Det taktiske kan man heldigvis lære, omend jeg ikke synes han er dårlig taktisk. Hurtighed, placeringsevne er i top.Kelly skrev:Nej det syntes jeg ikke, han mangler en del taktisk men er lynhurtig.nikand skrev:Javier Hernandes til Spurs for 130 mio. Kilde the mirror. Lyder som en super handel. Kunne vi bruge Hernandes?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
We need a new Fowler...
Personligt håber jeg vitterligt, at vi får signet Will Hughes oven på den her uge.
Altså med Spurs' rygtede indkøb. Jeg tror, han har det der skal til, for at blive en klassespiller.
Altså med Spurs' rygtede indkøb. Jeg tror, han har det der skal til, for at blive en klassespiller.
- Kristoffer
Vores manglende handlekraft er virkelig skræmmende..
Vi kan risikere at skulle spille en PRL kamp mod Man U med enten en Skrtel der er tilbage fra langstidskade, eller med Wisdom som er utroligt urutineret på CB. Vi ber virkelig selv om problemerne. Køb Alderweireld eller Sakho og det kan kun gå for langsomt! Prisen falder heller ikke ligefrem når man trækker den så længe som vi har gjort. At vi så mest af alt virker interessede og tæt på Illori fatter jeg heller ikke meget af. Manden er vel næppe klar til at gå direkte i startelleveren? Derudover koster han eftersigende 7 mill €, hvilket er en slat for en "fremtidig spiller".

Vi kan risikere at skulle spille en PRL kamp mod Man U med enten en Skrtel der er tilbage fra langstidskade, eller med Wisdom som er utroligt urutineret på CB. Vi ber virkelig selv om problemerne. Køb Alderweireld eller Sakho og det kan kun gå for langsomt! Prisen falder heller ikke ligefrem når man trækker den så længe som vi har gjort. At vi så mest af alt virker interessede og tæt på Illori fatter jeg heller ikke meget af. Manden er vel næppe klar til at gå direkte i startelleveren? Derudover koster han eftersigende 7 mill €, hvilket er en slat for en "fremtidig spiller".
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Det var ikke et spydigt angreb.Badooo skrev:Det er meget flot at du kan rulle dig selv ud på den måde, OBI-WAN. Hvis du er færdig nu, så kan du vel falde lidt ned, og citere mig for at skrive, at det er for dårligt, at vi har ryddet op, som vi har gjort. Kan du ikke det, så ret dine små, spydige angreb andre steder hen. Mange tak.

Kom nuuuu...

Det ligner mere og mere sidste års "succes" på transfer markedet eller måske endda værere efter d. 3 sept. En ting er FSG ekstrem gode til, nemlig at skære ned på lønudgifter og gøre en i forvejen smal trup endnu smallere.
Som dette transfervindue udvikler sig, tvivler jeg mere og mere på om FSG virkelig kan invistere mere i klubben foreløbig.
Som dette transfervindue udvikler sig, tvivler jeg mere og mere på om FSG virkelig kan invistere mere i klubben foreløbig.
-
Udover med Eriksen, hvem har de så gjort det med? Du har sikkert ret, jeg er bare ikke støt på det før denne gang.Wormie skrev:tottenham har købt stortset alle deres spiller hvor de kun betaler 1/3 upfront.
og betaler 1/3 beløb 1 gang om året hvert år i 3 år.
fatter ikke klubberne vil gå med til det. specielt når de allerede sælger billigt
Jack Sear @JackSear 17m
Liverpool have offered 23m for Yarmolenko. (@dimarzio)
Hvis vi henter Yarmolenko, Illori og Sakho + evt. Moses på lån så er jeg tilfreds.
Hvis vi henter Yarmolenko, Illori og Sakho + evt. Moses på lån så er jeg tilfreds.

Jeg spørger, fordi jeg ikke har ret stor kendskab til nogen af spillerne, kun en fornemmelse.Xenne skrev:Jack Sear @JackSear 17m
Men er Konoplyanka ikke den mest profilerede, og den med det største potentiale, ifht. Yarmolenko?
