Hvad med Javi Martinez? Han havde da et stort potentialetexy skrev:Alonso i en enkelt sæson eller to?Aggerdoo skrev:Gode nyheder, hvis Lucas er på vej ud. Han har ikke haft niveauet i noget tid og er blevet ødelagt af et par alvorlige skader.
Jeg er spændt på, hvad der lures på at blive hentet ind - for det skal helt sikkert en erstatning til. Jeg frygter, det bliver Illaramendi, for så er vi lige vidt. Mon ikke det bliver en lejeaftale eller lign. med en semi-god spiller.
Eller hvis vi skal blive i Bayern, men gå efter en spiller, der falder bedre ind i klubbens transferstrategi, kunne Højbjerg så blive et emne? Hen er måske nok mere boks-til-boks en et decideret defensivt anker, men hans talent er ubestridt i mine øjne.
Foreslår midtbanespillere fra Bayern, fordi de har mange at tage af, efter at de købte Vidal.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
Har Alonso ikke tidligere udtalt, at han ikke vil tilbage til Liverpool, fordi han ikke vil risikere at ødelægge det smukke minde? Måske tager jeg fejl.SamiHyppiä skrev:Hvad med Javi Martinez? Han havde da et stort potentialetexy skrev:Alonso i en enkelt sæson eller to?Aggerdoo skrev:Gode nyheder, hvis Lucas er på vej ud. Han har ikke haft niveauet i noget tid og er blevet ødelagt af et par alvorlige skader.
Jeg er spændt på, hvad der lures på at blive hentet ind - for det skal helt sikkert en erstatning til. Jeg frygter, det bliver Illaramendi, for så er vi lige vidt. Mon ikke det bliver en lejeaftale eller lign. med en semi-god spiller.
Eller hvis vi skal blive i Bayern, men gå efter en spiller, der falder bedre ind i klubbens transferstrategi, kunne Højbjerg så blive et emne? Hen er måske nok mere boks-til-boks en et decideret defensivt anker, men hans talent er ubestridt i mine øjne.
Foreslår midtbanespillere fra Bayern, fordi de har mange at tage af, efter at de købte Vidal.
Javi Martinez kunne være spændende, men han er nok dyr. Lige som William Carvalho, som ligner en fremtidig stjerne på positionen.
Jeg tror ikke, at vi går ud og smider mange penge for en Lucas erstatning, og jeg hælder som sagt mest til, at vi vælger at lave en lejeaftale. Måske Song.
-
Undskyld jeg lige bryder ind, men Song vil ikke være en forstærkning til den defensive midt hos jer. Han har altid præsteret bedst når han ikke har haft en så bunden defensiv opgave, men mere har kunnet få lov til at spille box-to-box rollen. Som defensiv midt er han for udisciplineret.
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi er i medierne blevet linkes til Asier fra RM. Er han defensiv midt?
http://www.90min.com/posts/2445223-live ... _aid=35322
Endnu en ungdomsskoler.
Hvis Lucas og br heller ikke kan sammen tror jeg de byder på Asier. Lucas er klart bedre end Allen syntes jeg. Han viser sig statistisk at have stor betydning.
Endnu en ungdomsskoler.
Hvis Lucas og br heller ikke kan sammen tror jeg de byder på Asier. Lucas er klart bedre end Allen syntes jeg. Han viser sig statistisk at have stor betydning.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Yes - Asier Illaramendi er defensiv midtbanespiller.Hr. Drejer skrev:Vi er i medierne blevet linkes til Asier fra RM. Er han defensiv midt?
Er det efterhånden ikke ofte, at vi hører om, at BR er raget sig uklar med spillere??
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Redtothebone
Vi aner jo i bund og grund intet om uenigheder,skænderier mm, men en manager er sgu nød til at træde i karakter og fortælle folk hvornår de ikke længere er stamspillere, som det er sket med Agger, Carragher, Gerrard, Johnson og nu måske også med Lucas.LFC-Aaby skrev:Er det efterhånden ikke ofte, at vi hører om, at BR er raget sig uklar med spillere??
Vi har en ret stor trup pt med relativt få skader, og pt er der vel omkring 15-16 spillere som forventer/regner at de vil spille fast på holdet, men det er der bare ikke plads til.
Det er en lang sæson hvor vi allerede er sikker på at skulle spille mindst 46 kampe, så en del spillere er nød til at væbne sig med tålmodighed, og hvis Lucas ikke kan affinde sig med en plads som reserve (hvilket er naturligt nok) så må han finde en ny klub, og vi må have en anden der kan acceptere det.
Bare vent til vi komme lidt ind i sæsonen, og alle holder sig skadesfri, så har du Benteke, Sturridge, Coutinho, Firminio, Ibe, Lallana, Ings, Markovic og Origi som skal kæmpe om 4 pladser, det skal nok give utilfredshed, men vi har nu endelig en bredde som gør at vi kan spare spillere ind imellem uden at gå væsentlig ned i kvalitet, det tror jeg kommer os til gavn til slut i sæsonen.
