Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 31. aug, 2013 16:54

Det ville være et skønt scenarie, hvis nogle af dem kunne floppe. Problemet er så bare, at Tottenham har flere at tage af, så det vil ikke svække sådan helt vildt....
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » lørdag, 31. aug, 2013 16:55

"@RiseOfTheKop: Tiago Ilori and Mamadou Sakho both undergoing medicals at Liverpool. (Sky Sports)"

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » lørdag, 31. aug, 2013 17:00

Lad os nu lige hente Sakho, Ilori og Moses, før vi begynder at regne dem med i ligningen. Muligt den første er fotograferet i Liverpool tøj og den anden skulle være fotograferet udenfor Melwood, men det kan stadig gå galt - bare spørg Emil Larsen om det.

I øvrigt forstår jeg ikke alt den kærlighed mod Tottenhams ageren på transfermarkedet. Det er jo lige før Tottenham må være favoritter til mesterskabet med de indkøb de har foretaget sig...

Men hvad er det de spillere kan? Lamela er en svækkelse i forhold til Bale. Soldado er en rigtig god spiller, men lige nu ville jeg foretrække både Sturridge og Suarez over ham. Paulinho er en rigtig god spiller, men uden Confederations Cup havde folk næppe været så begejstret - og ville i foretrække ham foran enten Gerrard eller Coutinho?

Har Henderson foran Eriksen, Lucas foran Capoue og så ville jeg foretrække Aspas frem for Chadli enhver dag på året. Men synes også han er en ganske ordinær spiller, hvis man tager hans sparketeknik og dertilhørende dødbolde væk. Vlad Chiriches vil jeg ikke vurdere, da jeg tvivler på at jeg har set ham spille.

Men havde vi købt Eriksen, Chiriches, Capoue og Chadli er jeg sikker på at folk havde spurgt hvor vores ambitioner var henne, da de ikke ville blive opfattet som spillere til start 11'eren.

Men Tottenham skal have ros for at investere i truppen. Bales betydning var dog enorm sidste sæson. Hans mål var 26 point værd, hvilket bliver svært at erstatte.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 31. aug, 2013 17:00

kongrasmus skrev:Det direkte skræmmende med de spillere spurs har fået købt i dette transfervindue:

Christian Eriksen < Coutinho
Vlad Chiriches < Kolo / Agger / Sahko
Érik Lamela > Aspas
Étienne Capoue < Lucas
Roberto Soldado < Sturrigde
Nacer Chadli < Suarez
Paulinho < Gerrard
Vi har godt nok brug for at købe disse spillere.
hvis du hellere vil have nogen af disse spillere istedet for dem jeg har listet så forstår jeg dig ikke.
Vi har ikke købt dem fordi vi har bedre
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

jacob-vig

Indlæg af jacob-vig » lørdag, 31. aug, 2013 17:10

der blev skrevet "Muligt den første er fotograferet i Liverpool tøj og den anden skulle være fotograferet udenfor Melwood".

Siden det er blevet skrevet er der så nogle der har et link eller billede af dem specielt llori vil jeg gerne se beviser for

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » lørdag, 31. aug, 2013 17:18

Wormie skrev:
kongrasmus skrev:Det direkte skræmmende med de spillere spurs har fået købt i dette transfervindue:

Christian Eriksen < Coutinho
Vlad Chiriches < Kolo / Agger / Sahko
Érik Lamela > Aspas
Étienne Capoue < Lucas
Roberto Soldado < Sturrigde
Nacer Chadli < Suarez
Paulinho < Gerrard
Vi har godt nok brug for at købe disse spillere.
hvis du hellere vil have nogen af disse spillere istedet for dem jeg har listet så forstår jeg dig ikke.
Vi har ikke købt dem fordi vi har bedre
Jeg er helt enig med dig i at vi har nogen gode offensive kræfter,men mener du virkelig vi har en bedre højrekant end lamela? Hvem skal stå for kreative og offensive hvis coutinho bliver skadet , her ville eriksen til KUN 12 mio pund være en scoop! Paulinho er et fantastisk køb og som vi godt kunne bruge på vores midtbane, syntes jeg.
Senest rettet af kongrasmus lørdag, 31. aug, 2013 17:31, rettet i alt 2 gange.
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 31. aug, 2013 17:22

@kongrasmus

Hvordan skal det forstås, når du siger, Spurs har handlet skræmmende godt ind, når du samtidigt mener, at vi er bedre spiller for spiller på stort set alle pladser?
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 31. aug, 2013 17:24

@Alonso
Det er nok et umuligt regnestykke, for det handler også om et holds spillestil, forhold til manager, og sammenspil med allerede etablerede spillere. Altså synes jeg den direkte sammenligning er svær.
Dernæst køber man også fremtidsperspektiver. Altså skal dette vindue også vurderes om et år. Og igen kan der være mange forhold der spiller ind.

Det her vindue kan set i perspektiv vise sig senere at være super rent økonomisk qua videresalgsmuligheder og sportslig optur-det modsatte kan også vise sig at væte tilfældet. Og det samme gælder Spurs.

Jeg ved ikke om min tankegang eller forklaringen på denne gav mening!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » lørdag, 31. aug, 2013 17:32

AndreasN skrev:@kongrasmus

Hvordan skal det forstås, når du siger, Spurs har handlet skræmmende godt ind, når du samtidigt mener, at vi er bedre spiller for spiller på stort set alle pladser?
hej adreasen, jeg tror du har misforstået det. Det er wormie der argumenterede imod mit indlæg :) se side 1407.
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 31. aug, 2013 17:55

Jeg tror vi får en 3mands-præsentation meget snart, dvs. inden for de næste timer. Moses, Ilori og Sakho.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 31. aug, 2013 17:57

kongrasmus skrev:
AndreasN skrev:@kongrasmus

hej adreasen, jeg tror du har misforstået det. Det er wormie der argumenterede imod mit indlæg :) se side 1407.
Aha, det giver bedre mening så.

Det er da også unfair at redigere i andres indlæg, så os dovne bliver helt forvirret. :mrgreen:
Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 31. aug, 2013 17:58

det svært at trække spiller til ved at sige,

Du var billig og vores konkurrent skulle i have dig, her er en plads på bænken så kan du komme ind hvis spiller X bliver skadet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 31. aug, 2013 18:02

Jeg vil mene, at selv uden Bale har Tottenham et langt bedre hold end os nu.
Jeg kan slet ikke se, vi er i nærmere dem eller for den sags skyld de andre 6 over os fra sidste sæson.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 31. aug, 2013 18:09

Oomph242 skrev:Jeg vil mene, at selv uden Bale har Tottenham et langt bedre hold end os nu.
Jeg kan slet ikke se, vi er i nærmere dem eller for den sags skyld de andre 6 over os fra sidste sæson.
Arh, vi er da helt sikkert nærmere Arsenal der jo nærmest intet har lavet i det her transfervindue (so far)..

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » lørdag, 31. aug, 2013 18:13

Jesper skrev:@Alonso
Det er nok et umuligt regnestykke, for det handler også om et holds spillestil, forhold til manager, og sammenspil med allerede etablerede spillere. Altså synes jeg den direkte sammenligning er svær.
Dernæst køber man også fremtidsperspektiver. Altså skal dette vindue også vurderes om et år. Og igen kan der være mange forhold der spiller ind.

Det her vindue kan set i perspektiv vise sig senere at være super rent økonomisk qua videresalgsmuligheder og sportslig optur-det modsatte kan også vise sig at væte tilfældet. Og det samme gælder Spurs.

Jeg ved ikke om min tankegang eller forklaringen på denne gav mening!
Du har ret. En direkte sammenligning er umulig, hvilket er grunden til at vi ikke har købt nogle af de spillere Tottenham har været ude efter. Er overbevist om at vi kunne have hentet Eriksen, men vi vurderede ikke at vi havde behov for en midtbanespiller med hans kvaliteter. På samme måde har Tottenham ikke haft vores behov for midterforsvarer, hvilket gør at de prioriterer en spiller som Sakho lavere end os.

Lige ledes skal transfervinduet ikke kun vurderes i forhold til den kommende sæson, men debatten herinde har dog haft meget fokus på at vores indsats på transfervinduet direkte skal forbedre top4 chancerne på kort sigt. Lamela kan på sigt løfte en stor del af Bale arven, men på kort sigt er det en væsentlig svækkelse.

Besvar