Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 28. aug, 2013 21:12

Emmy skrev:
nikand skrev:Kunne man overveje Mathieu Flamini der uden kontrakt. Som back up til Lucas. Kender dog ikke hans nuværende niveau.
Ret utænkeligt tror jeg. Han træner med i Arse og det skulle undre mig meget om de ikke laver en kontrakt på ham.
Flamini & Sanogo ender deres transfervindue sikkert med, så vil Arsenals fans juble :headbang: :laughin:

Brugeravatar
Salle
Alder: 40

Indlæg af Salle » onsdag, 28. aug, 2013 21:39

Ifølge bold.dk har Ajax givet spurs lov at tale med Eriksen .

Hvor ville det være fedt at nappe ham for næsen af dem . Selvom jeg ikke er sikker på om han har DET .

Men alligevel !

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » onsdag, 28. aug, 2013 21:54

Salle skrev:Ifølge bold.dk har Ajax givet spurs lov at tale med Eriksen .

Hvor ville det være fedt at nappe ham for næsen af dem . Selvom jeg ikke er sikker på om han har DET .

Men alligevel !
Til den pris han har hængende over hovedet lige pt, så er han hjertelig velkommen!
Don't worry be happy. YNWA!

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 28. aug, 2013 22:03

Surt opstød.

Vi henter sikkert en panik-back og Moses. Og så er det i starten så positive vindue ligepludselig bare blevet til endnu et vindue med "bredde-køb".

Jeg ved ikke hvad der foregår bag lukkede døre. Men hvorfor skulle vi hente de signings vi har fået så tidligt, og nu skal vi igennem et helt transfer vindue hvor intet lykkes.

Tror transfervinduer bliver min død.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 28. aug, 2013 22:07

thefugle skrev:Surt opstød.

Vi henter sikkert en panik-back og Moses. Og så er det i starten så positive vindue ligepludselig bare blevet til endnu et vindue med "bredde-køb".

Jeg ved ikke hvad der foregår bag lukkede døre. Men hvorfor skulle vi hente de signings vi har fået så tidligt, og nu skal vi igennem et helt transfer vindue hvor intet lykkes.

Bredde og bredde, er der ikke næsten røget flere ud end ind?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 28. aug, 2013 22:14

thefugle skrev:Surt opstød.

Jeg begynder at tro det samme.

Napoli eller Barca nupper Sakho.

Spurs eller måske endda Man Utd nupper Eriksen.

Spurs nupper Lamela.

Chelsea nupper Hulk.

Mata, Rooney, Damiao, Özil, Di Maria og Benzema bliver hvor de er.

Hvem er der så tilbage. Tja, jeg vil stadig allerhelst have Michu. Fellaini er jeg ikke interesseret i. Ville det på nogen måde være muligt at købe Jagielka, så ville det også være et topklasse køb.
Kloppite

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 28. aug, 2013 22:16

Reina, Suso, Shelvey, Downing, Carroll, Assaidi, Spearing, Carragher... oprydning har vi lavet. Faktisk mere end jeg havde håbet.
Badooo siger, hvad han mener!

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 28. aug, 2013 22:31

Badooo skrev:Reina, Suso, Shelvey, Downing, Carroll, Assaidi, Spearing, Carragher... oprydning har vi lavet. Faktisk mere end jeg havde håbet.
Suso er ude og blive bedre og med lidt held, så er Assaidi mere værd om et års tid. Carragher stoppede karrieren og må siges at være til at erstatte.
Der er blevet fundet en mere end god erstatning for Reina som allerede har reddet os flere point en Reina gjorde sidst sæson.

Shelvey er dårlig, Spearing er ikke god nok, Carroll ville have ført os længere ned i tabellen og Downing havde bare ikke det der skulle til.

Det er subjektivt, men kom med en god grund der kan forsvare at nogle af de spillere skulle blive. Med undtagelse af Reina måske, så høre ingen af de spillere til på et tophold..

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 28. aug, 2013 23:06

@texy

Lyder meget rigtigt.

Kan ikke forstå hvorfor den klasse CB vi skulle hente ikke er blevet hentet noget før. Der er mange derude, hvorfor skal den her spiller vi skal have være så fucking perfekt at vi ikke bare kunne hente Alderweireld eller Sakho for en måned siden?

Hvis vi henter Sakho eller alder + evt konoplyanka, som jeg ser som bedre end Willian, han er hurtigere, lige så god teknik, afslutter MED LÆNGDER bedre, jamen han er bare en wing i klassisk forstand oh en fandens god en i en alder af 23, desuden kan han spille alle 3 forreste OM'er, ELLER en anden klasse wing. Så acceptere jeg vinduet. Men der SKAL en start 11 CB og wing ind. Ellers er der i mine øjne endnu et fejlslået vindue.

kunne godt tænke mig vi kunne stille med

Mignolet
Johnson-sakho/touré-Agger-enrique
Gerrard-Lucas
konoplyanka-coutinho-suarez
Sturridge

Som stærkeste 11. Den er bedre end THC og Arsenal imo.

