Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 07. aug, 2014 14:13

AllanShore skrev: 1. United har ikke de fornødne midtbanespillere til at spille en 4-3-3, som Di Maria ville fungere bedst i.

2. Derudover har vi i forvejen for mange spillere til de 3 forreste offensiven i 3-5-2 opstillingen, og det ville derfor ikke give mening at købe endnu en spiller dertil. Især når Van Gaal selv offentligt har sagt, at der er for mange til de pladser.

3. Centralt på midten. Mener du så ved siden af Herrera? Det kunne I sikkert godt tænke jer.
1. Hvem forestiller du dig da skal spille ved siden af Herrera nu? Lad os bare sige, at det er Fletcher. Så kunne midtbanen hedde Herrera-Fletcher-Di Maria. Det er bare et eksempel.

2. Ja, men I har ikke for mange på Di Marias niveau. Det er sagens kerne. Derfor ville det skam give mening at hente ham.

3. Nej, jeg mener som den mest offensive af de tre, dvs. den plads Mata har spillet de sidste par kampe.

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 49

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 07. aug, 2014 14:33

Jeg føler en uimodståelig trang til at være en sur :old: : vil i være så venlige at fortsætte diskussionen af manures holdopstilling i en anden og mere passende tråd?

Tak!
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 07. aug, 2014 14:35

Nikolai skrev:
Aggerdoo skrev:
Nikolai skrev:Jeg tror det bliver en af disse tre.

- Alexandre Lacazette
(grund. Jeg høre ofte Anfieldindex.com podcats, dejlig engelsk humor, og de har en dejlig faglig diskussion på mange emner i Liverpool. Derudover er der ofte et par lads med, der ved en del, og har deres kontakter. Denne gang en fyr der hedder Jan, som har et rimeligt bagland, samt en sund og bred fodbold expertise)

- Kevin Volland
(grund han bliver nævnt her http://www1.skysports.com/transfer/news ... go-palacio

og samtidig af Jan i podcast. Plus han er en alsidig spiller, der både kan spille bredt og direkte oppe foran.

- Bony

Signer vi Bony, tror jeg vi kommer til at spille 3-5-2 meget i næste sæson. Der er flere indikatorer på at dette giver god mening.

1. Lovren signing! manden spiller samme plads som Sakho, det vil sige vi pludselig har spillere for 38mil. £ på en LCB, Forestil jere lige Skrtel , Lovren , Sakho som de tre bagerste. dette giver mening som mit næste punkt, med signingen af forhåbentlig.

2. Moreno og Allerede indkøbte Manquillo. Der har vi to der kan spille wing backs, samtidig har vi to i Johnson og Enrique hvilket deres spil nok vil blive betydeligt bedre af, ikke at skulle afhænge især af johnson defensivt.

Ligemeget hvad, tror jeg faktisk vi kommer til at se 3-5-2 ofte i næste sæson.
Naturligvis kommer vi ikke til at spille 3-5-2 lige pludselig. Vi har ikke spillet det i opstarten, og hvorfor pludselig ændre på en formation, der fungerede så godt i sidste sæson. Suarez eller ej. Det vil være komplet tåbeligt, og vi skal på ingen måde eksperimentere med den kedelige formation igen. Den passer fint til united
Hvorfor ikke, den er afprøvet før, og fundet at spiller materialet ikke har været til det? Siger ikke vi skal spille 3-5-2 hele sæsonen, siger at med det spiller materiale der indhentes, er mulighed for det. Kan ikke se det tåbelige i at kunne spille 3-5-2, 4-3-3, 4-1-3-2 men jo jeg ser det som en mulighed med dette spiller materiale der indhentes.

Og nej vi har ikke spillet den, måske fordi Lovren, Manquillo, Moreno ikke har været en del af Pre.season.
Helt ærligt..... Hvis vi ville spille 3-5-2, hvorfor skulle vi så ikke gøre det i opstarten, selvom vi ikke har haft nogen af de tre, du nævner, med?! De andre spillere skulle jo i så fald også lære formationen, og så ville det da være hul i hovedet at fortsætte med en anden. Og hvad har de spillere, som gør, at vi lige pludselig står bedre egnet til en 3-5-2? Vi havde både højre-, venstre- og centerbacks før...

