Don't jinx it.kongrasmus skrev:Der skal handles venner.. Vi kan ikke nøjes med det vi har nu. Vi skal spille chl, og selvom gerrard klare sig ok på def. midt, så er han ikke fremtiden, det samme gælder begge backs.
- Der skal 3-4 nye ind, som der vil kunne tage kampen op med de nuværende spillere inkl. målmand!
- Vi mistede point i julen pga. manglede bredde af kvalitet. Det må ikke ske igen, samtidig har vi som sagt chl.
- Jeg er 100% bevidst om vores talenter, men i det kommende transfervindue handler det sgu om at få bredde af kval.
- Jeg vil have en bænk magen til barces !
Det var min mening
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg synes der kunne være fin ide i at smide en dyr Johnson afsted til Arsenal. Han vil altid blive husket for et stabilt niveau gennem tiden, ligesom Finnan også altid vil blive husket for stabilitet på samme position, men nu er det tid til at få skiftet ud. Giv os Montoya til at dele HB med Flanno, og Moreno til at dele VB med Enrique, så er vi sgu godt kørende, nu og i fremtiden. Det lyder heller ikke vanvittigt dyrt.
Heg ved godt det er kontroversielt, og jeg elsker stadig manden, men er jeg den eneste, der har mine tvivl omkring hvorvidt Lucas kommer sådan helt rigtigt igang igen? Jeg kunne godt se os sælge ham, for begges bedste... Jeg tror han ville have bedst af at komme til noget fodbold, hvor midtbanespillerne ikke forsøger at smadre benene på hinanden i helt samme grad, og det ville åbne op for min defensive ønskesigning, Schneiderlin. Selvom jeg ville hade at sige farvel til Lucas.
Heg ved godt det er kontroversielt, og jeg elsker stadig manden, men er jeg den eneste, der har mine tvivl omkring hvorvidt Lucas kommer sådan helt rigtigt igang igen? Jeg kunne godt se os sælge ham, for begges bedste... Jeg tror han ville have bedst af at komme til noget fodbold, hvor midtbanespillerne ikke forsøger at smadre benene på hinanden i helt samme grad, og det ville åbne op for min defensive ønskesigning, Schneiderlin. Selvom jeg ville hade at sige farvel til Lucas.
Badooo siger, hvad han mener!
Badooo skrev:Jeg synes der kunne være fin ide i at smide en dyr Johnson afsted til Arsenal. Han vil altid blive husket for et stabilt niveau gennem tiden, ligesom Finnan også altid vil blive husket for stabilitet på samme position, men nu er det tid til at få skiftet ud. Giv os Montoya til at dele HB med Flanno, og Moreno til at dele VB med Enrique, så er vi sgu godt kørende, nu og i fremtiden. Det lyder heller ikke vanvittigt dyrt.
Lige forlænget til 2018 med Barca. Så den er næppe aktuel mere. Desværre, så ham også gerne i rødt.
Sjovt jeg er jublende lykkelig over han har forlænget, kan ikke se han skal kunne løfte vores spil i forhold til Johnson.RedRedRed skrev:Badooo skrev:Jeg synes der kunne være fin ide i at smide en dyr Johnson afsted til Arsenal. Han vil altid blive husket for et stabilt niveau gennem tiden, ligesom Finnan også altid vil blive husket for stabilitet på samme position, men nu er det tid til at få skiftet ud. Giv os Montoya til at dele HB med Flanno, og Moreno til at dele VB med Enrique, så er vi sgu godt kørende, nu og i fremtiden. Det lyder heller ikke vanvittigt dyrt.
Lige forlænget til 2018 med Barca. Så den er næppe aktuel mere. Desværre, så ham også gerne i rødt.
En venstreback er der bestemt brug for, og vi skal finde en fremtidig afløser til Johnson, men jeg så gerne vi gav ham en 3 årig kontrakt til sommer.
Ang. Lucas syntes jeg vil være dumt at sælge ham, folk har brokket sig så længe over vi ikke har været garderet nok på den defensive plads.
Hvis Lucas skal sælges, skal vi hente en anden, og som vi spiller fodbold for tiden er det ikke umiddelbart en defensiv spiller vi mangler på holdet.

Hvem er "i" og "vi"?texy skrev:Tror ikke et sekund på, at i ender med at give i omegnen af £30m for en venstre back (i dette tilfælde Luke Shaw). Men jeg skal da love for, at medierne nu mener, at vi kan konkurrere med de helt store - også på transfermarkedet.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -back.html
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg tror måske den kære Texy har glemt et "v" foran det første "i" EmmyEmmy skrev:Hvem er "i" og "vi"?texy skrev:Tror ikke et sekund på, at i ender med at give i omegnen af £30m for en venstre back (i dette tilfælde Luke Shaw). Men jeg skal da love for, at medierne nu mener, at vi kan konkurrere med de helt store - også på transfermarkedet.

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Di Mariahar spillet en fin 1. Halvleg mod Barca. Han kører rundt med Alves. Jeg mener at have hørt rygter om, at Real Madrid vil af med ham.
