Er det et seriøst spørgsmål?Kelly skrev:Varane fra rm er han svær at lokke væk ?.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Sv: Hvem skal ind?
Re: Hvem skal ind?
Jep..Kara skrev:han har jo været overalt i denne første halvleg, ærgerligt det er arsenal og chelsea der er rygtet til hamSimonA skrev:Skal Khedira ikke snart prøve kræfter med Premier League?
YNWA
Mangler vi da typer som khediraSimonA skrev:Jep..Kara skrev:han har jo været overalt i denne første halvleg, ærgerligt det er arsenal og chelsea der er rygtet til hamSimonA skrev:Skal Khedira ikke snart prøve kræfter med Premier League?

Gerrard er naturens bæver!
Vi har i forvejen flere løbestærke midtbanespillere, der halter på de kampafgørende kvaliteter. Jordan Henderson, Joe Allen, Emre Can for at nævne tre. Derfor skal vi ikke have Sami Khedira.
tror heller ikke vi mente Khedira skulle til LFC, men bare en måde at sige han har gjort det godt idag
Tror Fred kan fås billigt i morgen 

- JudgeArdaStudge
Hos Sky er vi nu favoritter til at lande Higuain. Det minder mig om dengang, vi i følge deres odds, var favoritter til at lande Ribery. 
Når det så er sagt, så kunne det da være fint at udnytte venskabet til Rafa og ikke mindst Rafas interesse i Reina og sågar måske også Lucas. De to og lidt penge oveni og så Higuain den anden vej, hvis altså han selv vil. Jeg ser muligheder her, men jeg er også stor beundrer af Higuain.
Higuain, Origi, Markovic, Lallana (Can) - Det var offensiven. Videre til defensiven - Sæt i gang.

Når det så er sagt, så kunne det da være fint at udnytte venskabet til Rafa og ikke mindst Rafas interesse i Reina og sågar måske også Lucas. De to og lidt penge oveni og så Higuain den anden vej, hvis altså han selv vil. Jeg ser muligheder her, men jeg er også stor beundrer af Higuain.
Higuain, Origi, Markovic, Lallana (Can) - Det var offensiven. Videre til defensiven - Sæt i gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Av av av, jeg er virkelig ikke fan af Higuain og har aldrig været det. Jeg håbede sådan på, at han ville ryge til Arsenal og floppe. Det er en signing, som jeg ikke håber på, at vi signer. Det lækre tool der blev postet på en af de foregående sider kan også bruges til, at give et lille indblik i hvor han står i forhold til nogle af de andre spillere, som vi har haft oppe at vende fornyligt (Rodriguez, Müller, Di Maria etc. kan evt. sættes ind på nogle af de andre pladser, hvis I vil se forskelle på dem også). Jeg synes virkelig, at han halter på mange punkter, og har egentlig kun fået bekræftet min skepsis igennem de her statistikker. Når det så er sagt, så er jeg kun blevet endnu mere forelsket i Marco Reus end tidligere, selv om jeg altid har været kæmpe fan - det ville være en drøm at signe ham, selv om det desværre næppe kommer til at ske.
http://www.squawka.com/comparison-matri ... core#total
Edit: Kan ikke få linket til at virke ordentligt, hvilket der hvis også er blevet påpeget tidligere
http://www.squawka.com/comparison-matri ... core#total
Edit: Kan ikke få linket til at virke ordentligt, hvilket der hvis også er blevet påpeget tidligere

