Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Gourcuff er en interessant spiller! Ingen tvivl.. Men Gerrard optager jo den offensive midtbane i øjeblikket. Hvor skulle han i givet fald spille?
Nej det har du da ret i, men absolut ALLE tegn signalerer da Emmy har ret. Hvis han absolut skulle til LFC skal prisen ikke være en penny over 5 mill £, og så helst han holdt sig langt væk, ham kan inter sgu selv beholdeBoye skrev:Det aner du jo ikke. Chelsea har en trup, der er smækfyldt med stjerner, men valgte alligevel at leje ham. Det kunne godt se ud som om han er billig, og han har da noget, som ingen af vores kantspillere kan prale af at besidde; hurtighed! Han dribler nok også noget bedre end dem vi har.. Og man kan sagtens være en fantastisk spiller, selvom man ikke lige slår i gennem over alt. Der er mange andre faktorer end lige spillet på banen, der er medbestemmende for om en spiller bliver et flop eller ej. Såfremt han er nogenlunde billig skal han da overvejes, for han har de kreative evner, som vi mangler. Silva er dog den spiller jeg håber på...Emmy skrev:Not in a million years. Han er præcist det kæmpe flop som vi var en del der præderede for sidste sommer. Han bliver aldrig nogensinde et hit i PL.
Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
Godt spørgsmål.SørenK skrev:Gourcuff er en interessant spiller! Ingen tvivl.. Men Gerrard optager jo den offensive midtbane i øjeblikket. Hvor skulle han i givet fald spille?

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Tror sagtens han ville kunne spille i højre eller venstre side i vores system. Benayoun er et glimrende eksempel på en offensiv midtbanemand, som i den grad får det til at fungere væk fra sin foretrukne position, da vores system netop ikke opererer med klassiske wings, som kampen igennem er klistret til sidelinien.Masche20 skrev:Godt spørgsmål.SørenK skrev:Gourcuff er en interessant spiller! Ingen tvivl.. Men Gerrard optager jo den offensive midtbane i øjeblikket. Hvor skulle han i givet fald spille?![]()
Jeg synes Pranjic ville være en spændende investering, men jeg ville gladeligt give min højre arm for også at få fat i Guorcuff. Ham vil jeg næsten hellere have end Silva.
Nu er det ikke en særlig smart plan kun at have én spiller på hver position, så det er ikke et problem de spiller samme plads. Han skal nok også have en tilvendingsperiode i PL, hvis det er, så jeg ser intet problem ved at han er Gerrads backup og han kan vel godt bruges på kanterne også.Masche20 skrev:Godt spørgsmål.SørenK skrev:Gourcuff er en interessant spiller! Ingen tvivl.. Men Gerrard optager jo den offensive midtbane i øjeblikket. Hvor skulle han i givet fald spille?![]()
Med Gourcuff i banken, så skal vi bare have en decideret fløjspiller og så er offensiven sat.
Hvis vi så samtidig køber en højreback, Barry og måske en backup til Torres, ja så ser jeg nummer 19.
Men dette scenarie er ikke ret realistisk, tror jeg ikke.

Men nu er Gerrard jo ikke en spiller, der bliver roteret i stor stil. Han er selvfølgelig skadet en gang i mellem. Jeg vil dog mene, det ville være dumt at købe Gourcuff som reserve, da jeg tror han godt kan gå hen og blive en halvdyr fornøjelse. Specielt hvis interessen fra City er rigtig og ikke bare spin. Tror desuden heller ikke, han selv er interesseret i at være back-up - så han kan jo lige så godt blive i Liverpool. Det kunne selvfølgelig være en mulighed at spille ham på kanten, så mener jeg bare ikke, at vi får mest muligt ud af ham, da han er bedst som den kreative spilstyrende 10'er.DaBonks skrev:Nu er det ikke en særlig smart plan kun at have én spiller på hver position, så det er ikke et problem de spiller samme plads. Han skal nok også have en tilvendingsperiode i PL, hvis det er, så jeg ser intet problem ved at han er Gerrads backup og han kan vel godt bruges på kanterne også.Masche20 skrev:Godt spørgsmål.SørenK skrev:Gourcuff er en interessant spiller! Ingen tvivl.. Men Gerrard optager jo den offensive midtbane i øjeblikket. Hvor skulle han i givet fald spille?![]()
Med Gourcuff i banken, så skal vi bare have en decideret fløjspiller og så er offensiven sat.
Hvis vi så samtidig køber en højreback, Barry og måske en backup til Torres, ja så ser jeg nummer 19.
Men dette scenarie er ikke ret realistisk, tror jeg ikke.
Følgende vil helt sikkert bære præg af, at jeg synes at Quaresma er en helt igennem fantastisk fodboldspiller.Thommo skrev:Nej det har du da ret i, men absolut ALLE tegn signalerer da Emmy har ret. Hvis han absolut skulle til LFC skal prisen ikke være en penny over 5 mill £, og så helst han holdt sig langt væk, ham kan inter sgu selv beholdeBoye skrev:Det aner du jo ikke. Chelsea har en trup, der er smækfyldt med stjerner, men valgte alligevel at leje ham. Det kunne godt se ud som om han er billig, og han har da noget, som ingen af vores kantspillere kan prale af at besidde; hurtighed! Han dribler nok også noget bedre end dem vi har.. Og man kan sagtens være en fantastisk spiller, selvom man ikke lige slår i gennem over alt. Der er mange andre faktorer end lige spillet på banen, der er medbestemmende for om en spiller bliver et flop eller ej. Såfremt han er nogenlunde billig skal han da overvejes, for han har de kreative evner, som vi mangler. Silva er dog den spiller jeg håber på...Emmy skrev:Not in a million years. Han er præcist det kæmpe flop som vi var en del der præderede for sidste sommer. Han bliver aldrig nogensinde et hit i PL.
Jeg synes, at det er næsten uanstændigt at antyde, at Quaresma har fået chancen i Premier League, og at det dermed skulle være bevist at han er et flop. Manden fik debut for et Chelsea-hold nærmest i opløsning den 7. februar under Scolari. 9 dage senere er den manager, der har hentet ham til klubben fyret og Quaresma kommer aldrig igen i nærheden af en fast startplads under Hiddink.
For lige at sætte det lidt i perspektiv så var Ronaldo, som Quaresma ofte bliver sammenlignet med, var altså heller ikke en ubetinget succes i hans første to sæsoner for Man Utd. Han holdte ofte for meget på bolde og havde ikke sit nuværende blik for medspillerne. Derudover scorede han ikke så mange mål.
I mine øjne ville Quaresma være et mega-skridt op fra eksempelvis Babel og Riera (som jeg virkelig godt kan lide). Her ville jeg normalt også nævne Kuyt og Benayoun, men de har overbevist mig om deres kvalitet i denne sæson.
En helt sindsyg arbejds-etik fra stort set alle spillere, har været med til at skabe den fantastiske spillestil, som vi er endt sæsonen med. Fordi jeg tvivler på Quaresma's vilje til at bidrage med en tilnærmelsesvis lignende arbejds-etik, ser jeg ham ikke længere som det top-target, jeg tidligere har ment, at han burde være. Hans fodboldmæssige kvaliteter stiller jeg dog absolut ingen spørgsmålstegn ved, hvorfor jeg sagtens kan se ham få stor succes i en hvilken som helst topklub. Også Liverpool, skulle han ende her.
Mvh.
Texnymann
Havde vi ikke få et accepteret et bud på Quaresma sidste sommer før han skiftede til Inter? Det mener jeg at have læst, men Rafas snak med Quaresma, hvor han forklarede hvad hans idéer for spilleren er, endte netop med at Quaremsa ikke ville acceptere den tiltænkte rolle på holdet, primpært pga de defensive pligter/arbejde uden bold han ville få som kant i Liverpool..texnymann skrev: En helt sindsyg arbejds-etik fra stort set alle spillere, har været med til at skabe den fantastiske spillestil, som vi er endt sæsonen med. Fordi jeg tvivler på Quaresma's vilje til at bidrage med en tilnærmelsesvis lignende arbejds-etik, ser jeg ham ikke længere som det top-target, jeg tidligere har ment, at han burde være. Hans fodboldmæssige kvaliteter stiller jeg dog absolut ingen spørgsmålstegn ved, hvorfor jeg sagtens kan se ham få stor succes i en hvilken som helst topklub. Også Liverpool, skulle han ende her.
Mvh.
Texnymann
Det synes jeg i hvert fald at have læst, men kan overhovedet ikke huske hvor

“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Hvilke tegn er det så? Du bliver godt nok nødt til at være mere konkret, som jeg er det. Som texnyman også påpeger, er han en meget bedre fodboldspiller end det (undskyld mig) skrammel, der render rundt på kanterne nu i vores trup. Babel, El Zhar og Riera har bare ikke Quaresmas niveau! Og så kan han som tidligere nævnt bidrage med noget af det som Kuyt og Benayoun mangler - flere possibilities som Rafa så smukt ville have udtrykt detThommo skrev:Nej det har du da ret i, men absolut ALLE tegn signalerer da Emmy har ret. Hvis han absolut skulle til LFC skal prisen ikke være en penny over 5 mill £, og så helst han holdt sig langt væk, ham kan inter sgu selv beholdeBoye skrev:Det aner du jo ikke. Chelsea har en trup, der er smækfyldt med stjerner, men valgte alligevel at leje ham. Det kunne godt se ud som om han er billig, og han har da noget, som ingen af vores kantspillere kan prale af at besidde; hurtighed! Han dribler nok også noget bedre end dem vi har.. Og man kan sagtens være en fantastisk spiller, selvom man ikke lige slår i gennem over alt. Der er mange andre faktorer end lige spillet på banen, der er medbestemmende for om en spiller bliver et flop eller ej. Såfremt han er nogenlunde billig skal han da overvejes, for han har de kreative evner, som vi mangler. Silva er dog den spiller jeg håber på...Emmy skrev:Not in a million years. Han er præcist det kæmpe flop som vi var en del der præderede for sidste sommer. Han bliver aldrig nogensinde et hit i PL.

