Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11365
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. aug, 2014 14:34

Jesper skrev:Er vi begyndt at gå i panik og skyde med spredehagl?
Der er jo rigtig mange, som råber på, at vi skal: "Byde - Byde - Byde - Byde - Byde" på stort set alt, bare det har en puls! Håber da ikke, at klubben er begyndt at lytte til disse "råd".
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 09. aug, 2014 14:43

Cynwal skrev:
Jesper skrev:Er vi begyndt at gå i panik og skyde med spredehagl?
Der er jo rigtig mange, som råber på, at vi skal: "Byde - Byde - Byde - Byde - Byde" på stort set alt, bare det har en puls! Håber da ikke, at klubben er begyndt at lytte til disse "råd".
Det er ikke det jeg mener. Jeg mener, at hvis der er bare en smule sandhed i at vi har forhørt os hos ham og ham, så er det måske et tegn på, at den forkromede plan, som Rodgers jo selv har nævnt, er under et gevaldigt pres. Vi SKAL jo have en angriber, det kan alle se og Rodgers har kraftigt indikeret det, og det er det der presser. For dem vi vil have er dyre, vil måske ikke her hen eller så vil klubben ikke sælge.
Og første runde nærmer sig og vinduet lukker snart. Derfor: Er planen (inkluderet A, B og C) under pres eller er den overhovedet længere i spil? Eller er vi begyndt at skyde med spredehagl? Synes faktisk det er et relevant spørgsmål.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » lørdag, 09. aug, 2014 14:51

Vi ender sgu nok med at hente Aspas hjem fra lån.. Jubiiii...
Ironi kan være anvendt. Tror virkelige vi ender med en middelmådig løsning til den angrebsplads :/

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 09. aug, 2014 14:57

Aggerdoo skrev:http://www.bbc.co.uk/podcasts/series/wf#playepisode1

En time og 10 min. inde i lydfilen fra 9. august siger Tim Vickery, der er korrespondent for BBC i sydamerikansk fodbold, at Liverpool har linet en stor signing op som erstatning for Suarez. Og at han i øvrigt ikke tror, det er Falcao.

Ved ikke, om han har troværdig.
Hvis han vitterligt er BBC mand, så har han vel en vis troværdighed....
Well, der er mange spillere i Sydamerika...Så der en vis sandsynlighed for at det bliver sandt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 09. aug, 2014 15:12

Jesper skrev:
Aggerdoo skrev:http://www.bbc.co.uk/podcasts/series/wf#playepisode1

En time og 10 min. inde i lydfilen fra 9. august siger Tim Vickery, der er korrespondent for BBC i sydamerikansk fodbold, at Liverpool har linet en stor signing op som erstatning for Suarez. Og at han i øvrigt ikke tror, det er Falcao.

Ved ikke, om han har troværdig.
Hvis han vitterligt er BBC mand, så har han vel en vis troværdighed....
Well, der er mange spillere i Sydamerika...Så der en vis sandsynlighed for at det bliver sandt.
carvani kom med ham moreno og Lopez.

Skal den defensive midt forstærkes så hent song
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 09. aug, 2014 16:25

Kelly skrev:
Jesper skrev:
Aggerdoo skrev:http://www.bbc.co.uk/podcasts/series/wf#playepisode1

En time og 10 min. inde i lydfilen fra 9. august siger Tim Vickery, der er korrespondent for BBC i sydamerikansk fodbold, at Liverpool har linet en stor signing op som erstatning for Suarez. Og at han i øvrigt ikke tror, det er Falcao.

Ved ikke, om han har troværdig.
Hvis han vitterligt er BBC mand, så har han vel en vis troværdighed....
Well, der er mange spillere i Sydamerika...Så der en vis sandsynlighed for at det bliver sandt.
carvani kom med ham moreno og Lopez.

Skal den defensive midt forstærkes så hent song
Staves Cavani uden r.

Men kan ikke se som det ligger nu at den defensive skal forstærkes. Midtbanen er da vel det sidste sted vi skal forstærkes lige nu.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

kongrasmus
Indlæg: 229
Tilmeldt: lørdag, 06. jul, 2013 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kongrasmus » lørdag, 09. aug, 2014 17:02

Er skeptisk omkring cavani :s
Don't worry be happy. YNWA!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 09. aug, 2014 17:14

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -angriber/
Reus, Carvani er gode emner tror jeg.


http://footy.dk/2014/08/09/liverpool-fo ... abzonspor/
Giver det håb for at Agger bliver
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 09. aug, 2014 17:23

Jeg undrer mig virkelig over, hvorfor Moreno skal spille Super Cup for Sevilla på tirsdag, før handlen kan falde på plads. Det lugter langt væk af, at man håber på at få ham udstillet og bringe en ekstra klub på banen med et bud. Hvorfor skulle man ellers risikere en skade til en spiller, som man er ved at sælge?

