Liverpool Echo d.d.Emmy skrev:Han er vel også en svansBelloni skrev:Hvorfor?Kelly skrev:Bojangles skrev:Og så er der lige den med, at vi skal have en defensiv midtbane, der kan spille den plads som Gerrard spiller (dvs. den dybdeliggende playmaker, og ikke oprydderen/bølgebryderen), hvilket Lucas på ingen måde kan. Generelt er det ikke de nemmeste spillere at finde - og slet ikke når de ved, at de kommer til en klub, hvor den ukronede konge reagerer på den plads spilleren bliver købt til.Hr. Drejer skrev:Hvis vi købe en midtbanespiller, tror jeg vi sælger én, og jeg tror det bliver Lucas. Om det er mange eller lidt penge for Can, ved jeg ikke. Jeg kender ham ikke specielt godt. Men igen, hvor meget får man for £10 M nu om stunder? Det er lige før man skal over £20 M for at være sikker på de kan spille fodbold.Kelly skrev:AJ skrev:€12m lyder som en slat, men han er selvfølgelig kun 20 år, og der er god mulighed for, at han kan udvikle sig til at blive pengene værd. Han ville give os nogle possibilities
Vildt dyrt for en marginalspiller. Det forstår jeg ganske enkelt ikke.
Af det jeg kender til Emre Can, så kan han netop spille den rolle, samtidigt med at han også kan spille længere fremme og generelt er mere bevægelig og derfor vil kunne bruges andre steder også.
Jeg tror ikke Can kommer til Liverpool.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hehehehehe, nice one.Emmy skrev:Han er vel også en svansBelloni skrev:Hvorfor?Kelly skrev:Bojangles skrev:Og så er der lige den med, at vi skal have en defensiv midtbane, der kan spille den plads som Gerrard spiller (dvs. den dybdeliggende playmaker, og ikke oprydderen/bølgebryderen), hvilket Lucas på ingen måde kan. Generelt er det ikke de nemmeste spillere at finde - og slet ikke når de ved, at de kommer til en klub, hvor den ukronede konge reagerer på den plads spilleren bliver købt til.Hr. Drejer skrev:Hvis vi købe en midtbanespiller, tror jeg vi sælger én, og jeg tror det bliver Lucas. Om det er mange eller lidt penge for Can, ved jeg ikke. Jeg kender ham ikke specielt godt. Men igen, hvor meget får man for £10 M nu om stunder? Det er lige før man skal over £20 M for at være sikker på de kan spille fodbold.Kelly skrev:AJ skrev:€12m lyder som en slat, men han er selvfølgelig kun 20 år, og der er god mulighed for, at han kan udvikle sig til at blive pengene værd. Han ville give os nogle possibilities
Af det jeg kender til Emre Can, så kan han netop spille den rolle, samtidigt med at han også kan spille længere fremme og generelt er mere bevægelig og derfor vil kunne bruges andre steder også.
Jeg har læst artiklen og Echo mener rigtig nok ikke at det er lige så meget opover som Bild. Men derfor kan man jo godt have sin egen mening og ikke bare tro på hvad aviserne skriver. Jeg synes han er en spændende spiller og vil være fint tilfreds med ham i truppen.Kelly skrev:Liverpool Echo d.d.Emmy skrev:Han er vel også en svansBelloni skrev:Hvorfor?Kelly skrev:Bojangles skrev:Og så er der lige den med, at vi skal have en defensiv midtbane, der kan spille den plads som Gerrard spiller (dvs. den dybdeliggende playmaker, og ikke oprydderen/bølgebryderen), hvilket Lucas på ingen måde kan. Generelt er det ikke de nemmeste spillere at finde - og slet ikke når de ved, at de kommer til en klub, hvor den ukronede konge reagerer på den plads spilleren bliver købt til.Hr. Drejer skrev:Hvis vi købe en midtbanespiller, tror jeg vi sælger én, og jeg tror det bliver Lucas. Om det er mange eller lidt penge for Can, ved jeg ikke. Jeg kender ham ikke specielt godt. Men igen, hvor meget får man for £10 M nu om stunder? Det er lige før man skal over £20 M for at være sikker på de kan spille fodbold.Kelly skrev:AJ skrev:€12m lyder som en slat, men han er selvfølgelig kun 20 år, og der er god mulighed for, at han kan udvikle sig til at blive pengene værd. Han ville give os nogle possibilities
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nu skal vores dybtliggende midtbanespiller jo mestre pasningsspillet på et ret højt niveau lige meget om det er en playmaker eller ej. Lucas er jo et glimrende eksempel. Ikke meget playmaker i ham, men det får os ikke til at ændre grundtankerne i systemet. Faktisk vil jeg mene, at en spiller som Lucas, der desværre bare har mistet 10% fart på grund af skaden, kan give backsene mere frihed, fordi han er dygtigere til at dække af for dem end Gerrard.Bojangles skrev:Nej. Vi behøves ikke en dybdeliggende playmaker - men spiller vi uden, så er det en hel anden måde at spille på, da backs, centralforsvar og resten af midtbanen skal agere anderledes, med en oprydder, frem for en dybdeliggende playmaker. Derfor giver det rigtig god mening, at have en spiller, der rent faktisk kan spille den rolle.
Centerforsvarerne vil stadig af og til komme til at stå højere end den dybtliggende midtbanespiller, som vi også så med Lucas.
