Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
@ StevenCarragher
Tak for svaret.
Det var ikke Lamela-købet, jeg sammenlignede med Carroll-købet. Det var derimod Willian-købet, som du jo syntes var i overkanten.
Jeg synes, det er lidt ærgerligt, at du ikke kan præstere et indlæg om, hvilke spillere, der kan være interessante for LFC uden at blande Spurs ind i det. Jeg bad dig ellers om at komme med eksempler på spillere, som ikke var kraftigt rygtet til Spurs, eller som allerede spillede for Spurs, og så præsterer du alligevel at nævne Lennon og Gylfi, der allerede spiller i Spurs, Chiriches, som rygtes meget tæt på Spurs. Og så nævner du ydermere Spurs i forbindelse med Alderweireld.
Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg forstår ikke helt, at du vælger at lade Spurs fylde så meget i dine indlæg om, hvilke spillere LFC bør købe - og du gør det endda, selvom jeg spurgte, om du kunne komme med eksempler på "Spurs-fri" spillere, og det tenderer imø. trolling. Alternativt må du gerne læse de indlæg, du svarer på, bedre.
Sakho er vi enige om, og Alderweireld er vi uenige om, men det har vi vist vendt før. Moses kommenterede jeg i mit forrige indlæg. Jeg tror, det er alt for tidligt at konkludere noget om, hvor Dzeko og Lukaku står i forhold til spilletid, og desuden passer en stor targetman imø. ikke ind.
Tak for svaret.
Det var ikke Lamela-købet, jeg sammenlignede med Carroll-købet. Det var derimod Willian-købet, som du jo syntes var i overkanten.
Jeg synes, det er lidt ærgerligt, at du ikke kan præstere et indlæg om, hvilke spillere, der kan være interessante for LFC uden at blande Spurs ind i det. Jeg bad dig ellers om at komme med eksempler på spillere, som ikke var kraftigt rygtet til Spurs, eller som allerede spillede for Spurs, og så præsterer du alligevel at nævne Lennon og Gylfi, der allerede spiller i Spurs, Chiriches, som rygtes meget tæt på Spurs. Og så nævner du ydermere Spurs i forbindelse med Alderweireld.
Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg forstår ikke helt, at du vælger at lade Spurs fylde så meget i dine indlæg om, hvilke spillere LFC bør købe - og du gør det endda, selvom jeg spurgte, om du kunne komme med eksempler på "Spurs-fri" spillere, og det tenderer imø. trolling. Alternativt må du gerne læse de indlæg, du svarer på, bedre.
Sakho er vi enige om, og Alderweireld er vi uenige om, men det har vi vist vendt før. Moses kommenterede jeg i mit forrige indlæg. Jeg tror, det er alt for tidligt at konkludere noget om, hvor Dzeko og Lukaku står i forhold til spilletid, og desuden passer en stor targetman imø. ikke ind.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Jeg tror nu det er et ok valg, han har truffet. Jeg synes efterhånden, det er et ret godt hold Spurs har stablet på benene.Jesper skrev:Jeg frygter for Eriksens karriere, at han har taget et forkert valg. Nogle gange hænger pris og startplads sammen. Jeg havde gerne set ham som vores 8er i mange år frem. Lige et eller to års læretid hos mesteren og så havde vi haft en af verdens bedste 8ere og med nogle unikke frisparkskompetencer. Øv
Der skal nok blive plads til ham, på holdet i en del kampe i denne sæson..
Hvem/hvad menes der her?Lige et eller to års læretid hos mesteren og så havde vi haft en af verdens bedste 8ere og med nogle unikke frisparkskompetencer
Oomph242 skrev:Jeg tror nu det er et ok valg, han har truffet. Jeg synes efterhånden, det er et ret godt hold Spurs har stablet på benene.Jesper skrev:Jeg frygter for Eriksens karriere, at han har taget et forkert valg. Nogle gange hænger pris og startplads sammen. Jeg havde gerne set ham som vores 8er i mange år frem. Lige et eller to års læretid hos mesteren og så havde vi haft en af verdens bedste 8ere og med nogle unikke frisparkskompetencer. Øv
Lige et eller to års læretid hos mesteren og så havde vi haft en af verdens bedste 8ere og med nogle unikke frisparkskompetencer
Hvem/hvad menes der her?
Gerrard ?

Lad ham nu være. Vi har forstået detFribytter skrev:@ StevenCarragher
Tak for svaret.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Fribytter skrev:@ StevenCarragher
Tak for svaret.
