Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Kongegaard
- Alder: 38
Transferdrømmene ser ud til at være startet tidligt i år !
Jeg glæder mig rigtig meget til vi går fra drømme til at lave en super handel..
Jeg regner med at vi byder ind på alt hvad der rører sig af store navne.
Kroos, Müller, Reus, Shaw, Lallana, Shaqiri, Hulk, Koke, Costa, osv
Jeg glæder mig rigtig meget til vi går fra drømme til at lave en super handel..
Jeg regner med at vi byder ind på alt hvad der rører sig af store navne.
Kroos, Müller, Reus, Shaw, Lallana, Shaqiri, Hulk, Koke, Costa, osv
Gerrard og Agger er Liverpool
- Bellamy_fever
hold nu op - Kolo Touré er en forstærkning i angrebet i forhold til MosesKelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Ja, der er en grund til, at Bayern ikke giver ham mange chancer. De grunde hedder blandt andet Robben, Ribery, Götze og Thomas Müller...Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Tro mig han er Ikke en forstærkning for Liverpool.Aggerdoo skrev:Ja, der er en grund til, at Bayern ikke giver ham mange chancer. De grunde hedder blandt andet Robben, Ribery, Götze og Thomas Müller...Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Muller er klasse.
Prøver du at få det til at se ud, som om du er den eneste, der har set Shaqiri spille? Jeg har set ham masser af gange, og jeg ser ham som en glimrende tilføjelse. Især hvis prisen er omkring 10 mio. pund.Kelly skrev:Tro mig han er Ikke en forstærkning for Liverpool.Aggerdoo skrev:Ja, der er en grund til, at Bayern ikke giver ham mange chancer. De grunde hedder blandt andet Robben, Ribery, Götze og Thomas Müller...Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Muller er klasse.
Jeg er enig i ham er en glimrende spiller til 10 mio. pund. Så siger jeg også, prøv det af. Men jeg ser ham ikke som en forstærkning til start 11'eren hverken nu eller på sigt. Men som en breddespiller. Jeg ville bare ønske de ville smide de sidste pund, og hente fra hylde 1 i stedet, nu hvor vi kan byde på CL. Liverpool har alt for længe handlet fra hylde 2. Adam L syntes jeg virker som en klart bedre spiller de gange jeg har set ham i år, og en mere fleksibel spiller. Jeg tror i øvrigt Borini kommer til at bidrager med noget rigtig godt.Aggerdoo skrev:Prøver du at få det til at se ud, som om du er den eneste, der har set Shaqiri spille? Jeg har set ham masser af gange, og jeg ser ham som en glimrende tilføjelse. Især hvis prisen er omkring 10 mio. pund.Kelly skrev:Tro mig han er Ikke en forstærkning for Liverpool.Aggerdoo skrev:Ja, der er en grund til, at Bayern ikke giver ham mange chancer. De grunde hedder blandt andet Robben, Ribery, Götze og Thomas Müller...Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Muller er klasse.
Ser Shaqiri som en bedre spiller end Lallana allerede nu. Og så har Shaqiri et langt, langt større udviklingspotentiale. Han kan blive en absolut verdensstjerne. Lallana er netop hylde 2.Kelly skrev:Jeg er enig i ham er en glimrende spiller til 10 mio. pund. Så siger jeg også, prøv det af. Men jeg ser ham ikke som en forstærkning til start 11'eren hverken nu eller på sigt. Men som en breddespiller. Jeg ville bare ønske de ville smide de sidste pund, og hente fra hylde 1 i stedet, nu hvor vi kan byde på CL. Liverpool har alt for længe handlet fra hylde 2. Adam L syntes jeg virker som en klart bedre spiller de gange jeg har set ham i år, og en mere fleksibel spiller. Jeg tror i øvrigt Borini kommer til at bidrager med noget rigtig godt.Aggerdoo skrev:Prøver du at få det til at se ud, som om du er den eneste, der har set Shaqiri spille? Jeg har set ham masser af gange, og jeg ser ham som en glimrende tilføjelse. Især hvis prisen er omkring 10 mio. pund.Kelly skrev:Tro mig han er Ikke en forstærkning for Liverpool.Aggerdoo skrev:Ja, der er en grund til, at Bayern ikke giver ham mange chancer. De grunde hedder blandt andet Robben, Ribery, Götze og Thomas Müller...Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Muller er klasse.