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 07. aug, 2014 14:43

Mysjkin skrev:Jeg føler en uimodståelig trang til at være en sur :old: : vil i være så venlige at fortsætte diskussionen af manures holdopstilling i en anden og mere passende tråd?

Tak!
Enig

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. aug, 2014 14:56

Mysjkin skrev:Jeg føler en uimodståelig trang til at være en sur :old: : vil i være så venlige at fortsætte diskussionen af manures holdopstilling i en anden og mere passende tråd?

Tak!
Enig helt ærligt....
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 07. aug, 2014 14:59

Barrett melder også om interesse, men han skulle have Madrid i hovedet.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 07. aug, 2014 15:05

LFC_20 skrev:

Fremragende at vi endelig viser lidt ambitioner, efter handlen med Sanchez mislykkedes. Ærgerligt, at Real lige står og mangler en bomber - der har vi nok ikke en chance.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Indlæg af Xenne » torsdag, 07. aug, 2014 15:07

Aggerdoo skrev:
LFC_20 skrev:

Fremragende at vi endelig viser lidt ambitioner, efter handlen med Sanchez mislykkedes. Ærgerligt, at Real lige står og mangler en bomber - der har vi nok ikke en chance.
Real må da snart skulle sælge ud af deres spillere, Isco og Di Maria er da lidt i overskud?
Måske man kan låne den enen eller den anden?
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 07. aug, 2014 15:21

Hvis Real får Falcao, så må det åbne op for en af deres øvrige offensive spillere. Dog hæfter jeg mig ved, at de lige har forlænget med Benzema, som jo, eftersigende, ikke har det godt med konkurrence, og det kunne da håbes, at de forlængede, fordi Falcao ser svær ud - bare et naivt håb.

Men fedt, at vi forsøger os med så markante spillere. Det giver forhåbninger om, at vi får en signing, som vi alle går og drømmer om.
Liverpool Football Klopp

Jesperrosendal

Indlæg af Jesperrosendal » torsdag, 07. aug, 2014 15:23

Håber virkelig ikke det kan være rigtigt at vi vil prøve at gå efter Icardi, mage til usympatisk person skal man da lede længe efter!

Nogen god fodboldspiller er han virkelig heller ikke!

Vi skal sigte højere, KOM NU!

Nikolai
Alder: 37

Indlæg af Nikolai » torsdag, 07. aug, 2014 15:25

Aggerdoo skrev:
Nikolai skrev:
Aggerdoo skrev:
Nikolai skrev:Jeg tror det bliver en af disse tre.

- Alexandre Lacazette
(grund. Jeg høre ofte Anfieldindex.com podcats, dejlig engelsk humor, og de har en dejlig faglig diskussion på mange emner i Liverpool. Derudover er der ofte et par lads med, der ved en del, og har deres kontakter. Denne gang en fyr der hedder Jan, som har et rimeligt bagland, samt en sund og bred fodbold expertise)

- Kevin Volland
(grund han bliver nævnt her http://www1.skysports.com/transfer/news ... go-palacio

og samtidig af Jan i podcast. Plus han er en alsidig spiller, der både kan spille bredt og direkte oppe foran.

- Bony

Signer vi Bony, tror jeg vi kommer til at spille 3-5-2 meget i næste sæson. Der er flere indikatorer på at dette giver god mening.

1. Lovren signing! manden spiller samme plads som Sakho, det vil sige vi pludselig har spillere for 38mil. £ på en LCB, Forestil jere lige Skrtel , Lovren , Sakho som de tre bagerste. dette giver mening som mit næste punkt, med signingen af forhåbentlig.

