Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Har sat en lille statistikssammenligning op på Squawka af vores CF'ere, Lovren og Hummels. Make of it what you want.
http://www.squawka.com/comparison-matrix#premier_league/2013/2014/dejan_lovren/64/64/1156/0/p|premier_league/2013/2014/daniel_agger/64/64/51/0/p|premier_league/2013/2014/mamadou_sakho/64/64/1294/0/p|premier_league/2013/2014/martin_skrtel/64/64/519/0/p|bundesliga/2013/2014/mats_hummels/66/66/130/0/p#tackles_won/tackles_lost/successful_take_ons/aerial_duels_won/fouls_committed/interceptions/blocks/clearances/defensive_errors/errors_leading_to_goal/cards_for_bad_tackles/defence_score/attack_score/possession_score/total_score#90
Edit: undskyld det lange link, men den automatiske URL-behandling kan ikke håndtere det, ser det ud til.
http://www.squawka.com/comparison-matrix#premier_league/2013/2014/dejan_lovren/64/64/1156/0/p|premier_league/2013/2014/daniel_agger/64/64/51/0/p|premier_league/2013/2014/mamadou_sakho/64/64/1294/0/p|premier_league/2013/2014/martin_skrtel/64/64/519/0/p|bundesliga/2013/2014/mats_hummels/66/66/130/0/p#tackles_won/tackles_lost/successful_take_ons/aerial_duels_won/fouls_committed/interceptions/blocks/clearances/defensive_errors/errors_leading_to_goal/cards_for_bad_tackles/defence_score/attack_score/possession_score/total_score#90
Edit: undskyld det lange link, men den automatiske URL-behandling kan ikke håndtere det, ser det ud til.
Senest rettet af mawope tirsdag, 08. jul, 2014 13:29, rettet i alt 1 gang.
Jeg harXenne skrev:Griezmann har en frikøbs klausul på 30m€, og han har efter sigende et år tilbage af sin kontrakt, kan han evt. købes for mindre? Er der andre der har fidus til ham?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Fed side. Alene ud fra stats så ser Lovren jo god ud, men det er ikke altid hele sandheden.mawope skrev:Har sat en lille statistikssammenligning op på Squawka af vores CF'ere, Lovren og Hummels. Make of it what you want.
http://www.squawka.com/comparison-matri ... l_score#90
Hvis der bare er lidt sandhed i det, så ville jeg godt nok mene vi skulle sætte hele kavaleriet ind på at hente ham, og for min skyld må de gerne give ham Suarez' løn, eller mere hvis det er det der skal til. Afsted LFC!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Den klausul er stadig først gældende fra næste sommer. For 117. gang...
Men lige præcis derfor kunne et bud på 40-50 mio £ måske friste denne sommer.
Men lige præcis derfor kunne et bud på 40-50 mio £ måske friste denne sommer.
Den har vi haft oppe at vende flere gange, og det er blevet klarlagt, at den klausul først træder i kraft næste sommer. Jeg har også tidligere været forvirret i forhold til klausulen.thefugle skrev:
Hvis der bare er lidt sandhed i det, så ville jeg godt nok mene vi skulle sætte hele kavaleriet ind på at hente ham, og for min skyld må de gerne give ham Suarez' løn, eller mere hvis det er det der skal til. Afsted LFC!
Men bare det faktum at den er der, burde da netop få os til at overveje, om ikke et bud pænt over klausulen måske kunne være attraktivt for Dortmund. Jeg tænker et åbningsbud på £40m og en villighed til at gå helt op til £50m. Det ville i mine øjne være en fremragende måde at bruge pengene fra Suarez-salget på. Og så er der stadig £25m tilbage til en klasse-back eller lignende.
Kloppite
Godt nok er kilden Daily Mail, men vil godt nok være rystet, hvis vi henter Ryan Bertrand, når Roma eftersigende har fået Ashley Cole ind til følgende løn: 35.000 om ugen i basisløn, der kan komme op på 80.000 om ugen efter bonusser. Ville være en opgradering på venstreback, selvom han er gammel og kunne give os et par års ro til at finde den rigtige spiller for fremtiden.
På baggrund af det forventer jeg andet end Jose Enrique og Ryan Bertrand på positionen næste sæson. Ellers har vi sovet i timen.
På baggrund af det forventer jeg andet end Jose Enrique og Ryan Bertrand på positionen næste sæson. Ellers har vi sovet i timen.
Læste et eller andet sted, at Ashley Cole ikke ville til en anden klub i England af respekt for Chelsea. Det kunne vel forklare, hvorfor han er gået for noget der ligner en slik til udlandet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Nå okay ja, den er nok glippet for mig den diskussion herinde.texy skrev:Den har vi haft oppe at vende flere gange, og det er blevet klarlagt, at den klausul først træder i kraft næste sommer. Jeg har også tidligere været forvirret i forhold til klausulen.thefugle skrev:
Men bare det faktum at den er der, burde da netop få os til at overveje, om ikke et bud pænt over klausulen måske kunne være attraktivt for Dortmund. Jeg tænker et åbningsbud på £40m og en villighed til at gå helt op til £50m. Det ville i mine øjne være en fremragende måde at bruge pengene fra Suarez-salget på. Og så er der stadig £25m tilbage til en klasse-back eller lignende.
Men ja, jeg ville sku smide helt op til 55-60 efter ham. Men det ved vi jo alle at vores kære ejere aldrig kommer til at kaste efter en spiller. Men jeg ville mene at de fleste ville være rimelig positive hvis vi erstattede Suarez med Reus.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Hvis de kunne kaste £35 mil efter Carroll tror jeg nu også sagtens de er villige til at betale store summer for spillere der rent faktisk er pengene værd. Med et salg af Suarez til det beløb, er jeg faktisk næsten sikker på, at der bliver handlet en stor/dyr spiller ind. Selvom jeg synes det er lidt tåbeligt at mange skriger på, at vi skal købe "et stort navn". Gu skal vi ej. Vi skal købe gode fodboldsspillere.
Mon ikke det er netop Carroll-handlen, der skræmmer FSG fra at bruge alt for mange penge på en enkelt spiller igen?
Kloppite
Ashley Cole? Respekt? Ha! Det' skæg.Surf skrev:Læste et eller andet sted, at Ashley Cole ikke ville til en anden klub i England af respekt for Chelsea. Det kunne vel forklare, hvorfor han er gået for noget der ligner en slik til udlandet.
Det er vel ikke utænkeligt, selvom han tidligere ikke har udvist den mest eksemplariske klubloyalitet. Med mindre han bare har ønsket at komme til et mere eksotisk klima, kan jeg ikke se nogen mere plausibel forklaring på, at Roma render med ham til så relativt billig en løn.Aarde skrev:Ashley Cole? Respekt? Ha! Det' skæg.Surf skrev:Læste et eller andet sted, at Ashley Cole ikke ville til en anden klub i England af respekt for Chelsea. Det kunne vel forklare, hvorfor han er gået for noget der ligner en slik til udlandet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hvad med Julian Draxler, er han faldet så markant i niveau? - Man hører ikke navnet mere.
Jeg ved ik. Måske kan typer som tevez eller griezmann erstate suarez!
Evt Dem begge
Evt Dem begge

Gerrard er naturens bæver!