Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 31. maj, 2014 21:03

LFC-Aaby skrev:http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... il-sommer/
Fabregas er angiveligt tilgængelig. Har læst et par steder at der er snak om ca £30 mio.
Skulle man ikke prøve ham i stedet for Lallana??
Eftersigende arbejdes det på at han skal retur til Arse eller til scum. Stod valget mellem lige præcis Lallana og ham så ville jeg vælge Fabregas. Specielt til den pris.
"We're not racist, we only hate the mancs"

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 31. maj, 2014 21:13

Emmy skrev:
Fabregas er angiveligt tilgængelig. Har læst et par steder at der er snak om ca £30 mio.
Eftersigende arbejdes det på at han skal retur til Arse eller til scum. Stod valget mellem lige præcis Lallana og ham så ville jeg vælge Fabregas. Specielt til den pris.
Jeg mener, at han på et tidspunkt udtalte, at han kun vil spille for en klub i England. og jeg tror at lige præcis den klub vil strække sig ret langt for at få ham. Spørgsmålet er så bare, om Arsenal vil matche de sindssyge lønninger som United er begyndt at give. Spændende bliver det.

Jeg anser det for meget stadig for noget usandsynligt, at vi skulle kunne signe Fabregas, selv hvis vi udløser hans buy-out. :(

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 31. maj, 2014 21:19

Emmy skrev:
Det ville jeg ikke. Fabregas har aldrig for alvor slået igennem i Barcelona og det er uanset om han har spillet blandt de forreste 3 eller på midtbanen. Han har ikke gjort det dårligt, men han har ikke været en ledestjerne.
Det skyldes at han ikke har det ekstra, der kompenserer for hans virkelige markante langsomhed. Der har været nogle, der har været bedre defensivt, i det flydende afleveringsspil, i det chanceskabende, i målscoringen. Det vil sige at uagtet position, taktik og kampenes udvikling, så er der konstant generelt betragtet været én der har gjort det bedre. Så med andre ord, så synes jeg ikke at vi får den kvalitet, vi sigter efter. Vi får i stedet et navn.
Jeg ser alle Barcelonas kampe, så jeg synes ikke det er på en lille baggrund mit "afslag" på et bud kommer.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 31. maj, 2014 22:10

Jeg er enig i, at Fabregas ikke har været stjernen i Barca. At det skulle være et argument for ikke at hente ham, har jeg dog svært ved at se.

Mon ikke at han, hvis havde spillet i Southampton, ville have shinet væsentligt mere, end Lallana har gjort? Og at Lallana omvendt ville falde endnu mere i gennem* i Barcelona? Jeg har svært ved at tro andet, men det kan jo aldrig blive bevist.

* synes dog slet ikke, at Fabregas er faldet i gennem. Han har immervæk scoret 42 mål og lagt op til 48 i 151 kampe.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 31. maj, 2014 22:40

Fair nok, ikke en argumentation, der var helt foldet ud. Nuvel, så er sammenfatningen i bund grund således, at jeg simpelthen ikke synes han er god nok, idet han imø ikke har de nødvendige spidskompetencer, der kan kompensere for de langsomme ben. Han er ikke dårlig, men han har ligesom bare ikke for alvor slået igennem som superstjerne og det er der en grund til.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 31. maj, 2014 23:10

Fabregas var da om nogen en superstjerne i Arsenal, vil jeg mene.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling
Alder: 50

Indlæg af LR75 » søndag, 01. jun, 2014 00:29

JudgeStudge skrev:Fabregas var da om nogen en superstjerne i Arsenal, vil jeg mene.
Ja, han bar deres hold i et par sæsoner. Endda i en meget ung alder. Tilmed kan han bruges på 4-5 offensive positioner, så han er bestemt værd at satse på, da han altså kun er 27.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » søndag, 01. jun, 2014 10:24

Der bliver råbt og råbt på topkvalitet og stjernekøb. Og når vi så rygtes lidt til Fabregas, er der mange der stiller sig tvivlende over, hvorvidt han er god nok (her tænker jeg ikke kun på forum, men også twitter og facebook). Han er imø. en topspiller, ja en verdensstjerne. Hans end-product har været fremragende både i PL og for Barcelona, og han er i sin bedste fodboldalder lige nu. Han er jo om nogen assist-kongen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

bongfong

Indlæg af bongfong » søndag, 01. jun, 2014 11:03

Farbregas ville være en enorm signing!

Jeg mener dog at han engang (eller flere gange) har sagt at Arsenal ville være den eneste klub han ville spille for i England.
Men spørgsmålet er om Arsenal vil have ham nu? Med en midtbane bestående af Wilshere, Arteta, Özil, Chamberlain, Ramsey, Cazorla, Rosicky, Flamini, er Arsenal jo ganske godt besat, især spilstyren Ramsey har vist et niveau, der har fået folk til at glemme om Farbregas. Så er det det værd for Arsenal at hente ham tilbage, når de har brug for forstærkninger til andre positioner? Og formentlig betyde at Ramsey kommer på bænken? Umiddelbart ikke. Men de er klart største favorit til at sikre sig spilleren, hvis de vil. En Wilshire-Farbregas-Özil konstellation på toppen ser helt vanvittig ud må jeg sige.

United skal opbygges forfra og han ville passe godt ind til dem. De kan betale lønnen, og han kommer til at blive (en af) grundstenen(e) på holdet, hvis det er. Men den manglende CL-deltagelse kan betyde meget.

At have Farbregas på holdet ville løfte os meget. Han er fantastisk med hans løb ind i boksen og hans pasningsspil er barca-DNA. alt under 300 er køb! (selv 350 kunne man overveje).

Men jeg mener at Arsenal har det sidste ord i denne saga.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 01. jun, 2014 11:28

Mon ikke også at Fabregas kigger på spillestil? Tror han ville vælge os og Arsenal frem for United og eksempelvis Chelsea anyday. Fabregas ville faktisk passe helt perfekt. Det er jo lige den offensive spiller som Rodgers har kigget efter så længe. En offensiv midtbane med mål og assist i støvlerne.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Gingeren123

Indlæg af Gingeren123 » søndag, 01. jun, 2014 12:32

VB: moreno
CM/COM: Fabregas
COM/VM/HM/: lallana
HW/VW: pedro/Sanchez/Sam
ANG: lambert

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » søndag, 01. jun, 2014 12:33

Gingeren123 skrev:VB: moreno
CM/COM: Fabregas
COM/VM/HM/: lallana
HW/VW: pedro/Sanchez/Sam
ANG: lambert
Forgot one ;)

Brugeravatar
Miskat

Indlæg af Miskat » søndag, 01. jun, 2014 12:36

Der kan da ikke herske tvivl om at Arsenal, uagtet hvilke topspillere de har på midtbanen, selvfølgelig gerne ville have Fábregas hjem!

Det ville virkelig være et statement af de helt store, hvis vi kunne få fat i ham. Om noget en marquee-signing! Glem Lallana for 25 mio., hvis vi kan få Fábregas for 5 mere! Køb, køb, køb!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 01. jun, 2014 13:00

Fabregas koster vel det dobbelte, ja måske endda det tredobbelte, i løn sammenlignet med Lallana. Set over en langtidskontrakt er der derfor ikke kun tale om "sølle" 5 millioner pund.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke ville ønske, at vi hentede Fabregas. Jeg tror bare ikke, at vi økonomisk kan strække os ligeså langt som Manchester United, Arsenal, Chelsea etc.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 01. jun, 2014 13:13

Vi kan da uanset hvad sandheden er konstatere, at det er en anden type spillere, vi bliver sat i forbindelse med i år. :lol:

Besvar