Udover Chiriches, så er resten hverken tæt på en anden klub eller meldt til en anden klub. Det er naturligt, at vi bliver nødt til at kigge på realistiske spillere over os - som vi fx gjorde med både Coutinho og Sturridge. Det er nu engang der jeg tror vi kan lave klasseindkøb til prisen. At du er uenig i det er så hvad det er. Du virker så pro-rodgers og administrationen bag, så uanset hvad man foreslår, så er det kun godt - så længe vi allerede er blevet rygtet sammen med dem.Men noget helt andet, som jeg tror, er mere interessant for debatten. Kan du nævne nogle spillere, som du tror vil være gode forstærkninger, og som ikke meldes tæt på en anden klub, eller som lige er skiftet til en anden klub?
Jeg er overbevist om, at hvis jeg nævnte at vi skulle købe flere af de realistiske emner, som vi er blevet rygtet til igennem silly season, så ville du bifalde disse. Du spørger, for at lægge op til debat, hvorpå jeg svarer realistiske køb - som jeg synes vil gøre en forskel. At Chelsea ikke kunne bruge Sturridge gør ikke Sturridge til en dårlig spiller. At Inter ikke kunne bruge Coutinho gør ikke Coutinho til en dårlig spiller. At Tottenham ikke kan bruge Gylfi, gør ikke Gylfi til en dårlig spiller.
Hvis jeg var Tottenhamfan og Liverpool lå længere fra Tottenham, så ville jeg da også foreslå spillere som Coutinho, hvilket ikke ville gøre mig til Liverpoolfan? Du springer let og elegant over mange af de ting jeg skriver - fx mit argument med Sakho i forhold til pris, og så kritiserer du alle mine forslag og affærdiger med at det er spurs spillere. Hvad har du så voldsomt imod Spurs? Sammen med Arsenal er det da klubber, der drives på samme måde som os - hvorfor det er nærlæggende at skæve til hvordan de gør det.
Jeg synes lidt diskussionen er gået i hak, og det er egentlig lidt synd. Så ender det bare med du bebrejder og jeg forsvarer, det er ikke tiden værd.

Jensen skrev:Oomph242 skrev:Jeg tror nu det er et ok valg, han har truffet. Jeg synes efterhånden, det er et ret godt hold Spurs har stablet på benene.Jesper skrev:Jeg frygter for Eriksens karriere, at han har taget et forkert valg. Nogle gange hænger pris og startplads sammen. Jeg havde gerne set ham som vores 8er i mange år frem. Lige et eller to års læretid hos mesteren og så havde vi haft en af verdens bedste 8ere og med nogle unikke frisparkskompetencer. Øv
Lige et eller to års læretid hos mesteren og så havde vi haft en af verdens bedste 8ere og med nogle unikke frisparkskompetencer
Hvem/hvad menes der her?
Der er vel kun en 8er, ikk![]()
Gerrard ?
Jensen skrev:Oomph242 skrev:Jeg tror nu det er et ok valg, han har truffet. Jeg synes efterhånden, det er et ret godt hold Spurs har stablet på benene.Jesper skrev:Jeg frygter for Eriksens karriere, at han har taget et forkert valg. Nogle gange hænger pris og startplads sammen. Jeg havde gerne set ham som vores 8er i mange år frem. Lige et eller to års læretid hos mesteren og så havde vi haft en af verdens bedste 8ere og med nogle unikke frisparkskompetencer. Øv
Hvem/hvad menes der her?
Der er vel kun en 8er, ikk![]()
Gerrard ?
@ StevenCarragher
Du har da helt ret i, at diskussionen er gået i hak. Jeg forsøgte jo at få den i et andet spor ved at bede dig om at droppe al Spurs-halløjet for en stund, men det gad du ikke.
Jeg springer let og elegant over det meste af dit indlæg, fordi du jo åbenbart vil have Spurs-referencer med i diskussionen, og det gider jeg ikke, og så stopper den der. At du ikke kan finde eksempler på spillere, der kan forstærke holdet og samtidig leve op til dine kriterier om pris uden, at halvdelen af dem skal sættes i en Spurs-sammenhæng, tror jeg simpelthen ikke på.
Men det er helt fint. Diskussionen stopper bare her. Jeg har mistet interessen.
Du har da helt ret i, at diskussionen er gået i hak. Jeg forsøgte jo at få den i et andet spor ved at bede dig om at droppe al Spurs-halløjet for en stund, men det gad du ikke.
