Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ElTorro

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » mandag, 02. sep, 2013 11:48

kongrasmus skrev:Sakho: DONE
Llori: DONE
Moses: ?
Damiao: ?
Torres: ?
Ben Arfa: ?
özil: ?
shay given: ?

:D
For ej at glemme de potentielle ukrainere :D!
- Jeg både tror og håber på en forstærkning mere. Moses bliver nok offentliggjort inden for de næste par timer, men jeg tror ikke, vi stopper der. Der kommer én mere.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 02. sep, 2013 11:55

ElTorro skrev:
kongrasmus skrev:Sakho: DONE
Llori: DONE
Moses: ?
Damiao: ?
Torres: ?
Ben Arfa: ?
özil: ?
shay given: ?

:D
For ej at glemme de potentielle ukrainere :D!
- Jeg både tror og håber på en forstærkning mere. Moses bliver nok offentliggjort inden for de næste par timer, men jeg tror ikke, vi stopper der. Der kommer én mere.
Jeg tror, at folk i LFC går hjem og slapper af, når Moses er præsenteret. Jeg forventer i hvert fald ikke flere ind ad døren (udover MÅSKE Given).

Det kan da godt være, at der stadig vil blive arbejdet på at sælge nogle af vores spillere. Skrtel eller Agger måske? Borini?
Kloppite

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 02. sep, 2013 11:58

Jeg tror sgu heller ikke at Moses bliver den sidste... Tom Ince? Relativt billig måde at forstærke bredden i offensiven.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » mandag, 02. sep, 2013 11:59

Badooo skrev:Jeg tror sgu heller ikke at Moses bliver den sidste... Tom Ince? Relativt billig måde at forstærke bredden i offensiven.
Jeg så i hvert fald gerne at vi hentede Tom hjem

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » mandag, 02. sep, 2013 12:03

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

Så skulle moses også være officiel :)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » mandag, 02. sep, 2013 12:04

Skøtt skrev:http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

Så skulle moses også være officiel :)
Stærkt! Det er begrænset, hvor meget at vi kan tabe på en låneaftale.
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 02. sep, 2013 12:05

Badooo skrev:Jeg tror sgu heller ikke at Moses bliver den sidste... Tom Ince? Relativt billig måde at forstærke bredden i offensiven.
Tom Ince er rygtet til Villa, Newcastle, Everton eller Spurs for £8-10m på Sky.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » mandag, 02. sep, 2013 12:07

Fedt. Får vi ikke 35 % af de penge så?
Scouser by heart.

Siden 2009.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 02. sep, 2013 12:11

Lyder helt uvant at vi får en rolig dag fra nu til vinduet lukker. Kan det virkelig passe.

I DO NOT BELIEVE IT!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 02. sep, 2013 12:13

Jeg bryder mig dog ikke om, at vi ikke har fået option på køb af Moses. Med andre ord, er vi reduceret til rugekasse for en af vores konkurrenternes talenter. Men lad os se, hvor god han bliver. Man kan håbe på at han får succes, og han ikke vil tilbage til London.

Men dejligt, at sidde tilbage på transfervinduets sidste dag, uden store huller i truppen. Vi er fint dækket ind over hele linjen.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 02. sep, 2013 12:13

Billede

Håber det er med en købsklausul, men er det nok desværre ikke
YNWA

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » mandag, 02. sep, 2013 12:14

Hr. Drejer skrev:Jeg bryder mig dog ikke om, at vi ikke har fået option på køb af Moses. Med andre ord, er vi reduceret til rugekasse for en af vores konkurrenternes talenter. Men lad os se, hvor god han bliver. Man kan håbe på at han får succes, og han ikke vil tilbage til London.

Men dejligt, at sidde tilbage på transfervinduets sidste dag, uden store huller i truppen. Vi er fint dækket ind over hele linjen.
Er du også sikker på, at vi ikke har det?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 02. sep, 2013 12:17

TomViolence skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg bryder mig dog ikke om, at vi ikke har fået option på køb af Moses. Med andre ord, er vi reduceret til rugekasse for en af vores konkurrenternes talenter. Men lad os se, hvor god han bliver. Man kan håbe på at han får succes, og han ikke vil tilbage til London.

Er du også sikker på, at vi ikke har det?
Ifølge James Pearce i Liverpool Echo har ikke de røde noen opsjon på kjøp av 22-åringen.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=38253&zone=1

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 02. sep, 2013 12:17

Tja ved ikke helt, hæfter mig stadig ved at Rodgers har udtalt at han vil tilføje "20 mål" ekstra til truppen, så synes jeg stadig vi mangler noget, selvom jeg tror Aspas og Moses godt kan bidrage med nogle mål, håber stadig der kunne endnu en offensiv tilføjelse til truppen.
YNWA

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 02. sep, 2013 12:22

Der skal jo altid to til en tango, og hvis ikke CFC vil være med på en option, så kan vi jo ikke tvinge dem.

SKULLE det gå så "galt", at han brillerer på Anfield i en sådan grad, at CFC vil have ham tilbage efter lejemålet, så kan vi (måske) glæde os over, at han trods alt hjalp os til at spille med om top 4 sæsonen igennem. Det vil da i sig selv være værd at tage med, også selvom vi så til den tid skal ud og finde en afløser for ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar