Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » tirsdag, 27. aug, 2013 14:30

kongrasmus skrev:Er også ved at være godt træt af suarez, der opfører sig som et lille problembarn. Skaber alt for meget negativ medieomtale, og dummer sig gang på gang, hvor det går ud over holdet.. Jeg syntes ikke han er en teamplayer. Sælg ham for de 60 mio pund.

Ahhhh ro på ?

Er det ikke ved at være lang tid siden man har hørt noget "brok" fra Suarez ?

Der findes bestemt større svin i fodboldens verden, end Suarez, og hans fodbold kunnen, taget i betragtning, så vil jeg nu 100 gange hellere holde på Suarez, end at tage Torres tilbage (det hele er jo så meget bedre i Chelsea :roll: )

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 27. aug, 2013 15:40

Mon ikke BR og resten af teamet prøver at få ljalic på kontrakt lige nu? Af hvad mine seria venner siger om ham sammenholdt med bekræftende youtube vs. videoer, ser han ikke helt tosset ud ift. at vi lige står og mangler en kant profil.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » tirsdag, 27. aug, 2013 16:44

jeg synes stadig, der er mange spændende offensive muligheder at forfølge i dette vindue. Ljalic er en enormt spændende kant med gode stats, Eriksen er forrygende spillende, og har helt sikkert stats'ne med sig fra Holland, omend han spiller en position, hvor vi er rimeligt dækket ind. Jackson Martinez er generelt en fantastisk fodboldspiller (har set ham to gange live, og jeg var enormt begejstret begge gange). Chelsea og Real lader til at have interesse i Suarez, og har verdensklasse spillere i overskud. Konoplayanka og ham den anden russer (er sq ikke så god til at huske navne :oops: )ser begge gode ud til kanterne. Der er stadig mange navne og muligheder i dette vindue, men drømmescenariet herfra er, at vi handler med enten Real eller Chelsea, og får to gode spillere ind i stedet for Suarez (eksempelvis Özil og Benzema eller Mata og Torres), og desuden køber Alderweireld, Illori eller Papa til MF. Lykkes dette, vil jeg mene vinduet er forløbet perfekt :D - men jeg har dog ingen anelse om hvorvidt det er realiserbart eller ej.

mts813

Indlæg af mts813 » tirsdag, 27. aug, 2013 18:18

har i set det her? http://football-talk.co.uk/82371/chelse ... on-rooney/? Torres + 30 mill pund. Hvad tænker i?

Jeg har en meget ambivalent følelse ved det, på den ene side tror jeg stadig torres kunne blive god igen, og 30 mill til en anden god spiller kunne være fint, eller måske torres og mata? Jeg ved godt at mata er en uopnåelig drøm, men synes den handel kunne være spændende.

Jeg vil bare ikke være glad for at se suarez i chelsea, synes ikke det er en god ide at sælge vores rigtig gode angriber til en konkurrent.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 27. aug, 2013 18:23

De skal ikke prøve at køre Torres af på os igen. Desuden er han vel alt det, som FSG ikke vil have... gammel, for dyr i løn osv.... 35 og Mata, så kan vi handle.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 27. aug, 2013 18:28

mts813 skrev:har i set det her? http://football-talk.co.uk/82371/chelse ... on-rooney/? Torres + 30 mill pund. Hvad tænker i?

Jeg har en meget ambivalent følelse ved det, på den ene side tror jeg stadig torres kunne blive god igen, og 30 mill til en anden god spiller kunne være fint, eller måske torres og mata? Jeg ved godt at mata er en uopnåelig drøm, men synes den handel kunne være spændende.

Jeg vil bare ikke være glad for at se suarez i chelsea, synes ikke det er en god ide at sælge vores rigtig gode angriber til en konkurrent.
Jeg vil have det bedre med at sælge ham til Chelsea end til Arsenal, for Chelsea er i min optik kun en konkurrent for os på samme måde som United og City er det, dvs realistisk betragtet kommer vi ikke for alvor til at kunne udfordre dem indenfor de nærmeste år. Det vil vi derimod kunne når vi taler om Arsenal og Tottenham.

