Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
KJØPER HUGHES I JANUAR
Liverpool kommer til å sikre seg Derbys midtbanespiller Will Hughes for £12M i januar.
Liverpool.no // @LFCSCN Mandag 18.11.2013 kl.09:52
Mandag 18.november
Liverpool kommer til å sikre seg Derbys midtbanespiller Will Hughes for £12M i januar. Det gjør Anfield-klubben foran nesen på Arsenal og Manchester United, etter at man har gått med på å innfri Derbys prisforlangende for spilleren.
Daily Express
Er han prisen værd og hvilken plads er hans stærkeste?
Liverpool kommer til å sikre seg Derbys midtbanespiller Will Hughes for £12M i januar.
Liverpool.no // @LFCSCN Mandag 18.11.2013 kl.09:52
Mandag 18.november
Liverpool kommer til å sikre seg Derbys midtbanespiller Will Hughes for £12M i januar. Det gjør Anfield-klubben foran nesen på Arsenal og Manchester United, etter at man har gått med på å innfri Derbys prisforlangende for spilleren.
Daily Express
Er han prisen værd og hvilken plads er hans stærkeste?
"We're not racist, we only hate the mancs"
- TomViolence
- Alder: 36
Om han er prisen værd, er ret subjektivt, men det er mange penge for en Championship-spiller. Jeg håber, han laver en Coutinho, og overrasker mig trods den høje pris (hvis handlen altså går igennem).
Ret mig, hvis jeg tager fejl, men han er en box-to-box midtbanespiller á la Gerrard i sine unge dage.
Ret mig, hvis jeg tager fejl, men han er en box-to-box midtbanespiller á la Gerrard i sine unge dage.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Han er en ung udgave af Kevin Strootman, som vi jo ikke fik 

Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hmmm, måske udlånet af Wisdom havde noget at gøre med Hughes sagen alligevel. Gad vide om han kan gå ind i vores trup og skabe lidt konkurrence om de centrale pladser, hvor vi i forvejen mangler lidt kreativitet.
-
Ud fra det jeg har set, så minder Will Hughes slet ikke om Steven Gerrard i sine unge dage. Gerrard var omkring årtusindeskiftet langt mere hasardret og risikobetonet i sit spil end Hughes ser ud til at være. Gerrard forsøgte sig ofte med langskud, lange diagonale afleveringer og indgik ofte i voldsomme hasarderede tacklinger.TomViolence skrev:Om han er prisen værd, er ret subjektivt, men det er mange penge for en Championship-spiller. Jeg håber, han laver en Coutinho, og overrasker mig trods den høje pris (hvis handlen altså går igennem).
Hughes ser omvendt ud til mere at indtage rollen som den balanceskabende playmaker, der dikterer tempoet i spillet. Han ser slet ikke ud til at have de samme fysiske attributter, som en ung Gerrard dengang besad. Til gengæld ser han ud til at være en ganske dygtig pasningsspiller og ser ud til at have evnen til at kunne iscenesætte sine medspillere, når han driver bolden fremad banen.
Jeg synes dog, at en pris på £ 12 millioner er yderst pebret, når man tager i betragtning, at spilleren er meget ung og uprøvet på højeste niveau. Det er derfor uvist, hvorvidt Hughes vil kunne udvikle sig til blive god nok til Liverpools start 11'er.
Skal vi handle til januar, så ser jeg hellere, at vi henter en spiller ind, hvor det forventes, at han fra start vil kunne indtage en betydningsfuld rolle på holdet.
Et køb til fremtiden. Og han er Englænder så er det dyrt. Jeg tror ikke det spiller ind om Liverpool henter han nu eller ej, på øvrige forstærkninger. Der kommer offensive forstærkninger ud over Hughes. Helt sikkert. Aspas kunne lejes ud. Det kunne få indflydelse på Allens fremtid.Robbie_God_Fowler skrev:Ud fra det jeg har set, så minder Will Hughes slet ikke om Steven Gerrard i sine unge dage. Gerrard var omkring årtusindeskiftet langt mere hasardret og risikobetonet i sit spil end Hughes ser ud til at være. Gerrard forsøgte sig ofte med langskud, lange diagonale afleveringer og indgik ofte i voldsomme hasarderede tacklinger.TomViolence skrev:Om han er prisen værd, er ret subjektivt, men det er mange penge for en Championship-spiller. Jeg håber, han laver en Coutinho, og overrasker mig trods den høje pris (hvis handlen altså går igennem).
Hughes ser omvendt ud til mere at indtage rollen som den balanceskabende playmaker, der dikterer tempoet i spillet. Han ser slet ikke ud til at have de samme fysiske attributter, som en ung Gerrard dengang besad. Til gengæld ser han ud til at være en ganske dygtig pasningsspiller og ser ud til at have evnen til at kunne iscenesætte sine medspillere, når han driver bolden fremad banen.
Jeg synes dog, at en pris på £ 12 millioner er yderst pebret, når man tager i betragtning, at spilleren er meget ung og uprøvet på højeste niveau. Det er derfor uvist, hvorvidt Hughes vil kunne udvikle sig til blive god nok til Liverpools start 11'er.
Skal vi handle til januar, så ser jeg hellere, at vi henter en spiller ind, hvor det forventes, at han fra start vil kunne indtage en betydningsfuld rolle på holdet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Ok, jamen hvis det er indiskutabelt, så må jeg nok hellere kapitulere og erkende, at den ged nok er barberet.Kelly skrev:Et køb til fremtiden. Og han er Englænder så er det dyrt. Jeg tror ikke det spiller ind om Liverpool henter han nu eller ej, på øvrige forstærkninger. Der kommer offensive forstærkninger ud over Hughes. Helt sikkert. Aspas kunne lejes ud. Det kunne få indflydelse på Allens fremtid.Robbie_God_Fowler skrev:Ud fra det jeg har set, så minder Will Hughes slet ikke om Steven Gerrard i sine unge dage. Gerrard var omkring årtusindeskiftet langt mere hasardret og risikobetonet i sit spil end Hughes ser ud til at være. Gerrard forsøgte sig ofte med langskud, lange diagonale afleveringer og indgik ofte i voldsomme hasarderede tacklinger.TomViolence skrev:Om han er prisen værd, er ret subjektivt, men det er mange penge for en Championship-spiller. Jeg håber, han laver en Coutinho, og overrasker mig trods den høje pris (hvis handlen altså går igennem).
Kan du ikke også give mig næste uges lotto tal nu du er igang

