Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Holmene
Indlæg: 62
Tilmeldt: lørdag, 21. dec, 2013 21:48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Holmene » mandag, 20. jul, 2015 22:19

Ville være en drøm hvis vi kunne gå ind til den næste sæson med dette hold: http://lineupbuilder.com/?sk=82py0

Det eneste det kræver er en "lille" signing af en hvis tysker og så en grov udrensning. Ved godt at Firmino ikke er højrekant normalt, men tror sagtens han vil kunne spille positionen, hvis han får en fri rolle hvor han kan trække ind i banen.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 20. jul, 2015 22:23

Holmene skrev:Ville være en drøm hvis vi kunne gå ind til den næste sæson med dette hold: http://lineupbuilder.com/?sk=82py0

Det eneste det kræver er en "lille" signing af en hvis tysker og så en grov udrensning. Ved godt at Firmino ikke er højrekant normalt, men tror sagtens han vil kunne spille positionen, hvis han får en fri rolle hvor han kan trække ind i banen.
Allen ud. Moreno ud.
Ind Henderson eller Asier.
Ind Adriano fra Barcelona Enrique ud.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Holmene
Indlæg: 62
Tilmeldt: lørdag, 21. dec, 2013 21:48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Holmene » mandag, 20. jul, 2015 22:32

Kelly skrev:
Holmene skrev:Ville være en drøm hvis vi kunne gå ind til den næste sæson med dette hold: http://lineupbuilder.com/?sk=82py0

Det eneste det kræver er en "lille" signing af en hvis tysker og så en grov udrensning. Ved godt at Firmino ikke er højrekant normalt, men tror sagtens han vil kunne spille positionen, hvis han får en fri rolle hvor han kan trække ind i banen.
Allen ud. Moreno ud.
Ind Henderson eller Asier.
Ind Adriano fra Barcelona Enrique ud.
Hvis man kan få Asier ind til et par millioner £ mere end vi kan få for Joe Allen, så syntes jeg det er en opgradering, men som udgangspunkt syntes jeg Joe Allen er en udemærket breddespiller. Moreno mener jeg helt klart skal have chancen igen i denne sæson.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 20. jul, 2015 23:21

Taget i betrægtning af din holdopstilling, som ser umildelbart stærk ud, må man alligevel melde sig på banen, at et køb af Reus er godt, som urealistisk da han nok bliver svært og slippe i Dortmund, som er hans barndomshjem og Reus har vel eftersigende nok en drøm om Spanien og Real Madrid som enhver anden Tysker på den her klode...
- Asier Illaimendi(Kraftigt rygtet, da Benitez klar på et salg da Illarimendi nok vil gå efter fast spille fremfor moneys. Plus han kan "rotere" med Milner. Det lyder som en god plan. Hendo har vel specielt Can, som roterings spiller i cup kampene. Joe Allen bliver nok, Rodgers darling nr 1 jo... ellers Lucas er et godt spørgsmål om han bliver eller ej. Da jeg tvivler på, han kommer som fast spillende NÅR Milner og Henderson er fit. CDM vil jeg nok foretrække Allen, hvis det bliver en
4-3-2-1... Som er blevet spillet en del under Rodgers.

Kelly @ Du snakker om et Moreno salg, det sker jo ikke. Da Gomez, er gennemtænkt, som backup 18 år frisk gut, we know. Men giv da lige manden en chance, før man kan bedømme ham. Han har gjort det, skam helt blændende i de pre season kampe, men det gjorde Aspas og specielt Suarez også.. Slå lige koldt vand i blodet, når du siger Adriano ind, puha siger jeg bare.. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 21. jul, 2015 00:03

Holmene skrev:
Kelly skrev:
Holmene skrev:Ville være en drøm hvis vi kunne gå ind til den næste sæson med dette hold: http://lineupbuilder.com/?sk=82py0

Det eneste det kræver er en "lille" signing af en hvis tysker og så en grov udrensning. Ved godt at Firmino ikke er højrekant normalt, men tror sagtens han vil kunne spille positionen, hvis han får en fri rolle hvor han kan trække ind i banen.
Allen ud. Moreno ud.
Ind Henderson eller Asier.
Ind Adriano fra Barcelona Enrique ud.
Hvis man kan få Asier ind til et par millioner £ mere end vi kan få for Joe Allen, så syntes jeg det er en opgradering, men som udgangspunkt syntes jeg Joe Allen er en udemærket breddespiller. Moreno mener jeg helt klart skal have chancen igen i denne sæson.
asier illarramendi, er bold flytter, fra højre til venstre og om igen. Efter min mening et håbløs køb. Hvad skal vi bruge ham til.

Vi har allerede Allen og Lucas til at rydde op. Ud med Allen og behold Lucas. Køb en verdens klasse spiller i stedet, som kan andet en at aflevere fra side til side.

