Rakitic virker både intelligent i sit spil og afslappet på bolden - med den fornødne aggressivitet. En klog arbejder der tit selv finder frem til målet. Denne sommers Mkhitaryan som jeg håber, vi får i folden. Sidste sommer var der meget hype omkring Will Hughes, men ikke mange har nævnt ham indtil videre i dette vindue. Nogen der har fulgt hans udvikling? Iflg. stats (på squawka.com - direkte link åbenbart lidt buggy) ser han ud til at have startet sidste sæson fint for så at dale lidt i niveau.AJ skrev:Enig med Hr. Drejer. Vi kan virkelig få svært ved at erstatte Gerrard fremover, men Rakitic er måske en af dem, der ville kunne udfylde skoene bedst. I den forstand er £25m ikke så meget. Det vrimler ikke med spillere, der kan det samme som Rakitic.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Det virker for mig at se usandsynligt at klubben vil gå ud og kaste 45 millioner pund efter en 27-årig meget løn-tung spiller.
Dog ville det være en fantastisk mand at få ind på holdet, og en KLAR forstærkning der ville vise at vi mener det seriøst!
Dog ville det være en fantastisk mand at få ind på holdet, og en KLAR forstærkning der ville vise at vi mener det seriøst!
Mener du "denne sommers Mkhitaryan" på den måde, at han skal være det store navn, vi går efter? For som spillertype, vil jeg mene, at de er vidt forskellige.
Det var nok mest en personlig pejling, da jeg håbede meget på Mkhitaryan først i sidste års sommervindue. Arbejdsomme, intelligente typer med teknisk flair og målnæse.AJ skrev:Mener du "denne sommers Mkhitaryan" på den måde, at han skal være det store navn, vi går efter? For som spillertype, vil jeg mene, at de er vidt forskellige.
Han har godt nok ikke meget målnæse, men hvad med Ander Herrera fra Bilbao? Jeg tror, han ville passe godt ind, som alternativ til Lallana.mawope skrev:Det var nok mest en personlig pejling, da jeg håbede meget på Mkhitaryan først i sidste års sommervindue. Arbejdsomme, intelligente typer med teknisk flair og målnæse.AJ skrev:Mener du "denne sommers Mkhitaryan" på den måde, at han skal være det store navn, vi går efter? For som spillertype, vil jeg mene, at de er vidt forskellige.
12 mål og 10 assists i ligaen i den netop overståede sæson for en central midtbanespiller, som indimellem også spiller DM, er i mine øjne ganske godt. Derudover slår han lange afleveringer som vores egen kaptajn.ElTorro skrev:Han har godt nok ikke meget målnæse, men hvad med Ander Herrera fra Bilbao? Jeg tror, han ville passe godt ind, som alternativ til Lallana.mawope skrev:Det var nok mest en personlig pejling, da jeg håbede meget på Mkhitaryan først i sidste års sommervindue. Arbejdsomme, intelligente typer med teknisk flair og målnæse.AJ skrev:Mener du "denne sommers Mkhitaryan" på den måde, at han skal være det store navn, vi går efter? For som spillertype, vil jeg mene, at de er vidt forskellige.
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Arsenal har da en tilbagekøbsklausul så vidt jeg husker. Mon ikke den er noget lavere end 45 mio £ og at de i givet fald ønsker at aktivere den?Vangby skrev:Det virker for mig at se usandsynligt at klubben vil gå ud og kaste 45 millioner pund efter en 27-årig meget løn-tung spiller.
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Jeg syntes overhovedet ikke han har leveret i barca og har ofte forbandet ham væk når han har rendt rundt på banen der, hvor han igen og igen har ødelagt sammenspillet. Fordi han ikke kunne finde ud af at placere sig. Hvis de kan få 45 for ham, så har de imø fået 30 mere end han er værd. At han var god, da han var i Arsenal hjælper jo ikke på, at han har set håbløs ud for barca (for en spiller af hans kaliber). Torres var også vild engang, men ham vil jeg fanme heller ikke betale 45mio for.Mazter81 skrev:Arsenal har da en tilbagekøbsklausul så vidt jeg husker. Mon ikke den er noget lavere end 45 mio £ og at de i givet fald ønsker at aktivere den?Vangby skrev:Det virker for mig at se usandsynligt at klubben vil gå ud og kaste 45 millioner pund efter en 27-årig meget løn-tung spiller.
Men ok. Hvis vi snakker 20mio, så ok da. Men det gør vi jo nok ikke.
Fabregas-rygtet er da interessant. Ingen tvivl om, at han er en enormt dygtig fodboldspiller og også er god nok til vores hold. Men helt ærligt, så vil jeg hellere have en hurtigere og måske også mere hårdtarbejdende spiller ind. Så hvis det var op til mig, så tror jeg hellere, at jeg ville have fingre i Alexis Sanchez, Griezmann eller Pedro, som sikkert alle "kun" ville koste det halve af Fabregas.
Men skulle vi ende med at få fingre i Fabregas, så pyt da
Men skulle vi ende med at få fingre i Fabregas, så pyt da

Kloppite
- TomViolence
- Alder: 36
Til de penge siger jeg nej tak.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Ja, okay. Jeg burde nok have haft tjekket op på stats dér!
Ganske imponerende!
Ganske imponerende!
- JudgeArdaStudge
Den med Fabregas, kan da kun være en and.
Men nu får de folk herinde, der har hungret efter et stort navn, da lidt at snakke om! Baseret på den rygtet pris, kan jeg godt forstå, man stiller spørgsmålstegn ved ham, men ser man bort fra prisen, så burde han være en no-brainer i alles øjne. Han er en fantastisk fodboldspiller.
Hvis vi vitterligt er interesseret i Fabregas, så forstår jeg også bedre, hvorfor vi var linket med Isco tidligere, selvom det ikke umiddelbart er på den centrale midtbane, jeg synes, vi mangler bedre kvalitet, og jeg tvivler på, at Rodgers ville anvende Fabregas på hverken kanten eller som hængende angriber, som han ellers kan og også har spillet i Barcelona.
Men måske har Rodgers udset ham, som den perfekte 10'er rolle.

Men nu får de folk herinde, der har hungret efter et stort navn, da lidt at snakke om! Baseret på den rygtet pris, kan jeg godt forstå, man stiller spørgsmålstegn ved ham, men ser man bort fra prisen, så burde han være en no-brainer i alles øjne. Han er en fantastisk fodboldspiller.
Hvis vi vitterligt er interesseret i Fabregas, så forstår jeg også bedre, hvorfor vi var linket med Isco tidligere, selvom det ikke umiddelbart er på den centrale midtbane, jeg synes, vi mangler bedre kvalitet, og jeg tvivler på, at Rodgers ville anvende Fabregas på hverken kanten eller som hængende angriber, som han ellers kan og også har spillet i Barcelona.
Men måske har Rodgers udset ham, som den perfekte 10'er rolle.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
..............Gerrard
....Henderson...Fabregas
Sterling...Sturridge...Suárez
Det ser udmærket ud i mine øjne.
....Henderson...Fabregas
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Jow.. Det er vist til at leve med..AJ skrev:..............Gerrard
....Henderson...Fabregas

- JudgeArdaStudge
Men er det realistisk? Ville Wenger ikke også lægge billet ind på Fabregas og ville Fabregas så ikke vægte et skifte tilbage til Arsenal højere end til et andet respektivt Premier League mandskab? Jeg har min skepsis og jeg gad godt at vide mere omkring denne journalists rygte omkring, at vi har holdt samtaler med Cescs agent(er).
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp