Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Sidder lige og bliver lidt tungsindig til mode. Tror sgu, det ender med, at vi ikke køber én eneste spiller mere, i hvert fald ikke til start-11'eren. Hvis vi køber én, så bliver det sikkert en, som jeg i hvert fald aldrig har hørt om før. Og imens ser det ærlig talt ud til at vælte ind med spillere til andre klubber, som er vores mest direkte konkurrenter, nemlig Arsenal og Tottenham. Ja okay, Arsenal har jo heller ikke købt nogen endnu. Men Tottenham - for høwlede da. Især Paulinho er jeg lidt nervøs for, mens man aldrig helt kan vide med de andre, heller ikke Eriksen, hvis de får ham.
Jeg synes bare lige, vi godt kunne trænge til et eller andet, der kunne få os til at rejse os lidt op i sædet og sige, "Nå, hold da op - det var ligegodt pokkers!". Hvis det ikke sker, er jeg bange for, at det får en dobbelt negativ effekt.
Jeg synes bare lige, vi godt kunne trænge til et eller andet, der kunne få os til at rejse os lidt op i sædet og sige, "Nå, hold da op - det var ligegodt pokkers!". Hvis det ikke sker, er jeg bange for, at det får en dobbelt negativ effekt.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Yarmolenko var med for Dynamo Kiev i dag. Han lagde op til to mål inden han blev skiftet ud i pausen.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Så er der lidt mere brændsel til Torres-rygterne...
http://sulia.com/channel/soccer/f/25304 ... 6eeadea46/
http://sulia.com/channel/soccer/f/25304 ... 6eeadea46/
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Grenier fra Lyon har set spændende ud, og kan han være en milighed? Er der evt. En offensivspiller til overs i PSG?
Tror Real Madrid hapser Suarez.
We need a new Fowler...
Synes også Grenier kunne være spændende og nu når Lyon missede Chl så kunne man måske godt forstille sig at han kunne være fristet af et skifte til en større liga.. Men hvis vi kigger mod PSG, hvorfor så ikke smide et bud efter Menez? Han må da i hvertfald ikke have udsigt til meget spilletid dernede.nikand skrev:Grenier fra Lyon har set spændende ud, og kan han være en milighed? Er der evt. En offensivspiller til overs i PSG?
Nu kan jeg ikke finde ud af at linke fra min telefon, men en på Twitter skrev: good move by LFC. Get Sakho deal done while Spurs are playing.
Trak sgu lidt på smilebåndet
Trak sgu lidt på smilebåndet

Alonso skrev:Yarmolenko var med for Dynamo Kiev i dag. Han lagde op til to mål inden han blev skiftet ud i pausen.
http://www1.skysports.com/transfer-cent ... Yarmolenko
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Det her er så en del af deres vurdering af spilleren og som altid er de elendige til at bedømme.Jensen skrev:Alonso skrev:Yarmolenko var med for Dynamo Kiev i dag. Han lagde op til to mål inden han blev skiftet ud i pausen.
The Scout rating...
Shooting: 8 out of 10
Passing: 8 out of 10 (har ellers læst at han smider en del væk, så måske 6 eller 7 var på sin plads)
Tackling: 6 out of 10 (6???? wow han kan jo være backup i forsvaret så)
Heading: 7 out of 10
Pace: 8 out of 10
Vision: 8 out of 10
Current ability: 8 out of 10
Potential ability: 10 out of 10
OVERALL SCOUT RATING: 63/80
Current value: £15million
Potential value: £60million (ska vi nu ik lige slappe af)
-
Det begynder at spidse til.
Jeg sad den anden dag og kiggede lidt på nettoforbrug og det angivede lønniveau på vores spillere, og tidligere spillere. Indtil videre har vi et plus på ca. 40 millioner kroner, og vi har sparet ca. 2 millioner kroner i lønninger ugentligt.
Set i det lys er det en smule bekymrende, at vi så sent i vinduet stadigvæk står og mangler minimum to spillere for at vi overhovedet kan drage konklusionen, at vi er kommet styrket ud af dette vindue.
Jeg havde gerne set Christian Eriksen på holdkortet, specielt når vi nu ikke lykkedes med at hente Mkhitaryan. Hvis han angiveligt koster 90 millioner og får 18 millioner i løn om året, så er det i hvert fald et niveau, som vi kan være med på. Men efter sigende skulle vi åbenbart have fravalgt Eriksen tidligt i vinduet. Jeg er dog ikke helt tryg ved at lade Coutinho være ACM, da jeg mener hans defensive arbejde ikke er helt tilstrækkelig på denne position.
Jeg sad den anden dag og kiggede lidt på nettoforbrug og det angivede lønniveau på vores spillere, og tidligere spillere. Indtil videre har vi et plus på ca. 40 millioner kroner, og vi har sparet ca. 2 millioner kroner i lønninger ugentligt.
Set i det lys er det en smule bekymrende, at vi så sent i vinduet stadigvæk står og mangler minimum to spillere for at vi overhovedet kan drage konklusionen, at vi er kommet styrket ud af dette vindue.
Jeg havde gerne set Christian Eriksen på holdkortet, specielt når vi nu ikke lykkedes med at hente Mkhitaryan. Hvis han angiveligt koster 90 millioner og får 18 millioner i løn om året, så er det i hvert fald et niveau, som vi kan være med på. Men efter sigende skulle vi åbenbart have fravalgt Eriksen tidligt i vinduet. Jeg er dog ikke helt tryg ved at lade Coutinho være ACM, da jeg mener hans defensive arbejde ikke er helt tilstrækkelig på denne position.
Du har ikke set ham, men kan alligevel lave en vurdering. Det virker ret besynderligt. Hvorfor skulle noget du har læst et andet, unavngivet sted være bedre end Sky?pommelfeen skrev:Det her er så en del af deres vurdering af spilleren og som altid er de elendige til at bedømme.Jensen skrev:Alonso skrev:Yarmolenko var med for Dynamo Kiev i dag. Han lagde op til to mål inden han blev skiftet ud i pausen.
The Scout rating...
Shooting: 8 out of 10
Passing: 8 out of 10 (har ellers læst at han smider en del væk, så måske 6 eller 7 var på sin plads)
Tackling: 6 out of 10 (6???? wow han kan jo være backup i forsvaret så)
Heading: 7 out of 10
Pace: 8 out of 10
Vision: 8 out of 10
Current ability: 8 out of 10
Potential ability: 10 out of 10
OVERALL SCOUT RATING: 63/80
Current value: £15million
Potential value: £60million (ska vi nu ik lige slappe af)
syntes de scout reports plejer at være spot on
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
-
Det kan godt være, at deres scout reports i de tilfælde du har set har virket udmærket, men det der med potential value er jo cirka lige så præcist som fifa, fm eller andre fodboldSPILs vurdering af spilleres potentiale.. Synes hans finter virker for primitive og for åbenlyse til et niveau som PRL (her snakker jeg generelt, så et argument med en video over hans bedste finter er ikke særlig modbevisende) og han er ikke meget for at slippe bolden, hvilket kan give bagslag. Synes ikke han er den sum, som der er tale om, værd.. men igen synes jeg ikke nogen spillere skulle koste så meget, oliesheikerne m.m. ødelægger transferen i fodbold. Så jeg takker nej til den pris.Wormie skrev:syntes de scout reports plejer at være spot on
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
Shay Given er åbenbart på vej som reservemålmand.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... on-2236862
YES! Endelig en marquee signing!Alonso skrev:Shay Given er åbenbart på vej som reservemålmand.