Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Begovic ja tak. Valdes nej tak.
Forestil jer lige en kamp med Valdes og Skrtel på banen samtidig, en dag hvor de begge får de her mærkelig hjerneblødninger, de begge har det med at få.
Forestil jer lige en kamp med Valdes og Skrtel på banen samtidig, en dag hvor de begge får de her mærkelig hjerneblødninger, de begge har det med at få.
hvis vi samtidig har SAS og Sterling samt Cou i topform, ville den kamp nok ende med urealistisk mange målScouzer skrev:Begovic ja tak. Valdes nej tak.

sirsvansealot skrev:Enig i at Valdes er overvurderet. Han er ikke ret god på indlæg, ikke særlig god med benene og ikke frygtindgydende i en-mod-en situationer.

Tror sjældent, at jeg har været så uenig i et statement som i dette tilfælde.
Hvis Cardiff ryger ned, kunne det i mine øjne godt svare sig at se på nogle af deres mere løntunge spillere, som måske sendes videre. Caulker og Medel er umiddelbart interessante spillere. Medel kan både spille i forsvaret og på den defensive midtbane, hvor vi formentlig vil forstærke os.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- TomViolence
- Alder: 36
+1AJ skrev:sirsvansealot skrev:Enig i at Valdes er overvurderet. Han er ikke ret god på indlæg, ikke særlig god med benene og ikke frygtindgydende i en-mod-en situationer.![]()
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Mener du seriøst, at han er frygtindgydende i en-mod-en? Han er ikke særlig stor og har ikke et "stort vingefang", at han så tør at hoppe ind i eksempelvis en gut som drogba, siger at han er frygtløs, men ikke frygtindgydende.AJ skrev:sirsvansealot skrev:Enig i at Valdes er overvurderet. Han er ikke ret god på indlæg, ikke særlig god med benene og ikke frygtindgydende i en-mod-en situationer.![]()
Han har i sin tid som målmand lavet en masse fejl i sit opspil, hvilket har resulteret i modstanderscoringer. han er bestemt bedre end mange andre målmænd på dette punkt, og grundet barcas spillestil er han også tvunget til det, hvilket vil resultere i fejl, så vil give ham, at han er bedre end gennemsnittet, men ikke bedre end f.eks. Reina. Synes faktisk at de to minder meget om hinanden og har ca. samme niveau
Re: Sv: Hvem skal ind?
Du må basere den analyse på YouTube, samlerkort eller highlights søndag aften og ikke en 10 årige karriere på aller højeste klubniveau.sirsvansealot skrev:Mener du seriøst, at han er frygtindgydende i en-mod-en? Han er ikke særlig stor og har ikke et "stort vingefang", at han så tør at hoppe ind i eksempelvis en gut som drogba, siger at han er frygtløs, men ikke frygtindgydende.AJ skrev:sirsvansealot skrev:Enig i at Valdes er overvurderet. Han er ikke ret god på indlæg, ikke særlig god med benene og ikke frygtindgydende i en-mod-en situationer.![]()
Han har i sin tid som målmand lavet en masse fejl i sit opspil, hvilket har resulteret i modstanderscoringer. han er bestemt bedre end mange andre målmænd på dette punkt, og grundet barcas spillestil er han også tvunget til det, hvilket vil resultere i fejl, så vil give ham, at han er bedre end gennemsnittet, men ikke bedre end f.eks. Reina. Synes faktisk at de to minder meget om hinanden og har ca. samme niveau
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg må sige, at jeg tenderer til at være enig med Jesper. Det virker helt på månen.
-
[/quote]Du må basere den analyse på YouTube, samlerkort eller highlights søndag aften og ikke en 10 årige karriere på aller højeste klubniveau.[/quote]
okay så fordi jeg ikke er enig med dig, baserer jeg det på youtube klip? well played.
han har haft en rigtig flot karriere, men jeg synes, at han er overvurderet og det svageste led på verdens bedste hold set over de sidste ti år. jeg siger ikke, at han er dårlig, men han er i min optik ikke i top 5 i verden. heller ikke i top 10. sjovt nok har han heller aldrig været fast målmand på det spanske landshold.
du må vurdere din analyse på hjemmekampe mod almeira i la liga, hvor barca har haft 70-30 i boldbesiddelse og almeira et skud på mål.
okay så fordi jeg ikke er enig med dig, baserer jeg det på youtube klip? well played.

han har haft en rigtig flot karriere, men jeg synes, at han er overvurderet og det svageste led på verdens bedste hold set over de sidste ti år. jeg siger ikke, at han er dårlig, men han er i min optik ikke i top 5 i verden. heller ikke i top 10. sjovt nok har han heller aldrig været fast målmand på det spanske landshold.
du må vurdere din analyse på hjemmekampe mod almeira i la liga, hvor barca har haft 70-30 i boldbesiddelse og almeira et skud på mål.
Senest rettet af sirsvansealot mandag, 24. feb, 2014 21:33, rettet i alt 1 gang.
-
Han var overvurderet for 2 år siden og længere tilbage. Men de seneste par år har han hævet niveauet betragteligt, og det eneste jeg hører fra folk, der følger med i spansk fodbold er, at han klart er blandt de bedste i verden nu. Det er i øvrigt værd at lægge mærke til, at Barcelona, på trods af et skrantende forsvar, kun har lukket 20 mål ind i sæsonen. Meget af den kredit skulle gå til Valdes.
Og at han ikke har spillet mere på landsholdet skyldes jo ene og alene, at Casillas sidder på den trone, og at det åbenbart ikke er noget man rører ved, til trods for at manden selv spiller 2. violin i Real.
Og at han ikke har spillet mere på landsholdet skyldes jo ene og alene, at Casillas sidder på den trone, og at det åbenbart ikke er noget man rører ved, til trods for at manden selv spiller 2. violin i Real.
Fan af Manchester United
At han ikke er fast på det spanske landshold, siger jo ikke noget om, hvorvidt han er i top 5 eller 10. I teorien kan man jo være den næstbedste målmand i verden uden at være fast på sit landshold, hvis den eneste, der er bedre, er af samme nationalitet.
-
Påstår jeg heller ikke i mit indlæg. Så det er vi enige om.AJ skrev:At han ikke er fast på det spanske landshold, siger jo ikke noget om, hvorvidt han er i top 5 eller 10. I teorien kan man jo være den næstbedste målmand i verden uden at være fast på sit landshold, hvis den eneste, der er bedre, er af samme nationalitet.
Ok. Det var baresirsvansealot skrev:Påstår jeg heller ikke i mit indlæg. Så det er vi enige om.AJ skrev:At han ikke er fast på det spanske landshold, siger jo ikke noget om, hvorvidt han er i top 5 eller 10. I teorien kan man jo være den næstbedste målmand i verden uden at være fast på sit landshold, hvis den eneste, der er bedre, er af samme nationalitet.
der forvirrede mig såsjovt nok har han heller aldrig været fast målmand på det spanske landshold.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Bare se Courtois og Mignolet.AJ skrev:At han ikke er fast på det spanske landshold, siger jo ikke noget om, hvorvidt han er i top 5 eller 10. I teorien kan man jo være den næstbedste målmand i verden uden at være fast på sit landshold, hvis den eneste, der er bedre, er af samme nationalitet.
-
var bare en sidebemærkningAJ skrev:Ok. Det var baresirsvansealot skrev:Påstår jeg heller ikke i mit indlæg. Så det er vi enige om.AJ skrev:At han ikke er fast på det spanske landshold, siger jo ikke noget om, hvorvidt han er i top 5 eller 10. I teorien kan man jo være den næstbedste målmand i verden uden at være fast på sit landshold, hvis den eneste, der er bedre, er af samme nationalitet.
der forvirrede mig såsjovt nok har han heller aldrig været fast målmand på det spanske landshold.