Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
http://onside.dk/premier-league/antyder ... spurs-exit
Puha, han kunne være en god mand at få til klubben til sommer når Tottenham forhåbentlig glipper CL. Ønsketænkning men man har da lov at håbe, selvom han spiller for en konkurrent pt.
Eneste negative er at han er venstrebenet ligesom både Agger og Sakho, ser ham dog som værende bedre end Agger.
Puha, han kunne være en god mand at få til klubben til sommer når Tottenham forhåbentlig glipper CL. Ønsketænkning men man har da lov at håbe, selvom han spiller for en konkurrent pt.
Eneste negative er at han er venstrebenet ligesom både Agger og Sakho, ser ham dog som værende bedre end Agger.
Liverpool have emerged as favourites to sign Barcelona goalkeeper Victor Valdes when the 32-year-old's contract expires in the summer.
Full story: Daily Express
Diego Costa has scored 27 goals in 36 matches for Atletico Madrid
The Reds will also make a club-record bid for Real Madrid midfielder Isco, 21, who they view as a long-term replacement for captain Steven Gerrard.
Full story: Caughtoffside.com
De her to ville ikke være så tosset det ville være super køb.
The Reds will also make a club-record bid for Real Madrid midfielder Isco, 21, who they view as a long-term replacement for captain Steven Gerrard.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Det vil være vildt gode køb. En rutineret målmand ville være godt. Og Isco slår ikke til i Real men vil han skifte ?.Martin E skrev:Liverpool have emerged as favourites to sign Barcelona goalkeeper Victor Valdes when the 32-year-old's contract expires in the summer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Undskyld men Caughtoffside er lidt ligesom når en politiker siger "jeg lover..." man lægger egentlig ikke mærke til så meget efterKelly skrev:Det vil være vildt gode køb. En rutineret målmand ville være godt. Og Isco slår ikke til i Real men vil han skifte ?.Martin E skrev:Liverpool have emerged as favourites to sign Barcelona goalkeeper Victor Valdes when the 32-year-old's contract expires in the summer.
den første kommentar. En side som ALDRIG har haft bund i deres historier.

"YNWA"
aarh lad mnu vær ,med at spolere børnenes juli-gave ønskerTobyLfc skrev:Undskyld men Caughtoffside er lidt ligesom når en politiker siger "jeg lover..." man lægger egentlig ikke mærke til så meget efterKelly skrev:Det vil være vildt gode køb. En rutineret målmand ville være godt. Og Isco slår ikke til i Real men vil han skifte ?.Martin E skrev:Liverpool have emerged as favourites to sign Barcelona goalkeeper Victor Valdes when the 32-year-old's contract expires in the summer.

Sådan er det med de fleste rygte, men det ville stadig være to super køb, så ville vi også få en målmand som tør gå længere ud end det lille felt.TobyLfc skrev:Undskyld men Caughtoffside er lidt ligesom når en politiker siger "jeg lover..." man lægger egentlig ikke mærke til så meget efterKelly skrev:Det vil være vildt gode køb. En rutineret målmand ville være godt. Og Isco slår ikke til i Real men vil han skifte ?.Martin E skrev:Liverpool have emerged as favourites to sign Barcelona goalkeeper Victor Valdes when the 32-year-old's contract expires in the summer.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
der er jeg nu mere på linie med Cynwal, der foreslog Asmir Begovic, der i mine øjne er en langt mere komplet målmand. Han har ikke de samme markante styrker som eksempelvis blockstopper, som man ser hos Mignolet og Valdes, der så har svagheder i andre aspekter af deres spil (specielt at dominere deres felt). Det er Begovic rigtig god til, og han har desuden udemærkede reflekser på stregen, er god i en mod en situationer og ganske habil med fødderne. Han har desuden god prl erfaring, og er ved at nå sin bedste alder som målmand. Altså en målmand uden svagheder, og med mange styrker, der vel er moden til at tage det næste skridt op.Martin E skrev:Sådan er det med de fleste rygte, men det ville stadig være to super køb, så ville vi også få en målmand som tør gå længere ud end det lille felt.TobyLfc skrev:Undskyld men Caughtoffside er lidt ligesom når en politiker siger "jeg lover..." man lægger egentlig ikke mærke til så meget efterKelly skrev:Det vil være vildt gode køb. En rutineret målmand ville være godt. Og Isco slår ikke til i Real men vil han skifte ?.Martin E skrev:Liverpool have emerged as favourites to sign Barcelona goalkeeper Victor Valdes when the 32-year-old's contract expires in the summer.
