Nej, det må være en anden du tænker på, det kan ikke være ham fra BIF. Men stort set alle bliver trynet af STÆRKERE modspillere, det er derfor de er stærkere.....thefugle skrev:Og samtidig være elendig mand mod mand, bliver nærmes altid trynet af stærkere modspillere og sidst men ikke mindst er skadet ca 300 dage om året.L4 skrev:Daniel Agger (fra Brøndby), han skulle efter sigende være teknisk go', fantastisk i det opbyggende spil, rolig og han skulle ha' et godt spark.
Victor Valdes er forhåbentlig på vej, milevidt bedre end Mignolet. Samtidig kan det undre mig vi gik af med Reina, da han os er bedre end Mignolet.Oomph242 skrev:Mads T. skrev:Synes godt nok at Begovic har en usædvanlig stor stjerne herinde.
Tror mere det er fordi, han er den eneste habile målmand vi måske kan få fingrene i.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Nej det er ikke nogen selvfølgelig man bliver det, det kommer an på hvor intelligent man er som forsvarsspiler. Og ja Agger er dansker, men han var bare ikke god nok til sidst.L4 skrev:Nej, det må være en anden du tænker på, det kan ikke være ham fra BIF. Men stort set alle bliver trynet af STÆRKERE modspillere, det er derfor de er stærkere.....thefugle skrev:Og samtidig være elendig mand mod mand, bliver nærmes altid trynet af stærkere modspillere og sidst men ikke mindst er skadet ca 300 dage om året.L4 skrev:Daniel Agger (fra Brøndby), han skulle efter sigende være teknisk go', fantastisk i det opbyggende spil, rolig og han skulle ha' et godt spark.
Victor Valdes er forhåbentlig på vej, milevidt bedre end Mignolet. Samtidig kan det undre mig vi gik af med Reina, da han os er bedre end Mignolet.Oomph242 skrev:Mads T. skrev:Synes godt nok at Begovic har en usædvanlig stor stjerne herinde.
Tror mere det er fordi, han er den eneste habile målmand vi måske kan få fingrene i.
Edit: må jeg lige nævne det ser ud til Agger har en mindre skade igen. Hvad skal vi bruge ham til når han er skadet hele tiden
Senest rettet af thefugle søndag, 21. sep, 2014 17:51, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
En spiller som Lukaku kunne Liverpool godt have brugt. Han er altså klasse.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Kelly skrev:En spiller som Lukaku kunne Liverpool godt have brugt. Han er altså klasse.
Lukaku, Shaqiri og Moreno var hvad jeg håbede på, nu da stjernespiller indkøb var banlyst.
Kun Moreno kom

Ja for pokker det kunne have været klasse. Hellere undvære et par stykker og have hentet de 3.Oomph242 skrev:Kelly skrev:En spiller som Lukaku kunne Liverpool godt have brugt. Han er altså klasse.
Lukaku, Shaqiri og Moreno var hvad jeg håbede på, nu da stjernespiller indkøb var banlyst.
Kun Moreno kom
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Så Lallana (Markovic) og Balotelli er allerede afskrevet og dårligere end Lukaku og Shaqiri?Kelly skrev:Ja for pokker det kunne have været klasse. Hellere undvære et par stykker og have hentet de 3.Oomph242 skrev:Kelly skrev:En spiller som Lukaku kunne Liverpool godt have brugt. Han er altså klasse.
Kun Moreno kom
Balotelli ville jeg ikke have undværet. Men tror godt han kunne være blevet hentet alligevel.Mads T. skrev:Så Lallana (Markovic) og Balotelli er allerede afskrevet og dårligere end Lukaku og Shaqiri?Kelly skrev:Ja for pokker det kunne have været klasse. Hellere undvære et par stykker og have hentet de 3.Oomph242 skrev:Kelly skrev:En spiller som Lukaku kunne Liverpool godt have brugt. Han er altså klasse.
Kun Moreno kom
Lallana og Markovic havde jeg gerne byttet for Shaqiri og Lukaku.
Re: Sv: Hvem skal ind?
Jeg troede, Shaqiri var en svans, der ikke havde niveau til Liverpool?Kelly skrev:Ja for pokker det kunne have været klasse. Hellere undvære et par stykker og have hentet de 3.Oomph242 skrev:Kelly skrev:En spiller som Lukaku kunne Liverpool godt have brugt. Han er altså klasse.
Kun Moreno kom
Hvad med Marquinhos? Stærk forsvarsspiller der kan noget med fødderne. Så er vi fri for at have Gerrard nede og babysitte. Lige nu er det kun Lovren der kan lave en sikker aflevering på mere en 20 meter.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Sakho har samme gennemsnits pasningslængde på henholdsvist 21m og 22m for hver, men Sakho har større pasningssucces procentmæssigt så det er forkert.ilusio skrev:Hvad med Marquinhos? Stærk forsvarsspiller der kan noget med fødderne. Så er vi fri for at have Gerrard nede og babysitte. Lige nu er det kun Lovren der kan lave en sikker aflevering på mere en 20 meter.
Desuden nægter jeg at tro på at PSG vil af med ham.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Så skal Sakho og Co blive bedre til at spille frem af banen i stedet for til siden. Og dem fremme på banen skal flytte sige noget mere.thefugle skrev:Sakho har samme gennemsnits pasningslængde på henholdsvist 21m og 22m for hver, men Sakho har større pasningssucces procentmæssigt så det er forkert.ilusio skrev:Hvad med Marquinhos? Stærk forsvarsspiller der kan noget med fødderne. Så er vi fri for at have Gerrard nede og babysitte. Lige nu er det kun Lovren der kan lave en sikker aflevering på mere en 20 meter.
Desuden nægter jeg at tro på at PSG vil af med ham.
Marquinhos er trediehjul i PSG lige nu. Skulle vi skifte Skertl ud er han en mulighed.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Sakho spiller den jo netop fremad i banen hvis folk tilbyder sig
Liverpool er min religion og anfield mit mekka
Er det er han efter min mening ret god til.Senorkaka skrev:Sakho spiller den jo netop fremad i banen hvis folk tilbyder sig
Han slår nogle glimrende hårde, præcise afleveringer fremad banen, og det lykkes 9/10 gange. Den tiende gang gør han det en gang imellem lidt forhastet imø.. I stedet burde han vælge den sikre løsning og spille den tilbage eller til siden - det er i de situationer, han kommer til at se uheldig ud, og det er det, folk bider mærke i.
Liverpool Football Klopp
Re: Sv: Hvem skal ind?
Han er endda rigtig god til det, i mine øjne en af de bedste faktisk. Synes iøvrigt han er en rigtig god forsvarsspiler, han vinder Stortset alt i luften. Han kunne forbedre sig lidt i sine indgreb ved jorden, hvor han til tider er lidt for ivrig, men han vinder stadig langt de fleste bolde. I min verden er han vores bedste centrale forsvarspiller, synes han har været bedre end lovren. Jeg tror de kan blive et godt team, problemet er at Gerrard ikke kan forsvare og mignolet har glemt hvordan man skal stå på mål, så de kommer nogen gange til at se dårlige ud.Mads T. skrev:Er det er han efter min mening ret god til.Senorkaka skrev:Sakho spiller den jo netop fremad i banen hvis folk tilbyder sig
Vi mangler i den grad i rigtig defensiv midtbane der kan beskytte vores forsvar
Liverpool er min religion og anfield mit mekka