Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 31. okt, 2015 20:57

ilusio skrev:Lavezzi har altid været en superspiller i min verden, så ham tager jeg gerne i 2-3 år.

Er man bekymret over alderen, så tjek lige hvem der er topscorer i Holland....

Mål Spiller Klub
10 Dirk Kuyt Feyenoord
8 Anwar El-Ghazi Ajax
8 Luuk de Jong PSV Eindhoven

Han blev altså 35 i sommers...

Damn hvor ville jeg gerne se en 25 årig Kuyt på Klopps hold :D :D :D
Tilgengæld er henholdsvis Vardy, Higuain, Lewandowski alle 28 eller under, selvom Ronaldo godt nok er 30 og iøvrigt deler den med 23 årige Neymar, det er så topscorerne i de 4 store ligaer, med 22 årige Batshuayi som topscoer i Frankrig. Også har de fleste af de nævnte scoret pænt med mål i både 2 og 3 sæsoner på højeste niveau som minimum, hvorfor vi altså meget hurtigt kan slå fast at alder stadigvæk ikke har nogen som helst indflydelse på din evne til at score mål men at det i stedet ,lige som alt andet på en fodboldbane, handler om hvor god du er. Der er ingen sammenhæng imellem at når man fylder 30 så lærer man ligepludselig at være iskold foran kassen.

Jeg er røv ligeglad med om Lavezzi er gammel eller ung. Kan han bidrage på banen eller ej? Kan vi få ham til en pris der er værd at betale eller ej? Så spiller alderen selvfølgelig ind: 1. Han udvikler sig nok i specielt meget og 2. Det er klart at hvis en spiller kun skal spille 1 eller 2 sæsoner mere før han går på pension, så skal han selvfølgelig koste mindre end havde han været 25 og som udgangspunkt derfor må anses som havende 6(+) sæsoner tilbage på topniveau. Og det er så op til Klopp at vurdere om tingene passer.
Imod moderne fodbold.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 01. nov, 2015 07:46

Come on :)

Kuyt relationen var blot fordi jeg kom i godt humør over at se det den anden dag. Ham vil jeg altid holde i høj kurs.

Lavezzi er jeg ikke i tvivl om KAN blive virkelig værdifuld som en rutineret offensiv joker.
- Hårdt arbejdende
- Direkte i sit spil

Han vil passe fint ind. Spørgsmålet er selvfølgelig om han har motivationen til denne slags eventyr.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 02. nov, 2015 16:27

Ved ikke, om profilen er særligt troværdig. Men Sané er meget talentfuld!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 02. nov, 2015 17:14

Det ville være noget af et scoop. Schalke har det dog med at sælge deres profiler. Senest eksemplificeret ved salget af Draxler til Wolfsburg.

Sane har et enormt potentiale, men er han den yderangriber vi så inderligt mangler? Det er jeg ikke så sikker på.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 02. nov, 2015 17:42

Folk på Twitter stoler i hvert fald på ham, og jeg ved også, at han før har kaldt handler i Bundesligaen.

Personligt har jeg ikke et indgående kendskab til Sané, men kunne man ikke forestille sig at følgende godt kunne fungere:

Sané - Firmino - Coutinho
Benteke
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 02. nov, 2015 18:15

Robbie_God_Fowler skrev:Det ville være noget af et scoop. Schalke har det dog med at sælge deres profiler. Senest eksemplificeret ved salget af Draxler til Wolfsburg.

Sane har et enormt potentiale, men er han den yderangriber vi så inderligt mangler? Det er jeg ikke så sikker på.
Det er jeg ret sikker på at han meget vel kunne være. Han er ekstremt talentfuld og kan vel allerede nu forstærke en startopstilling. Såvidt jeg husker fik vi afvist et tilbud på ham i sommers.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 02. nov, 2015 20:23

Hvad med hente Leonel Messi til januar, det vil være drømmen men ikke mere, Messi har nemlig udtalt, at han er blevet træt af de spanske myndigheder og vil nok have nogle nye udfordringer. Mediet fik jeg ikke med, da Man C eller en af de London klubber foran i køen....

Ellers vil jeg gerne se NY Erstatning på midtbanen, der kan presse og give sig alt, og tænker lidt en erfaringsvis Xabi Alonso eller Marsherano som begge vil hæjstsandsynlig komme tilbage til LFC, i mit hovede kan en fanden i voldskhed være pænt godt til selve truppen, LFC behøver en mand der også VIL det her, som man har set Jordan henderson, Emre Can og Lucas der har et godt niveau pt!!

En Mats hummels vil nok være en fantastisk tilføjelse, som klopp har kendskab til. Evt som makker med MAMADOU sakho :music:

Lavezzi vil jeg ikke have, så hellere hente en yngre udgave, da plus 30 er et sats, men vil blive overrasket hvis ikke Klopp henter min to spillere fra Dortmund i 2016.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 02. nov, 2015 20:43

Det her det er simpelthen det mest ulækre eksempel på click-bait nogensinde:

Lad være at giv linket flere klik, det er IKKE Luis Suarez, men Mario Suarez fra Fiorentina.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 02. nov, 2015 20:58

RedRedRed skrev:Det her det er simpelthen det mest ulækre eksempel på click-bait nogensinde:

Lad være at giv linket flere klik, det er IKKE Luis Suarez, men Mario Suarez fra Fiorentina.
Hvorfor så smide linket?

Og Mario Suarez kan vi såmænd godt bruge
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 02. nov, 2015 21:03

RedRedRed skrev:Det her det er simpelthen det mest ulækre eksempel på click-bait nogensinde:

Skal vi vædde? Jeg siger at ham på billedet er Luis Suarez. Vædder vi en kasse julebryg ;)

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 02. nov, 2015 21:22

Emmy skrev:

Hvorfor så smide linket?
Og Mario Suarez kan vi såmænd godt bruge
Så er i da blevet advaret, skulle i snuble over linket andetsteds. Bevares.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 03. nov, 2015 10:04

Ha ha ha, mon ikke der større chance for Liverpool vinder et engelsk mesterskab end Suarez kommer tilbage til klubben? Selvom det lige lovligt offensiv melding at få en masse optale der kun bliver en våd drøm op til januar 16 :violin:

Så kan klopp jo hellere hente lewandowski, eller en Thomas Müller i Bayern. Begge ville da blive forstærkning al mas, selvom det kræver nok en stor penge pung, da alt er jo til salg på købers marked. :hello1:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 03. nov, 2015 10:07

Bud på spændende kantspillere/yderangribere fra Bundesligaen:

http://anfieldindex.com/18654/bundeslig ... rpool.html?

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 03. nov, 2015 10:35

Niels K skrev:Bud på spændende kantspillere/yderangribere fra Bundesligaen:

http://anfieldindex.com/18654/bundeslig ... rpool.html?
Volland og Sane ville være nice..

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 03. nov, 2015 12:20

Bare vi ikke havner i samme fælde, som vi har hoppet i med samlede ben, de senere år. Køb få kvalitetsspillere i stedet for mange
måske - kvalitetsspillere. Vi Sksl ikke købe 5-8 spillere pr. år. Det holder ikke.

Besvar