Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
SimonA
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » onsdag, 04. jun, 2014 08:55

Hr. Drejer skrev:...eller hvorforer Mario Götze er så meget værd, efter en sæson med begrænset spilletid. Selvom Ronaldo lige er blevet kåret som verdens bedste fodboldspiller, så er han 29 år, og jeg tvivler på at nogen klub vil betale £99.1 M. for ham.

Men dejligt at se at vi har tre spillere på listen, og Man U ikke har en eneste :D
Rooney spiller vel trods alt, stadig i Manure.. ;)
YNWA

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 04. jun, 2014 09:30

Det skal siges, at jeg slet ikke kendte Serge Aurier for et år siden. Men i sidste sæson var han klasser over de andre Toulouse-spillere, og han har redskaberne til at blive en langt bedre spiller, end Johnson er for os i øjeblikket.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. jun, 2014 09:45

Avis i Schweiz skriver, at Shaqiri er i tæt kontakt med LFC:
Liverpool FC Latest / Transfer News / Rumours / Scores
Swiss newspaper '20min' claims Xherdan Shaqiri is close to signing for Liverpool.

Billede
https://www.facebook.com/LFCTransNR/pho ... =1&fref=nf
Vi SMADRER det PIShold !

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » onsdag, 04. jun, 2014 09:47

Er der nævnt noget beløb?
For hvis det er de 10-11 mio. pund som er nævnt før, skal der klart købes!
YNWA

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » onsdag, 04. jun, 2014 09:51

Hr. Drejer skrev:...eller hvorforer Mario Götze er så meget værd, efter en sæson med begrænset spilletid. Selvom Ronaldo lige er blevet kåret som verdens bedste fodboldspiller, så er han 29 år, og jeg tvivler på at nogen klub vil betale £99.1 M. for ham.
Nu er det altså en myte at Mario Götze ikke har spillet specielt meget i Bayern. Han har været involveret i 27 kampe og har spillet 1800 minutter i Bundesligaen(svarende til omkring 66 minutter på banen pr kamp), og han misset op til 450 minutter grundet skader. Til sammenligning har Lahm spillet 2300 minutter(nogle selvfølgelig som back), Schweinsteiger 1800, Javi Martinez 1300, Thiago 1000, Kroos 2000 og Muller 2100. Derudover har han været brugt OK i både Champions League og pokalturneringen.

Når man så samtidig kigger på at han kun lige er fyldt 22(igår faktisk), så synes jeg bestemt ikke det er underligt at han er så meget værd. Jeg tror også umiddelbart at det er alderen der har betydning når det kommer til Sterling/Barkley overfor Vidal. Vidal er trods alt fyldt 27 for nylig, imens Sterling og Barkley fylder henholdsvis 20 og 21 i december og de har stadig været bærende profiler på deres respektive hold. Jeg tror det handler om at selvom Vidal er bedre set udfra en nuværende vurdering, så er prisen jo også et billede på potentiale, også det faktum at hvis man køber Vidal har han vel omkring 5 år tilbage på absolut topniveau. Om 5 år er hverken Barkley eller Sterling fyldt 27, så klubben der skulle betale har altså meget lang tid med spilleren.

Det forklarer jo så bare ikke hvorfor Ronaldo er den næstdyreste spiller i verden. Man kan spekulere i om det er fordi der ikke er specielt stor chance for at Real Madrid sælger ham, men udfra den betragtning burde Bale jo være langt højere på listen, for jeg har svært ved at se ham blive solgt til sommer, specielt for mindre end hvad Real Madrid købte ham for.
Imod moderne fodbold.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. jun, 2014 09:56

SimonA skrev:

Men dejligt at se at vi har tre spillere på listen, og Man U ikke har en eneste :D
Rooney spiller vel trods alt, stadig i Manure.. ;)
Ja, det er rigtigt :oops:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 04. jun, 2014 10:04

Cynwal skrev:Avis i Schweiz skriver, at Shaqiri er i tæt kontakt med LFC:
Liverpool FC Latest / Transfer News / Rumours / Scores
Swiss newspaper '20min' claims Xherdan Shaqiri is close to signing for Liverpool.

Billede
https://www.facebook.com/LFCTransNR/pho ... =1&fref=nf
Mon Liverpool går både efter Lallana og Shaqiri, det kunne godt give mening. Moses er væk og der skal mere bredde ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 04. jun, 2014 10:27

Jeg tror at vi spiller på to heste, men derfor er det ikke sikkert at nogen af dem bliver købt. Som spillertyper er de ikke ens, men der er mange træk der går igen.