Spændende at ham BBC-gutten påstår, at der er et stort sydamerikansk navn på vej for at erstatte Suarez. Hvis det holder, hvem kan så være et stort navn på de kanter? Cavani? Tevez? Lavezzi? Di Maria? Fred....? :D

Derudover, så får man da ikke en meget bedre mulighed for at tale med Dortmund om Reus uden mediernes viden, end den mulighed der er nu, hvor holdet alligevel er i byen. Man har da lov at håbe. Hvis bare vi kunne køre dem over på Anfield, så ville Reus' interesse måske blive skærpet.
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » lørdag, 09. aug, 2014 17:29

Nu BVB Dortmund kommer forbi imorgen, kan det tænkes at være en seriøs snak omkring transfers?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 09. aug, 2014 17:33

Man kunne da godt håbe at Reus bliver totalt forelsket i Anfield! (Tror ikke han har spillet der før)
Håber virkelig Anfield lever op til sit aller ypperste.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 09. aug, 2014 17:34

texy skrev:Jeg undrer mig virkelig over, hvorfor Moreno skal spille Super Cup for Sevilla på tirsdag, før handlen kan falde på plads. Det lugter langt væk af, at man håber på at få ham udstillet og bringe en ekstra klub på banen med et bud. Hvorfor skulle man ellers risikere en skade til en spiller, som man er ved at sælge?

Spændende at ham BBC-gutten påstår, at der er et stort sydamerikansk navn på vej for at erstatte Suarez. Hvis det holder, hvem kan så være et stort navn på de kanter? Cavani? Tevez? Lavezzi? Di Maria? Fred....? :D

Derudover, så får man da ikke en meget bedre mulighed for at tale med Dortmund om Reus uden mediernes viden, end den mulighed der er nu, hvor holdet alligevel er i byen. Man har da lov at håbe. Hvis bare vi kunne køre dem over på Anfield, så ville Reus' interesse måske blive skærpet.
Det er Messi...

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » lørdag, 09. aug, 2014 17:50

texy skrev:Jeg undrer mig virkelig over, hvorfor Moreno skal spille Super Cup for Sevilla på tirsdag, før handlen kan falde på plads. Det lugter langt væk af, at man håber på at få ham udstillet og bringe en ekstra klub på banen med et bud. Hvorfor skulle man ellers risikere en skade til en spiller, som man er ved at sælge?

Spændende at ham BBC-gutten påstår, at der er et stort sydamerikansk navn på vej for at erstatte Suarez. Hvis det holder, hvem kan så være et stort navn på de kanter? Cavani? Tevez? Lavezzi? Di Maria? Fred....? :D

Derudover, så får man da ikke en meget bedre mulighed for at tale med Dortmund om Reus uden mediernes viden, end den mulighed der er nu, hvor holdet alligevel er i byen. Man har da lov at håbe. Hvis bare vi kunne køre dem over på Anfield, så ville Reus' interesse måske blive skærpet.
Må aldrig være Fred. Hold fast han var ringe til VM

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 09. aug, 2014 17:58

texy skrev:Jeg undrer mig virkelig over, hvorfor Moreno skal spille Super Cup for Sevilla på tirsdag, før handlen kan falde på plads. Det lugter langt væk af, at man håber på at få ham udstillet og bringe en ekstra klub på banen med et bud. Hvorfor skulle man ellers risikere en skade til en spiller, som man er ved at sælge?

Spændende at ham BBC-gutten påstår, at der er et stort sydamerikansk navn på vej for at erstatte Suarez. Hvis det holder, hvem kan så være et stort navn på de kanter? Cavani? Tevez? Lavezzi? Di Maria? Fred....? :D

Derudover, så får man da ikke en meget bedre mulighed for at tale med Dortmund om Reus uden mediernes viden, end den mulighed der er nu, hvor holdet alligevel er i byen. Man har da lov at håbe. Hvis bare vi kunne køre dem over på Anfield, så ville Reus' interesse måske blive skærpet.

Jeg tror handlen er lukket med Moreno. Og i øvrigt tror jeg de byder stort på Reus.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Heighway
Indlæg: 84
Tilmeldt: mandag, 11. jun, 2007 17:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Heighway » lørdag, 09. aug, 2014 18:47

Synes at det her transfervindue er ved at udvikle sig til lidt af en farce - vi har skrevet kontrakt med en
masse spillere, men ingen af dem går ind og styrker start 11`eren.

Vi er i CL nu, så det er vigtigt at holde fast. Vi har vi brug for en "big name signining" - næsten uanset hvem det er - ikke mindst for at sende et signal om, at Liverpool nu igen er i en position, hvor man kan hente spillere fra den øverste hylde !
"Steve often took the "highway" up the right wing"

Besvar