Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » torsdag, 08. maj, 2014 21:31

Hr. Drejer skrev:Jeg tror ikke vi kan lokke Arda (ikke JudgeStudge) til Liverpool. Han spiller på et utroligt succesfuld hold, som er i finalen i CL, og kan vinde mesterskabet i næste kamp.

Mener faktisk jeg har læst at han er en supporter/fan af Liverpool!

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... field.html

Godt nok fra 2010.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Krelle
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af Krelle » torsdag, 08. maj, 2014 22:55

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. maj, 2014 23:52

Skønt, hvis vi kan lukke et par handler inden VM begynder. Er der andre klubber interesseret i Lallana?

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » fredag, 09. maj, 2014 00:14

Det må der da næsten være, men klogt af Brendan at være tidligt ude, lad os håbe det lykkedes.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » fredag, 09. maj, 2014 07:26

Hr. Drejer skrev:Skønt, hvis vi kan lukke et par handler inden VM begynder. Er der andre klubber interesseret i Lallana?
Scum:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -pl-profil

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » fredag, 09. maj, 2014 10:23

Adam Lallana er en virkelig dygtig spiller, som har mange gode facetter i sit spil. Først og fremmest er hans spil-intelligens i top, hvilket er krydret med en stor motor og en god teknik. Han er samtidig ikke langsom og kunne derfor passe rigtig godt ind i vores offensiv og i det som BR prøver at skabe. For mig trækker det lidt ned at han er 26 år (eller bliver det imorgen), men da han er en forholdsvist "late-bloomer", kan det jo være at han topper lidt senere end andre. Lallana bliver dog formentlig en dyr herre og hvis prisen kommer over de £ 20 mill. mener jeg ikke han er det værd.

For mig at se, er prioriteterne i sommerens vindue først og fremmest en venstreback, en central midtbane på Henderson niveau - dog med flere mål i støvlerne - og en kantspiller (Konoplyanka). Lallana kan i form af sin fleksibilitet være den midtbane spiller og en vigtig brik på holdet, men det altoverskyggende mål, er for mig en venstreback som kan bidrage offensivt, samt hjælpe til at styrke defensiven. Af de emner der er blevet nævnt, ville jeg mene at Marcel Schmelzer er en direkte drømmesigning, dog nok desværre uden meget chance. Ellers er Ricardo Rodriguez et rigtigt godt bud, selvom han stadig mangler lidt defensivt for at nå samme niveau som Schmelzer. Hans offensive egenskaber er dog imponerende, hvilket 5 mål og 8 assists også vidner meget godt om. Hvis vi kunne få en af de to spillere ind, ville meget af min sommer være reddet. Mht. højrebacken er jeg egentligt villig til at give Flanagan en sæson som fast højreback, hvis bare der bliver købt en klassespiller til den anden side. Drømmescenariet er dog at komme af med Johnson, og eventuelt få en rutineret højreback som f.eks. Sagna ind i stedet for (hvis han kan lokkes til en lavere løn en Johnsons). Det ville give Flanagan noget modstand og formentligt gavne hans udvikling.

Som nævnt kan Lallana godt være en løsning på den centrale midtbane, dog tror jeg mest dette ville være i en 4-3-3 opstilling som vi også har set med Coutinho i år. Derfor tror jeg også Rodgers går efter en decideret 2-vejs spiller og her synes jeg ikke han behøver kigge langt - tank bilen og kør over på den anden side af Merseyside. Ross Barkley er en af de mest spektakulære fodboldtalenter lige nu og Man U kommer helt sikkert med et bud til sommer. Derfor skal vi komme dem i forekøbet og sikre at vi igen kan få verdens bedste midtbane. Barkley, Henderson og Gerrard ville virkelig være en giftig cocktail og så endda britisk.

Det bliver en dyr sommer, så lad os bare solgt lidt ud af overskudslageret, samt benytte vores udlejede spillere til bredden. Spillere ind:

Ross Barkley £ 25 mill.
Adam Lallana £ 18 mill.
Konoplyanka £ 14 mill.
Ricardo Rodriguez £ 12 mill.

I alt = £ 69 mill.