Ja, der er jeg fundamentalt uenig. Lucas (hvad enten det er Lucas nu eller da han var bedst) og Gerrard i den rolle han spiller, gør at vores spil er helt anderledes. Lucas mestre måske nok pasningsspillet - men det er ikke et pasningsspil, der åbner forsvar og finder huller som andre ikke ser. Det er et solidt pasningsspil, som skal finde playmakeren længere fremme på banen. Og hvis det så f.eks er Coutinho, så har han slet ikke nær så meget frihed længere i hans rolle, og vores angreb bliver derfor svækket. Det kræver så at backsene skal meget mere med frem og til baglinjen - noget de meget sjældent gør nu, da vi ikke har nogen boksangriber. Det vil så samtidigt kræve at den defensive midt skal lukke af for backs'ene og vores centrale forsvarere vil skulle bære bolden langt mere frem. Ergo så vil to så fundamentalt forskellige defensive midtbanespillere ændre kravet til alle de andre spillere.Alonso skrev:Nu skal vores dybtliggende midtbanespiller jo mestre pasningsspillet på et ret højt niveau lige meget om det er en playmaker eller ej. Lucas er jo et glimrende eksempel. Ikke meget playmaker i ham, men det får os ikke til at ændre grundtankerne i systemet. Faktisk vil jeg mene, at en spiller som Lucas, der desværre bare har mistet 10% fart på grund af skaden, kan give backsene mere frihed, fordi han er dygtigere til at dække af for dem end Gerrard.Bojangles skrev:Nej. Vi behøves ikke en dybdeliggende playmaker - men spiller vi uden, så er det en hel anden måde at spille på, da backs, centralforsvar og resten af midtbanen skal agere anderledes, med en oprydder, frem for en dybdeliggende playmaker. Derfor giver det rigtig god mening, at have en spiller, der rent faktisk kan spille den rolle.
Centerforsvarerne vil stadig af og til komme til at stå højere end den dybtliggende midtbanespiller, som vi også så med Lucas.
-
http://www.plbold.dk/2014/05/19/barca-h ... vej-til-pl
Ta' alle sammen, undtagen pinto og afellay. Dem kan scum få.
Det er jo udsalg
Ta' alle sammen, undtagen pinto og afellay. Dem kan scum få.
Det er jo udsalg

Don't worry be happy. YNWA!
Det passer jo ikke. Hvis det gjorde, så tog jeg gerne Montoya og Alba. Så fik vi da i hvert fald styr på de pladser.
Badooo siger, hvad han mener!
Alle tre ligger under den kvali-vare jeg forbinder med den klasse der skal til for at tage de sidste skridt opad.JudgeStudge skrev:Lovren, Milner og Can - Det er kvali-varer, vi er linket med lige nu - I like, I like.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ret beset vil ingen af dem gå direkte i startopstillingen, så jeg er enig. Milner vil jeg vildt gerne have til klubben og han er vel også den der vil være tættest på en startplads.Hekkem skrev:Alle tre ligger under den kvali-vare jeg forbinder med den klasse der skal til for at tage de sidste skridt opad.JudgeStudge skrev:Lovren, Milner og Can - Det er kvali-varer, vi er linket med lige nu - I like, I like.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg er så enig. Skuffende navne.Hekkem skrev:Alle tre ligger under den kvali-vare jeg forbinder med den klasse der skal til for at tage de sidste skridt opad.JudgeStudge skrev:Lovren, Milner og Can - Det er kvali-varer, vi er linket med lige nu - I like, I like.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hvis Toure er ked af, at han ikke fik en fødselsdagsfest, så kan han da bare komme og holde sin bror i hånden hos os i en sæson eller to.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ya-3573456
Uanset hvad, så ville jeg ikke være ked af, hvis Man City mistede Yaya. Han har været meget vigtig for deres måde at spille på.
Uanset hvad, så ville jeg ikke være ked af, hvis Man City mistede Yaya. Han har været meget vigtig for deres måde at spille på.
Kloppite
texy skrev:Hvis Toure er ked af, at han ikke fik en fødselsdagsfest, så kan han da bare komme og holde sin bror i hånden hos os i en sæson eller to.
"He told the ***: "There's a big possibility Yaya will leave this summer. Yaya is very upset."
He told the '***'.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Du har været her længe nok til at vide, at vi ikke linker til aviser der citere The S**...texy skrev:Hvis Toure er ked af, at han ikke fik en fødselsdagsfest, så kan han da bare komme og holde sin bror i hånden hos os i en sæson eller to.
Milner vil så være, efter UEFA's straf på 21 spillere i Europa næste sæson, være den vanskeligste spiller af de tre og hente. Manchester City vil ikke sælge de engelske spillere de har i truppen. Hvis de gør, bliver det til tre gange overpris så de kan bevise overfor FFP reglerne at de godt kan sælge og bundlinjen ændres væsentligt således de igen kan handle lidt, og her skal vi ikke bevæge os ind i med hensyn til Milner.Emmy skrev:Ret beset vil ingen af dem gå direkte i startopstillingen, så jeg er enig. Milner vil jeg vildt gerne have til klubben og han er vel også den der vil være tættest på en startplads.Hekkem skrev:Alle tre ligger under den kvali-vare jeg forbinder med den klasse der skal til for at tage de sidste skridt opad.JudgeStudge skrev:Lovren, Milner og Can - Det er kvali-varer, vi er linket med lige nu - I like, I like.
Stupidity now - Insanaty later
Sorry. Havde ikke set, hvor citaterne kom fra. Læser tydeligvis mest i overskrifter her til morgen. Slet bare skidtet.Mugge skrev:Du har været her længe nok til at vide, at vi ikke linker til aviser der citere The S**...texy skrev:Hvis Toure er ked af, at han ikke fik en fødselsdagsfest, så kan han da bare komme og holde sin bror i hånden hos os i en sæson eller to.
Kloppite