Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Ja, så er der vist forsvarsspillere nok...
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Kolo Toure bliver skadet i hver treidje kamp, og Agger kører stadig på sin længste skadesfri periode = det bliver ikke ved med at gå godt! ....så, ....jørgen lk skrev:Ja, så er der vist forsvarsspillere nok...
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Et par Twitter profiler siger han starter ud på U21 holdet.
Men ja der er rigeligt at tage af. Dog underligt vi ikke er kommet af med Coates specielt.
Men ja der er rigeligt at tage af. Dog underligt vi ikke er kommet af med Coates specielt.
Klubberne står nok ikke i kø for at købe en langtigsskadet spiller?Callesen skrev:Et par Twitter profiler siger han starter ud på U21 holdet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Momo Sissoko er gratis lige NU.
Hvem ville tage ham tilbage
?!
Hvem ville tage ham tilbage

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Så kan man endelig puste ud og nyde stilheden i et øjeblik.
Det kunne være interessant info om vi virkelig smed bud på Yarmolenko og Mata eller det bare var løgn fra aviserne
"We're not racist, we only hate the mancs"
Gratis Lucas backup?? eller er han for dårlig med bolden til vores spillestil.Paris SG har fritstillet den 28-årige midtbanespiller Momo Sissoko, der tidligere har været i Valencia, Liverpool og Juventus.
Han var også for dårlig med bolden til Rafas spillestil, og det var endda i starten, hvor spillet var mindre teknisk betonet end senere hen. Jeg har sjældent været så frustreret over en midtbanespillers tæmninger på vores hold. Han har dog et fantastisk løbepensum, og hvis han vil spille gratis skal han da være velkommen 

Der er rigeligt med backup til Lucas i truppen allerede. Og Momo er slet ikke teknisk god nok
"We're not racist, we only hate the mancs"
Er der det?Emmy skrev:Der er rigeligt med backup til Lucas i truppen allerede. Og Momo er slet ikke teknisk god nok
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Geografisk sted: Øst for Anfield
Hvem?Emmy skrev:Der er rigeligt med backup til Lucas i truppen allerede. Og Momo er slet ikke teknisk god nok

- Red_as_Anfield
- Geografisk sted: Den jyske hede
-
Vidste ikke lige hvor jeg skulle smide dette indlæg. Det er ang. skadesituationen for podolski i Arsenal. Han har lige udtalt i dag til Bild, at han hvertfald er ude de næste 3 måneder. Trist for ham og arsenal, men kæmpe fordel for os på trods af de fik özil igår. Han var den eneste rigtige alternativ til giroud. Sonogo's niveau og mentalitet er ikke klar til pl endnu. Eneste rigtige alternativ lige nu er så vores egen danske, nicklas bendtner, som grovst sagt ikke har spillet i 1 år. Nu kan jeg bedre forstår han ikke røg igår. Han vil få chancen igen. Arsenal har rigtig mange kampe i efteråret. Jeg mener det fint for ham. Hvad mener i ?
Senest rettet af kongrasmus tirsdag, 03. sep, 2013 15:50, rettet i alt 1 gang.
Don't worry be happy. YNWA!
Er jeg den eneste som manglede lidt mere til offensiven. Synes vi er kommet godt ud og kommet af med spillere som bare ikke var gode nok til vores system.
Men når det er sagt manglede jeg en stor handel eller f.eks Bruma som Gala har købt for kun 75 mill.
Ham har de da sammenlignet med C.Ronaldo i Sporting, han passede også ind i vores profil om unge hurtige og tekniske spillere.
Ellers synes jeg vi er kommet godt ud. Glæder mig især til Sahko, men synes også Skrtl har fortjent en chance, da han i mine øjne spillede fremragende imod Scum.
Men når det er sagt manglede jeg en stor handel eller f.eks Bruma som Gala har købt for kun 75 mill.
Ham har de da sammenlignet med C.Ronaldo i Sporting, han passede også ind i vores profil om unge hurtige og tekniske spillere.
Ellers synes jeg vi er kommet godt ud. Glæder mig især til Sahko, men synes også Skrtl har fortjent en chance, da han i mine øjne spillede fremragende imod Scum.