For at det skal være realistisk (Barkley er nok aldrig realistisk, men man har da lov at drømme), skal der sælges ud for £ 10-20 mill, hvilket jeg ikke tror er det store problem. Derudover tror jeg at BR køber Caulker, da han tidligere har luftet hans glæde for ham.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 09. maj, 2014 10:32

Hvor var Lallana for bare en sæson siden? Vel ikke engang fast mand på holdet. Jeg synes han er en spændende spiller men prisen virker høj.
"We're not racist, we only hate the mancs"

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 09. maj, 2014 10:46

Kristoffer skrev:Adam Lallana er en virkelig dygtig spiller, som har mange gode facetter i sit spil. Først og fremmest er hans spil-intelligens i top, hvilket er krydret med en stor motor og en god teknik. Han er samtidig ikke langsom og kunne derfor passe rigtig godt ind i vores offensiv og i det som BR prøver at skabe. For mig trækker det lidt ned at han er 26 år (eller bliver det imorgen), men da han er en forholdsvist "late-bloomer", kan det jo være at han topper lidt senere end andre. Lallana bliver dog formentlig en dyr herre og hvis prisen kommer over de £ 20 mill. mener jeg ikke han er det værd.

For mig at se, er prioriteterne i sommerens vindue først og fremmest en venstreback, en central midtbane på Henderson niveau - dog med flere mål i støvlerne - og en kantspiller (Konoplyanka). Lallana kan i form af sin fleksibilitet være den midtbane spiller og en vigtig brik på holdet, men det altoverskyggende mål, er for mig en venstreback som kan bidrage offensivt, samt hjælpe til at styrke defensiven. Af de emner der er blevet nævnt, ville jeg mene at Marcel Schmelzer er en direkte drømmesigning, dog nok desværre uden meget chance. Ellers er Ricardo Rodriguez et rigtigt godt bud, selvom han stadig mangler lidt defensivt for at nå samme niveau som Schmelzer. Hans offensive egenskaber er dog imponerende, hvilket 5 mål og 8 assists også vidner meget godt om. Hvis vi kunne få en af de to spillere ind, ville meget af min sommer være reddet. Mht. højrebacken er jeg egentligt villig til at give Flanagan en sæson som fast højreback, hvis bare der bliver købt en klassespiller til den anden side. Drømmescenariet er dog at komme af med Johnson, og eventuelt få en rutineret højreback som f.eks. Sagna ind i stedet for (hvis han kan lokkes til en lavere løn en Johnsons). Det ville give Flanagan noget modstand og formentligt gavne hans udvikling.

Som nævnt kan Lallana godt være en løsning på den centrale midtbane, dog tror jeg mest dette ville være i en 4-3-3 opstilling som vi også har set med Coutinho i år. Derfor tror jeg også Rodgers går efter en decideret 2-vejs spiller og her synes jeg ikke han behøver kigge langt - tank bilen og kør over på den anden side af Merseyside. Ross Barkley er en af de mest spektakulære fodboldtalenter lige nu og Man U kommer helt sikkert med et bud til sommer. Derfor skal vi komme dem i forekøbet og sikre at vi igen kan få verdens bedste midtbane. Barkley, Henderson og Gerrard ville virkelig være en giftig cocktail og så endda britisk.

Det bliver en dyr sommer, så lad os bare solgt lidt ud af overskudslageret, samt benytte vores udlejede spillere til bredden. Spillere ind:

Ross Barkley £ 25 mill.
Adam Lallana £ 18 mill.
Konoplyanka £ 14 mill.
Ricardo Rodriguez £ 12 mill.

I alt = £ 69 mill.

For at det skal være realistisk (Barkley er nok aldrig realistisk, men man har da lov at drømme), skal der sælges ud for £ 10-20 mill, hvilket jeg ikke tror er det store problem. Derudover tror jeg at BR køber Caulker, da han tidligere har luftet hans glæde for ham.
Det var da en mærkelig tynd indkøbsliste. Forsvaret skal styrkes markant mere end det der. Desuden får vi ikke Barkley, så ham kan du skære fra. Så er der Lallana, Kono og Rodriguez. Det er nok ikke tilstrækkeligt til CL.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 09. maj, 2014 10:56

Emmy skrev:Hvor var Lallana for bare en sæson siden? Vel ikke engang fast mand på holdet. Jeg synes han er en spændende spiller men prisen virker høj.
Kan godt følge din skepsis en lille smule. Man skal passe på med at overvurdere spillere efter en enkelt god sæson.

Men når man kigger på Lallana's data for sin tid i Southampton på Wiki, så ser det faktisk ud til, at han har leveret på et meget konstant niveau i 4 ud af 5 sæsoner vurderet kun på mål og optrædender. Den ene sæson, der falder lidt under standarden fra de andre, var den første sæson i PL, så det kan måske forklares med, at han havde brug for et års tilvænning i PL.

