Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » søndag, 18. maj, 2014 19:03

rnh skrev:
Martin E skrev:The Reds are set to offer £18m for Barcelona's Chile forward Alexis Sanchez, 25.
Daily mail.

Det ville være et super køb.
Skal vi så ikke tage Alex Song med i købet?
Jo god ide.
Jeg synes stadig det er tåbeligt at sælge Agger.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » søndag, 18. maj, 2014 19:05

Martin E skrev:
rnh skrev:
Martin E skrev:The Reds are set to offer £18m for Barcelona's Chile forward Alexis Sanchez, 25.
Daily mail.

Jo god ide.
Er han solgt da?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » søndag, 18. maj, 2014 19:35

Martin E skrev:
rnh skrev:
Daily mail.

Jo god ide.
I øvrigt mener jeg, at Khartago bør ødelægges ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 18. maj, 2014 19:42

Martin E skrev:
rnh skrev:
Daily mail.

Jo god ide.
Kan Agger acceptere at han ikke får 38 kampe, så skal han endelig blive, da han har betydning for klubben, på flere parametre end banen. Derudover ville Sanchez være uhyre spændende, men jeg ville faktisk hellere have - Konoplyanka, Shaqiri eller Jay Rodriquez, hvilket jeg nok er en af de eneste der vil ;)

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 35

Indlæg af AJ » søndag, 18. maj, 2014 20:01

@ LFC_20

Det tror jeg også, at du er :) Alexis Sanchez er da langt mere erfaren på internationalt niveau end de tre, og er simpelthen en mere komplet spiller. Han er desuden samme årgang som eksempelvis Lallana (hvis alder de færreste har problemer med), og har derfor en masse år i sig.

Alexis er kun et år ældre end Konoplyanka og Jay Rodriguez, men har vist langt mere. Shaqiri er godt nok tre år yngre end Alexis - og rangerer også højt hos mig - men Alexis er bare en no-brainer.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 18. maj, 2014 20:08

AJ skrev:@ LFC_20

Det tror jeg også, at du er :) Alexis Sanchez er da langt mere erfaren på internationalt niveau end de tre, og er simpelthen en mere komplet spiller. Han er desuden samme årgang som eksempelvis Lallana (hvis alder de færreste har problemer med), og har derfor en masse år i sig.

Alexis er kun et år ældre end Konoplyanka og Jay Rodriguez, men har vist langt mere. Shaqiri er godt nok tre år yngre end Alexis - og rangerer også højt hos mig - men Alexis er bare en no-brainer.
Et tremandsangreb bestående af Suarez, Sanchez og Sturridge! Uha, uha, mange forsvarsspillere ville ikke få lukket et øje ugen op til kampen mod Liverpool!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 58

Indlæg af nrg » søndag, 18. maj, 2014 20:15

LarsU skrev:

Et tremandsangreb bestående af Suarez, Sanchez og Sturridge! Uha, uha, mange forsvarsspillere ville ikke få lukket et øje ugen op til kampen mod Liverpool!
Det bliver alt for mange S'er, når vi så også har Sterling, Skrtel og Sjerard....

I den mere alvorlige afdeling, kunne netop en trio som denne være rigtig farlige. Måske er Sturridge ikke så bevægelig, men både Suarez og Sanchez er meget arbejdssomme, synes jeg.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » søndag, 18. maj, 2014 20:19

LarsU skrev:

Og med Sterling bliver det SASASAS
"We're not racist, we only hate the mancs"

bongfong

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af bongfong » søndag, 18. maj, 2014 20:36

Ny venstre back, højre back, defensiv midt, 2*wing/angriber.

Alberto Moreno/Luke Shaw/Coentrao, Serge Aurier, Fernando Reges, Alexis Sanchez, Nicolas Gaitan/Lallana.

£15/£20/£13, £10, free, £25, £14/£18 = max £73.

Styrker holdet på backpladserne, samt de offensive muligheder som vi ikke har pt.
Klubben bliver løftet et niveau.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 40

Indlæg af JTN » mandag, 19. maj, 2014 08:16

Tæller Jame Milner ikke som home grown? Dem får du jo brug for jf. FFP-dommen.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 19. maj, 2014 09:06

bongfong skrev:Ny venstre back, højre back, defensiv midt, 2*wing/angriber.

Alberto Moreno/Luke Shaw/Coentrao, Serge Aurier, Fernando Reges, Alexis Sanchez, Nicolas Gaitan/Lallana.

£15/£20/£13, £10, free, £25, £14/£18 = max £73.

Styrker holdet på backpladserne, samt de offensive muligheder som vi ikke har pt.
Klubben bliver løftet et niveau.
Så mange penge nægter jeg at tro på Rodgers får til rådighed - men spændende spillere.
YNWA

AJ

Indlæg af AJ » mandag, 19. maj, 2014 09:19

JTN skrev:Tæller Jame Milner ikke som home grown? Dem får du jo brug for jf. FFP-dommen.
Dem har man brug for uagtet FFP-dommen.

I sin PL-trup må man max have 17 spillere (over 21 år), som ikke er home grown. Så hvis man vil fylde hele sin trup ud, så skal de sidste 8 spillere (man må max have 25 spillere over 21 år) være home grown.

Men du har ret i, at det er blevet vigtigere for Man City med home grown-spillere i CL, hvor de nu kun må stille med 21 spillere (over 21 år). Det tal var før - som i PL - 25 spillere. Det vil sige, at de max må have 13 spillere med, der ikke er home grown.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 19. maj, 2014 09:34

Ifølge Bild, skulle Emre Can blive Liverpool spiller indenfor de næste par dage. Det er lige så sikkert som Lallana handlen.

http://www.bild.de/sport/fussball/bayer ... .bild.html

AJ

Indlæg af AJ » mandag, 19. maj, 2014 09:45

€12m lyder som en slat, men han er selvfølgelig kun 20 år, og der er god mulighed for, at han kan udvikle sig til at blive pengene værd. Han ville give os nogle possibilities :mrgreen:

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 37

Indlæg af Xenne » mandag, 19. maj, 2014 09:47

Jeg forstår ikke helt hvordan han kan være den "første" vi er ved at sikre os.
Jeg håber virkelig at vi henter Rodriguez fra Wolfsburg til den venstre back.
Derudover vil en stjerne signing, være et flot signal til konkurrenterne om at de skal frygte os og vi kun bliver stærkere.
Billede

Besvar