- JudgeArdaStudge
At du håber en spiller flopper, er godt nok...ja, hovedrystende. Hvorfor så ikke hellere håbe, Napoli beholder ham. At man på den måde, kan have så meget imod ham, det kommer faktisk bag på mig. En mere stille og rolig person, der altid holder sig fra mediernes søgelys, skal man lede længe efter.
Nu synes jeg i øvrigt, I skal passe lidt på med at stirre jer blinde i Squawka, der vist højest kan betegnes som en sjov lille gimmick. Der er masser af parametre, der skal inddrages når man vurderer en spiller, men som ikke kan aflæses via statistikker. Der skulle jo nødigt gå mere Moneyball i den end tidligere. Hvad tidligere statistikker dog kan bevidne, er at Higuain i sin tid i Real Madrid havde den største træfsikkerhed over flere sæsoner - Altså mål pr. chance, modsat C. Ronaldo, der laver flere mål, men som også skal bruge væsentligt flere chancer til det.
Min anke ved Higuain er, at han har tendens til at falde ud af kampe og af og til er skadet, men hans træfsikkerhed, den har været på et fornemt niveau, ligesiden gennembruddet i Real Madrid, og en træfsikker, hurtig spiller, der kan noget på egen hånd, det får vi brug for, når vi vinker farvel til Suarez. Jeg ser Higuain som et oplagt indkøb, men spørgsmålet er om han passer ind i Rodgers filosofi om alsidighed og arbejdsiver frem og tilbage i banen. Jeg har desværre ikke haft megen mulighed for at følge ham i Napoli, men i Real Madrid, var den manglende arbejdsiver og falden ud af kampene, som sagt min (eneste) anke ved Higuain, der på en god dag, er blandt verdens bedste angribere.
Nu synes jeg i øvrigt, I skal passe lidt på med at stirre jer blinde i Squawka, der vist højest kan betegnes som en sjov lille gimmick. Der er masser af parametre, der skal inddrages når man vurderer en spiller, men som ikke kan aflæses via statistikker. Der skulle jo nødigt gå mere Moneyball i den end tidligere. Hvad tidligere statistikker dog kan bevidne, er at Higuain i sin tid i Real Madrid havde den største træfsikkerhed over flere sæsoner - Altså mål pr. chance, modsat C. Ronaldo, der laver flere mål, men som også skal bruge væsentligt flere chancer til det.
Min anke ved Higuain er, at han har tendens til at falde ud af kampe og af og til er skadet, men hans træfsikkerhed, den har været på et fornemt niveau, ligesiden gennembruddet i Real Madrid, og en træfsikker, hurtig spiller, der kan noget på egen hånd, det får vi brug for, når vi vinker farvel til Suarez. Jeg ser Higuain som et oplagt indkøb, men spørgsmålet er om han passer ind i Rodgers filosofi om alsidighed og arbejdsiver frem og tilbage i banen. Jeg har desværre ikke haft megen mulighed for at følge ham i Napoli, men i Real Madrid, var den manglende arbejdsiver og falden ud af kampene, som sagt min (eneste) anke ved Higuain, der på en god dag, er blandt verdens bedste angribere.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Der er hvis tale om en misforståelse, da du tydeligvis har misforstået mig her. Han var kraftigt rygtet til Arsenal, og var på daværende tidspunkt inde i en forholdsvis god formkurve, så det irriterede mig, at vores konkurrenter igen blev så meget mere forstærkede end os. Det er intet direkte had imod spilleren, hvilket jeg faktisk ikke har til nogle spillere. Der er højest tale om spillere, som jeg bryder mig mindre om end andre. Er fuldstændig enig i at han virker ganske afslappet.JudgeStudge skrev:At du håber en spiller flopper, er godt nok...ja, hovedrystende. Hvorfor så ikke hellere håbe, Napoli beholder ham. At man på den måde, kan have så meget imod ham, det kommer faktisk bag på mig. En mere stille og rolig person, der altid holder sig fra mediernes søgelys, skal man lede længe efter.
Det ville være naivt at tro, at alt afhænger af statistikker og ene og alene skal vurderes på disse. Bid derfor mærke i at jeg skrev "Det lækre tool der blev postet på en af de foregående sider kan også bruges til, at give et lille indblik i hvor han står i forhold til nogle af de andre spillere, som vi har haft oppe at vende fornyligt". Jeg tvivler på, at der er nogle, der udelukkende laver deres vurderinger ud fra statistikker, så det skal du slet ikke være urolig for, og det var heller ikke meningen, at du skulle få det indblik.
Jeg kan ikke benægte, at han har en træfsikkerhed uden lige, når han er fit. Dog har han, i min bog, så mange flere negative kompetencer end positive, hvilket gør at jeg ikke vægter ham så højt. Han er uden tvivl en god spiller, men ikke en jeg ser som en fremtidig Liverpool spiller (bliver han hentet, så håber jeg da han modbeviser mig). Du påpeger selv en af hans væsentligste mangler, hvor han netop har en del udfald i kampene - dog med undtagelse af nogle indhop han har fået, hvor han faktisk har kæmpet fint for holdet. Overordnet set så synes jeg dog ikke, at han er en vi skal bruge tid og penge på.
PS: Enten så er min form for kommunikation uforståelig, eller så skyldes det de lidt sene nattetimer (håber der er tale om det sidst nævnte haha).
Jeg vil i øvrigt ikke kalde Higuan hurtig. Det svarer til at kalde Suarez for hurtig. Men Higuan har altid været dygtig til at bevæge sig for bolden og komme i de rigtige afslutningspositioner, hvilket er en undervurderet kvalitet.
Ser ham dog ikke være et transfermål. Napoli er en velpolstret klub, der ikke har behov for at sælge. Han har haft en ganske flot sæson i Italien, så der skal et alt for højt beløb til at købe ham. Det er i hvert fald min vurdering.
Ser ham dog ikke være et transfermål. Napoli er en velpolstret klub, der ikke har behov for at sælge. Han har haft en ganske flot sæson i Italien, så der skal et alt for højt beløb til at købe ham. Det er i hvert fald min vurdering.
Hvad går han der til?Alonso skrev:Jeg vil i øvrigt ikke kalde Higuan hurtig. Det svarer til at kalde Suarez for hurtig. Men Higuan har altid været dygtig til at bevæge sig for bolden og komme i de rigtige afslutningspositioner, hvilket er en undervurderet kvalitet.
Jeg er frisk på det hvis det omkring de 30 mil pund.
Evt mindre plus lucas!
Gerrard er naturens bæver!
Sidste år kostede han Napoli omkring 40 mio. euro, hvilket er lidt over 30 mio. pund. Så vil forvente, at der skal minimum 40 mio. pund til, hvis Napoli skal overveje et salg.Skipper skrev:Hvad går han der til?Alonso skrev:Jeg vil i øvrigt ikke kalde Higuan hurtig. Det svarer til at kalde Suarez for hurtig. Men Higuan har altid været dygtig til at bevæge sig for bolden og komme i de rigtige afslutningspositioner, hvilket er en undervurderet kvalitet.
Jeg er frisk på det hvis det omkring de 30 mil pund.
Evt mindre plus lucas!
Nej nej nej. Higuain er slet ikke så god en angriber som hans prisskilt burde vise. Jeg tror desværre ikke vi køber nogen angriber. Hvem skulle det dog være?
Så ender vi med Sturridge, Lambert og Borini. Det er til den enlige angriber i en 4-3-3/4-5-1. Er det nok(kvalitet)?
Så ender vi med Sturridge, Lambert og Borini. Det er til den enlige angriber i en 4-3-3/4-5-1. Er det nok(kvalitet)?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Liverpool Football Klopp