af Fribytter » onsdag, 28. aug, 2013 23:44
@ StevenCarragher
Jeg lægger altså ikke ord i munden på dig. Jeg spørger måske lidt ironisk til allersidst, om du i al hemmelighed er fan af andre hold, men det er altså det eneste, jeg gør. Tilgengæld tager jeg fat i, hvad du tidligere har skrevet, for det virker altså som om, at din holdninger til diverse spillere påvirkes lidt af, hvor kraftigt de rygtes til LFC og andre klubber, og det må du altså forvente, at brugere kan finde på at gøre i et debatforum.
Ang. Lamela har du tidligere på sommeren sidestillet ham med Bernard som en ung spiller, der svingede meget i præstationerne, og du trak ved den anledning Ben Arfa frem som en spiller, der her og nu var bedre end de to. Og nu efter skiftet til Spurs er han indtil nu det eneste eksempel på en spiller, som det er værd at sprænge banken for. Er Ben Arfa så ikke et langt bedre køb?
Jeg kan ikke forstå, hvorfor det giver god mening for Spurs at betale overpris for en spiller, som du ikke har den store fidus til, bare fordi de får en masse penge fra Bale-salget. Jeg vil gætte på, at det lige præcis er det, du mener, LFC gjorde efter at have solgt Torres og købt Carroll. Her lægger jeg ikke ord i munden på dig, og hvis du vitterligt mener, at Torres' salgspris var med til at retfærdiggøre Carrolls pris, så må du gerne lige sige til.
Det er rigtigt, at du senere modererede din vurdering af Paulinho kontra Mkhitaryan.
Men noget helt andet, som jeg tror, er mere interessant for debatten. Kan du nævne nogle spillere, som du tror vil være gode forstærkninger, og som ikke meldes tæt på en anden klub, eller som lige er skiftet til en anden klub?
Alderweireld er et fint forslag, selvom jeg mener, at han som type minder for meget om Agger og Toure. Moses er også et ok forslag, selvom jeg personligt ikke har den store fidus til ham, men det diskvalificerer selvfølgelig ikke forslaget. Jeg går dog ikke ud fra, at du mener, at det er nok eller et særlig stort udvalg.
Kan du nævne en offensiv spiller, som du mener, det er værd at sprænge banken for - altså at betale over £20 mio. for - og som samtidig er realistisk?
Og kan du nævne en offensiv spiller i Eriksen-lejet, som ikke er Eriksen, men som stadig er realistisk?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."