Jeg vil være meget glad for at få Lallana tilknyttet truppen. Og følg så lige trop med Griezmann, så vi kun skal fokusere på det defensive i resten af transfervinduet...
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 09. maj, 2014 13:27

Jeg tror de henter Tello og Lallana og sælger Aspas.

Der hentes naturligvis også til forsvaret.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alpha-Hans
Geografisk sted: Amager
Alder: 44

Indlæg af Alpha-Hans » fredag, 09. maj, 2014 13:39

texy skrev:
Emmy skrev:Hvor var Lallana for bare en sæson siden? Vel ikke engang fast mand på holdet. Jeg synes han er en spændende spiller men prisen virker høj.
Kan godt følge din skepsis en lille smule. Man skal passe på med at overvurdere spillere efter en enkelt god sæson.

Men når man kigger på Lallana's data for sin tid i Southampton på Wiki, så ser det faktisk ud til, at han har leveret på et meget konstant niveau i 4 ud af 5 sæsoner vurderet kun på mål og optrædender. Den ene sæson, der falder lidt under standarden fra de andre, var den første sæson i PL, så det kan måske forklares med, at han havde brug for et års tilvænning i PL.

Jeg vil være meget glad for at få Lallana tilknyttet truppen. Og følg så lige trop med Griezmann, så vi kun skal fokusere på det defensive i resten af transfervinduet...
Han var ude med en knæskade i det meste af december og januar 2012/13. Ret central periode både aht. antal spillede kampe og "impact" på holdet.

/H

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 09. maj, 2014 14:27

Dengang var Lallana, i en alder af 24 år, også anfører på Southamptons hold og en vigtig brik på Nigel Adkins (daværende manager) mandskab.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 10. maj, 2014 00:52

thefugle skrev: Forsvaret skal styrkes markant mere end det der. Desuden får vi ikke Barkley, så ham kan du skære fra. Så er der Lallana, Kono og Rodriguez. Det er nok ikke tilstrækkeligt til CL.
Det er skrevet så sent som den anden dag, og jeg har skrevet det 2-3 gange gennem sæsonen. En forsvarstræner ville være guf, så nøjes jeg gerne med SAMTLIGE i forsvaret, selv med Aly og Glen, så vild er jeg med tanken om en kvali træner. Hyypia og Carra var det sentimentale drømme scenarie, men en der har bevist sig er dog at foretrække for mig, ud i forsvars træner diciplinen. kvaliteten er fin spiller for spiller påstår jeg, de har alle vist de kan forsvare tidligere i karrieren, og det er ikke vores offensive koncept der har kostet, oftest, det er individuelle fejl, ofte hvor spillerene er kommet på plads i forsvaret og dernæst fejler.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 10. maj, 2014 07:46

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... ayers.html
Enig i planen og ambitionen. Får han ret bliver det en dyr og spændende sommer!!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » lørdag, 10. maj, 2014 08:16

Jesper skrev:http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... ayers.html
Enig i planen og ambitionen. Får han ret bliver det en dyr og spændende sommer!!
Jeg tror ikke det er nogen hemmelighed at jeg er yderst positivt overfor Brendan Rodgers. Jeg synes ganske enkelt han er en fremragende manager der slet ikke kan få nok ros. Men det er klart at på transfermarkedet har det helt simpelt sagt ikke været godt nok. Mindre succeser i Mignolet og Sakho, spillere som der har vist en smule hist og her i Allen og Kolo og totale fadæser i Aspas, Assaidi etc. har opvejet for de gode køb af Sturridge og Coutinho. Vi har en god base og et par spændende spillere der kommer tilbage fra lån i Borini, Suso og Ilori(muligvis også Reina), nu skal vi forbedre os markant og tage det sidste skridt. Startere og spillere der rykker os markant. Kort sagt spillere der fortjener at spille i Liverpool sammen med Gerrard, Suarez og hvad de dejlige drenge ellers hedder.

Et forsigtigt bud på et transfervindue fra mig ville være Lallana og Shaw fra Southampton, spillere fra Premier League som skal tage springet. Et røverkøb af Caulker i nedrykkede Cardiff. Også en signal signing, en af de helt store profiler som virkelig løfter holdet, om det så er Reus eller Müller eller hvem der nu er rygter omkring. Det er nok en anelse naivt at tro Mourinho kan pisse Hazard så meget af at han ønsker at få den bedst mulige hævn og skifte til en ligakonkurrent som spiller fremragende fodbold.
Imod moderne fodbold.

Besvar