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » tirsdag, 21. jul, 2015 00:10

Er jeg den eneste der tænker at der langt større behov for at holdet bliver stærkere defensivt end at Reus kommer ind? Vi har da rigeligt på midten og kanterne. Vi har ikke meget gardering på back positionerne, og så mener jeg godt at man kunne have købt en mere profileret keeper til at presse Migs helt ud i krogene, men lad os se hvad Bogdan så kan.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 21. jul, 2015 00:38

DAGGER! skrev:. Joe Allen bliver nok, Rodgers darling nr 1 jo...
Om jeg fatter dette postulat som adskillige er kommet med, den sidste tid. Allen er jo IKKE i favorit start 11´eren, ergo kan jeg ikke se han er BR´s darling. Det bliver ikke sandt fordi det skrives, ofte og af flere brugere :dontknow: . Jeg er ikke den store fan af Allen´s fodboldfærdigheder, synes han svinger for meget, men er stor fan af hans mentalitet, brokker sig ikke over bænken, og gør det bedste når chancen kommer.

Men er med på det er belejligt at disse Allen og Brendan på en og samme tid, det sparer jo en masse tid.
Verden er smask fuld af hyklere....

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 21. jul, 2015 02:26

Holmene skrev:Ville være en drøm hvis vi kunne gå ind til den næste sæson med dette hold: http://lineupbuilder.com/?sk=82py0

Det eneste det kræver er en "lille" signing af en hvis tysker og så en grov udrensning. Ved godt at Firmino ikke er højrekant normalt, men tror sagtens han vil kunne spille positionen, hvis han får en fri rolle hvor han kan trække ind i banen.
Stop nu bare. Få det ud af hovedet at der r den mindste chance for at vi henter reus. Han kommer ikke til klubben, i hvert fald ikke i det her vindue.

Desuden synes jeg offensiven ser fin ud, ville hellere at vi styrkede defensiven.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 21. jul, 2015 08:22

DAGGER! skrev:Taget i betrægtning af din holdopstilling, som ser umildelbart stærk ud, må man alligevel melde sig på banen, at et køb af Reus er godt, som urealistisk da han nok bliver svært og slippe i Dortmund, som er hans barndomshjem og Reus har vel eftersigende nok en drøm om Spanien og Real Madrid som enhver anden Tysker på den her klode...
- Asier Illaimendi(Kraftigt rygtet, da Benitez klar på et salg da Illarimendi nok vil gå efter fast spille fremfor moneys. Plus han kan "rotere" med Milner. Det lyder som en god plan. Hendo har vel specielt Can, som roterings spiller i cup kampene. Joe Allen bliver nok, Rodgers darling nr 1 jo... ellers Lucas er et godt spørgsmål om han bliver eller ej. Da jeg tvivler på, han kommer som fast spillende NÅR Milner og Henderson er fit. CDM vil jeg nok foretrække Allen, hvis det bliver en
4-3-2-1... Som er blevet spillet en del under Rodgers.

Kelly @ Du snakker om et Moreno salg, det sker jo ikke. Da Gomez, er gennemtænkt, som backup 18 år frisk gut, we know. Men giv da lige manden en chance, før man kan bedømme ham. Han har gjort det, skam helt blændende i de pre season kampe, men det gjorde Aspas og specielt Suarez også.. Slå lige koldt vand i blodet, når du siger Adriano ind, puha siger jeg bare.. ;)
Det var ikke formuleret præcist nok. Jeg mener ud,af startopstillingen med Allen og Moreno.Og ikke et salg.
Og et salg af Enrique og et køb af adriano.
Og et køb af asier.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 21. jul, 2015 10:15

texy skrev:
sjampen skrev:Jeg må dog sige at jeg tror du tager fejl Tex. I pre-season kampene har Hendo og Milner haft en spiller liggende bag sig, enten Lucas eller Allen, så jeg tror ikke det ændres til sæsonstarten. Det vil simpelthen være for dumt at spille en 433 med en CDM i hele pre-season, også skifte til en 4231 når sæsonen starter, det underminere jo hele ideen med en pre-season, så kunne spillerene jo ligeså godt have spillet golf.
Pre-season handler vel om at få spillerne op i gear og ryste dem lidt sammen. Jeg tillægger ikke formationen meget. Især fordi hverken Coutinho, Firmino eller Benteke er med. Men det er da ikke umuligt, at netop de tre skal spille de tre forreste, og der så rent faktisk bliver spillet med en defensiv midtbane. Jeg tror bare ikke på det. Det virker lidt for "livrem og seler"-agtigt i forhold til, at både Coutinho, Firmino og Lallana alle formår at deltage hårdt i det defensive arbejde.

Samtidig vil brugen af en defensiv midtbane betyde, at vi ikke kommer til at gøre meget brug af nye spillere som Ings og Origi. Til gengæld kan det være, at vi bruger en angriber i stedet for Lallana i nogle kampe.

