Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 06. jan, 2016 16:39

Aggerdoo skrev:
texy skrev:
pommelfeen skrev:http://www.thisisanfield.com/2016/01/mi ... er-review/

Her er der en lille vurdering af vores trup pt.
Er egentlig meget enig med deres vurdering.

Bla. er Sakho vores bedste centrale forsvarsspiller (uden at være topklasse)
Moreno skal forbedre sig, hvis en B.Smith ikke skal overhale ham indenom.
Firmino har været skandaløs ringe, men forhåbentlig er det kun tilvending det drejer sig om
Synes, at Moreno og Lucas er undervurderet i den rating. mens Sakho, Can og Benteke er overvurderet.

Men er enig i, at det hele ligger lige omkring det der åndsvage C, som vel er en middelmådig standard. Og det støre problem er, at vi ikke har en eneste A-spiller og ikke har haft det siden Suarez' farvel. Desværre tvivler jeg på, at vi kan købe den A-spiller, som en klub af vores størrelse som minimum skal have en enkelt af - og helst 2. Derfor skal vi nok udvikle ham selv. Coutinho har potentialet. Sturridge har kvaliteten, men er konstant skadet. Kan Firmino eller Hendo udvikle sig nok? Jeg tvivler, men håber. Indtil videre har Firmino skuffet mig fælt. Can har leveret fremragende indsatser og katastrofale indsatser. Han skal løfte sit bundniveau markant.

Hvorfor ikke starte med en klasse-målmand? Måske Leno kunne blive vores Schmeichel. Jeg tror i hvert fald, at betydningen af målmandspositionen negligeres af og til. Mignolet er udmærket. Men han bliver aldrig verdensklasse. Det er hans spil ude i feltet ikke godt nok til. Og måske målmandsposten lige præcis er en position, hvor vi med lidt held godt kunne hente en verdensklassespiller?
Nu handler artiklen jo om skribentens syn på spillernes præstation indtil nu i sæsonen - og ikke om de er A-, B- eller C-spillere. Det har du opdaget, ikke?
Jo? Hvorfor?

EDIT: Kan se, at du sikkert kom frem til den konklusion, fordi jeg skrev A-spiller. Med det mente jeg ganske enkelt, at vi ikke har nogen, der stabilt kan levere til den karakter udover måske Coutinho (på sigt) og Sturridge (hvis han ikke var i stykker).

Men vi er vel enige om, at bogstaverne er udtryk for en karakter, som skriventen har givet spilleren for sæsonen? Og at den følger den amerikanske karakter-skala?
Kloppite

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » onsdag, 06. jan, 2016 17:27

Mads T. skrev:Rygter om Ranocchia er på vej på twitter. Har ikke spillet fast for Inter i denne sæson, men har tidligere været fast mand for dem.

Hvordan vil folk der følger Serie A vurdere ham?

Den har været fremme før, men jeg håber og tror ikke på den. Inter er mit andet hold, og det var en gåde, at han en overgang var anfører. Tung og ikke nogle særlige attributter. Han vil i min optik være femtevalg efter Kolo Toure.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. jan, 2016 18:31

Tom_Jorsal skrev:
Mads T. skrev:Rygter om Ranocchia er på vej på twitter. Har ikke spillet fast for Inter i denne sæson, men har tidligere været fast mand for dem.

Den har været fremme før, men jeg håber og tror ikke på den. Inter er mit andet hold, og det var en gåde, at han en overgang var anfører. Tung og ikke nogle særlige attributter. Han vil i min optik være femtevalg efter Kolo Toure.
Han er landsholdsspiller ik ?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 06. jan, 2016 23:14

Jeg anser ham for at være decideret ringe, grænsende til det elendige. Ville være en panikløsning af dimensioner, der blot endeligt vil bekræfte, at vores transferkomite inklusiv scouts ikke er deres opgave voksen.

Hvis Ranocchia er eneste tilgængelig løsning i midterforsvaret ser jeg hellere, at vi har is i maven og tager de potentielle tæsk vi risikerer med et skadesplaget forsvar. Hellere den løsning end at skulle hænge på Ranocchia i 3-4 sæsoner.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 06. jan, 2016 23:28

Klopp var også efter ham i Dortmund-tiden, så tror det er 100 procent en Klopp-løsning.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. jan, 2016 07:36

Robbie_God_Fowler skrev:

Jeg anser ham for at være decideret ringe, grænsende til det elendige. Ville være en panikløsning af dimensioner, der blot endeligt vil bekræfte, at vores transferkomite inklusiv scouts ikke er deres opgave voksen.

Hvis Ranocchia er eneste tilgængelig løsning i midterforsvaret ser jeg hellere, at vi har is i maven og tager de potentielle tæsk vi risikerer med et skadesplaget forsvar. Hellere den løsning end at skulle hænge på Ranocchia i 3-4 sæsoner.
Det lyder ikke godt. Ville subotic være bedre?
http://plbold.dk/nyhed/avis-liverpool-i ... d-dortmund

MP

Indlæg af MP » torsdag, 07. jan, 2016 10:50

Tilbage med Garcia!

Han har stadig mål i støvlerne! :aliboronz8:

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. jan, 2016 11:44

MP skrev:Tilbage med Garcia!