2. Moreno og Allerede indkøbte Manquillo. Der har vi to der kan spille wing backs, samtidig har vi to i Johnson og Enrique hvilket deres spil nok vil blive betydeligt bedre af, ikke at skulle afhænge især af johnson defensivt.

Ligemeget hvad, tror jeg faktisk vi kommer til at se 3-5-2 ofte i næste sæson.
Naturligvis kommer vi ikke til at spille 3-5-2 lige pludselig. Vi har ikke spillet det i opstarten, og hvorfor pludselig ændre på en formation, der fungerede så godt i sidste sæson. Suarez eller ej. Det vil være komplet tåbeligt, og vi skal på ingen måde eksperimentere med den kedelige formation igen. Den passer fint til united
Hvorfor ikke, den er afprøvet før, og fundet at spiller materialet ikke har været til det? Siger ikke vi skal spille 3-5-2 hele sæsonen, siger at med det spiller materiale der indhentes, er mulighed for det. Kan ikke se det tåbelige i at kunne spille 3-5-2, 4-3-3, 4-1-3-2 men jo jeg ser det som en mulighed med dette spiller materiale der indhentes.

Og nej vi har ikke spillet den, måske fordi Lovren, Manquillo, Moreno ikke har været en del af Pre.season.
Helt ærligt..... Hvis vi ville spille 3-5-2, hvorfor skulle vi så ikke gøre det i opstarten, selvom vi ikke har haft nogen af de tre, du nævner, med?! De andre spillere skulle jo i så fald også lære formationen, og så ville det da være hul i hovedet at fortsætte med en anden. Og hvad har de spillere, som gør, at vi lige pludselig står bedre egnet til en 3-5-2? Vi havde både højre-, venstre- og centerbacks før...
Det er jeg helt med på. Men det er jo lidt som at sige hvorfor bruger vi spillere , der er alligevel skal videre i systemet. Så tænker jeg samtidigt at det ikke giver mening at øve et system, med spillere der ikke passer ind i.
Jeg siger ikke det kommer til at ske. Jeg siger jeg godt kunne forstille mig det var en formation BR kunne finde på at bruge, med det spiller materiale, han har hentet og med de mange turneringer vi skal deltage i.

Ja vi havde Johnson? Enrique har været skadet, og nu ser jeg ikke lige Flanno som en kompetent wingback. Moreno har store offensive styrker, derfor vil sådan en postion passe ham godt, samme med Manquillo. Grunden til jeg forstiller mig 3-5-2 er sådan set købet af Lovren. Forstår ikke helt pointen i at ham og Sakho begge skal slås om LCB når de begge koster i omegnen af 20 mil £.
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 07. aug, 2014 15:29

Hvis det er sandt, at vi lige pludselig går efter Falcao, så kan jeg ikke lade være med at frygte, at Sturridges skade er værre en antaget. :(
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 07. aug, 2014 15:38

TomViolence skrev:Hvis det er sandt, at vi lige pludselig går efter Falcao, så kan jeg ikke lade være med at frygte, at Sturridges skade er værre en antaget. :(

Ifg skadeslisten er Daniel Sturridge bare ude med en forstrækning.

http://www.holdnyt.dk/skader-karantaene ... gue/skader
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 07. aug, 2014 15:45

DAGGER! skrev:
TomViolence skrev:Hvis det er sandt, at vi lige pludselig går efter Falcao, så kan jeg ikke lade være med at frygte, at Sturridges skade er værre en antaget. :(

Ifg skadeslisten er Daniel Sturridge bare ude med en forstrækning.

http://www.holdnyt.dk/skader-karantaene ... gue/skader
Jep, det ved jeg. Men hvis nu der er sket noget nyt bag scenerne, som gør, at vi går all-in efter en, god angriber, der kan erstatte Sturridge. Jeg kan bare ikke lide timingen (hvis nu Falcao-rygtet overhovedet er sandt).
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » torsdag, 07. aug, 2014 16:40

Mysjkin skrev:Jeg føler en uimodståelig trang til at være en sur :old: : ......
Du er hermed foreløbig ansat som vikar ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar