Ja, det er jeg godt klar over.. Er du klar over at det er en talemåde?Alonso skrev:Skal det forstås sådan, at det er fuldstændig utænkeligt, at han elsker de børn, som var det hans egen?bblauritzen skrev:Han har fået lavet en tatovering med Lopez's børns navne.. ?!? Det er satme ikke studenterhuen der trykker ham..Alonso skrev:@JudgeStudge
Er der andre årsager til at han er "lille snothvalp", end at han, muligvis under lidt uheldige omstændigheder, har fundet sammen med Maxi Lopez' kvinde?
Nej tak....
Bare en teori. Kan generelt ikke forstå de forskellige tankegange, der fører til, at folk får tatoveringer overhoved. Men så vidt jeg ved, så er der ret mange, der får tatoveringer, og flere af dem har vist også fået en studentereksamen eller noget tilsvarende. Om man vil tro det eller ej.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Re: Hvem skal ind?
Kunne ikke have sagt det bedre selv.Mysjkin skrev: Jeg mener Bony er lidt for ensidig i sit spil til at det giver mening at hente ham. Han er vel ok som backup for Sturridge, men det er lige i overkanten at bruge £15-20m på en backup. Vi har i langt højere grad brug for en alsidig klassespiller i angrebet - én til startelleveren som i princippet kan spille de tre (fire) forreste pladser. Det var en af vores store styrker i angrebsspillet i den forgangne sæson, at spillerne var flexible og skiftede positioner hele tiden. Det var næsten umuligt at forsvare sig effektivt imod.
En direkte erstatning for Suarez er næppe muligt, men en kreativ spiller af høj kvalitet til angrebet er nødvendigt. Vi er for skrøbelige hvis al kreativitet hænger på Sterling/Coutinho, særligt når vi spiller to kampe om ugen.
Jeg er dog lidt tilbageholden mht kritik af, at vi endnu ikke har hentet en etableret klassespiller til angrebet. Det er lidt svært at gennemskue i hvor høj grad vi egentlig har prøvet på det.
Men hvis det er Rodgers strategi bevidst at undlade at hente en etableret klassespiller ind og istedet forlade sig på at f.eks. Markovic leverer mere eller mindre fra dag ét, så tror jeg vi får vanskeligt ved at være med helt i toppen af PL.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg tillader nok bare flere forskellige typer end jer på et fodboldhold. Har ikke nogen forestilling om, at de alle skal være pæne og intelligente drenge, der aldrig har været i problemer i deres liv. For mig handler det om talent og attitude. Hvis denne her unge mand gør alle de rigtige ting i forhold til at være professionel fodboldspiller, så kan jeg sagtens leve med, at der er andre ting, der halter.
I nogle tilfælde tager jeg også gerne typer ind, som jeg har tiltro til kan arbejde sig ud af problemerne, når de først kommer ind under de rigtige rammer.
Men selvfølgelig er der da grænser. Hvis en spiller modarbejder holdmoralen på den ene eller den anden måde, så er det et problem.
At han har fundet sammen med en (tidligere) vens kone og har fået tatoveret navnene på hendes børn på sig, kan ikke overbevise mig om, at han har en dårlig attitude overfor livet som fodboldspiller. Det var egentlig bare min pointe.
Om Icardi har talentet ved jeg ikke. Men han er en spiller jeg holder øje med, fordi jeg har læst lovende ting omkring ham og hans potentiale. Typemæssigt passer han også langt bedre ind end en spiller som Wilfried Bony, hvilket fik mig til at kategorisere ham som et af de bedre bud på en angriber.
I nogle tilfælde tager jeg også gerne typer ind, som jeg har tiltro til kan arbejde sig ud af problemerne, når de først kommer ind under de rigtige rammer.
Men selvfølgelig er der da grænser. Hvis en spiller modarbejder holdmoralen på den ene eller den anden måde, så er det et problem.
At han har fundet sammen med en (tidligere) vens kone og har fået tatoveret navnene på hendes børn på sig, kan ikke overbevise mig om, at han har en dårlig attitude overfor livet som fodboldspiller. Det var egentlig bare min pointe.
Om Icardi har talentet ved jeg ikke. Men han er en spiller jeg holder øje med, fordi jeg har læst lovende ting omkring ham og hans potentiale. Typemæssigt passer han også langt bedre ind end en spiller som Wilfried Bony, hvilket fik mig til at kategorisere ham som et af de bedre bud på en angriber.
Moreno kommer tættere på!
Helt enig. Så længe en given spiller udviser professionalisme omkring spillet på banen, så betyder det mindre hvad der foretages udenfor fodboldens rammer. F.eks. dengang med Andy Carroll, havde jeg ingen problemer med han nød en bajer fra tid til anden, så længe han gjorde sit til at holdet fik succes på banen. Nu var han så ikke verdens bedste teknikker, men har prøvede altid og gav ikke op.Alonso skrev:Jeg tillader nok bare flere forskellige typer end jer på et fodboldhold. Har ikke nogen forestilling om, at de alle skal være pæne og intelligente drenge, der aldrig har været i problemer i deres liv. For mig handler det om talent og attitude. Hvis denne her unge mand gør alle de rigtige ting i forhold til at være professionel fodboldspiller, så kan jeg sagtens leve med, at der er andre ting, der halter.
Stupidity now - Insanaty later
- JudgeArdaStudge
@ Alonso:
Hvem er "jer"?
Hvem er "jer"?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Dem, der har, om der er givet udtryk for det eller ej, den modsatte holdning af mig. Ingen nævnt, ingen glemt.JudgeStudge skrev:@ Alonso:
Hvem er "jer"?
Det er lidt "sjovt" med de her to back-handler. Nu har de været liiiige på trapperne snart i laaaaang tid.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hvis vi beholder Borini, må vi vel formode han bliver solgt næste sommer når Origi kommer tilbage.
Derfor giver det vel heller ikke så meget mening at købe en mellemgod angriber, medmindre Borini bliver solgt. Ellers vil vi stå med for mange angriber næste sommer, det er vel meningen Origi, skal have spilletid fra næsten sæson, medmindre vi laver en Chelsea og udlejer ham.
Derfor giver det vel heller ikke så meget mening at købe en mellemgod angriber, medmindre Borini bliver solgt. Ellers vil vi stå med for mange angriber næste sommer, det er vel meningen Origi, skal have spilletid fra næsten sæson, medmindre vi laver en Chelsea og udlejer ham.

Kan det mon lade sig gøre at lande Reus. ???
Jeg vælger at håbe ind til vinduet lukker.
http://metro.co.uk/2014/08/06/liverpool ... d-4822814/?
Jeg vælger at håbe ind til vinduet lukker.

Men er det ikke først næste sommer den træder i kraft?rnh skrev:Kan det mon lade sig gøre at lande Reus. ???
Jeg vælger at håbe ind til vinduet lukker.![]()
De har jo før ladet Lewandowski skifte gratis, hvor de så blev deres kontrakt ud, så på den måde er det ikke sikkert de vil slippe ham? Eller er de forpligtet til at sælge ham ved en frikøbsklausul, de virker vidst på andre måder i Tyskland end den vi så f.eks. Suarez havde.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jesper skrev:Det er lidt "sjovt" med de her to back-handler. Nu har de været liiiige på trapperne snart i laaaaang tid.

Nye rygter om Alonso!!! det siger jeg ja tak til, selvom han er en gammel gut. Men Stevie og ham på midtbanen ville være bundsolidt, hvis de kan følge med i tempoet. Så ham vil jeg gerne ha tilbage. Fantastisk boldspiller.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
linkHarvey skrev:Nye rygter om Alonso!!! det siger jeg ja tak til, selvom han er en gammel gut. Men Stevie og ham på midtbanen ville være bundsolidt, hvis de kan følge med i tempoet. Så ham vil jeg gerne ha tilbage. Fantastisk boldspiller.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg kender slet ikke Manquillo, men han lyder spændende. Er det rigtigt forstået, at vi er tæt på en 2-årig lejeaftale med købsoption på 5 mio. pund efter første år?Hr. Drejer skrev:Jesper skrev:Det er lidt "sjovt" med de her to back-handler. Nu har de været liiiige på trapperne snart i laaaaang tid.Ja vi kan snart ikke komme tættere på, uden at det bliver kriminelt.
YNWA