Det kunne da godt tænkes. Jeg synes bare, at han ville være et godt bud på en spiller, der kan give bredde og som eventuel kunne bide sig fast startopstillingen. Som sagt er han også en utrolig fleksibel spiller at have i truppen qua. hans evne til at bestride så mange pladser i offensiven. Må ærligt indrømme, at jeg bare er vanvittigt imponeret af hans scoringsnit i både CSKA og Young boys taget i betragtning af, at han ikke altid ligger som spidsangriber.Aggerdoo skrev:Arh. Kommer vi i CL, er vi så ikke i en position, hvor vi skal sigte lidt højere end en spiller som ham?Redmaniac skrev:Jeg tror ikke, at vi har været rygtet til ham, men jeg gad godt, at klubben kiggede lidt nærmere på Doumbia i CSKA Moskva.
Som jeg ser det, så er han en meget fleksibel spiller, der kan dække de fleste pladser i offensiven. Han sparker godt med begge ben og har et ok hovedspil i forhold til højden (1,78). Derudover synes jeg, at han har et rigtigt godt drive med bolden, og han kan fint sætte en mand eller to. Han passer meget godt til den direkte spillestil, som vi har praktiseret i denne sæson, men kan, som jeg ser det, også fint indgå i kombinationerne i og omkring modstandernes felt. Han er 26 år gammel, og man får dermed en mere eller mindre færdigudviklet spiller, som går ind i sin bedste alder.
Jeg synes som sådan også, at han arbejder ok defensivt, men der mangler imø. en smule, når hvad angår den taktiske disciplin. Det er dog ikke noget, som jeg ikke tror, at Rodgers ville kunne rette op på.
Mine betragtninger beror primært på, når jeg har set ham i europæiske sammenhæng.
I den russiske liga har han leveret 11 mål og 5 assists i 13 kampe. I alt hans tid i CSKA, har han lavet 49 mål i 74 kampe. Han kom til klubben fra schweiziske Young Boys, hvor han lavede 50 mål i 64 kampe.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Bliver svært at komme foran SASAS i startopstilling vil jeg mene. Så skal man godt nok være godt. Sjældent jeg er imponeret over spillere der kommer fra den russiske liga. Er ikke så vild med at vi skal købe ind fra den del af verden må jeg indrømme.Redmaniac skrev:Det kunne da godt tænkes. Jeg synes bare, at han ville være et godt bud på en spiller, der kan give bredde og som eventuel kunne bide sig fast startopstillingen. Som sagt er han også en utrolig fleksibel spiller at have i truppen qua. hans evne til at bestride så mange pladser i offensiven. Må ærligt indrømme, at jeg bare er vanvittigt imponeret af hans scoringsnit i både CSKA og Young boys taget i betragtning af, at han ikke altid ligger som spidsangriber.Aggerdoo skrev:Arh. Kommer vi i CL, er vi så ikke i en position, hvor vi skal sigte lidt højere end en spiller som ham?Redmaniac skrev:Jeg tror ikke, at vi har været rygtet til ham, men jeg gad godt, at klubben kiggede lidt nærmere på Doumbia i CSKA Moskva.
Som jeg ser det, så er han en meget fleksibel spiller, der kan dække de fleste pladser i offensiven. Han sparker godt med begge ben og har et ok hovedspil i forhold til højden (1,78). Derudover synes jeg, at han har et rigtigt godt drive med bolden, og han kan fint sætte en mand eller to. Han passer meget godt til den direkte spillestil, som vi har praktiseret i denne sæson, men kan, som jeg ser det, også fint indgå i kombinationerne i og omkring modstandernes felt. Han er 26 år gammel, og man får dermed en mere eller mindre færdigudviklet spiller, som går ind i sin bedste alder.
Jeg synes som sådan også, at han arbejder ok defensivt, men der mangler imø. en smule, når hvad angår den taktiske disciplin. Det er dog ikke noget, som jeg ikke tror, at Rodgers ville kunne rette op på.
Mine betragtninger beror primært på, når jeg har set ham i europæiske sammenhæng.
I den russiske liga har han leveret 11 mål og 5 assists i 13 kampe. I alt hans tid i CSKA, har han lavet 49 mål i 74 kampe. Han kom til klubben fra schweiziske Young Boys, hvor han lavede 50 mål i 64 kampe.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
I hope not. Hellere Shaqiri end Konoplyanka. Men hvis Shaqiri vil blive i Bayern, så kan vi kigge på Muriel, han er en lidt anden type, men jeg mener han kan spille over hele den offensive linje.Jensen skrev:" Min bror kom med sin vurdering, og blev nok fejlciteret en smule. Hvis en stor klub kommer med et tilbud, kigger man selvfølgelig på det. Det vil alle spillere gøre."Hr. Drejer skrev:Shaqiri vil ikke forlade Bayern
ØV!
http://www.bold.dk/nyt/Shaqiri-vil-ikke-forlade-Bayern
Jamen så må vi da bare komme med et godt bud.
Medmindre der er spillere i samme kategori, som vi kunne få til billigere penge?
Mon vi kigger mod Konoplyanka igen? (Never mind Spurs)
Du kan selvfølgelig have ret i, at det er svært at komme foran SAS. Jeg skal ikke kunne udelukke, om han kunne slå Sterling af, da sidstnævnte ikke har vist samme klasse eller klassen over en længere periode endnu. Sturridge har desuden tidligere vist sig at være modtagelig overfor skader, og jeg tvivler på, at vi har set det sidste til skader til ham.thefugle skrev:Bliver svært at komme foran SASAS i startopstilling vil jeg mene. Så skal man godt nok være godt. Sjældent jeg er imponeret over spillere der kommer fra den russiske liga. Er ikke så vild med at vi skal købe ind fra den del af verden må jeg indrømme.Redmaniac skrev:Det kunne da godt tænkes. Jeg synes bare, at han ville være et godt bud på en spiller, der kan give bredde og som eventuel kunne bide sig fast startopstillingen. Som sagt er han også en utrolig fleksibel spiller at have i truppen qua. hans evne til at bestride så mange pladser i offensiven. Må ærligt indrømme, at jeg bare er vanvittigt imponeret af hans scoringsnit i både CSKA og Young boys taget i betragtning af, at han ikke altid ligger som spidsangriber.Aggerdoo skrev:Arh. Kommer vi i CL, er vi så ikke i en position, hvor vi skal sigte lidt højere end en spiller som ham?Redmaniac skrev:Jeg tror ikke, at vi har været rygtet til ham, men jeg gad godt, at klubben kiggede lidt nærmere på Doumbia i CSKA Moskva.
Hvad angår spillere fra den russiske liga, så skal det vel nævnes, at vi hentede Skrtel der. Derudover er der blevet hentet mange gode spillere i østeuropa generelt.
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Jensen skrev:Benfica admit to being aware of interest in highly-rated forward Rodrigo from Premier League title hopefuls Liverpool.
http://www1.skysports.com/football/news/11669/9223968
Det er en rigtig spændende spiller. Klart en forstærkning nu og på lang sigt.
Holdet skal forstærkes til sommer, men det er lige før jeg tror den største udfordring med eller uden cl, bliver at holde på spillerne. Særligt de offensive spillere, der vil helt klart komme kæmpe bud på Daniel og Luis til sommer. Jeg mener også kontrakten med Daniel skal forlænges nu, og der skal indarbejdes en frikøbsklausul der skræmmer de fleste væk. Det kan godt tænkes af vi ikke kan holde på angrebet i sommervinduet, desværre. Det er her Liverpools ejere skal vise de vil føre holdet videre ren sportsligt, og ikke sælge de bedste spillere konstant, som Liverpool har gjort i de sidste 20 år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Ifølge footballdirect vil vi gerne bytte Suso som en del af betalingen for Rakitic. Hvis det passer, så har Rodgers ikke længere tiltro til Suso, mens Teixeira ser han en fremtid i - for nærværende. Rakitic rygtet bliver ved med at dukke op, måske det har noget på sig.
Der er også rygter fremme om, at man c vil prøve med et bud på Sturridge. Han skal ingen steder, og jeg vil vurdere ham til omkring £40 M. Men han bliver hvor han er.
Der er også rygter fremme om, at man c vil prøve med et bud på Sturridge. Han skal ingen steder, og jeg vil vurdere ham til omkring £40 M. Men han bliver hvor han er.
Arh, bare fordi Suso kan indgå i en Rakitic-handel, så er det da ikke ensbetydende med, at Rodgers ikke ser potentiale i Suso. Men han kan vurdere, at Suso er værd at ofre, når nu Rakitic er så god, som det er tilfældet.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Synes jeg læste et sted at Rakitic havde forlænget til (vistnok) 2018?Hr. Drejer skrev:Ifølge footballdirect vil vi gerne bytte Suso som en del af betalingen for Rakitic. Hvis det passer, så har Rodgers ikke længere tiltro til Suso, mens Teixeira ser han en fremtid i - for nærværende. Rakitic rygtet bliver ved med at dukke op, måske det har noget på sig.
Men selvf., alt er til salg for den rigtige pris. Dog ikke Sturridge, og slet ikke til City

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Kæmpe, kæmpe ja tak. Jeg ser ikke Suso som en spiller, der passer ind til vores hold og det niveau, vi er - eller gerne vil være - på. Rakitic ville være en god tilføjelse, hvis vi kan bytte ham for Suso og måske 3-4 mio. pund. Han er en elegant playmaker med en fremragende sparketeknik. Jeg ser ham lidt som en Toni Kroos-light. Han er ikke helt på det niveau, men ikke langt fra. Og så er han langt billigere, må man antage.Hr. Drejer skrev:Ifølge footballdirect vil vi gerne bytte Suso som en del af betalingen for Rakitic. Hvis det passer, så har Rodgers ikke længere tiltro til Suso, mens Teixeira ser han en fremtid i - for nærværende. Rakitic rygtet bliver ved med at dukke op, måske det har noget på sig.
Gør vi det på den her måde, så vil vi også fortsat have en god slat penge til andre forstærkninger. Det ville være cool.
Jeg vil være meget ked af at miste Suso. Jeg tror enormt meget på ham og kan sagtens se ham som både vores fremtidige 10er, 8er og til nød med optrædender på kanten. Jeg HAR set ham nogle gange for Almeria, og jeg kan virkelig godt lide hans spillestil. Han er enormt sikker på bolden, har utroligt hurtige skarpe vendinger og han læser spillet godt og er god til at se åbninger for hans medspillere. Jeg tror, at han vil være en meget ombejlet herre om et til to år.Aggerdoo skrev:Kæmpe, kæmpe ja tak. Jeg ser ikke Suso som en spiller, der passer ind til vores hold og det niveau, vi er - eller gerne vil være - på. Rakitic ville være en god tilføjelse, hvis vi kan bytte ham for Suso og måske 3-4 mio. pund. Han er en elegant playmaker med en fremragende sparketeknik. Jeg ser ham lidt som en Toni Kroos-light. Han er ikke helt på det niveau, men ikke langt fra. Og så er han langt billigere, må man antage.Hr. Drejer skrev:Ifølge footballdirect vil vi gerne bytte Suso som en del af betalingen for Rakitic. Hvis det passer, så har Rodgers ikke længere tiltro til Suso, mens Teixeira ser han en fremtid i - for nærværende. Rakitic rygtet bliver ved med at dukke op, måske det har noget på sig.
Gør vi det på den her måde, så vil vi også fortsat have en god slat penge til andre forstærkninger. Det ville være cool.
Deri ligger så problemet. For vi skal nok bruge en spiller, der er helt klar til vores hold lige nu. Det har jeg alligevel ikke set nok af Suso til at vurdere, om han skulle være. Rakitic har mere erfaring (dog ikke fra PL - modsat Suso som har fået en lille smagsprøve) og vil nok bedre kunne bidrage i næste sæson. Personligt har jeg ikke lagt så meget mærke til Raitic, når jeg har set Sevilla, så derfor er jeg lidt usikker på ham.
Jeg er også usikker på, om det overhovedet er en spillertype som Rakitic, som vi skal ud og bruge penge på denne sommer. Som jeg forstår, fungerer han bedst i en central offensiv rolle. Til den opgave har vi allerede Coutinho, Suarez, Henderson og Allen. Og lidt længere nede i Hierakiet har vi Alberto og Aspas, men dem bør vi nok skille os af med. I mine øjne skal vi hellere have fat i en offensiv spillertype, der kan fungere godt på kanten (men gerne med kvaliteter til alle de offensive pladser). I øjeblikket har vi vel kun Sterling med typiske kantspilskvaliteter, selvom også Coutinho, Suarez og Sturridge kan gøre et godt arbejde derude.
Derfor vil jeg hellere skille mig af med Aspas og Alberto (og også Assaidi og Borini). Så kan vi eventuelt erstatte Alberto med Suso. Dernæst vil jeg hente en kantspiller med kvaliteter i stil med Reus eller Konoplyanka (for at nævne drømmen og det mere realistiske). Og så skal vi ellers fokusere lidt mere defensivt i transfervinduet. Udover den nævnte offensivspiller, skal vi have en venstre back og en central midtbanespiller med defensive egenskaber.
EDIT: Loic Remy kunne være en type, der måske både er realistisk og relevant.
Kloppite
Rakitic som en Toni Kroos light. Ikke en dårlig sammenligning. Han kan arbejde begge veje, men mest kendetegnende er, at han er der, hvor bolden er. Klart den Sevilla spiller med flest afleveringer i denne sæson. Ville være en rigtig god signing.
I forhold til Suso, så hører det også med, at vi har ret mange lignende spillere på vej frem fra ungdomsafdelingen. Jeg kan rigtig godt lide Suso, men der er et par spørgsmål omkring ham. Har han nok at byde med i omstillingerne, til at vi kan bruge ham på de allerforreste pladser? Eller hvis vi tænker ham længere tilbage på banen, har han så nok disciplin til at være et aktiv i presspillet eller at kunne vælge den rette afleveringer på det rette tidspunkt.
Personligt mener jeg, at hans største force er det dynamiske afleveringsspil og tilsvarende blikket for spillet. Men det vil jeg have ned i en dybere rolle, hvor der er bedre plads til at folde det, men i den rolle føler jeg mig ikke sikker på, at han har disciplinen til at være succesfuld i.
I forhold til Suso, så hører det også med, at vi har ret mange lignende spillere på vej frem fra ungdomsafdelingen. Jeg kan rigtig godt lide Suso, men der er et par spørgsmål omkring ham. Har han nok at byde med i omstillingerne, til at vi kan bruge ham på de allerforreste pladser? Eller hvis vi tænker ham længere tilbage på banen, har han så nok disciplin til at være et aktiv i presspillet eller at kunne vælge den rette afleveringer på det rette tidspunkt.
Personligt mener jeg, at hans største force er det dynamiske afleveringsspil og tilsvarende blikket for spillet. Men det vil jeg have ned i en dybere rolle, hvor der er bedre plads til at folde det, men i den rolle føler jeg mig ikke sikker på, at han har disciplinen til at være succesfuld i.
-
Jeg har fulgt Suso som ungdomsspiller og senere i senior regi hos Liverpool og set en del La Liga kampe med ham i år.
Jeg kan ikke i min livligste fantasi forestille mig, at Suso nogensinde kommer til at udfolde sig som 8'er i engelsk fodbold. Dertil er han slet ikke taktisk disciplineret nok, og endnu vigtigere mangler han de fysiske facetter i spillet til at kunne udfylde denne rolle.
Suso har evnerne til at kunne blive en dygtig 10'er, hvor han de næste par år skal vise, at han kan tage skridtet fra stort talent til en konsistent topsspiller.
Præstationerne i Almeria lader stadigvæk meget tilbage, om end han dog har leveret et bedre end product. Det er dg stadigvæk meget ustabilt, og attituden er til tider heller ikke godkendt.
Bliver spændende at se, hvad der sker til sommer.
Jeg kan ikke i min livligste fantasi forestille mig, at Suso nogensinde kommer til at udfolde sig som 8'er i engelsk fodbold. Dertil er han slet ikke taktisk disciplineret nok, og endnu vigtigere mangler han de fysiske facetter i spillet til at kunne udfylde denne rolle.
Suso har evnerne til at kunne blive en dygtig 10'er, hvor han de næste par år skal vise, at han kan tage skridtet fra stort talent til en konsistent topsspiller.
Præstationerne i Almeria lader stadigvæk meget tilbage, om end han dog har leveret et bedre end product. Det er dg stadigvæk meget ustabilt, og attituden er til tider heller ikke godkendt.
Helt enig.Alonso skrev:Rakitic som en Toni Kroos light. Ikke en dårlig sammenligning. Han kan arbejde begge veje, men mest kendetegnende er, at han er der, hvor bolden er. Klart den Sevilla spiller med flest afleveringer i denne sæson. Ville være en rigtig god signing.
Suso er fantastisk med bolden får sine fødder - specielt når han får tid og plads. Men uden bolden mangler hans spil stadig en del som jeg ser det, hvorfor jeg tror det er tvivlsomt om han kan begå sig i Rodgers system. Han mangler - som jeg ser det - fart, dybdeløb og målfarlighed før han kan begå sig som kantspiller i Rodgers system, mens at det er meget tvivlsomt om han har dynamik/disciplin/evner i presspil til at begå sig centralt.
Bliver han i Liverpool håber jeg dog, at han beviser jeg ikke har ret.
Jeg er helt enig. Har også set ham flere gange. Tror han bliver lejet ud eller solgt hvis der kommer et godt bud.Robbie_God_Fowler skrev:Jeg har fulgt Suso som ungdomsspiller og senere i senior regi hos Liverpool og set en del La Liga kampe med ham i år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Jeg har ikke fulgt Rakitic. Hvad kan han bidrage med, som andre af vores spillere ikke kan bidrage med? Hvor meget vil han koste?