Jeg har også læst det, på onside eller bold vil jeg skyde på. Vi SKAL have en klasse offensiv, og gerne Di Maria, idet han har alderen, og har/er været i en storklub, i modsætning til konyplanka eller hvad han nu hedder.Hr. Drejer skrev:Di Mariahar spillet en fin 1. Halvleg mod Barca. Han kører rundt med Alves. Jeg mener at have hørt rygter om, at Real Madrid vil af med ham.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nej han siger blot at ikke har planer om at forlade Bayern. Tror sagtens han kan fristes af et godt bud, hvilket han også lægger op til i det sidste citat.Hr. Drejer skrev:Shaqiri vil ikke forlade Bayern
ØV!
http://www.bold.dk/nyt/Shaqiri-vil-ikke-forlade-Bayern
Jeps. Sorry. Jeg har ikke skiftet side...Skøtt skrev:Jeg tror måske den kære Texy har glemt et "v" foran det første "i" EmmyEmmy skrev:Hvem er "i" og "vi"?texy skrev:Tror ikke et sekund på, at i ender med at give i omegnen af £30m for en venstre back (i dette tilfælde Luke Shaw). Men jeg skal da love for, at medierne nu mener, at vi kan konkurrere med de helt store - også på transfermarkedet.
Kloppite
Jeg tror ikke, at vi har været rygtet til ham, men jeg gad godt, at klubben kiggede lidt nærmere på Doumbia i CSKA Moskva.
Som jeg ser det, så er han en meget fleksibel spiller, der kan dække de fleste pladser i offensiven. Han sparker godt med begge ben og har et ok hovedspil i forhold til højden (1,78). Derudover synes jeg, at han har et rigtigt godt drive med bolden, og han kan fint sætte en mand eller to. Han passer meget godt til den direkte spillestil, som vi har praktiseret i denne sæson, men kan, som jeg ser det, også fint indgå i kombinationerne i og omkring modstandernes felt. Han er 26 år gammel, og man får dermed en mere eller mindre færdigudviklet spiller, som går ind i sin bedste alder.
Jeg synes som sådan også, at han arbejder ok defensivt, men der mangler imø. en smule, når hvad angår den taktiske disciplin. Det er dog ikke noget, som jeg ikke tror, at Rodgers ville kunne rette op på.
Mine betragtninger beror primært på, når jeg har set ham i europæiske sammenhæng.
I den russiske liga har han leveret 11 mål og 5 assists i 13 kampe. I alt hans tid i CSKA, har han lavet 49 mål i 74 kampe. Han kom til klubben fra schweiziske Young Boys, hvor han lavede 50 mål i 64 kampe.
Som jeg ser det, så er han en meget fleksibel spiller, der kan dække de fleste pladser i offensiven. Han sparker godt med begge ben og har et ok hovedspil i forhold til højden (1,78). Derudover synes jeg, at han har et rigtigt godt drive med bolden, og han kan fint sætte en mand eller to. Han passer meget godt til den direkte spillestil, som vi har praktiseret i denne sæson, men kan, som jeg ser det, også fint indgå i kombinationerne i og omkring modstandernes felt. Han er 26 år gammel, og man får dermed en mere eller mindre færdigudviklet spiller, som går ind i sin bedste alder.
Jeg synes som sådan også, at han arbejder ok defensivt, men der mangler imø. en smule, når hvad angår den taktiske disciplin. Det er dog ikke noget, som jeg ikke tror, at Rodgers ville kunne rette op på.
Mine betragtninger beror primært på, når jeg har set ham i europæiske sammenhæng.
I den russiske liga har han leveret 11 mål og 5 assists i 13 kampe. I alt hans tid i CSKA, har han lavet 49 mål i 74 kampe. Han kom til klubben fra schweiziske Young Boys, hvor han lavede 50 mål i 64 kampe.
Arh. Kommer vi i CL, er vi så ikke i en position, hvor vi skal sigte lidt højere end en spiller som ham?Redmaniac skrev:Jeg tror ikke, at vi har været rygtet til ham, men jeg gad godt, at klubben kiggede lidt nærmere på Doumbia i CSKA Moskva.
Jeg tror det er svært for spilleren at sige han gerne vil prøve noget andet, så længe han kæmper for spilletid. Jeg har set ham live 2 gange. Han er ikke ret stor, meget korte ben, men ret tæt bygget. Han blev der brugt på højre kant, og ville gerne trække ind i banen og afslutte. Jeg ser ham som en spiller der søger sin egen chance mere end samspillet. Det er muligt han er blevet bedre. Men han vil sandsynligvis sidde på bænken i Liverpool.Mads T. skrev:Nej han siger blot at ikke har planer om at forlade Bayern. Tror sagtens han kan fristes af et godt bud, hvilket han også lægger op til i det sidste citat.Hr. Drejer skrev:Shaqiri vil ikke forlade Bayern
ØV!
Synd Liverpool ikke købte Eriksen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
" Min bror kom med sin vurdering, og blev nok fejlciteret en smule. Hvis en stor klub kommer med et tilbud, kigger man selvfølgelig på det. Det vil alle spillere gøre."Hr. Drejer skrev:Shaqiri vil ikke forlade Bayern
ØV!
Jamen så må vi da bare komme med et godt bud.
Medmindre der er spillere i samme kategori, som vi kunne få til billigere penge?
Mon vi kigger mod Konoplyanka igen? (Never mind Spurs)