Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » mandag, 06. okt, 2014 12:54

Ifølge wiki har han forlænget sin kontrakt 18. sept til og med 2017. Det ville ikke være første gang, at en spiller smutter videre, mens blækket på kontrakten endnu ikke er tørt, men hvor meget hold er der i disse rygter om Alli?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 06. okt, 2014 13:57

Tiote og en klasseangriber kunne være fin til januar. Og Borini kan sælges.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » mandag, 06. okt, 2014 15:11

Vi er ved at endnu engang at dække os ind under frasen 'købt til fremtiden' mens vi skriger på en spiller til startformationen.
We need a new Fowler...

L4

Indlæg af L4 » mandag, 06. okt, 2014 15:16

Huntelaar, tror ikk at han er så dyr og banker 20-25 mål ind hvis bare han kan undgå skader, hvilket dog nok er svært for ham at undgå i en hård liga som PL, og så måtte man godt erstatte Borini, Balotelli og Lucas.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » mandag, 06. okt, 2014 17:56

L4 skrev:Huntelaar, tror ikk at han er så dyr og banker 20-25 mål ind hvis bare han kan undgå skader, hvilket dog nok er svært for ham at undgå i en hård liga som PL, og så måtte man godt erstatte Borini, Balotelli og Lucas.
Øhhh nej det gør han så ikke. Han har én gang i de seneste 7 sæsoner, scoret mere end 20 mål i sæsonen og det er alle turneringer inkl.

Tilgengæld var den ene sæson så også helt vild (11-12) med 48 mål i 47 kampe. Med hans 31 år mener jeg overhovedet ikke, at han er noget for os.

L4

Indlæg af L4 » mandag, 06. okt, 2014 18:50

Mads T. skrev:
L4 skrev:Huntelaar, tror ikk at han er så dyr og banker 20-25 mål ind hvis bare han kan undgå skader, hvilket dog nok er svært for ham at undgå i en hård liga som PL, og så måtte man godt erstatte Borini, Balotelli og Lucas.
Øhhh nej det gør han så ikke. Han har én gang i de seneste 7 sæsoner, scoret mere end 20 mål i sæsonen og det er alle turneringer inkl.

Tilgengæld var den ene sæson så også helt vild (11-12) med 48 mål i 47 kampe. Med hans 31 år mener jeg overhovedet ikke, at han er noget for os.
Han har jo desværre været en del ramt af skader i Schalke og har ikke opnået ret mange spilleminutter. I de andre prominente klubber han har været i, Real Madrid og AC Milan har konkurrencen på tidspkt. været benhård og han er ofte blevet udeladt da han ikke ser så elegant ud i sit spil som man kunne ønske sig på de matrikler. Inzaghi publikumsyngling, var svær at skubbe af holdet og i Madrid blev han købt fordi man skulle bruge en erstatning pga. af skader her og nu. På det Hollabdske landshold har han lavet ganske mange mål tiltrods for relativ få spilminutter. Tror desværre at han har truffet for mange dårlige valg i hans karriere, men jeg meber stadig at han har et par gode år i sig. Han er svær at vurdere og kunne nemt blive købt og ende som et fejlkøb lidt ala Morientes.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » mandag, 06. okt, 2014 20:06

L4 skrev:
Mads T. skrev:

Han har jo desværre været en del ramt af skader i Schalke og har ikke opnået ret mange spilleminutter. I de andre prominente klubber han har været i, Real Madrid og AC Milan har konkurrencen på tidspkt. været benhård og han er ofte blevet udeladt da han ikke ser så elegant ud i sit spil som man kunne ønske sig på de matrikler. Inzaghi publikumsyngling, var svær at skubbe af holdet og i Madrid blev han købt fordi man skulle bruge en erstatning pga. af skader her og nu. På det Hollabdske landshold har han lavet ganske mange mål tiltrods for relativ få spilminutter. Tror desværre at han har truffet for mange dårlige valg i hans karriere, men jeg meber stadig at han har et par gode år i sig. Han er svær at vurdere og kunne nemt blive købt og ende som et fejlkøb lidt ala Morientes.
Ja jeg tror i hvert fald at hans manglende fart, vil give ham problemer i Premier League, ligesom det også skete for Morientes. Og så tvivler jeg på at han kan holde sig fri for skader i særligt lang tid af gangen.

