Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
hvis vi sender borini til sunderland ville det give god mening at hente ham ind
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Han vil være en satans god mand at have siddende på bænken i hvert fald. Men mon han gider det...
Liverpool Football Klopp
Kan Damiao spille andet end angriber. For som det er nu for han mere end svært ved at slå Sturridge af. For hvis Damiao skal skifte VIL han at starte inde, Men på den anden side har alle topklubber minimum to klasse angribere og tit forskellige typer. Jeg gad rigtig godt se ham i klubben men hvis han ikke er fast starter, vælger han ikke os.
Vi skal i hvert fald have nogle folk ind. Bekræft nu bare de 3 her.. vores bænk var jo rystende idag. Damiao jatak. Aspas og Moses ville være fine backups til Sturridge/Suarez/Damiao/Cou
Badooo siger, hvad han mener!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Sådan et offensivt arsenal ville næsten være for godt til at være sandt. Der er ikke mange PrL-klubber med et giftigere angreb.Badooo skrev:Vi skal i hvert fald have nogle folk ind. Bekræft nu bare de 3 her.. vores bænk var jo rystende idag. Damiao jatak. Aspas og Moses ville være fine backups til Sturridge/Suarez/Damiao/Cou
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hvad med at købe Yacob i West Brom. I ham får vi en spiller der levere et stabilt højt niveau i et par sæssoner eller mere. Så kan han også give lidt konkurence til lucas. Hvis vi kan få ham for 50 mil. kr eller derunder vil det være fantastisk.
Eller hvad med rosicky i arsenal. Han spiller altid godt og har meget rutine, kan spille mange pladser offensivt og endda også midtbane. Med ham for vi også en der levere på et højt stabilt niveau i 2 år eller mere. For selvom de er gamle er de i deres bedste alder.
Et sidste frækt bud kunne være at bytte suarez med walcott + vi fik 200-300 mil. kr oveni. det vil være Wonderful
Eller hvad med rosicky i arsenal. Han spiller altid godt og har meget rutine, kan spille mange pladser offensivt og endda også midtbane. Med ham for vi også en der levere på et højt stabilt niveau i 2 år eller mere. For selvom de er gamle er de i deres bedste alder.
Et sidste frækt bud kunne være at bytte suarez med walcott + vi fik 200-300 mil. kr oveni. det vil være Wonderful

Nu får vi selvfølgelig Suarez tilbage, og på den måde har vi vel Sturridge, Suarez og Aspas til den helt forreste plads (antaget at Borini udlånes). Jeg kan ikke helt beslutte for mig selv, om det er nok eller ej. Jeg er næsten sikker på, at Sturridge ikke kommer til at spille 38 kampe på en sæson. Dertil virker han for skrøbelig. Suarez kan sagtens løbe ind i karantæner, og det er vel stadig en mulighed at han er væk i januar til et desperat CL-hold. Aspas fylder ikke nok, eller for at bruge et andet udtryk: han mangler presence. Jeg tror stadig han kan blive et aktiv, men jeg ville ikke bryde mig om at bruge ham i alt for mange kampe alene på toppen.
Det er måske lidt pessimistisk sat op. Men jeg gad godt have en ekstra spidsangriber. Måske en ung en af slagsen, der naturligt vil stå bag Sturridge og Suarez i køen, og dermed accepterer en bænkplads, men som der er noget fremtidspotentiale i. Hvem det skal være aner jeg ikke.
Det er måske lidt pessimistisk sat op. Men jeg gad godt have en ekstra spidsangriber. Måske en ung en af slagsen, der naturligt vil stå bag Sturridge og Suarez i køen, og dermed accepterer en bænkplads, men som der er noget fremtidspotentiale i. Hvem det skal være aner jeg ikke.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Og der er vel heller ikke mange PrL-klubber med et bedre forsvar(snart)? Agger, Sakho, Kolo, Skrtel og Ilori(kender godt nok intet til ham)ScouserTommy skrev:Sådan et offensivt arsenal ville næsten være for godt til at være sandt. Der er ikke mange PrL-klubber med et giftigere angreb.Badooo skrev:Vi skal i hvert fald have nogle folk ind. Bekræft nu bare de 3 her.. vores bænk var jo rystende idag. Damiao jatak. Aspas og Moses ville være fine backups til Sturridge/Suarez/Damiao/Cou
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hvad vil du bruge 300 mio til når vinduet lukker om 24 timer?jacob-vig skrev:Hvad med at købe Yacob i West Brom. I ham får vi en spiller der levere et stabilt højt niveau i et par sæssoner eller mere. Så kan han også give lidt konkurence til lucas. Hvis vi kan få ham for 50 mil. kr eller derunder vil det være fantastisk.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hvordan vil du lave den opstilling ?Badooo skrev:Vi skal i hvert fald have nogle folk ind. Bekræft nu bare de 3 her.. vores bænk var jo rystende idag. Damiao jatak. Aspas og Moses ville være fine backups til Sturridge/Suarez/Damiao/Cou
Kan Damiao spille andet end angriber ?
Gemme dem til januar eller næste sommer så kan vi bare bruge dem derLFC-Aaby skrev:Hvad vil du bruge 300 mio til når vinduet lukker om 24 timer?jacob-vig skrev:Hvad med at købe Yacob i West Brom. I ham får vi en spiller der levere et stabilt højt niveau i et par sæssoner eller mere. Så kan han også give lidt konkurence til lucas. Hvis vi kan få ham for 50 mil. kr eller derunder vil det være fantastisk.

Man kan jo også spille med to angribere...jacob-vig skrev:Kan Damiao spille andet end angriber. For som det er nu for han mere end svært ved at slå Sturridge af. For hvis Damiao skal skifte VIL han at starte inde, Men på den anden side har alle topklubber minimum to klasse angribere og tit forskellige typer. Jeg gad rigtig godt se ham i klubben men hvis han ikke er fast starter, vælger han ikke os.
Til dem der er ældre end 30 vil kunne huske at det i utroligt mange år var den fremherskende stil!

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ben afra er virkelig også spændende meget undervurderet. Kan skabe noget på egen hånd. KØB DOG !!! Vi mangler jo også en højre wing hvem har vi der. Coutinho er faktisk god på venstrekanten, For når han trækker ind i banen ved modstanderen ikke hvem der skal gå til ham. Er det backen, Midterforsvaren eller Midtbanen. Dermed for han mere plads, For når han spiller centralt er han for nem og dække op. Så hvis vi får moses hvilket meget tyder på, Så skal han altså spille højre wing for der er han bedst. Så som jeg ser mangler vi allermest end offensiv midt. Som er kreatør uden at miste bolden for tit(for det gør coutinho let for meget for tiden) og score mange mål.
Jack Sear @JackSear 1m
BR on whether there will be any other additions other than Ilori, Sakho and Moses: "I wouldn't have thought so."
https://twitter.com/JackSear
Skal det forståes som BR ikke troede der kom flere, men at der måske gør?
BR on whether there will be any other additions other than Ilori, Sakho and Moses: "I wouldn't have thought so."
LFC_20 skrev:Jack Sear @JackSear 1m
http://www.youtube.com/watch?v=pfj5K5vCSj4