Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 23. aug, 2013 17:31

Badooo skrev:
Red_as_Anfield skrev:Hva' med Ljajic fra Fiorentina?

Ifølge Skysport siger en af ejerne, at han ikke vil være at finde i klubben ret længe?

http://www1.skysports.com/football/news ... ntina-soon
Det er da klart, manden nægter jo at forlænge sin kontrakt og ønsker at skifte i dette vindue. Jeg ville sgu gerne have ham, men Milan er vist nok forrest i køen.
Mht køkultur, så er det da noget hverken Dortmund eller Tottenham/Chelsea praktiserer. Så synes nu bare vi skal tage imod alle de forlommer vi kan og snyde foran i køen. Ellers kommer vi aldrig frem på transfermarkedet.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 23. aug, 2013 18:58

Med "forrest i køen" mener jeg naturligvis "mandens foretrukne destination".
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 23. aug, 2013 19:04

Badooo skrev:Med "forrest i køen" mener jeg naturligvis "mandens foretrukne destination".
Willian var jo næsten ude offentligt og kysse Liverbirden, så ...........
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 23. aug, 2013 19:29

En rulletekst på TV3Sport siger at "Liverpool jagter den nye Arjen Robben"

Er det Will Hughes der er tale om her, eller...?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 23. aug, 2013 19:32

ScouserTommy skrev:En rulletekst på TV3Sport siger at "Liverpool jagter den nye Arjen Robben"

Er det Will Hughes der er tale om her, eller...?
Nej, det er en spiller vi har fulgt meget fra Gronningen(mener han var derfra). Vil skulle eftersigende have set en del kampe med ham det seneste stykke tid.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 23. aug, 2013 20:39

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... st-5775361
Syntes det er en interessant opsummering af vinduet. Dernæst er vi stadigvæk på jagt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 23. aug, 2013 21:13

AJ skrev:Draxler har afvist gigantiske tilbud fra Real Madrid og Man City for at blive og udvikle sig i Schalke. Jeg tror godt, at vi kan glemme ham. Han har en frikøbsklausul på £39m, og går næppe for mindre.
Så må vi sprænge banken, hellere 39 for Draxler end 25 Henrikh fra en mindre liga, og Willian til 30 også fra en mindre liga. Draxler er verdensklasse trods sin unge alder, og er med på jeg primært taler for køb af rutinerede, men synes egentlig Draxler er værd at ofre kassen på. Hvis han da vil til LFC. Har vel set 9-11 kampe med ham, og vel er det ikke nok til at ofre 39 af de store, men ud fra disse kampe er han ren klasse.

Men hvis han har sagt nej til RM og man c siger han nok det samme til os :wall:

P.S og gætter på at hvis vi skulle byde 39 mill, så har scouts og co, vel set 40-50 kampe ;)
Jeg fralægger mig ansvaret ved køb af Drax, men ville juble i uhørt grad.
Senest rettet af Thommo fredag, 23. aug, 2013 21:21, rettet i alt 1 gang.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 23. aug, 2013 21:16

Hr. Drejer skrev: Vores U18 bliver spændende at følge :?
:lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

bongfong

Indlæg af bongfong » lørdag, 24. aug, 2013 07:08

Chelsea har da fået en ganske stor trup hvor alle ikke kan være tilfredse med en bænkplads.
Hvis de får William, skal vi måske kigge lidt efter Mata! :D

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 24. aug, 2013 09:20

Helt enig smid et seriøst bud på omkring de 20 mil.£ på Mata Chelsea vil helt sikkert hellere sælge til os end til Arsenal eller Tottenham.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » lørdag, 24. aug, 2013 09:27

Og Mata har intet at skulle have sagt eller hvad? :wall:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 24. aug, 2013 09:31

Chelsea ser ud til at hente Willian og har derfor en overflod af kantspillere. Vi mangler desperat en kantspiller, men er pt i en position hvor vi ikke kan hente klassespillere, både pga pris og fordi vi ikke kan tilbyde ChL.
Nu kommer jeg med et frækt bud: Hvad med at hente André Schürrle på en lejeaftale?? Netop pga alle Chelseas kanter, tror jeg han får få kampe i år. Chelsea er vel interesseret i at han får en masse spilletid og vænner sig til PrL. Han selv er vel ikke interesseret i at skulle sidde på bænken hver eneste weekend. Vi mangler en kantspiller der kan score kasser - og det kan Schürrle. WinWin situation for alle parter.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 24. aug, 2013 09:45

Hvis det ikke lykkedes Rodgers at hente en spiller ind til venstrekanten, så kunne man måske beholde Coutinho på positionen som venstre kant og finde et alternativ til positionen som 10'er.

Vi har forsøgt at hente højt profilerede spillere, og er desværre mislykkedes med dette. Det er prisværdigt at vi forsøger, da disse spillere potentielt ville kunne have løftet holdet meget. Men måske vi skal erkende, at disse spillere pt. er uhyggeligt svære at hente ind grundet manglende CL fodbold og samtidig går til en premium price, da vi konkurrerer med CL klubber og såkaldte sugar daddy's, som spiller med de økonomiske muskler.