Jeg kan desværre ikke bedømme dem, da jeg ikke har set dem nok.Lynge skrev:Jeg spørger, fordi jeg ikke har ret stor kendskab til nogen af spillerne, kun en fornemmelse.Xenne skrev:Jack Sear @JackSear 17m
Men er Konoplyanka ikke den mest profilerede, og den med det største potentiale, ifht. Yarmolenko?
Men de kampe jeg har set dem har de begge været i iøjefaldende.
Dog undrer jeg mig ved prisen, da Yarmolenko er højrewing og venstrebenet.
Så kunne de godt smide lidt ekstra i og ha' hentet Lamela yngre og bestemt også interessant.
Umiddelbart er mit indtryk at begge har stort potentiale, men hvem der har mest ved jeg ikke

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Yarmolenko er en stor ving på 1.89. Han har spillet ca. 140 kampe for Kiev og scoret ca. 45 mål (frit efter hukommelsen). Han scorer altså en del mål, men det gjorde Arshavin jo også.
Konoplyanka er 1.76, og hans målratio er en smule mindre end Yarmolenko.
Jeg ser begge spillere som nødløsninger. Men...
Konoplyanka er 1.76, og hans målratio er en smule mindre end Yarmolenko.
Jeg ser begge spillere som nødløsninger. Men...
-
Jeg ser forskelligt på hvad vi har brug for og hvad Liverpool har brug for. Lamela har jeg altid synes var pengene værd, men med Bernard frygtede jeg et indkøb af en spiller, som vi ville give alt for meget for. Lamela kan ganske rigtig svinde ud i noget af kampene, men han er langt mere konstant end fx Bale - hvis store svaghed er(udover han er meget skadet), at han kan forsvinde væk fra en kamp i 85 minutter - at han så bagefter kan tage bolden og score egenhændigt gør jo, at man fuldstændig glemmer det aspekt af hans spil. Et så fysisk hold som Tottenham har brug for noget kreativitet, og i det er Lamela god - om Eriksen bliver en succes er svært at spå om.Fribytter skrev:@ StevenCarragher
Jeg lægger altså ikke ord i munden på dig. Jeg spørger måske lidt ironisk til allersidst, om du i al hemmelighed er fan af andre hold, men det er altså det eneste, jeg gør. Tilgengæld tager jeg fat i, hvad du tidligere har skrevet, for det virker altså som om, at din holdninger til diverse spillere påvirkes lidt af, hvor kraftigt de rygtes til LFC og andre klubber, og det må du altså forvente, at brugere kan finde på at gøre i et debatforum.
Ang. Lamela har du tidligere på sommeren sidestillet ham med Bernard som en ung spiller, der svingede meget i præstationerne, og du trak ved den anledning Ben Arfa frem som en spiller, der her og nu var bedre end de to. Og nu efter skiftet til Spurs er han indtil nu det eneste eksempel på en spiller, som det er værd at sprænge banken for. Er Ben Arfa så ikke et langt bedre køb?
Jeg kan ikke forstå, hvorfor det giver god mening for Spurs at betale overpris for en spiller, som du ikke har den store fidus til, bare fordi de får en masse penge fra Bale-salget. Jeg vil gætte på, at det lige præcis er det, du mener, LFC gjorde efter at have solgt Torres og købt Carroll. Her lægger jeg ikke ord i munden på dig, og hvis du vitterligt mener, at Torres' salgspris var med til at retfærdiggøre Carrolls pris, så må du gerne lige sige til.
Det er rigtigt, at du senere modererede din vurdering af Paulinho kontra Mkhitaryan.
Men noget helt andet, som jeg tror, er mere interessant for debatten. Kan du nævne nogle spillere, som du tror vil være gode forstærkninger, og som ikke meldes tæt på en anden klub, eller som lige er skiftet til en anden klub?
Alderweireld er et fint forslag, selvom jeg mener, at han som type minder for meget om Agger og Toure. Moses er også et ok forslag, selvom jeg personligt ikke har den store fidus til ham, men det diskvalificerer selvfølgelig ikke forslaget. Jeg går dog ikke ud fra, at du mener, at det er nok eller et særlig stort udvalg.