L4

Indlæg af L4 » tirsdag, 07. okt, 2014 07:41

Jeg er træt af vores evindelig køb og link'en sammen med "stortalenter", vi har vel omkring 600 i stalden og det dobbelte i kikkerten, kan vi ikke snart købe noget "her og nu"-kvalitet. Vi bliver/er en udviklingsklub som ikke kan holde på vores klasse spillere, og som ikke kan lokke de dygtigste spillere til, fordi vi kun er et sprængbrædt før højeste niveau. Vi er/bliver en klub der kun lige kan vinde en FA-cup/Liga-cup hvert 10.-år e.l. Synes virkelig at vi har mistet meget mere end bare en god spiller med tabet af Suarez, vi har mistet signalværdi om at vi har hvad der skal til og ambitionen om at være en topklub. Misforstå mig ikke Suarez skulle væk pga VM-episoden, men vi skulle have hentet noget fra samme hylde og ikke nødvendigvis en angriber, men en stjernespiller der giver respekt blandt andre spillere, og som viser at vi VIL...,

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 07. okt, 2014 17:55

L4 skrev:Jeg er træt af vores evindelig køb og link'en sammen med "stortalenter", vi har vel omkring 600 i stalden og det dobbelte i kikkerten, kan vi ikke snart købe noget "her og nu"-kvalitet. Vi bliver/er en udviklingsklub som ikke kan holde på vores klasse spillere, og som ikke kan lokke de dygtigste spillere til, fordi vi kun er et sprængbrædt før højeste niveau. Vi er/bliver en klub der kun lige kan vinde en FA-cup/Liga-cup hvert 10.-år e.l. Synes virkelig at vi har mistet meget mere end bare en god spiller med tabet af Suarez, vi har mistet signalværdi om at vi har hvad der skal til og ambitionen om at være en topklub. Misforstå mig ikke Suarez skulle væk pga VM-episoden, men vi skulle have hentet noget fra samme hylde og ikke nødvendigvis en angriber, men en stjernespiller der giver respekt blandt andre spillere, og som viser at vi VIL...,
Jeg vil 800 gange hellere købe et ung talent fremfor et afdanket evighedstalent som Huntelaar, som du så flot selv foreslog.

L4

Indlæg af L4 » tirsdag, 07. okt, 2014 19:25

Redmaniac skrev:
L4 skrev:Jeg er træt af vores evindelig køb og link'en sammen med "stortalenter", vi har vel omkring 600 i stalden og det dobbelte i kikkerten, kan vi ikke snart købe noget "her og nu"-kvalitet. Vi bliver/er en udviklingsklub som ikke kan holde på vores klasse spillere, og som ikke kan lokke de dygtigste spillere til, fordi vi kun er et sprængbrædt før højeste niveau. Vi er/bliver en klub der kun lige kan vinde en FA-cup/Liga-cup hvert 10.-år e.l. Synes virkelig at vi har mistet meget mere end bare en god spiller med tabet af Suarez, vi har mistet signalværdi om at vi har hvad der skal til og ambitionen om at være en topklub. Misforstå mig ikke Suarez skulle væk pga VM-episoden, men vi skulle have hentet noget fra samme hylde og ikke nødvendigvis en angriber, men en stjernespiller der giver respekt blandt andre spillere, og som viser at vi VIL...,
Jeg vil 800 gange hellere købe et ung talent fremfor et afdanket evighedstalent som Huntelaar, som du så flot selv foreslog.
Ja, men vi kan ikke blive ved med at købe talenter, der ikke færdigudvikles. Huntelaar var egentlig os bare et realistisk bud i den prisklasse vi handler i, men ikke en drømmespiller(ikke længere). Vi kan jo alle nævne andre større spillere men det lader ikke til at LFC handler færdiglavede spillere af den kaliber. Hellere prøve 6-7 talenter til 100-120 mill som muligvis udvikler sig,end en færdigudviklet til 300-400 mill som med stor garanti slår til. Langsigtet er fint, men der skal snart ske noget inden vi sakker HELT bag ud af dansen.
Vi har været utrolig heldige at udklægge en verdensstjerne som Gerrard, en af de ypperste i spillet i mange år, der har tiltrukket andre dygtige klassespillere til LFC, men jeg ser ikke den nye "Gerrard" med den tiltrækningskraft. Hvem vil ikke spille ved siden af de bedste i verden eller et par stykker af dem om ikke andet?