Et bytte med Stoke omkring målmændene. Bare bytte lige over. Det vil være kanon. Asmir Begovic er efter min mening den bedste målmand i Premier League, efterfulgt af Lloris og Petr Cech.Niche skrev:der er jeg nu mere på linie med Cynwal, der foreslog Asmir Begovic, der i mine øjne er en langt mere komplet målmand. Han har ikke de samme markante styrker som eksempelvis blockstopper, som man ser hos Mignolet og Valdes, der så har svagheder i andre aspekter af deres spil (specielt at dominere deres felt). Det er Begovic rigtig god til, og han har desuden udemærkede reflekser på stregen, er god i en mod en situationer og ganske habil med fødderne. Han har desuden god prl erfaring, og er ved at nå sin bedste alder som målmand. Altså en målmand uden svagheder, og med mange styrker, der vel er moden til at tage det næste skridt op.
Mignolet svagheder er desværre for store i forhold til hans styrker.
Senest rettet af Hekkem onsdag, 26. feb, 2014 17:39, rettet i alt 1 gang.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Oldtrafford.dk er er kanon godt forum. Hvis du tager udgangspunkt i nogle af kamptrådene som standarden for det, så er det satme også at lede efter det onde og komplet overse det gode.Niche skrev:Nu er det ikke for at kalde AS for normal, men ingen normale mennesker kan da holde ud at have en profil på det forum, når man tager deres brugeres generelle udtryksformer i betragtning. Jeg ville godt nok heller ikke være på det her forum, hvis det bare tilnærmelsesvis lignede OT.dk's ditto....Thommo skrev:Hvorfor har du ikke det?AllanShore skrev:Jeg har ikke en profil derinde,
Fan af Manchester United
Re: Sv: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Hvad laver du så her....!?AllanShore skrev:Oldtrafford.dk er er kanon godt forum. Hvis du tager udgangspunkt i nogle af kamptrådene som standarden for det, så er det satme også at lede efter det onde og komplet overse det gode.Niche skrev:Nu er det ikke for at kalde AS for normal, men ingen normale mennesker kan da holde ud at have en profil på det forum, når man tager deres brugeres generelle udtryksformer i betragtning. Jeg ville godt nok heller ikke være på det her forum, hvis det bare tilnærmelsesvis lignede OT.dk's ditto....Thommo skrev:Hvorfor har du ikke det?AllanShore skrev:Jeg har ikke en profil derinde,
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Du er hoven, det ved jeg. Men det er sgu et relevant spørgsmål, som du jo altid glider af på. Du siger I selv har et udmærket forum og alligevel er du her. Det giver jo ingen mening, især af den grund at du jo alligevel ikke holder dig til generelle spørgsmål.AllanShore skrev:Primært for at irritere dig.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi skulle have købt (eller i det mindste forsøgt) Ter Stegen fra Gladbach. Nu ryger han til Barca, som efter sigende kun har betalt 12 M. euro for ham. Det er næsten ingen penge med tanke på hans talent, og sammenlignet med De Gea, er det jo meget billigt. Man U betalte omkring £ 18 M. for ham.
-
Jeg har flere gange sagt, at det er fordi, at det er et godt forum. Skal jeg have det som signaturlinje, før den er sivet ind?Jesper skrev:Du er hoven, det ved jeg. Men det er sgu et relevant spørgsmål, som du jo altid glider af på. Du siger I selv har et udmærket forum og alligevel er du her. Det giver jo ingen mening, især af den grund at du jo alligevel ikke holder dig til generelle spørgsmål.AllanShore skrev:Primært for at irritere dig.
Fan af Manchester United
Ja, det er et godt forum... For LIVERPOOLFANS.AllanShore skrev:Jeg har flere gange sagt, at det er fordi, at det er et godt forum. Skal jeg have det som signaturlinje, før den er sivet ind?Jesper skrev:Du er hoven, det ved jeg. Men det er sgu et relevant spørgsmål, som du jo altid glider af på. Du siger I selv har et udmærket forum og alligevel er du her. Det giver jo ingen mening, især af den grund at du jo alligevel ikke holder dig til generelle spørgsmål.AllanShore skrev:Primært for at irritere dig.