En spiller som Oscar De Marcos, eller en spiller i den kategori, tror jeg godt ville kunne opleve succes på Anfield. Oscar De Marcos vil ikke bidrage med samme antal mål som eksempelvis Mkhitaryan, men han er en dygtig playmaker og er samtidig skolet i at udføre et højt genpres under Bielsa.

Det skal lige siges, at vi ikke er sat i forbindelse med Oscar De Marcos. Jeg tror bare, at det er spillere i denne kategori, som vi skal hente ind, hvis vi skal styrke start 11'er og trup inden transfervinduet lukker.

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Indlæg af Stephan C » lørdag, 24. aug, 2013 09:46

xX__YNWA__Xx skrev:
Alonso skrev:
Jesper skrev:Hvordan tolker I indlægget fra langebolde (forsiden)?
Før sidste runde var Rodgers ude og udtale, at målet altid skal altid være champions league for en klub som vores. Samtidig virker det som om at Willian i hans optik var the missing link. Og nu hører man de første mishagsytringer. Der er ikke sammenhæng mellem politik og mål.
Synes ikke det er meget anderledes end hvad Rafael Benitez kunne finde på. Rodgers indikerer direkte at han finder klubbens ledelse uambitiøs, da de ikke vil finansiere et køb af Willian. Det handler vel primært om at flytte presset over på klubbens ledelse, frem for på ham selv.

Vi har allerede på dette forum hørt kritik rettet mod Brendan Rodgers, fordi han har givet udtryk for at det var hans hensigt at klubben fik hentet 1-2 spillere til startopstillingen. Nu har han så afsløret at arbejdet var gjort, men at ledelsen ikke ville finansiere de spillere man havde udpeget.

Derudover er der fortællingen om hvor svært det nu bliver at nå top4. En manøvre for at forklare en svær sæson, men også for at presse klubbens ledelse til at finansiere nogle indkøb inden transfervinduet smækker i, så man kan nå CL.

Så primært for at fjerne presset fra sig selv, og knap så meget for at indikere at han overvejer at gå i protest.

han siger/hentyder oz at det er ejeren der ik vil bruge penge og ik spillere han vil have der vælger os fra!!
http://plbold.dk/rodgers-svaert-at-erstatte-suarez-nu/
Måske han også burde se på hvor meget/lidt tiltrækningskraft han som træner har. BR har ingen meritter som nye spillere ligesom kan ha med i deres overvejelser for om BR skal være deres fremtidige træner. Han er derfor nød til at "sælge" klubben, projekter og egne evner på en meget overbevisende måde.. Jeg vil at dette også har behdning når en spillerhandel glipper

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » lørdag, 24. aug, 2013 10:00

Jesper skrev:@surf
Jeg tror i øvrigt ikke helt du kan sige, at FSG har bakket om de øvrige forsøg på store signings. Det ved vi jo ikke!
Nej, men det var der da meget der tydede på. Og du ved det jo heller ikke, og så ved vi jo stadig kun med sikkerhed, at de har sagt nej til Willian. Så jeg synes egentlig argumentet står.
Jesper skrev:Jeg har aldrig været udtalt begejstret for FSG, men hovedpointen er egentlig misforholdet ml FSG og Rodgers. Det er Rodgers ønske om at få tilknyttet Willian og ikke mit eget ønske, der er i spil. Og det tyder da på uenighed om strategi. Og det synes jeg er bekymrende.
Jeg synes du maler fanden på væggen, fordi jeg først synes der er sprækker mellem FSG og Rodgers nu. Der var lidt sidste sommer, fordi FSG ikke ville finansiere Dempsey (ganske forståeligt), og hvem der præcis stod med ansvaret for, at Carroll ikke blev erstattet er svært at pege på. I januar blev Rodgers bakket op, og fik så vidt vides de to spillere, han ville have.

Samtidig har FSG og Rodgers i fællesskab håndteret hele Suarez-sagen ganske godt, og her virkede det da som en fælles front.

Det er ikke for at komme med et storstilet forsvar af FSG, og det er da klart ærgerligt hvis Rodgers har misset en spiller, han virkelig gerne ville have. Men vi ved jo heller ikke, om FSG ubetinget har sagt nej på baggrund af prisen. Der kan jo have været uenighed i scoutingteamet om Willians potentiale eller kvalitet ift. prisen. Og hvis vi ikke har været overbeviste, så er det måske også at være lidt tilbageholden. De andre hold, der er ude efter ham, har trods alt mange penge, Tottenham fra Bale (lader det til, hvis han ikke bliver solgt må jeg jo trække det tilbage) og Chelsea fra, ja, olie. Det kunne godt tyde på, at de er villige til at betale en vis overpris grundet færre økonomiske hensyn. Nu ved jeg godt, du ikke bryder dig om det økonomiske argument, men det er stadig reelt nok.

Jeg synes mao. at din kritik af transferstrategien falder lidt ved siden af, fordi det først er nu, vi med sikkerhed har set lidt disharmoni mellem Rodgers og FSG. Desuden har de vel også lagt en strategi, der - hvis den lykkes - først for alvor bærer frugt om et par sæsoner.

Og så har jeg kun læst Rodgers udtalelser, og ikke set pressemødet, så jeg ved ikke hvor sur han egentlig er.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar