Tilgengæld er henholdsvis Vardy, Higuain, Lewandowski alle 28 eller under, selvom Ronaldo godt nok er 30 og iøvrigt deler den med 23 årige Neymar, det er så topscorerne i de 4 store ligaer, med 22 årige Batshuayi som topscoer i Frankrig. Også har de fleste af de nævnte scoret pænt med mål i både 2 og 3 sæsoner på højeste niveau som minimum, hvorfor vi altså meget hurtigt kan slå fast at alder stadigvæk ikke har nogen som helst indflydelse på din evne til at score mål men at det i stedet ,lige som alt andet på en fodboldbane, handler om hvor god du er. Der er ingen sammenhæng imellem at når man fylder 30 så lærer man ligepludselig at være iskold foran kassen.ilusio skrev:Lavezzi har altid været en superspiller i min verden, så ham tager jeg gerne i 2-3 år.
Er man bekymret over alderen, så tjek lige hvem der er topscorer i Holland....
Mål Spiller Klub
10 Dirk Kuyt Feyenoord
8 Anwar El-Ghazi Ajax
8 Luuk de Jong PSV Eindhoven
Han blev altså 35 i sommers...
Damn hvor ville jeg gerne se en 25 årig Kuyt på Klopps hold![]()
![]()
Jeg er røv ligeglad med om Lavezzi er gammel eller ung. Kan han bidrage på banen eller ej? Kan vi få ham til en pris der er værd at betale eller ej? Så spiller alderen selvfølgelig ind: 1. Han udvikler sig nok i specielt meget og 2. Det er klart at hvis en spiller kun skal spille 1 eller 2 sæsoner mere før han går på pension, så skal han selvfølgelig koste mindre end havde han været 25 og som udgangspunkt derfor må anses som havende 6(+) sæsoner tilbage på topniveau. Og det er så op til Klopp at vurdere om tingene passer.