Kan du nævne en offensiv spiller, som du mener, det er værd at sprænge banken for - altså at betale over £20 mio. for - og som samtidig er realistisk?
Og kan du nævne en offensiv spiller i Eriksen-lejet, som ikke er Eriksen, men som stadig er realistisk?
Omvendt kan jeg godt lide Ben Arfa, som jeg mener vi burde kunne få billigt. Han har(udover skadesperioder) spillet på et rigtig højt niveau for Newcastle på en position som vi lige akkurat har brug for. Han har muligheden for at træde et velfortjent skridt op af rangstigen og jeg synes, at vi vil matche ham rigtig godt - ligesom jeg for mange måneder siden foreslog Cabaye - som jeg synes dominerer en midtbane fantastisk.
Du kan ikke sammenligne Lamela og Carroll, deri kan du mere argumentere for vores indkøb af Suarez(der med både pris og status i egen trup minder meget om hvad Tottenham har købt i Lamela) - jeg er selvfølgelig godt klar over, at Suarez højest sandsynligt ikke blev købt som erstatning for Torres. Tottenham har behov for den glas fra en stor spiller - og jeg synes altid det er en balancegang. I mine øjne burde citys trup være lysår fra vores, men når stjernerne tørner sammen, så er det som om holdet er uligevægtigt - og jeg synes, at vi kan gøre superkøb på hylden under, der er klar til at gå en hylde op.
Omkring spillere, så er jeg ret vild med det belgiske landshold - og der synes jeg Alderweireld har rigtig godt potentiale. Vores problem er salget af Downing, der forpligter en endnu bedre spiller ind på hans position. Det er svært at finde nogle, der vil gå ind og være direkte bedre fra dag 1.
Hvis vi gjorde følgende 3 indkøb, så vil jeg synes vi har et rigtig stærkt hold:
1 x forsvar:
Sakho
Han er en rigtig god forsvarsspiller, og jeg synes at hans historik det seneste år i PSG burde tale for, at vi kunne gøre et røverkøb - specielt når han kun har 1 år tilbage af sin kontrakt. Se bare Eriksen, der bliver solgt for næsten samme pris som Corner - det er der ikke meget logik i, udover gældende kontraktforhold. Akkurat derfor synes jeg ikke at vi skal betale den pris der umiddelbart bliver rygtet. Vi skal på maksimalt 10 - og gerne under. Problematikken med ham er, at han højest sandsynligt ikke vælger os om et år, når han er transferfri.
Alderweireld
Spiller på det fremadstormende belgiske landshold - med succes. Har dannet makker med Vertonghen i Ajax og på landsholdet, som flere gange har anbefalet ham til Tottenham og generelt rost ham i medierne. Han har den premier league sikkerhed og fysik jeg mener der skal til, for at han bliver en stor succes hos os. Det vil være mit umiddelbare favoritkøb.
Vlad Chiriches
Handlen, der desværre nok er for sent, men som jeg også nævnte for 2 måneder siden. Siden jeg så ham i EL sidste år, hvor Steaua bucharest marcherede langt, har jeg været ret vild med hans offensive kvaliteter - for mig er der mange ligheder imellem ham og Agger. Han er vidst på vej til medical i London for 8 mio, hvilket vi burde kunne være med på - og drille dem for en gangs skyld.
1 x fløj
Jeg synes, at denne plads er enormt svær at finde ud af - derfor er mine bud usikre, mere blot en indikation af 3 spillere, der har en usikker status i deres trup. HVIS vi skal købe en til denne plads, så skal det være en erstatning her og nu. Flere talenter er der ikke behov for - vi har massere af talent på den plads.
Aaron Lennon
Lennon er med købet af Lamela og med Townsend tilbage i truppen måske helt nede som 3. valg på højrefløjen, hvilket jeg bestemt ikke synes er retfærdigt. Det kan godt virke som om han har groet lidt fast i Tottenham og savner måske nye marker for at kunne udfolde sin hurtighed og sit talent. Tottenham har svingdøren åben, og man burde kunne få ham til en rimelig pris omkring de 10. Han vil tilføre noget hastighed i opstillingssituationerne, og vil matche en offensiv midt med Suarez - Coutinho - Lennon og med Sturridge i front rigtig godt.