Men det er jo bare mit gæt.
EN opstilling med kun Hendo Og Milner på midtbanen er først og fremmest med stor risiko, men det vil i den grad også mindske deres gode løb inde i feltet. I hele pre season har det været så fedt at se de to, tage det ene storm løb inde i feltet til det andet. Jeg synes det er at spilde begges offensive evner og løbe kapacitet ved at binde de to til flere defensive opgaver i en 4-2-3-1.. Ser langt hellere Illaramendi bliver hentet ind til en 4-3-3 som ligger bag Hendo og Milner og leger el Maestro.
Desuden kommer vi sikkert også til at spille en 4-4-2 diamant, hvor Hendo og Milner igen vil løfte de svære taktiske pladser som yder midtbane spillere i systemet, noget jeg hverken ser Can, Lucas eller Allen gøre.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 21. jul, 2015 11:21

Ma Captain skrev:
EN opstilling med kun Hendo Og Milner på midtbanen er først og fremmest med stor risiko, men det vil i den grad også mindske deres gode løb inde i feltet. I hele pre season har det været så fedt at se de to, tage det ene storm løb inde i feltet til det andet.
Er det ikke den måde City har spillet meget med, hvor deres midtbane har været Yaya og Fernandinho, mener jeg at det er? Hvor de begge er stærke defensivt og vel arbejder som box2box spillere, med masser af løb i feltet?

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 21. jul, 2015 11:50

Bojangles skrev:
Ma Captain skrev:
EN opstilling med kun Hendo Og Milner på midtbanen er først og fremmest med stor risiko, men det vil i den grad også mindske deres gode løb inde i feltet. I hele pre season har det været så fedt at se de to, tage det ene storm løb inde i feltet til det andet.
Er det ikke den måde City har spillet meget med, hvor deres midtbane har været Yaya og Fernandinho, mener jeg at det er? Hvor de begge er stærke defensivt og vel arbejder som box2box spillere, med masser af løb i feltet?
Du har ikke set mange City kampe hvis du mener at Fernandinho er box til box.. Han er en decideret 6'er. Ja selvfølgelig er han oppe et par gange imellem og er mere målfarlig 6'er end Lucas. Flere af Fernandinhos mål er dog kommet via kontraspil. Yaya er en doven 8'er der ikke arbejder så meget defensivt. City bliver udstillet i Europa netop pga. Yaya's manglende disciplin i det defensive arbejde.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 21. jul, 2015 12:41

Ma Captain skrev:
Bojangles skrev:
Ma Captain skrev:
EN opstilling med kun Hendo Og Milner på midtbanen er først og fremmest med stor risiko, men det vil i den grad også mindske deres gode løb inde i feltet. I hele pre season har det været så fedt at se de to, tage det ene storm løb inde i feltet til det andet.
Er det ikke den måde City har spillet meget med, hvor deres midtbane har været Yaya og Fernandinho, mener jeg at det er? Hvor de begge er stærke defensivt og vel arbejder som box2box spillere, med masser af løb i feltet?
Du har ikke set mange City kampe hvis du mener at Fernandinho er box til box.. Han er en decideret 6'er. Ja selvfølgelig er han oppe et par gange imellem og er mere målfarlig 6'er end Lucas. Flere af Fernandinhos mål er dog kommet via kontraspil. Yaya er en doven 8'er der ikke arbejder så meget defensivt. City bliver udstillet i Europa netop pga. Yaya's manglende disciplin i det defensive arbejde.
Fra Wikipedia
He (Red: Fernandinho) is well known for his blistering pace and ability to shoot from long distances. He is described as "a defensive midfielder with a box to box style of play, contributing in large part to the defense and the attack. With a powerful shot and great passing range, Fernandinho has played an important part in breaking up opposition attacks and creating goal scoring opportunities
Så at tilskrive ham box2box kan jeg ikke se noget forkert i. Yaya har ligeledes spillet defensiv midt hele sin tid i Barcelona og engang i mellem i forsvaret. I City har han rigtig nok oftere ageret offensivt.
At de to efterhånden ikke kan få det samarbejde til at fungere længere, som de har spillet før, handler jo netop i stor grad af at Toure mere og mere har ageret som offensiv midt og har svigtet sit defensive arbejde. Men da de var en frygtet duo, der ofte var stærkere end en tremands midt, var de netop begge rigtig stærke til at arbejde for hinanden - selvom Fernandinho oftest arbejdede mere defensivt.

Pointen er mere, at det sagtens kan lade sig at gøre at have en stærk to-persons midtbane, uden at det får det hele til at fejle og efterladet forsvaret helt åbent. Om Milner og Hendo så kan klare det, skal jeg ikke kunne sige.