Det er ønsketænkning jeg ved det. A man can Dream
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

ElTorro

Indlæg af ElTorro » onsdag, 28. aug, 2013 23:14

thefugle skrev:@texy

Lyder meget rigtigt.

Kan ikke forstå hvorfor den klasse CB vi skulle hente ikke er blevet hentet noget før. Der er mange derude, hvorfor skal den her spiller vi skal have være så fucking perfekt at vi ikke bare kunne hente Alderweireld eller Sakho for en måned siden?

Hvis vi henter Sakho eller alder + evt konoplyanka, som jeg ser som bedre end Willian, han er hurtigere, lige så god teknik, afslutter MED LÆNGDER bedre, jamen han er bare en wing i klassisk forstand oh en fandens god en i en alder af 23, desuden kan han spille alle 3 forreste OM'er, ELLER en anden klasse wing. Så acceptere jeg vinduet. Men der SKAL en start 11 CB og wing ind. Ellers er der i mine øjne endnu et fejlslået vindue.

kunne godt tænke mig vi kunne stille med

Mignolet
Johnson-sakho/touré-Agger-enrique
Gerrard-Lucas
konoplyanka-coutinho-suarez
Sturridge

Som stærkeste 11. Den er bedre end THC og Arsenal imo.

Det er ønsketænkning jeg ved det. A man can Dream
- Det ville være et rigtig godt udgangspunkt. Derudover er forskellen på den klassiske wing og inside forward vel heller ikke større, end at det kan omskoles.
Jeg ved ikke, om jeg synes, at den ovenstående opstilling er bedre end Spurs', men forskellen er ikke stor. Derudover indvirker systemet jo selvfølgelig også en del, hvor jeg synes, vi ser bedre samspillet ud end de gør. Altså Spurs.

Jeg ser meget gerne mellem to og tre signings inden for de næste par dage..

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 28. aug, 2013 23:40

Det er meget flot at du kan rulle dig selv ud på den måde, OBI-WAN. Hvis du er færdig nu, så kan du vel falde lidt ned, og citere mig for at skrive, at det er for dårligt, at vi har ryddet op, som vi har gjort. Kan du ikke det, så ret dine små, spydige angreb andre steder hen. Mange tak.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 28. aug, 2013 23:44

@ StevenCarragher

Jeg lægger altså ikke ord i munden på dig. Jeg spørger måske lidt ironisk til allersidst, om du i al hemmelighed er fan af andre hold, men det er altså det eneste, jeg gør. Tilgengæld tager jeg fat i, hvad du tidligere har skrevet, for det virker altså som om, at din holdninger til diverse spillere påvirkes lidt af, hvor kraftigt de rygtes til LFC og andre klubber, og det må du altså forvente, at brugere kan finde på at gøre i et debatforum.

Ang. Lamela har du tidligere på sommeren sidestillet ham med Bernard som en ung spiller, der svingede meget i præstationerne, og du trak ved den anledning Ben Arfa frem som en spiller, der her og nu var bedre end de to. Og nu efter skiftet til Spurs er han indtil nu det eneste eksempel på en spiller, som det er værd at sprænge banken for. Er Ben Arfa så ikke et langt bedre køb?

Jeg kan ikke forstå, hvorfor det giver god mening for Spurs at betale overpris for en spiller, som du ikke har den store fidus til, bare fordi de får en masse penge fra Bale-salget. Jeg vil gætte på, at det lige præcis er det, du mener, LFC gjorde efter at have solgt Torres og købt Carroll. Her lægger jeg ikke ord i munden på dig, og hvis du vitterligt mener, at Torres' salgspris var med til at retfærdiggøre Carrolls pris, så må du gerne lige sige til.

Det er rigtigt, at du senere modererede din vurdering af Paulinho kontra Mkhitaryan.

Men noget helt andet, som jeg tror, er mere interessant for debatten. Kan du nævne nogle spillere, som du tror vil være gode forstærkninger, og som ikke meldes tæt på en anden klub, eller som lige er skiftet til en anden klub?
Alderweireld er et fint forslag, selvom jeg mener, at han som type minder for meget om Agger og Toure. Moses er også et ok forslag, selvom jeg personligt ikke har den store fidus til ham, men det diskvalificerer selvfølgelig ikke forslaget. Jeg går dog ikke ud fra, at du mener, at det er nok eller et særlig stort udvalg.

Kan du nævne en offensiv spiller, som du mener, det er værd at sprænge banken for - altså at betale over £20 mio. for - og som samtidig er realistisk?