Victor Moses
Gjorde det rigtig godt i wigan, udelukkende for at lave det samme som Scott Sinclair og sige ja til pengene, for at havne på bænken. Det er rigtig synd for hans talent, og jeg synes derfor han vil være en god spiller. Når det er sagt, så er jeg usikker på, om han vil kunne tage os i top4, da jeg ikke har set hans niveau i sidste sæson.
Gylfi
Gylfi har hverken skuffet eller imponeret i Tottenham - han har ikke det aktiv tottenham havde håbet på, men er direkte heller ikke faldet igennem. Han spillede dog meget bedre under BR i Swansea, og jeg er sikker på, at BR kan få rigtig meget ud af ham. Prisen burde også være maksimalt de 10, selvom Reading eftersigende tilbød 14 i Januar.
Angribere
Der er to spillere på denne liste, som jeg synes vil være to kanont gode indkøb:
Edin Dzeko
Dzeko - fremragende spiller i Tyskland. Gør det til tider fantastisk i City, men med indkøb af de nye angribere i City bør han på sigt dumpe ned som 4. angriber, hvilket han ikke kan leve med. Han har været fra nærmest øverste hylde, og jeg synes stadig han har niveau til det. Man burde kunne få ham for under 20 mio.
Lukaku
Tilbage til min fascination af det belgiske landshold. Lukaku har fysikken, talentet og generelt hele pakken, der gør han kan blive en kæmpe succes i PL. Jeg kan ikke se noget, der taler imod at han skal spille for os. Mourinho er godt igang med at købe Eto'o, og virker ikke synderligt interesseret i at bruge Lukaku(hvilket i øvrigt smadrede mit managerhold, fordi jeg var sikker på at han ville starte inde), men vælger åbenbart både Ba og Torres foran ham. En spiller som ham skal ikke være 4. angriber. KØB!
Yarmolenko har spillet 44 europæiske kampe, mens Konoplyanka har spillet 12. Yarmolenko har spillet 32 landskampe, mens Konoplyanka har spillet 29. Yarmolenko er en måned yngre end Konoplyanka.
Konoplyanka er en mere væver og driblende type, mens Yarmolenko bringer mere fysik, højde og arbejdsomhed. Begge dog hurtige og udfordrende spillere.
Konoplyanka er en mere væver og driblende type, mens Yarmolenko bringer mere fysik, højde og arbejdsomhed. Begge dog hurtige og udfordrende spillere.
jeg er sikker på at Yarmolenko bliver en success hvis han kommer, han ligner fra de fleste youtube klip en spiller lige efter rogers hoved.
og hvis du spørger mig så har han mindst lige så stor chance for at blive så god som lamela eller bedre i premier league. specielt med de spiller omkring sig som liverpool har.
og hvis du spørger mig så har han mindst lige så stor chance for at blive så god som lamela eller bedre i premier league. specielt med de spiller omkring sig som liverpool har.
Senest rettet af Scherwin torsdag, 29. aug, 2013 13:13, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Ved sgu ikke helt hvor imponeret jeg er af Yarmolenko .. Han ligner en mand der bare laver finter fordi det skal se godt ud, men mange af gangene er det ikke specielt effektivt.
Hvis prisen samtidig ligger over 20 millioner pund som bliver nævnt på twitter, så må jeg godt nok forholde mig noget kritisk. Så hellere Eriksen, som ovenikøbet er billigere.
Konoplyanka ville også være et bedre alternativ efter min mening.
Denne video synes jeg viser meget godt hvad jeg mener: http://www.youtube.com/watch?v=0ffVZZke91E
Hvis prisen samtidig ligger over 20 millioner pund som bliver nævnt på twitter, så må jeg godt nok forholde mig noget kritisk. Så hellere Eriksen, som ovenikøbet er billigere.
Konoplyanka ville også være et bedre alternativ efter min mening.
Denne video synes jeg viser meget godt hvad jeg mener: http://www.youtube.com/watch?v=0ffVZZke91E