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 21. jul, 2015 12:49

Fra Wikipedia
He (Red: Fernandinho) is well known for his blistering pace and ability to shoot from long distances. He is described as "a defensive midfielder with a box to box style of play, contributing in large part to the defense and the attack. With a powerful shot and great passing range, Fernandinho has played an important part in breaking up opposition attacks and creating goal scoring opportunities
Så at tilskrive ham box2box kan jeg ikke se noget forkert i. Yaya har ligeledes spillet defensiv midt hele sin tid i Barcelona og engang i mellem i forsvaret. I City har han rigtig nok oftere ageret offensivt.
At de to efterhånden ikke kan få det samarbejde til at fungere længere, som de har spillet før, handler jo netop i stor grad af at Toure mere og mere har ageret som offensiv midt og har svigtet sit defensive arbejde. Men da de var en frygtet duo, der ofte var stærkere end en tremands midt, var de netop begge rigtig stærke til at arbejde for hinanden - selvom Fernandinho oftest arbejdede mere defensivt.

Pointen er mere, at det sagtens kan lade sig at gøre at have en stærk to-persons midtbane, uden at det får det hele til at fejle og efterladet forsvaret helt åbent. Om Milner og Hendo så kan klare det, skal jeg ikke kunne sige.[/quote]

Jeg har på intet tidspunkt hellere ikke sagt at det ikke vil fungere med de to på den centrale midt. Jeg ser det som en stor risiko, samt vil vi ikke kunne bruge deres spids kompetencer på samme måde.
Principielt kunne du have skrevet det i Wiki. Evt. bør du se Wiki i morgen, der beskriver jeg ham som den næste Messi. Den ovenstående betegnelse skulle man tro, at han var verdens bedste midtbane spiller. Fernandinho er Citys balance spiller og en 6'er, og det finder du virkelig ud af når han spiller centralt sammen med Fernando. De to kan absolut ikke spille sammen, og der kommer absolut intet ud af den midtbane når de to spiller sammen, da begges kompetencer ligger i at bryde spiller og ikke diktere spillet som Yaya gør.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 21. jul, 2015 13:05

Ma Captain skrev:Fra Wikipedia
He (Red: Fernandinho) is well known for his blistering pace and ability to shoot from long distances. He is described as "a defensive midfielder with a box to box style of play, contributing in large part to the defense and the attack. With a powerful shot and great passing range, Fernandinho has played an important part in breaking up opposition attacks and creating goal scoring opportunities
Så at tilskrive ham box2box kan jeg ikke se noget forkert i. Yaya har ligeledes spillet defensiv midt hele sin tid i Barcelona og engang i mellem i forsvaret. I City har han rigtig nok oftere ageret offensivt.
At de to efterhånden ikke kan få det samarbejde til at fungere længere, som de har spillet før, handler jo netop i stor grad af at Toure mere og mere har ageret som offensiv midt og har svigtet sit defensive arbejde. Men da de var en frygtet duo, der ofte var stærkere end en tremands midt, var de netop begge rigtig stærke til at arbejde for hinanden - selvom Fernandinho oftest arbejdede mere defensivt.

Pointen er mere, at det sagtens kan lade sig at gøre at have en stærk to-persons midtbane, uden at det får det hele til at fejle og efterladet forsvaret helt åbent. Om Milner og Hendo så kan klare det, skal jeg ikke kunne sige.
Jeg har på intet tidspunkt hellere ikke sagt at det ikke vil fungere med de to på den centrale midt. Jeg ser det som en stor risiko, samt vil vi ikke kunne bruge deres spids kompetencer på samme måde.
Principielt kunne du have skrevet det i Wiki. Evt. bør du se Wiki i morgen, der beskriver jeg ham som den næste Messi. Den ovenstående betegnelse skulle man tro, at han var verdens bedste midtbane spiller. Fernandinho er Citys balance spiller og en 6'er, og det finder du virkelig ud af når han spiller centralt sammen med Fernando. De to kan absolut ikke spille sammen, og der kommer absolut intet ud af den midtbane når de to spiller sammen, da begges kompetencer ligger i at bryde spiller og ikke diktere spillet som Yaya gør.[/quote]

Suk. Det er så citeret derinde og ligeledes bliver han beskrevet her http://www.standard.co.uk/sport/footbal ... lery&ino=6 og her http://www.bbc.com/sport/0/football/26958903 og her http://bleacherreport.com/articles/1676 ... ernandinho og her http://www.typicalcity.org/2013/12/29/t ... rnandinho/

Så selvom han oftest figurere som den mest defensive af de to, så ændrer det ikke på at han ikke er en ren "6'er" - og nej. Det er ikke mig der ejer alle de sider, og har været inde og oprette nyhederne, bare for at overbevise dig, fordi det ikke lige passer ind i dit billede af hvordan han spiller.

Besvar