Hvis Lucas smutter, og med frygt for at ende som Liverhampton så synes jeg en spiller som Wanyama kunne være enormt spændende, men ved ikke om Rodgers mener det er nok med Henderson, Milner, Can og Allen samt Rossiter som ung backup.
Men lad os nu se, jeg vil gerne beholde Lucas i truppen, selvom han ikke rigtig kan finde det niveau han havde for et par år siden.
YNWA
Hvis træneren ikke vurderer en spiller god nok til startopstillingen, så er det hans pligt at fortælle ham det - det er den ærlighed, spillere altid efterspørger. Hvis man er uenig og ikke er interesseret i at kæmpe for sin plads, så kender de døren. Når det så er sagt, så synes jeg også, at det er mærkeligt med de efterhånden håndfuld historier om Rodgers, der rager sig uklar med spillere. Omvendt får han også meget ros.
Liverpool Football Klopp
- Redtothebone
Hvem er det i mener han har raget sig uklar med ?AndreasN skrev:Hvis træneren ikke vurderer en spiller god nok til startopstillingen, så er det hans pligt at fortælle ham det - det er den ærlighed, spillere altid efterspørger. Hvis man er uenig og ikke er interesseret i at kæmpe for sin plads, så kender de døren. Når det så er sagt, så synes jeg også, at det er mærkeligt med de efterhånden håndfuld historier om Rodgers, der rager sig uklar med spillere. Omvendt får han også meget ros.
YNWA
Selvom det irriterer ret meget, når man som fan føler, at manageren er raget uklar med en spiller, der har stor værdi for holdet, så må man nok acceptere, at det sker, hvis man gerne vil have en stærk manager, der formår at opnå succes.
Mourinho ragede blandt andet uklar med Casillas i Real Madrid. Rafa med Alonso. Og Fergie med alle mulige.
Man kan nok ikke være chef og samtidig stille alle tilfredse, når maksimalt 14 ud af måske 25 kan få spilletid pr. kamp.
Så selvom jeg egentlig er glad for Lucas reelt langt hellere vil beholde ham end Allen, så er det nok ikke unaturligt, hvis vi vælger at sælge ham. Det lader til at førstevalge på på den centrale midt hedder Hendo + Milner bag Coutinho. Og første alternativ i rækken lader til at være Can bagved Hendo + Milner. Derudover har vi så Allen og unge Rositter.
Med andre ord er jeg begyndt at acceptere uenighederne, selvom jeg ikke altid er enig i måden disse uenigheder kommer til udtryk, når man ser det udefra.
Mourinho ragede blandt andet uklar med Casillas i Real Madrid. Rafa med Alonso. Og Fergie med alle mulige.
Man kan nok ikke være chef og samtidig stille alle tilfredse, når maksimalt 14 ud af måske 25 kan få spilletid pr. kamp.
Så selvom jeg egentlig er glad for Lucas reelt langt hellere vil beholde ham end Allen, så er det nok ikke unaturligt, hvis vi vælger at sælge ham. Det lader til at førstevalge på på den centrale midt hedder Hendo + Milner bag Coutinho. Og første alternativ i rækken lader til at være Can bagved Hendo + Milner. Derudover har vi så Allen og unge Rositter.
Med andre ord er jeg begyndt at acceptere uenighederne, selvom jeg ikke altid er enig i måden disse uenigheder kommer til udtryk, når man ser det udefra.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Lucas har ikke stor værdi for holdet. Hans værdi er nærmere dalet under Rodgers.
Pearce tror ikke vi henter en erstatning, hvis Lucas sælges. Vi har Milner, Hendo, Can, Allen og Rossiter. Sidstnævnte skulle være et kæmpe talent. Rodgers skulle ifølge Pearce være tilfreds med de valg.
Pearce tror ikke vi henter en erstatning, hvis Lucas sælges. Vi har Milner, Hendo, Can, Allen og Rossiter. Sidstnævnte skulle være et kæmpe talent. Rodgers skulle ifølge Pearce være tilfreds med de valg.
Hvornår er man et kæmpe talent? Jeg har ikke set mange kampe med Rossiter og kun en enkelt live, men der har hans afleveringsspil og spilintelligens i hvert fald ikke været i den kategori, som jeg normalt forbinder med kæmpetalenter. Jeg ser hans potentiale i Jay Spearing-niveau - måske lidt bedre. Men i hvert fald ikke top4-klasse i Premier League, hvilket Allen heller ikke er.Hr. Drejer skrev:Lucas har ikke stor værdi for holdet. Hans værdi er nærmere dalet under Rodgers.
Pedro Chirivella er til gengæld et kæmpe talent, hvis han da ellers kan holde sig skadesfri.
Hector Herrera kunne, efter min mening, også være et interessant emne, hvis Lucas sælges.