hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 02. jul, 2013 17:16

Hr. Drejer skrev:Swanseas formand, Jenkins, Indrømmer at de er i samtale med Liverpool om et køb af Shelvey. Det ser ud til at han bliver solgt.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=37506&zone=1

LFC_20 beat me to it!
Jeg vil faktisk være lidt ked af, hvis vi mister Shelvey. Han er en spillertype, som jeg rigtig godt kan lide. Men jeg kan godt se, at han sikkert ikke vil få mange chancer i den kommende sæson under Rodgers.

Hvis Swansea vil have ham, kan de passende give de £15m tilbage, som vi betalte for Allen.
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 02. jul, 2013 17:21

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Swanseas formand, Jenkins, Indrømmer at de er i samtale med Liverpool om et køb af Shelvey. Det ser ud til at han bliver solgt.

LFC_20 beat me to it!
Jeg vil faktisk være lidt ked af, hvis vi mister Shelvey. Han er en spillertype, som jeg rigtig godt kan lide. Men jeg kan godt se, at han sikkert ikke vil få mange chancer i den kommende sæson under Rodgers.

Hvis Swansea vil have ham, kan de passende give de £15m tilbage, som vi betalte for Allen.
Endnu engang glemmer du, og mange andre, at Joe Allen var vores klart bedste spiller i de første par måneder, hvilket Shelvey aldrig har været!

- I like Shelvey, elsker hans aggresivitet, og ser en lejeaftale som oplagt!

- Et salg af Shelvey skal være på minimum £8m og nogle videresalgsklausuler i min verden.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » tirsdag, 02. jul, 2013 17:26

LFC_20 skrev:
texy skrev:

LFC_20 beat me to it!

Endnu engang glemmer du, og mange andre, at Joe Allen var vores klart bedste spiller i de første par måneder, hvilket Shelvey aldrig har været!

- Et salg af Shelvey skal være på minimum £8m og nogle videresalgsklausuler i min verden.
Som jeg allerede skrev i "efter-kampen"-trådene dengang, så var Allen også dårlig før skaden. Han levede i starten på den hype, der var bygget op i forbindelse med hans transfer, hvilket på mærkværdigste vis fik folk til at bedømme hans præstationer som gode. Jeg tror, at jeg har set ham spille to gode kampe for os. Og i den ene var han nok MOM. Resten har været anonymt, når det har været bedst.
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 02. jul, 2013 17:35

texy skrev:
LFC_20 skrev:
texy skrev:

LFC_20 beat me to it!

Som jeg allerede skrev i "efter-kampen"-trådene dengang, så var Allen også dårlig før skaden. Han levede i starten på den hype, der var bygget op i forbindelse med hans transfer, hvilket på mærkværdigste vis fik folk til at bedømme hans præstationer som gode. Jeg tror, at jeg har set ham spille to gode kampe for os. Og i den ene var han nok MOM. Resten har været anonymt, når det har været bedst.
Ej, der bliver vi så aldrig enige, men det er jo fint nok, man har jo forskellige synspunkter ;) .

Men, nu nævnte du selv Xavi på et tidspunkt mener jeg. Han er også anonym i mange kampe, man ligger i hvert fald mere mærke til Iniesta og de 3 foran. Han er jo ligesom Allen, en spiller der ligger og fordeler boldene, boldflytter, så i mine øjne er og bliver Allen aldrig den i øjenfaldne spiller, som det virker til du tror/troede han var? - Jeg tror på Allen, som den boldflyttende midtbane, som man skal bruge i dette system som vi kører.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 02. jul, 2013 20:59

Allan var klart vores bedste spiller det første stykke tid i klubben - at mene andet er imø udelukkende baseret på en forudindtaget holdning til spilleren - noget som man ser meget ofte i vurderinngerne af spillerne herinde.

Shelvey var en bærende kræft til at løfte os ud af sølet, da vi hentede ham tilbage fra hans udlejning, da han modsat ALLE andre på holdet kom med gejst og vilje og en masse aggressive løb i feltet - noget som var noget af det vigtigste at få tilført holdet på det tidspunkt.

Jeg vil være ked af at miste ham, da han virkelig har en stor gejst og altid udviser den - specielt når de andre ikke rigtigt viser noget, så kan han med hans gejst alene komme ind og ændre det. Det er lidt det samme som Suarez også udviser, hver gang han er på banen. Og at Shelvey også er ganske alsidig og f.eks sagtens kan spille angriber er et ekstra godt argument for at beholde ham. Men med Mkhitaryan på vej ind, kan jeg sagtens se at der er ved at blive lidt overbefolket, specielt hvis vi kan holde på Suarez. Så jeg håber på at det så vil hedde en udlejning - og gerne til en klub der gerne vil spille fodbold med bolden ved fødderne.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 02. jul, 2013 21:14

@ Bojangles

1. I min optik var Suarez vores klart bedste spiller i starten af sæsonen. Ikke Allen.

2. Det var i forrige sæson, altså i efteråret 2011, vi hentede Shelvey hjem fra en udlejning. På det tidspunkt spillede han ikke nogen stor rolle.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 03. jul, 2013 00:08

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -City.html

Fee rygtes at være aftalt med Swansea, fin handel, hvis vi har nogle videresalgs- og præstationsklausuler(Mit Håb)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » onsdag, 03. jul, 2013 00:18

