Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kriller8
af Kriller8 » tirsdag, 27. aug, 2013 10:53
texy skrev:Hr. Drejer skrev:texy skrev:Ser sgu frem til disse sidste hektiske dage, hvor jeg i den grad håber, at Arsenal ender med sorteper. Og det kan vi være medvirkende til ved ikke at sælge Suarez.
Jeg frygter vi kan ende med sorteper. RM byder på Suarez, hvis Bale handlen går i vasken. Der har været stille om den handel de sidste to dage. Özil ville sikkert til en CL klub, det samme med Mata og Di Maria (som jeg ikke synes er særlig effektiv i sin spillestil). Vi kan måske lokke Lamela, men vil det styrke os? Jeg tvivler.
Jeg synes vi skal gå efter en MF og en offensiv spiller. Hvis Suarez smutter, skal vi gå efter to offensive spillere, hvor den ene skal være en Marquee signing, måske Jackson Martinez. Der er også blevet stille omkring Toby Alderweireld og Tiago Ilori.
Jeg vælger at tro på Henry og Rodgers' udtalelser om, at Suarez ikke bliver solgt så sent i vinduet, indtil det modsatte er bevist.
At sælge ham ville være en eklatant fejl. Nu har vi endelig fået den PL-start vi længe har håbet på. Og vi har stadig vores bedste spiller ventende på at få lov til at lege med. Sælges Suarez og missionen om top 4 samtidig mislykkes, så forestiller jeg mig en slags sammenbrud i tillidsforholdet mellem fans og FSG. Kan heller ikke forestille mig Rodgers sanktionere et salg, når han sad så åbenlyst og gav udtryk for sin ærgelse over, at man ikke strakte sig det sidste stykke for at hente en (i Rodgers' øjne) klassespiller i form af Willian.
Det er for sent i vinduet. Suarez ryger ingen steder.
Han bliver solgt og det er faktisk OK. Det eneste man kan beklage er at man ikke har valgt at erstatte ham i ordentlig tid, både BR og FSG har været klar over at han vil blive solgt in-den vinduet lukker. Det er for mig fint nok at de laver lidt medie damagecontrol og derved prøver at holde prisen på ham oppe ved at sige han ikke bliver solgt, men selvfølgelig gør han det. Han har skabt sig på en måde så han ikke kan vende tilbage – brudt alle båndene med fansene, kaldt manageren for en løgner, trænet for sig selv, erklæret sin velvillighed til at skifte til de nærmeste konkurrenter til 4. pladsen, uendelig mange åndsvage episoder på banen. Både manageren og ejerne kan også læse statistikkerne og se at Liverpool oveni købet klarer sig bedre sportsligt uden Suarez end med ham – selvfølgelig skal han skydes af sted!
Men det undrer mig noget at ejerne vil i TOP4, men de virker ikke til at være specielt villige til at investere den nødvendige kapital for at nå det – først kom der en discount manager, nu kommer der en længere række discount spillere. Skræmmer sporerne virkeligt så meget fra Andy C. handlen?
-
Scherwin
af Scherwin » tirsdag, 27. aug, 2013 10:58
han bliver 99.9% ikke solgt, færdig slut. ¨
der er større chance for at messi skifter til liverpool
FSG har smidt 260 mil i kassen til et nyt stadion + ca 70 mil til spiller indkøb på 2½ år?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
af bblauritzen » tirsdag, 27. aug, 2013 11:31
Wormie skrev:han bliver 99.9% ikke solgt, færdig slut. ¨
FSG har smidt 260 mil i kassen til et nyt stadion + ca 70 mil til spiller indkøb på 2½ år?