Jo det kan jeg godt har du en personlig mailadresseRobbie_God_Fowler skrev:Ok, jamen hvis det er indiskutabelt, så må jeg nok hellere kapitulere og erkende, at den ged nok er barberet.Kelly skrev:Et køb til fremtiden. Og han er Englænder så er det dyrt. Jeg tror ikke det spiller ind om Liverpool henter han nu eller ej, på øvrige forstærkninger. Der kommer offensive forstærkninger ud over Hughes. Helt sikkert. Aspas kunne lejes ud. Det kunne få indflydelse på Allens fremtid.Robbie_God_Fowler skrev:Ud fra det jeg har set, så minder Will Hughes slet ikke om Steven Gerrard i sine unge dage. Gerrard var omkring årtusindeskiftet langt mere hasardret og risikobetonet i sit spil end Hughes ser ud til at være. Gerrard forsøgte sig ofte med langskud, lange diagonale afleveringer og indgik ofte i voldsomme hasarderede tacklinger.TomViolence skrev:Om han er prisen værd, er ret subjektivt, men det er mange penge for en Championship-spiller. Jeg håber, han laver en Coutinho, og overrasker mig trods den høje pris (hvis handlen altså går igennem).
Kan du ikke også give mig næste uges lotto tal nu du er igang

På den ene side lyder det meget interessant. Og jeg kan godt lide idéen om en dygtig englænder på midten (mest fordi at englændere har mindre tendens til at ville skifte til kontinentet, så snart de har opnået succes).Robbie_God_Fowler skrev:Ud fra det jeg har set, så minder Will Hughes slet ikke om Steven Gerrard i sine unge dage. Gerrard var omkring årtusindeskiftet langt mere hasardret og risikobetonet i sit spil end Hughes ser ud til at være. Gerrard forsøgte sig ofte med langskud, lange diagonale afleveringer og indgik ofte i voldsomme hasarderede tacklinger.TomViolence skrev:Om han er prisen værd, er ret subjektivt, men det er mange penge for en Championship-spiller. Jeg håber, han laver en Coutinho, og overrasker mig trods den høje pris (hvis handlen altså går igennem).
Omvendt lyder det usandsynligt meget som Joe Allen og med et lignende prisskilt. Og ham venter jeg stadig på positive takter fra. Skal man væbne sig med lige så stor tålmodighed i forhold til Hughes, så er det mange midler, der bliver satset på det langsigtede, i en situation hvor vi på det korte sigt har en fantastisk mulighed for at blande os i top 4, som vi simpelthen ikke må smide på gulvet.
Nu har jeg heldigvis intet at skulle have sagt, men min anbefaling ville være, at kaste alle januar-midler efter en enkelt spiller, som man var sikker på ville forstærke startelveren. Så må vi bygge videre på fremtiden til sommer.
Kloppite
Må Will Hughes overhovedet spille når der er kraftig solskin?
The milky bar kidphl skrev:Må Will Hughes overhovedet spille når der er kraftig solskin?

-
Yarmelenko fra Dynamo Kiev kunne gå hen og blive en rigtig fin løsning på vores kant problem. Han bliver en klassespiller, når han har fået nogle flere hår på brystet! 

-
^ Hår som snildt kunne komme af et par kampe i PL!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Enrique er ude i 2 måneder. Cissokho har ikke overbevist mig. Skal vi lede efter en erstatning i januar vinduet til denne position? Eller er 3 centrale forsvarer løsningen?
Så er det godt, at det nok sker lige så sjældent i England, som i DK.phl skrev:Må Will Hughes overhovedet spille når der er kraftig solskin?
YNWA