Jeg har dog en anelse forbehold overfor Shaqiri ud fra et taktisk synspunkt. Han starter ofte med udgangspunkt i højre side, hvorefter han trækker ind i banen. Og han har også et godt skud, så det er naturligt og det ville heller ikke gøre noget, hvis vores højre back så kunne lave et overlap eller søgte ind i "frimærket". Problemet er, at Johnson 9/10 gange selv søger ind i banen, så vores bredde i spillet højre side ville være næsten ikke eksisterend epå den sidste del af banen. Det samme problem havde vi ofte i venstre side i den forgangne sæson, hvor Coutinho eller hvem der nu end spillede i venstre side også trak ind i banen og Flannagan gjorde det samme. I kampen mod Chelsea kan jeg huske at jeg vare mege frustreret over at vi ikke udnyttede bredden og dybden (i siden) i banen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » onsdag, 04. jun, 2014 10:34

Aarde skrev:
Jensen skrev:Syntes lige jeg ville dele denne med jer.

Hvordan regner man en 'objektiv' markedsværdi ud? For det der er da helt skævt. Hvordan skulle Raheem Sterling og Ross Barkley(!) være mere værd end eksempelvis Arturo Vidal, som vel har være verdens bedste midtbanespiller i år..? Bare for at tage et eksempel.

Don't kill the messenger ;)

Udover det, så HIT med Shaqiri! :o

Og til £10-11mio er det helt sikkert en no brainer.

Han vil spille og vi kan helt klart bruge en spiller som ham på holdet.

Start kværnen, Ayre :headbang:

shv12

Indlæg af shv12 » onsdag, 04. jun, 2014 12:04

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 299010.ece
Lad os lige give ham et tilbud som han ikke kan modstå.

Han kunne være super som forsvarstræner, hent ham hjem!! :clap:
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. jun, 2014 13:23

Ifølge denne side har vi lagt et bud på Emre Can.

http://www.turkish-football.com/news_read.php?id=5972

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 04. jun, 2014 13:26

Mine ønsker til midtbanepositionerne.

6’eren
Spillertype, der skal ind:
Hurtige fødder, dygtig markeringsspiller, kapabel pasningsspiller. Kan indgå i en tomands defensiv midtbane, men også indtage rollen selv.

Bud: Gary Medel, Cardiff City.
Læs eventuelt: http://www.squawka.com/news/squawka-sug ... ull/116043

8’eren
Spillertyper, der skal ind:
1. Dynamisk pasningsfod, men stadig dygtig presspiller. Uden Gerrard er vi sårbare i forhold til dynamikken i pasningsspillet, så derfor er en spiller med disse evner af stor betydning.

Bud: Ivan Rakitic, Sevilla.

2. Dybe løb. Behøves ikke være gudsbenådet med bolden, men skal forstå hvor og hvornår, der skal løbes. Vigtig i de kampe, hvor modstanderen står kompakt og der skal bevægelse til at flytte rundt på kæderne. Dynamiske spillere af den slags er også gode i kontrafasen, så kan indgå i en meget presstærk midtbane i et defensivt orienteret taktisk output.

Bud: Emre Can, Leverkusen.

10’eren
Spillertype, der skal ind:
Evnen til at drive bolden mellem kæderne. Ligesom bevægelse uden bold, er bevægelse med bold med til at flytte rundt på modstanderen. Positionel fleksibilitet afgørende.

Bud: Adam Lallana, Southampton.

Brugeravatar
Ponzac
Geografisk sted: Danmark
Alder: 36

Indlæg af Ponzac » onsdag, 04. jun, 2014 16:22

http://www.plbold.dk/2014/06/04/liverpo ... adrid-back

Jeg ville personligt ELSKE at få Marcelo til Liverpool. Hvad siger i?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 04. jun, 2014 16:37

Marcelo er en af de absolut bedste venstrebacks der er. Så selvfølgelig vil han være en kæmpe forstærkning.
Men jeg tror ikke et øjeblik på at de vil sælge ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » onsdag, 04. jun, 2014 17:00

Aarde skrev:
Jensen skrev:Syntes lige jeg ville dele denne med jer.

Hvordan regner man en 'objektiv' markedsværdi ud? For det der er da helt skævt. Hvordan skulle Raheem Sterling og Ross Barkley(!) være mere værd end eksempelvis Arturo Vidal, som vel har være verdens bedste midtbanespiller i år..? Bare for at tage et eksempel.

fordi vidal er 27 år og sterling er 19.

Hvis sterling forsætter sit udviklingspotiontale så snakker vi 70-100 mil pund spiller om 5 år.

Hvis liverpool fik et bud på sterling på 30mil pund så er det med statsgaranti blevet afvist.
50 mil pund havde man "måske" overvejet det af henhold til hvem det var. (ikke en anden engelsk klub)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar