Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 19. maj, 2014 10:13

AJ skrev:€12m lyder som en slat, men han er selvfølgelig kun 20 år, og der er god mulighed for, at han kan udvikle sig til at blive pengene værd. Han ville give os nogle possibilities :mrgreen:

Vildt dyrt for en marginalspiller. Det forstår jeg ganske enkelt ikke.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 19. maj, 2014 10:22

Hr. Drejer skrev:Ifølge Bild, skulle Emre Can blive Liverpool spiller indenfor de næste par dage. Det er lige så sikkert som Lallana handlen.

http://www.bild.de/sport/fussball/bayer ... .bild.html
Hvilket vil sige overhovedet ikke sikker.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 19. maj, 2014 10:24

Kelly skrev:
AJ skrev:€12m lyder som en slat, men han er selvfølgelig kun 20 år, og der er god mulighed for, at han kan udvikle sig til at blive pengene værd. Han ville give os nogle possibilities :mrgreen:

Hvis vi købe en midtbanespiller, tror jeg vi sælger én, og jeg tror det bliver Lucas. Om det er mange eller lidt penge for Can, ved jeg ikke. Jeg kender ham ikke specielt godt. Men igen, hvor meget får man for £10 M nu om stunder? Det er lige før man skal over £20 M for at være sikker på de kan spille fodbold.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 19. maj, 2014 10:25

Xenne skrev:Derudover vil en stjerne signing, være et flot signal til konkurrenterne om at de skal frygte os og vi kun bliver stærkere.
Jeg er ikke helt med. Hvorfor skal vi sende et signal til konkurrenterne? For at skræmme dem til også at gå ud og forstærke sig, eller hvordan? :?

Meningen med en stjerne-signing (udover selve forstærkningen) er vel at vise andre spillere på markedet, at man mener det seriøst, og dermed forbedre sin tiltrækningskraft.

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » mandag, 19. maj, 2014 12:44

Nu ved jeg godt, at han har været brugt vidt omkring, men hvordan vurderer folk Emre Can i forhold til Lucas på den defensive midt?

Hentes han, mens Lucas afsættes for noget nær samme beløb, så har vi vel lavet en ganske ok handel?

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 19. maj, 2014 12:54

AJ skrev:
Xenne skrev:Derudover vil en stjerne signing, være et flot signal til konkurrenterne om at de skal frygte os og vi kun bliver stærkere.
Jeg er ikke helt med. Hvorfor skal vi sende et signal til konkurrenterne? For at skræmme dem til også at gå ud og forstærke sig, eller hvordan? :?

Meningen med en stjerne-signing (udover selve forstærkningen) er vel at vise andre spillere på markedet, at man mener det seriøst, og dermed forbedre sin tiltrækningskraft.
Det er bare nogen af de navne vi bliver sat i forbindelse med, de er ikke just noget specielt.
De for mig til at tænke på nogen af de tidligere år, hvor vi har handlet skod handler ala, Keane og Aquilani.

Men du har helt ret i det du nævner, det er også punkter der skal være med til at vise vi er med i toppen.
Billede

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 19. maj, 2014 13:00

Xenne skrev:
AJ skrev:

Det er bare nogen af de navne vi bliver sat i forbindelse med, de er ikke just noget specielt.
De for mig til at tænke på nogen af de tidligere år, hvor vi har handlet skod handler ala, Keane og Aquilani.

Men du har helt ret i det du nævner, det er også punkter der skal være med til at vise vi er med i toppen.
Sturridge og Coutinho var heller ikke just noget specielt.

Vil mene standarden af spillere vi bliver sat i forbindelse med indtil videre er af ret høj international standard. Du forventer vel ikke vi bliver sat i forbindelse med Ronaldo og Messi bare fordi vi ender som nr 2 i PL og nu er i CL.

Tag det nu roligt med forventningerne.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » mandag, 19. maj, 2014 15:35

Hr. Drejer skrev:
Kelly skrev:

Hvis vi købe en midtbanespiller, tror jeg vi sælger én, og jeg tror det bliver Lucas. Om det er mange eller lidt penge for Can, ved jeg ikke. Jeg kender ham ikke specielt godt. Men igen, hvor meget får man for £10 M nu om stunder? Det er lige før man skal over £20 M for at være sikker på de kan spille fodbold.
Og så er der lige den med, at vi skal have en defensiv midtbane, der kan spille den plads som Gerrard spiller (dvs. den dybdeliggende playmaker, og ikke oprydderen/bølgebryderen), hvilket Lucas på ingen måde kan. Generelt er det ikke de nemmeste spillere at finde - og slet ikke når de ved, at de kommer til en klub, hvor den ukronede konge reagerer på den plads spilleren bliver købt til.
Af det jeg kender til Emre Can, så kan han netop spille den rolle, samtidigt med at han også kan spille længere fremme og generelt er mere bevægelig og derfor vil kunne bruges andre steder også.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » mandag, 19. maj, 2014 16:02

Du behøves vel ikke nødvendigvis en dybtliggende playmaker mere. Rollerne kan vel godt fordeles rundt, så en af de andre spillere får hovedansvaret for at sikre dynamikken i pasningsspillet. En låst tilgang til hvad den dybe midtbanespiller skal tilbyde, er jeg ikke tilhænger af. Man må også godt jonglere rundt afhængig af modstanderen. For når du sætter Gerrard ind på positionen, så giver du også afkald på nogle andre kvaliteter, som andre spillere kunne tilbyde. Den komplette spiller findes jo ikke.

