perpig skrev:@texy
Jeg er meget enig i dit sidste indlæg.
Det er min opfattelse at vi ligger som vi selv har redt. De senere år er bærende spillere blevet afskibet og erstattet af talenter som måske....
Det bliver ikke ved med at gå. Pt har vi Gerrard i karrierens efterår og Johnson der ikke er så god som tidligere. Vi er nødt til at få nogen ind som kan fastholde niveauet.
I min optik er det ganske enkelt det mest konstruktive løsningsforslag at sadle fuldstændig om i transferstrategien. Nej, det løser ingen problemer her og nu, men hvis vi på sigt skal tilbage og blande os i toppen så skal vi til at købe spillere til startelveren. Selvfølgelig er der ingen garanti for at en given spiller slår til "nærmest med det samme" men jeg tror at chancerne herfor er noget større hvis klubben hæver sigtekornet i transfervinduerne.
Også meget enig texy. Vi har ikke en masse dårlige spillere, men vi har heller ikke top, top spillere, som kan løfte vores udmærkede spillere, som Suarez og Sturridge kunne, og som Stevie kunne.
Nu er det en halvslidt Stevie og unge folk som Sterling og Coutinho samt helt nye spillere, der skal løfte resten, og det går ikke.
Jeg gik gerne efter en målmand, som har de kompetencer, som Mignolet mangler ()og mere naturligvis), og så må de slås om pladsen - et bud kunne være Begovic.
Jeg ville også gerne have en rigtig god højre back, da Flanno er skadet, Johnson er dyr og snart ude af døren, og så har vi en ung lejesvend - Martin Montoya er et bud.
Jeg vil også gerne have en rigtig stærk center forsvarer, der kan det hele og har bevist det på topniveau. - her kan budene være mange.
Endnu en box-box spiller, da Allen er OK men ikke rigtig god. Vidal kunne være et bud.
Jeg spiller gerne med Stevie på den offensive midt resten af sæsonen med Coutinho som back up, men på denne plads skal der stor investeres, så vi har en i mange år, da det snart er slut for Stevie, og da jeg ikke kan se Coutinho eller Suso indtage rollen permanent.
Kunne Mkhitaryan være et bud ?
Jeg er også begejstret for Muriel.
Reus ville være det ypperligste.
Vi er også nød til at gå efter en topangriber, da Stur har det svært med skader, da Balotelli kan blive en fugl eller en fisk, og da jeg ikke har fidus til Borini eller Lambert. Origi kommer hjem, men vi skal have 4, da der er for stor usikkerhed om alle 3 på forskellige parametre. Det skal være en effektiv herre med speed og tricks.
Målmand - H. back - CF - MM - Off. midt - Angriber: alle skal forstærke vores hold.
Hjem med: Origi, Ilori, Coates, Wisdom (lad os se, hvad de kan)
Vi kan sælge: Jones, Johnson, (Kolo), Skrtel, Allen, Coutinho, Assaidi, Aspas, Borini, (Lambert). Mon ikke der kan hentes 50-60 mio. £ på salg af disse ? Hvis ejerne/klubben hoster op med samme beløb, så burde det kunne lade sig finansiere.
Målmand: Ny (Begovic), Mignolet
HB: Ny (Montoya), Flanno, Manquillo
VB: Moreno, Enrique
CF: Ny, Sakho, Lovren, Ilori, Coates
DM: Lucas, Can
MM: Hendo, Ny (Vidal)
OM: Stevie, Ny (Reus/Mkhitaryan/Muriel), Suso
Kanter: Lallana, Sterling, Markovic, Ibé
AN: Stur, Ny, Origi, Balotelli
Summa summarum: Vi skal have tilført klasse til start 11, da vi ikke er der endnu, hvad angår en kvalificeret grundstamme på 15-20 spillere, hvis vi vil helt op, hvor vi var sidste sæson.