-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
bblauritzen skrev:Wormie skrev:han bliver 99.9% ikke solgt, færdig slut. ¨

-
Kriller8
af Kriller8 » tirsdag, 27. aug, 2013 11:51
Wormie skrev:han bliver 99.9% ikke solgt, færdig slut. ¨
Vi får se - personligt er jeg nu lidt ligeglad med om han ryger eller ej.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38153&zone=145
Puha bliv nu bare enig. Så får vi en fysisk pragteksemplar i forsvaret, der er ung. Og har masser af lederegenskaber. Jeg mener ikke han var ret gammel da han blev anfører i PSG.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
StevenCarragher
af StevenCarragher » tirsdag, 27. aug, 2013 12:07
Hr. Drejer skrev:texy skrev:Ser sgu frem til disse sidste hektiske dage, hvor jeg i den grad håber, at Arsenal ender med sorteper. Og det kan vi være medvirkende til ved ikke at sælge Suarez.
Jeg frygter vi kan ende med sorteper. RM byder på Suarez, hvis Bale handlen går i vasken. Der har været stille om den handel de sidste to dage. Özil ville sikkert til en CL klub, det samme med Mata og Di Maria (som jeg ikke synes er særlig effektiv i sin spillestil). Vi kan måske lokke Lamela, men vil det styrke os? Jeg tvivler.
Jeg synes vi skal gå efter en MF og en offensiv spiller. Hvis Suarez smutter, skal vi gå efter to offensive spillere, hvor den ene skal være en Marquee signing, måske Jackson Martinez. Der er også blevet stille omkring Toby Alderweireld og Tiago Ilori.
Lamela vil da være en kæmpe forstærkning i forhold til Jackson Martinez?
-
Niche
- Geografisk sted: Frederikssund
- Alder: 52
Skyd Suarez af, men kun hvis Benzema og Özil eller diMaria kommer den anden vej. Smid £5m oven i hatten, så skulle der også være penge til en MF.

-
ElTorro
af ElTorro » tirsdag, 27. aug, 2013 12:19
Niche skrev:Skyd Suarez af, men kun hvis Benzema og Özil eller diMaria kommer den anden vej. Smid £5m oven i hatten, så skulle der også være penge til en MF.

hehehe... Jeg skal lige høre, om jeg forstår det rigtigt. Altså Benzema og Özil eller di Maria og så betaler vi 5m pund?
Eller hvad? Jeg ønsketænkte faktisk eller lignende scenarie tidligere, da det er næppe realiserbart

-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
Niche skrev:Skyd Suarez af,
men kun hvis Benzema og Özil eller diMaria kommer den anden vej. Smid £5m oven i hatten, så skulle der også være penge til en MF.

StevenCarragher skrev:Hr. Drejer skrev:texy skrev:Ser sgu frem til disse sidste hektiske dage, hvor jeg i den grad håber, at Arsenal ender med sorteper. Og det kan vi være medvirkende til ved ikke at sælge Suarez.
Lamela vil da være en kæmpe forstærkning i forhold til Jackson Martinez?
Suarez ud, Özil den anden vej, resten af pengene smider vi (der er vel stadig penge til rådighed, udover et potentielt salg af Suarez) efter Jackson Martinez.
Så er den ged barberet

-
kongrasmus
af kongrasmus » tirsdag, 27. aug, 2013 14:13
Drenge hvad siger i til torres tilbage? Kan han opnå det gamle niveau igen? VM er lige om hjørnet og torres ligner ikke en fast starter for chelsea.
Don't worry be happy. YNWA!
-
Alonso
- Alder: 36
kongrasmus skrev:Drenge hvad siger i til torres tilbage? Kan han opnå det gamle niveau igen? VM er lige om hjørnet og torres ligner ikke en fast starter for chelsea.
Sturridge er bedre, men fint supplement. Sælges Suarez er det en mulighed.
-
kongrasmus
af kongrasmus » tirsdag, 27. aug, 2013 14:22
Er også ved at være godt træt af suarez, der opfører sig som et lille problembarn. Skaber alt for meget negativ medieomtale, og dummer sig gang på gang, hvor det går ud over holdet.. Jeg syntes ikke han er en teamplayer. Sælg ham for de 60 mio pund.
Don't worry be happy. YNWA!
-
Bryann
kongrasmus skrev:Drenge hvad siger i til torres tilbage? Kan han opnå det gamle niveau igen? VM er lige om hjørnet og torres ligner ikke en fast starter for chelsea.
Så ham personligt gerne tilbage i den røde trøje, om end mest af sentimentale årsager, men tror stadig han har et par gode år i sig endnu.