Hvis vi endelig er derhenne, så er jeg stadig stor tilhænger af at købe Ivan Rakitic. Han kan sagtens spille den dybe midtbanerolle uden dog at være bedst der. Men det væsentligste er, at han har disciplinen til at håndtere positionen. Og hvis man skal tro på en udtalelse fra Sevillas præsident, så har han stadig ikke forlænget aftalen, der udløber om et år.

Hvad angår Emre Can, så ser jeg en stærk atlet, der mest af alt mangler at lære hvordan han bedst håndterer de kvaliteter, han har. Han kan bruges forskellige steder på banen. Ser stor omstillingsvenlighed i hans kvaliteter, så han kan flyttes fra en fremskudt til en mere beskyttende midtbanerolle undervejs i kampen, hvis resultatet dikterer det - eller den anden vej rundt. Og så har han et powerfuldt løb, som vi kender fra mange af de unge tyske kometer, der kan gøre stor gavn i kontrafasen. 12 mio. euro virker fornuftigt, men der skal pudses kanter.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » mandag, 19. maj, 2014 16:31

thefugle skrev:
Xenne skrev:
AJ skrev:

Sturridge og Coutinho var heller ikke just noget specielt.

Vil mene standarden af spillere vi bliver sat i forbindelse med indtil videre er af ret høj international standard. Du forventer vel ikke vi bliver sat i forbindelse med Ronaldo og Messi bare fordi vi ender som nr 2 i PL og nu er i CL.

Tag det nu roligt med forventningerne.
De var ikke verdens stjerner nej, men to meget lovende spillere.
Sturridge har jeg personlig været vild med i lang tid, :)
Coutinho havde jeg set lidt, men læst mig frem til fra diverse forums og snak med Inter fans, skulle være en stjerne i svøb.

Jeg håber bare det sker denne sæson at vi får en eller flere spillere fra øverste hylde og ikke ligesom sidste sommers transfervindue, med missede handler i Willian, Costa, Mikhi og hentede Aspas, Alberto.
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 19. maj, 2014 16:32

Lovren, Milner og Can - Det er kvali-varer, vi er linket med lige nu - I like, I like.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 19. maj, 2014 17:00

Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:
Kelly skrev:

Og så er der lige den med, at vi skal have en defensiv midtbane, der kan spille den plads som Gerrard spiller (dvs. den dybdeliggende playmaker, og ikke oprydderen/bølgebryderen), hvilket Lucas på ingen måde kan. Generelt er det ikke de nemmeste spillere at finde - og slet ikke når de ved, at de kommer til en klub, hvor den ukronede konge reagerer på den plads spilleren bliver købt til.
Af det jeg kender til Emre Can, så kan han netop spille den rolle, samtidigt med at han også kan spille længere fremme og generelt er mere bevægelig og derfor vil kunne bruges andre steder også.
Jeg tror ikke Can kommer til Liverpool.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » mandag, 19. maj, 2014 17:49

Kelly skrev:
Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:
Kelly skrev:

Hvorfor?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 19. maj, 2014 18:21

Belloni skrev:
Kelly skrev:
Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:
Kelly skrev:

Hvorfor?
Han er vel også en svans
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » mandag, 19. maj, 2014 18:30

Alonso skrev:Du behøves vel ikke nødvendigvis en dybtliggende playmaker mere. Rollerne kan vel godt fordeles rundt, så en af de andre spillere får hovedansvaret for at sikre dynamikken i pasningsspillet. En låst tilgang til hvad den dybe midtbanespiller skal tilbyde, er jeg ikke tilhænger af. Man må også godt jonglere rundt afhængig af modstanderen. For når du sætter Gerrard ind på positionen, så giver du også afkald på nogle andre kvaliteter, som andre spillere kunne tilbyde. Den komplette spiller findes jo ikke.

Hvis vi endelig er derhenne, så er jeg stadig stor tilhænger af at købe Ivan Rakitic. Han kan sagtens spille den dybe midtbanerolle uden dog at være bedst der. Men det væsentligste er, at han har disciplinen til at håndtere positionen. Og hvis man skal tro på en udtalelse fra Sevillas præsident, så har han stadig ikke forlænget aftalen, der udløber om et år.

Hvad angår Emre Can, så ser jeg en stærk atlet, der mest af alt mangler at lære hvordan han bedst håndterer de kvaliteter, han har. Han kan bruges forskellige steder på banen. Ser stor omstillingsvenlighed i hans kvaliteter, så han kan flyttes fra en fremskudt til en mere beskyttende midtbanerolle undervejs i kampen, hvis resultatet dikterer det - eller den anden vej rundt. Og så har han et powerfuldt løb, som vi kender fra mange af de unge tyske kometer, der kan gøre stor gavn i kontrafasen. 12 mio. euro virker fornuftigt, men der skal pudses kanter.
Nej. Vi behøves ikke en dybdeliggende playmaker - men spiller vi uden, så er det en hel anden måde at spille på, da backs, centralforsvar og resten af midtbanen skal agere anderledes, med en oprydder, frem for en dybdeliggende playmaker. Derfor giver det rigtig god mening, at have en spiller, der rent faktisk kan spille den rolle.

Besvar