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 07. okt, 2014 21:07

Redmaniac skrev:
Enig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 08. okt, 2014 08:31

http://www.fyens.dk/sport/Cech-gider-ik ... el/2586088

Et frækt bud på Cech, der ikke længere vil sidde på bænken i Chelsea? Men de vil nok nødig sælge til os, men på den anden side vil en klub, som Cech vil til, nok altid på et eller andet plan være en konkurrent til Chelsea.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 08. okt, 2014 19:40

L4 skrev:
Redmaniac skrev:
Ja, men vi kan ikke blive ved med at købe talenter, der ikke færdigudvikles. Huntelaar var egentlig os bare et realistisk bud i den prisklasse vi handler i, men ikke en drømmespiller(ikke længere). Vi kan jo alle nævne andre større spillere men det lader ikke til at LFC handler færdiglavede spillere af den kaliber. Hellere prøve 6-7 talenter til 100-120 mill som muligvis udvikler sig,end en færdigudviklet til 300-400 mill som med stor garanti slår til. Langsigtet er fint, men der skal snart ske noget inden vi sakker HELT bag ud af dansen.
Vi har været utrolig heldige at udklægge en verdensstjerne som Gerrard, en af de ypperste i spillet i mange år, der har tiltrukket andre dygtige klassespillere til LFC, men jeg ser ikke den nye "Gerrard" med den tiltrækningskraft. Hvem vil ikke spille ved siden af de bedste i verden eller et par stykker af dem om ikke andet?
Vi har ikke solgt en eneste verdensklasse spiller til nogen udover Barcelona og Real Madrid. Men dem er der ingen klubber der kan holde spillere væk fra. Så dit argument med vi er udviklingsklub og bla bla, den holder ikke. For så er alle klubber udover Madrid og Barca udviklingsklubber.

Jeg forstår fandme godt vi ikke vil betale de penge for Di Maria som United gjorde, eller give dem løn til Falcao som de gør. Så må de 2 spillere sku hjertens gerne tage til United istedet for os da. Og bare lige for at tilføje noget til Falcao, så ville jeg slet ikke se den pengegriske kælling i vores klub.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 08. okt, 2014 22:12

Torres skiftede til Chelsea, da han stadig var en verdensklasse spiller.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 08. okt, 2014 22:38

thefugle skrev: Vi har ikke solgt en eneste verdensklasse spiller til nogen udover Barcelona og Real Madrid. Men dem er der ingen klubber der kan holde spillere væk fra. Så dit argument med vi er udviklingsklub og bla bla, den holder ikke. For så er alle klubber udover Madrid og Barca udviklingsklubber.

Jeg forstår fandme godt vi ikke vil betale de penge for Di Maria som United gjorde, eller give dem løn til Falcao som de gør. Så må de 2 spillere sku hjertens gerne tage til United istedet for os da. Og bare lige for at tilføje noget til Falcao, så ville jeg slet ikke se den pengegriske kælling i vores klub.
For mig var Torres bestemt også verdensklasse. Og lidt længere tilbage synes jeg også, at Fowler var verdensklasse. Kan sagtens følge din pointe, men hvis vi lader vores vedste spillere gå - uanset hvem de sælges til - når de er verdensklasse, så bliver det meget svært for os, at nå til det niveau selv.

I forhold til din sidste pointe, så ved jeg ikke, om du gider at lege med på denne leg, men ville du være villig til at betale Falcao's løn eller Di Maria's transfer-fee, hvis det betød, at vi ville vinde PL-titlen eller CL-finalen? Naturligvis forudsat, at vi ikke går konkurs som en konsekvens. Sikkert et åndssvagt spørgsmål, for den slags garantier findes ikke. Til gengæld frygter jeg, at man i fremtiden med garanti IKKE vinder, hvis man ikke som minimum har en spiller af sådan en kaliber, at han koster så meget eller tjener så meget. Jeg er med på, at vi selv vandt for næsten 10 år siden, og at Dortmund og Atletico Madrid har været i CL-finalen. Men det ER næsten 10 år siden. I de sidste mange år har CL-vinderne haft giga-stjerner med store lønninger på holdet. Desværre. Sidste sæson med Atletico Madrid giver mig forhåbninger om, at man på andre måder en sjælden gang imellem kan ende som vindere, da det er en Cup-turnering. PL mindede sidste år lidt om CL med os i rollen som Atletico Madrid. Det er den slags overraskelser der er brug for, hvis fodbold skal forblive magisk. Men vi vandt heller ikke. Og i England er vinderen igennem to (måske endda fire eller fem) årtier blevet fundet blandt hold med store spillerlønninger.

