jeg ikke helt, om du kun vurderer ud fra frispark, men at du kun synes C Ronaldo og Messi er bedre end Eriksen på den liste vidner da om noget at du skal bytte de rød-hvide-briller ud med nogle klare istedet. Så du nogle kampe med Bayern sidste sæson? Ribery og Robben er begge lysår foran Eriksen. At overhovedet sammenligne dem er helt ude i hampen.

Handler diskussionen kun om frispark kan vi jo prøve at genaktivere Juninho, men at kun købe en spiller til at slå frispark? Ja hvorfor så ikke Lars Højer.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 22. aug, 2013 14:58

Det er kun i NFL man kan sætte en spiller ind til den slags ;)

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 22. aug, 2013 14:59

@ henrik1

Hvis du har fuldt en smule med i hvad det handlede om, så burde du klart vide at vi kun taler frispark?
Du kan da ikke bare skrive et indlæg, uden du ved hva folk taler om? Jeg har ingen farvede briller på, og ja jeg så mange kampe med Bayern sidste sæson, og jeg så fandme mange frispark som de ikke kunne sparke ind. Uden overhoved at have tal på statistikker for de enkelte spillere, så vil jeg vove at påstå at Eriksen rammer målet mere procentvis end de andre gør.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

texy

Indlæg af texy » torsdag, 22. aug, 2013 15:02

henrik1 skrev: Handler diskussionen kun om frispark kan vi jo prøve at genaktivere Juninho, men at kun købe en spiller til at slå frispark? Ja hvorfor så ikke Lars Højer.
Så vidt jeg kan se, handler debatten kun om frisparksevner. Kan ikke se, hvilken relevans det skulle have at inkludere pensionerede fodboldspillere i debatten, når titlen på tråden er "Hvem skal ind"?

Jeg er iøvrigt enig i vurderingen af, at Eriksen i 2013 nok er at finde i top 5-7 stykker over verdens bedste frisparksskytter. Om han kan holde niveau, blive bedre, eller brænder ud på den front er ikke til at vide. Men selvom hans spark ikke er så spektakulære som Ronaldo's, Luiz' og Drogba's, så er de vanvittigt præcise. Noget tyder på, at øvelse gør mester i denne disciplin.

Hans hjørnespark imponerer mig til gengæld ikke. De minder mest af alt om Gerrards, som også alt for tit ikke når forbi forreste mand.
Kloppite

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » torsdag, 22. aug, 2013 15:27

Debatten handlede om jeg kunne finde folk som jeg hellere ville have til at skyde frispark end Eriksen :) deraf listen som er lavet på 10 min men jeg kunne finde masser eksempler som tidligere nævnt han barfodet stats bevares men han spiller i Holland og det er jo ikke over en længere periode men blotede nuværende :) han er dygtig ja verdensklasse dygtig nej ikke endnu IMO:)
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

texy

Indlæg af texy » torsdag, 22. aug, 2013 15:38

Ynwa-23 skrev:Debatten handlede om jeg kunne finde folk som jeg hellere ville have til at skyde frispark end Eriksen :) deraf listen som er lavet på 10 min men jeg kunne finde masser eksempler som tidligere nævnt han barfodet stats bevares men han spiller i Holland og det er jo ikke over en længere periode men blotede nuværende :) han er dygtig ja verdensklasse dygtig nej ikke endnu IMO:)
I forhold til frispark kan jeg virkelig ikke se, at det skulle have den store betydning, hvilket land man spiller i. Muren gør sgu' det samme i alle lande og målmændende er ikke markant bedre i PL. Bare se hvor flot Eriksen scorede på PL-målmanden Szczesny for landsholdet. Derfor mener jeg også, at stats rent faktisk er brugbare til at sammenligne på tværs af ligaer, hvilket jeg normalt ellers ikke mener. Og Eriksens stats er jo ikke til at tage fejl af i 2013. Enten er han på verdensklasseniveau, når det kommer til at sparke frispark. Eller også er han pisseheldig. Og det sidste ville være et usagligt argument, da man kan påstå det samme, om alle de spillere man vil sammenligne ham med.
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 22. aug, 2013 16:04

Vigtigst lige nu. Ny midterforsvarer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » torsdag, 22. aug, 2013 16:22

Kelly skrev:Vigtigst lige nu. Ny midterforsvarer.
ja de ska fanme se og smide de 11-14 efter Papadopoulos inden tossenham er færdi me at kigge på vores offensiv transferliste og begynder og kig på vores defensiv transferliste :army2:

Besvar