LFC_20 skrev:http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -City.html

Fee rygtes at være aftalt med Swansea, fin handel, hvis vi har nogle videresalgs- og præstationsklausuler(Mit Håb)
Synes det er en skrækkelig handel, men et rimeligt tilbagekøbs beløb kan hjælpe lidt på sagen. Han viser den vildskab, holdet mangler, så er i den grad mod et salg, men en leje kunne da være en mulighed, hvis rutine hentes ind
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 03. jul, 2013 00:25

Thommo skrev:
LFC_20 skrev:http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -City.html

Synes det er en skrækkelig handel, men et rimeligt tilbagekøbs beløb kan hjælpe lidt på sagen. Han viser den vildskab, holdet mangler, så er i den grad mod et salg, men en leje kunne da være en mulighed, hvis rutine hentes ind
Enig en lejeaftale ville være at foretrække, han går altid forrest på trods af sin unge alder. Vi husker nok at stod op imod Ferdinand og Ferguson, hvor jeg tror han vandt mange LFC hjerter. Jeg er nervøs for vi kan dumme os ved et salg, men handlen og prisniveauet er som det skal være i min verden, men vi må have nogle klausuler på ham, som med Ince.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 03. jul, 2013 10:13

Har et lidt ambivalent forhold til Shelvey, for jeg kan også godt lidt hans aggressive spillestil, og det var også tydeligt at Rodgers bakkede op om ham i starten af sæson, og fortalte ham at han havde en stor fremtid i Liverpool, men det er bare som om han ikke rigtig passer ind i måden Rodgers spiller på, og så scorer han for få mål i forhold til hvor han spiller, så jeg synes et salg af ham er i orden.

Jeg håber bare at Rodgers så til gengæld får købt en fysisk stærk spiller som backup/afløser for Lucas, jeg kan godt frygt lidt at vi får det svært fysisk næste sæson,

Spillere som Dowing, Coutinho, Suso, Sterling mangler noget fysik, glæder mig allerede rigtig meget til første kamp mod Stoke, hvor vi får at se om holdets teknik og hurtige spil kan vinde over de fysiske tonsere fra Stoke.
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 03. jul, 2013 15:42

Bojangles skrev:Allan var klart vores bedste spiller det første stykke tid i klubben - at mene andet er imø udelukkende baseret på en forudindtaget holdning til spilleren - noget som man ser meget ofte i vurderinngerne af spillerne herinde.
Nu kan ens forudindtagende holdning til spilleren også have den modsatte effekt - At man råbe hans bedrifter højere op end normalt.
Jeg synes, Allen lagde godt ud imod Man City, men derefter synes jeg ikke, han har bevist nok. Suarez var den bedste spiller i starten af sæsonen. Glen Johnson var også en af de bedre så vidt, jeg husker.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 03. jul, 2013 16:45

https://twitter.com/ConnorwilsonLFC/sta ... 56/photo/1

Kunne godt ligne Jonjo der får taget billede med en Swansea trøje

mrwhiskey

Indlæg af mrwhiskey » onsdag, 03. jul, 2013 17:02

LFC_20 skrev:Billede

Kunne godt ligne Jonjo der får taget billede med en Swansea trøje
Billede

Ja det ligner den meget.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 03. jul, 2013 17:22

Med salget af Shelvey er vores nettoforbrug vel tæt på nul.

Ind:

Toure: Fri transfer
Aspas: £ 7,7
Alberto: £ 6
Mignolet: £ 9

Ud:

Carroll: £ 15
Shelvey: £ 6
Carragher: Stoppet

Skal man gøre status på lønniveauet, så er det vel også ligefør at ovenstående er en besparelse. Carroll og Carra var begge løntunge spillere, og jeg kan ikke forestille mig, at nogle af de fire ovenstående spillere er decideret løntunge. Kan vi tilføre en stor signing eller to, så synes jeg, at vi indtil videre kan være ganske tilfredse med, hvordan transfervinduet har forløbet. Suarez sagaen hænger dog stadigvæk som en sort sky, og kan risikere at svække os betragtelig til sæsonstarten.

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » onsdag, 03. jul, 2013 17:49

Robbie_God_Fowler skrev:Med salget af Shelvey er vores nettoforbrug vel tæt på nul.

Ind:

Toure: Fri transfer
Aspas: £ 7,7
Alberto: £ 6
Mignolet: £ 9

Ud:

Carroll: £ 15
Shelvey: £ 5
Carragher: Stoppet

Skal man gøre status på lønniveauet, så er det vel også ligefør at ovenstående er en besparelse. Carroll og Carra var begge løntunge spillere, og jeg kan ikke forestille mig, at nogle af de fire ovenstående spillere er decideret løntunge. Kan vi tilføre en stor signing eller to, så synes jeg, at vi indtil videre kan være ganske tilfredse med, hvordan transfervinduet har forløbet. Suarez sagaen hænger dog stadigvæk som en sort sky, og kan risikere at svække os betragtelig til sæsonstarten.
Retter lige Shelveys beløb til 5 millioner £. Det er ihvertfald hvad Swanseas hjemmeside skriver at han blev købt for. http://www.swanseacity.net/news/article ... 93151.aspx
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Besvar