Om Torres vil kunne genfinde tidligere form er det store spørgsmål. Hvis han kan, så ja tak til et comeback, men hvis han har tænkt sig at fortsætte på det niveau han viste det sidste års tid hos os og hos Chelsea, så er han ikke manden der kan afløse Suarez. Heller ikke hvis han får Mata med til at servicere sig.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 27. aug, 2013 19:00

Jeg synes, der er næsten ligeså lidt fornuft i at sælge til Chelsea, som der er til Arsenal. Men smider de 55-60m£, hvilket jeg ikke finder særlig sandsynligt, så bliver det pludselig attraktivt nok. Hvorfor distancere os endnu mere fra Chelsea? Jeg mener bare, så skal vi ihvertfald have kassen for. Få ham sendt til Madrid for 50-55. Problemet er så bare, at bliver Sturrigde skadet, så har vi ikke rigtig noget af falde tilbage på. Er godt klar over vi har Aspas og Borini, men de ligner ikke folk der (endnu) går ud og score +20.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 27. aug, 2013 19:52

Undskyld manglende link men kan ikke ligge den ind fra telefonen. Liverpool echo melder vi er tæt på shako og moses. Tror på dem. Så skal vi nok italien og hente den sidste. Serberen.
Senest rettet af Kelly tirsdag, 27. aug, 2013 20:28, rettet i alt 2 gange.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 27. aug, 2013 19:52

Anfield Oracle ‏@AnfieldOracle 2t
Unconfirmed rumours of a close deal.....

Anfield Oracle ‏@AnfieldOracle 2t
Hearing Sahko and Moses.

https://twitter.com/AnfieldOracle

Sakho ville være konge, Moses ville være fint som erstatning for Assaidi.

Så mangler vi bare en klasse offensivspiller til start-11. :)

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 27. aug, 2013 20:05

Ljajic til Roma officielt...

Satans, der er ikke meget klasse tilbage at hente. Kan ikke se Moses forstærke start 11. Så hellere aspas.

Som erstatning for assaidi, fint. Men ikke start 11.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » tirsdag, 27. aug, 2013 20:23

Det er jo det sædvanlige :) Alle de gode havner i andre klubber, men så kan vi jo få moses på LEJE: WAUW..
Don't worry be happy. YNWA!

Simonmv

Indlæg af Simonmv » tirsdag, 27. aug, 2013 20:24

Pl bolk skriver:

"Sports Direct News er ude med en vældig interessant nyhed. Ifølge det engelske medie er Mourinho klar til at droppe Wayne Rooney, sælge Fernando Torres og i stedet købe Luis Suarez"

Tænkte på en byttehandel mellem Mata og Suarez? Eller det urealistisk :dontknow:

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 27. aug, 2013 20:32

kongrasmus skrev:Det er jo det sædvanlige :) Alle de gode havner i andre klubber, men så kan vi jo få moses på LEJE: WAUW..
Tror på moses og shako.

Der kommer mere. Om muligt. Ellers gemmes pengene til januar.
Er der ikke en god ukrainer der er en mulighed.

ElTorro

Indlæg af ElTorro » tirsdag, 27. aug, 2013 20:40

Satans med Ljajic... :wall: :wall:
- Det her vindue har virkelig været (endnu) en massiv skuffelse...
Hvis Moses bliver vores sidste "signing", så bliver jeg virkelig skuffet.
For heeeeelvede, mand.....

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 27. aug, 2013 21:50

Turan viile jeg se som en startspiller.
Men vigtigst er shako. Kom nu med ham.
Turan. Moses. Shako. Samt et par talenter. Og hold på luis og så luk det vindue.

Besvar