Vi kan tale om Dortmund lige så meget som vi ønsker. Men jeg frygter, at det er en utopisk drøm, at vi på deres facon skal kunne finde et mesterskab ved at udvikle unge sultne spillere selv. Dortmund skulle blive gode nok til at slå 16 andre tyske hold med en tilsvarende økonomi og en enkelt økonomisk mastodont. Det lykkedes i to sæsoner. Hurra for det. Tillykke til fodbolden. Men siden har Bayern købt toppen af Dortmund og er stukket af igen uden at se sig tilbage. For at vi skal kune lave samme fornemme trick som Dortmund, skal vi kunne slå 14 hold, der er dårligere stillet end os, 1 enkelt (Spurs) på økonomisk niveau med os, og 4 økonomiske mastodonter. Det er en langt større udfordring, end den Dortmund klarede. Vi havde den gyldne chance i sidste sæson, hvor Man Utd var rystede, Arsenal fejlede, og Chelsea manglede den sidste brik. Desværre var der en enket mastodont, der ikke havde problemer, hvilket dræbte miraklet.

Vi kan godt blande os på lavere budget med bedre scouting, dygtigere coaching og stærkere taktik. Men så længe at hver af de engelske mastodonter er villige til at have som minimum 4 spillere på giga-lønninger og/eller til giga transferpriser i truppen, så tror jeg stadig, at vi skal finde råd til mindst en og helst to i vores.

Hvem er vores bedst lønnede spiller lige nu? Balotelli? Gerrard? Johnson? Uanset hvem det er, så tror jeg ikke, at spilleren tjener over £140.000 om ugen. Det er også vanvittigt mange penge. Men Man Utd, Chelsea og Man City har mange spillere på det lønniveau og endda nogle, der er væsentligt over. Rooney, Van Persie og Falcao tjener vel alle imellem £200.000 og £300.000. Mon ikke Costa, Fabregas, Hazard og måske Terry er oppei nærheden også? Og Aguero, Toure og Silva? Ja, mon ikke også Özil, Sanchez, Walcott og måske endda Podolski er oppe at matche vores top-løn?

Hvis vi kan få fat i en spiller, der berettiger den slags løn eller transfer-fee til januar eller til sommer, så håber jeg, at vi bryder med den foreløbige strategi og slår til. Det kunne sagtens være Reus.

Det blev lidt langt. Men for lige at runde af, så håber jeg også, at vi for en kort periode bryder med den anden del af vores transferstrategi og henter en enkelt eller to erfarne spillere, uanset at de måske kun kan bidrage i et par sæsoner. Hvor fedt ville det ikke være at have Lahm eksempelvis til at spille højreback og af og til afløse Gerrard? Eller Tevez til at arbejde hårdt oppe foran? Eller Robben til løbe solen sort og modstanderne møre på kanten. Eller Terry til at lære vores midterforsvarere lidt om at lede et forsvar og et hold? Ja, ingen af dem er tilgængelige. De er bare gode eksempler på ældre spillere, der stadig har mere i sig.

Vi har lavet nogle gode indkøb siden FSG tog over. Men min ærlige mening er, at pengene kunne have været brugt langt bedre. Lønstrukturen og aldersstrukturen lader i mine øjne til at have besværliggjort transfervinduerne lidt mere end nødvendigt. Jeg tror sagtens, at man kunne have holdt lønbudgettet, selvom lønloftet var højere. Færre spillere til højere lønninger ville have været min løsning. Akademi-spillere og løn-lette unge spillere skulle agere backups. Så havde vi måske ikke brugt penge på en spiller som Alberto, men brugt vores egen Suso for eksempel.
Kloppite

Besvar