Borini sælges forhåbentlig.
Jeg er lodret uenig. Lallana mener jeg helt klart besidder næsten alt det Shaqiri ikke gør. Og i den grad lederegenskaber, udmyghed og fight. Hvilket der IKKE er Shaqiris styrke ligefrem. Shaqiri er total ego og slet slet ikke min type spiller.Aggerdoo skrev:Ser Shaqiri som en bedre spiller end Lallana allerede nu. Og så har Shaqiri et langt, langt større udviklingspotentiale. Han kan blive en absolut verdensstjerne. Lallana er netop hylde 2.Kelly skrev:Jeg er enig i ham er en glimrende spiller til 10 mio. pund. Så siger jeg også, prøv det af. Men jeg ser ham ikke som en forstærkning til start 11'eren hverken nu eller på sigt. Men som en breddespiller. Jeg ville bare ønske de ville smide de sidste pund, og hente fra hylde 1 i stedet, nu hvor vi kan byde på CL. Liverpool har alt for længe handlet fra hylde 2. Adam L syntes jeg virker som en klart bedre spiller de gange jeg har set ham i år, og en mere fleksibel spiller. Jeg tror i øvrigt Borini kommer til at bidrager med noget rigtig godt.Aggerdoo skrev:Prøver du at få det til at se ud, som om du er den eneste, der har set Shaqiri spille? Jeg har set ham masser af gange, og jeg ser ham som en glimrende tilføjelse. Især hvis prisen er omkring 10 mio. pund.Kelly skrev:Tro mig han er Ikke en forstærkning for Liverpool.Aggerdoo skrev:Ja, der er en grund til, at Bayern ikke giver ham mange chancer. De grunde hedder blandt andet Robben, Ribery, Götze og Thomas Müller...Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Muller er klasse.
Borini sælges forhåbentlig.
Borini tror jeg på. Sidst han var i Liverpool var han uheldig med skader. Kan han holde sig skadesfri tror jeg helt klart på ham og så tror jeg også han kommer på landsholdet.
Enten skal du have pudset brillerne eller også skal du se noget mere fodbold.Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg bruger ikke brillerEmmy skrev:Enten skal du have pudset brillerne eller også skal du se noget mere fodbold.Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
I øvrigt. Så vidt jeg kan se, har Shaqiri spillet 17 kampe i Bundesligaen i denne sæson. Götze har spillet 20. Er han så heller ikke interessant?Emmy skrev:Enten skal du have pudset brillerne eller også skal du se noget mere fodbold.Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Det er jo lidt problematisk for så er det noget andet der er galt....Kelly skrev:Jeg bruger ikke brillerEmmy skrev:Enten skal du have pudset brillerne eller også skal du se noget mere fodbold.Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.![]()
og set allerede for meget fodbold
"We're not racist, we only hate the mancs"
Han er flere lysår bedre.Aggerdoo skrev:I øvrigt. Så vidt jeg kan se, har Shaqiri spillet 17 kampe i Bundesligaen i denne sæson. Götze har spillet 20. Er han så heller ikke interessant?Emmy skrev:Enten skal du have pudset brillerne eller også skal du se noget mere fodbold.Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Shaqiri er kommet ind i nogen af de kampe jeg har set.
Men dit argument med, at "der er vel en grund til, at Bayern ikke har givet ham flere chancer" falder til jorden. Og igen. Jeg har også set Shaqiri spille.......Kelly skrev:Han er flere lysår bedre.Aggerdoo skrev:I øvrigt. Så vidt jeg kan se, har Shaqiri spillet 17 kampe i Bundesligaen i denne sæson. Götze har spillet 20. Er han så heller ikke interessant?Emmy skrev:Enten skal du have pudset brillerne eller også skal du se noget mere fodbold.Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Shaqiri er kommet ind i nogen af de kampe jeg har set.