Indrømmet jeg har kun set ham på landsholdet, og så ganske få min. for chelsea. Men de tegn jeg snakker om er hvor stort han har fejlet det sidste år, og virker umiddelbart som en arrogant stoder, og det er vist ikke Rafa´s (og min)kop te. Og har en fornemmelse af han har brug for at være stjerne på holdet, den fornemmelse kommer af han er floppet i 2 storklubber og chelsea inden for de sidste 5-6 år. Dog han var ung i Barcelona, men ved ikke om det er en gyldig grund til og floppe?Boye skrev:[
Hvilke tegn er det så?
Fabregas floppede da også som ung i Barca. Pique floppede i United, Arbeloa og Negredo i Real Madrid.. Der er utrolig mange eksempler på unge kasserede spillere, der er blevet gode siden hen. Ronaldo var også shite i de første 2 sæsoner i United.Thommo skrev:Indrømmet jeg har kun set ham på landsholdet, og så ganske få min. for chelsea. Men de tegn jeg snakker om er hvor stort han har fejlet det sidste år, og virker umiddelbart som en arrogant stoder, og det er vist ikke Rafa´s (og min)kop te. Og har en fornemmelse af han har brug for at være stjerne på holdet, den fornemmelse kommer af han er floppet i 2 storklubber og chelsea inden for de sidste 5-6 år. Dog han var ung i Barcelona, men ved ikke om det er en gyldig grund til og floppe?Boye skrev:[
Hvilke tegn er det så?
I Chelsea har Quaresma slet ikke fået chancen, og der blev han da også bare lånt som en hurtig mulighed for at få en god spiller. Altså har han floppet i Inter ifht. forventningerne, men det var Mourinho selv, der hentede ham, fordi han er en kanon spiller. Han vil da være en forstærkning for os på nuværende tidspunkt, men jeg tror dog ikke det er realistisk. Vil også meeeget hellere have Mr. Silva

Forskellen er vel at Ricardo fik muligheden i både Inter og Barcelona, de spillere du nævner har tilsammen spillet 14 kampe for deres tidligere klubber(ifølge wiki), og dermed ikke en reel mulighed for at bevise deres værd. Men dermed er det da muligt han kan gøre en forskel i LFC, tvivler bare, og håber som sagt ikke vi vil overveje og byde, hvis prisen er over 5 mill£Boye skrev:
Fabregas floppede da også som ung i Barca. Pique floppede i United, Arbeloa og Negredo i Real Madrid.. :
Præcis. Kan man ikke arbejde for holdet, og udføre det job man får besked på af manageren, så skal man ikke være i Liverpool FC.Nando skrev: Havde vi ikke få et accepteret et bud på Quaresma sidste sommer før han skiftede til Inter? Det mener jeg at have læst, men Rafas snak med Quaresma, hvor han forklarede hvad hans idéer for spilleren er, endte netop med at Quaremsa ikke ville acceptere den tiltænkte rolle på holdet, primpært pga de defensive pligter/arbejde uden bold han ville få som kant i Liverpool..
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Enig med ovenstående. Han er og bliver aldrig LFC materiale. God med bolden, men småt kørende uden bold.Hekkem skrev:Præcis. Kan man ikke arbejde for holdet, og udføre det job man får besked på af manageren, så skal man ikke være i Liverpool FC.Nando skrev: Havde vi ikke få et accepteret et bud på Quaresma sidste sommer før han skiftede til Inter? Det mener jeg at have læst, men Rafas snak med Quaresma, hvor han forklarede hvad hans idéer for spilleren er, endte netop med at Quaremsa ikke ville acceptere den tiltænkte rolle på holdet, primpært pga de defensive pligter/arbejde uden bold han ville få som kant i Liverpool..
Nu snakker folk hele tiden om en ny højre back pga. den infight der var mellem Carra og Arbeloa.
Så tænker jeg når nu Bayern ikke vinder mesterskabet kunne det være Lahm være lidt utilfreds?
Hvis Arbeloa bliver solgt, så ser jeg Lahm eller Glen J. som de bedste erstatninger.
Så tænker jeg når nu Bayern ikke vinder mesterskabet kunne det være Lahm være lidt utilfreds?
Hvis Arbeloa bliver solgt, så ser jeg Lahm eller Glen J. som de bedste erstatninger.