Og kan du nævne en offensiv spiller i Eriksen-lejet, som ikke er Eriksen, men som stadig er realistisk?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 28. aug, 2013 23:48

Fribytter skrev:@ StevenCarragher

Jeg lægger altså ikke ord i munden på dig. Jeg spørger måske lidt ironisk til allersidst, om du i al hemmelighed er fan af andre hold, men det er altså det eneste, jeg gør. Tilgengæld tager jeg fat i, hvad du tidligere har skrevet, for det virker altså som om, at din holdninger til diverse spillere påvirkes lidt af, hvor kraftigt de rygtes til LFC og andre klubber, og det må du altså forvente, at brugere kan finde på at gøre i et debatforum.

Ang. Lamela har du tidligere på sommeren sidestillet ham med Bernard som en ung spiller, der svingede meget i præstationerne, og du trak ved den anledning Ben Arfa frem som en spiller, der her og nu var bedre end de to. Og nu efter skiftet til Spurs er han indtil nu det eneste eksempel på en spiller, som det er værd at sprænge banken for. Er Ben Arfa så ikke et langt bedre køb?

Jeg kan ikke forstå, hvorfor det giver god mening for Spurs at betale overpris for en spiller, som du ikke har den store fidus til, bare fordi de får en masse penge fra Bale-salget. Jeg vil gætte på, at det lige præcis er det, du mener, LFC gjorde efter at have solgt Torres og købt Carroll. Her lægger jeg ikke ord i munden på dig, og hvis du vitterligt mener, at Torres' salgspris var med til at retfærdiggøre Carrolls pris, så må du gerne lige sige til.

Det er rigtigt, at du senere modererede din vurdering af Paulinho kontra Mkhitaryan.

Men noget helt andet, som jeg tror, er mere interessant for debatten. Kan du nævne nogle spillere, som du tror vil være gode forstærkninger, og som ikke meldes tæt på en anden klub, eller som lige er skiftet til en anden klub?
Alderweireld er et fint forslag, selvom jeg mener, at han som type minder for meget om Agger og Toure. Moses er også et ok forslag, selvom jeg personligt ikke har den store fidus til ham, men det diskvalificerer selvfølgelig ikke forslaget. Jeg går dog ikke ud fra, at du mener, at det er nok eller et særlig stort udvalg.

Kan du nævne en offensiv spiller, som du mener, det er værd at sprænge banken for - altså at betale over £20 mio. for - og som samtidig er realistisk?

Og kan du nævne en offensiv spiller i Eriksen-lejet, som ikke er Eriksen, men som stadig er realistisk?
Jeg svarer dig lige i morgen, når jeg har god tid, det er nu engang hyggeligere! Sov godt!

Men lige for at komme med et bud: Lukaku. Uddyber i morgen!

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 28. aug, 2013 23:56

@fribytter

Konoplyanka kunne være et bud. En spiller jeg mener er bedre end Willian. Og han burde ikke engang koste £20 Mio.

Som jeg har skrevet i en anden tråd så ville Moses på lån, Sakho og Konoplyanka. Det ville være tilfredsstillende.

Spørgsmålet er om der er nogen derude som vi kan få uanset om vi sprænger banken.

Er os ligeglad om Sakho er venstrebenet. 2 højrebenet kan spille samme. Så kan 2 venstrebenet vel os. Hvor tit er det os lige de får tid til at skulle tænke på hvad ben de skal bruge.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 29. aug, 2013 00:55

OBI-WAN skrev:
Badooo skrev:Reina, Suso, Shelvey, Downing, Carroll, Assaidi, Spearing, Carragher... oprydning har vi lavet. Faktisk mere end jeg havde håbet.
Suso er ude og blive bedre og med lidt held, så er Assaidi mere værd om et års tid. Carragher stoppede karrieren og må siges at være til at erstatte.
Der er blevet fundet en mere end god erstatning for Reina som allerede har reddet os flere point en Reina gjorde sidst sæson.

Shelvey er dårlig, Spearing er ikke god nok, Carroll ville have ført os længere ned i tabellen og Downing havde bare ikke det der skulle til.

Det er subjektivt, men kom med en god grund der kan forsvare at nogle af de spillere skulle blive. Med undtagelse af Reina måske, så høre ingen af de spillere til på et tophold..
Ja måske. Men jeg synes sku ikke ham Aspas er noget, at råbe hurra for. Vores "Reina erstatning" er ok indtil videre, men ikke over Reina niveau imo. Carragher vs Toure er vel meget lige over. Cissokho ja han er vel ok, men ikke mere end det.

Hvordan mener du Carroll kunne være skyld i vi evt. ville ende længere nede i tabellen? Du mener vel forhåbentlig ikke, at Borini er bedre?

Jeg synes holdet er blevet svagere, indtil videre i dette vindue. Start 11eren er ok, men BR har jo nærmest ingen han kan smide ind fra bænken.

Besvar