Jeg springer let og elegant over det meste af dit indlæg, fordi du jo åbenbart vil have Spurs-referencer med i diskussionen, og det gider jeg ikke, og så stopper den der. At du ikke kan finde eksempler på spillere, der kan forstærke holdet og samtidig leve op til dine kriterier om pris uden, at halvdelen af dem skal sættes i en Spurs-sammenhæng, tror jeg simpelthen ikke på.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Det var da skønt, for nu har du også belært ham med bælteremmen i lang tid..Fribytter skrev:@ StevenCarragher
Ved godt, at det ikke var til mig, men gæt hvem jeg ville nævne, som ikke lader til at være et Spurs-emne...Fribytter skrev:@ StevenCarragher
Jeg synes, det er lidt ærgerligt, at du ikke kan præstere et indlæg om, hvilke spillere, der kan være interessante for LFC uden at blande Spurs ind i det. Jeg bad dig ellers om at komme med eksempler på spillere, som ikke var kraftigt rygtet til Spurs, eller som allerede spillede for Spurs.
Michu.
Andre navne kunne være: Ben Arfa, Kiessling (selvom han sikkert er for gammel), Ibisevic (men nok også for gammel) og måske den tidligere Arsenal-spiller Carlos Vela.
Men det er godt nok svært at finde navne, der ikke i et eller andet omfang har været forbundet med Spurs denne sommer. De byder jo på alt.
Kloppite
Ignore-knappen findes, Jesper. Og der er også den mulighed, at du tager stilling til det, hvad der faktisk skrives, eller anmelder de passager, hvor du mener, at jeg bruger retorisk bælteremme.Jesper skrev:Det var da skønt, for nu har du også belært ham med bælteremmen i lang tid..Fribytter skrev:@ StevenCarragher
@ Texy
Ljajic, Son Heung-Min, Muniain, Muriel, Konoplyanka, Yarmolenko, Grenier, Lacazarette, Bruma, Atsu, Thauvin, Capel, Turan, Wijnaldum, Van Wolfswinkel... Et par af dem er så allerede skiftet i det her vindue, men ikke til klubber, som LFC vil have svært ved at konkurrere med måske på nær i Atsus tilfælde. Men hovedparten er ikke skiftet. Om de så er gode nok, aner jeg ikke, og det var bare de spillere, som umiddelbart faldt mig ind. Jeg er sikker på, at man kan lave en mere udførlig liste med unge spillere, der allerede er hypet eller tætte på et gennembrud.
-
- Geografisk sted: danemark
Ham konypolenka (staveplade?) tror jeg da godt vi kunne bruge. Han er slet ikke på niveau med Bale eller den falske ronaldo, men han er lidt samme type kantspiller, og det ser ud til at han har et rigtig godt antrit og god acceleration, når han skal ud på en løbetur med en backspiller. Og der er lidt tricks med i ærmet. Ikke så målfarlig virker det til, men han har da et flair som sikkert kan udvikles. Tror godt han kunne være interessant og jeg håber da det er rigtigt at vi har budt en pose penge for ham. Den kantspiller vi leder efter er bare et must for vores sæson, Ibe og Sterling kan ikke bære den ene kant på deres unge skuldre. De kan få mange kampe, men den kan ikke afhænge af dem fuldstændigt.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Jeg syntes du er en god og flot skrivende debattør.Fribytter skrev:Ignore-knappen findes, Jesper. Og der er også den mulighed, at du tager stilling til det, hvad der faktisk skrives, eller anmelder de passager, hvor du mener, at jeg bruger retorisk bælteremme.Jesper skrev:Det var da skønt, for nu har du også belært ham med bælteremmen i lang tid..Fribytter skrev:@ StevenCarragher
@ Texy
Ljajic, Son Heung-Min, Muniain, Muriel, Konoplyanka, Yarmolenko, Grenier, Lacazarette, Bruma, Atsu, Thauvin, Capel, Turan, Wijnaldum, Van Wolfswinkel... Et par af dem er så allerede skiftet i det her vindue, men ikke til klubber, som LFC vil have svært ved at konkurrere med måske på nær i Atsus tilfælde. Men hovedparten er ikke skiftet. Om de så er gode nok, aner jeg ikke, og det var bare de spillere, som umiddelbart faldt mig ind. Jeg er sikker på, at man kan lave en mere udførlig liste med unge spillere, der allerede er hypet eller tætte på et gennembrud.
Netop derfor syntes jeg godt jeg kan tillade mig at skrive, at det ikke har virket som om at det er bolden du har gået efter. I dine flere tusinde indlæg er der nok også selvmodsigelser, som du kritiserer ham for. Jeg kan da godt forstå at SG ikke gider at skrive indlæg, hvis tema er fastlagt af dig.
Så derfor syntes jeg sådan set bare det er den gode debat og tone, der burde være i højsædet igen.
-
Hvad siger til jeg laver en tråd der hedder "twitterbørsen"? Til diverse rygter derinde fra. 

Don't worry be happy. YNWA!
Den findes allerede.kongrasmus skrev:Hvad siger til jeg laver en tråd der hedder "twitterbørsen"? Til diverse rygter derinde fra.