Han har stadig mål i støvlerne! :aliboronz8:
Skål

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 08. jan, 2016 13:30

Jeg kan faktisk sagtens tro på, at vi går med planer om at hente Götze til sommer.

Til gengæld tror jeg ikke, at Bayern har en jordisk chance for at få de rapporterede £37m for en spiller, der ikke spiller fast - og som i øvrigt til sommer kun vil have et år tilbage af sin kontrakt.

Men uanset hvad, vil Götze være et scoop for Liverpool i vores nuværende forfatning. Også selvom det måske ikke er de positioner, som han dækker, vi har mest brug for nyt blod på.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 32

Indlæg af AndreasN » fredag, 08. jan, 2016 13:40

Han vil uden nogen somhelst tvivl være et enormt scoop, men det må omvendt også betyde, at Lallana, Coutinho eller Firmino er på vej ud ad døren - det ville i hvert fald ikke give mening at have fire mere eller mindre ens spillere. Men skift ham ud med Lallana, så kan vi vist overhovedet ikke klage.
Liverpool Football Klopp

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 08. jan, 2016 17:17

AndreasN skrev:Han vil uden nogen somhelst tvivl være et enormt scoop, men det må omvendt også betyde, at Lallana, Coutinho eller Firmino er på vej ud ad døren - det ville i hvert fald ikke give mening at have fire mere eller mindre ens spillere. Men skift ham ud med Lallana, så kan vi vist overhovedet ikke klage.
Det giver i hvert fald god mening, at vi forsøger at hente en offensivspiller ind. Vi er noget tynde nu til at deltage i så mange turneringer. Om vi skal have en type, der er mere penetrerende i sit spil end Götze, kan man så diskutere. Det skal vi nok.

Noget helt andet er, at jeg egentlig aldrig har været vild med Götze. Jeg synes, han er blevet hypet helt ekstremt, selvom han da havde nogle gode perioder i Dortmund. Og 37 mio. pund for en spiller, der ikke har så lang til tilbage på kontrakten... Er noget splittet.

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 08. jan, 2016 17:26

Brug hellere pengene på en angriber eller en målfarlig kantspiller. Jeg kan ikke se pointen, med mindre han er betydeligt billigere. At skifte ham ud med Lallana, jojo, det er da en opgradering. Men så igen - burde Lallana være mere end breddespiller? Næppe. Og i så fald giver det mindre mening at betale 37 mio. pund.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Indlæg af DAGGER! » fredag, 08. jan, 2016 19:00

Fornuftigt at Jürgen Klopp går efter en CB - som er en nødvendighed med kun 1. F*******KG spiller i Kolo the man! :ugeek:

Rannocchia har før været fast mand i Inter Milan, men er vidst kun spillet i Italiensk fodbold. 1,92 m høj forsvar.(27 . år )
Han toppede ifg transfermarkt ved 2011-12 sæsonen.
Hans market værdi er ca 5.25 mio pund. Så det indenfor de 20 mio pund, Klopp har tilrådighed i Januar/end til 2. Februar :music:

Men kan han mon slå til, Klopp vil også gerne have 1,80 mænd til det forsvar, som hans geni i Dortmund tiden.
hMmmh, det lyder friskt om HAN så kan slå til i en semi-TOP klub i Liverpool FC. (Det er så spørgsmålet?)
Plus italiensk kilde, må man tage det rolig med bordene med... de kan jo fejle ;) https://translate.google.se/translate?h ... hia-775458 TUTTO SPORT.. ?
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 08. jan, 2016 23:12

DAGGER! skrev:Fornuftigt at Jürgen Klopp går efter en CB - som er en nødvendighed med kun 1. F*******KG spiller i Kolo the man! :ugeek:

Rannocchia har før været fast mand i Inter Milan, men er vidst kun spillet i Italiensk fodbold. 1,92 m høj forsvar.(27 . år )
Han toppede ifg transfermarkt ved 2011-12 sæsonen.
Hans market værdi er ca 5.25 mio pund. Så det indenfor de 20 mio pund, Klopp har tilrådighed i Januar/end til 2. Februar :music:

Men kan han mon slå til, Klopp vil også gerne have 1,80 mænd til det forsvar, som hans geni i Dortmund tiden.
hMmmh, det lyder friskt om HAN så kan slå til i en semi-TOP klub i Liverpool FC. (Det er så spørgsmålet?)
Plus italiensk kilde, må man tage det rolig med bordene med... de kan jo fejle ;) https://translate.google.se/translate?h ... hia-775458 TUTTO SPORT.. ?
Please stop med at bruge transfermarkt som nogen form for begrundelse for, hvad en spiller er værd.....

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 09. jan, 2016 10:29

@Aggerdoo.
Fair in square. Hvad vil du da ellers bruge til at finde værdi på diverse spillere ? Dog vil jeg sige (ind og ud/lån) også kan ses derinde... Meget anvendeligt, hvis der kommer kedelige tider af og til ;)

- Ellers er det vidst på sin plads, at Liverpool snart går efter en kvalitets målmand og forsvar der kan lede holdet frem.. som i Agger/Carragher tiden eller Hyypia tiden med de indlæg fra specielt Hjørnespark og der mangler også en drivkraft på det her hold i de gode Gerrard/Alonso dage.. :music:
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar