Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » lørdag, 13. feb, 2016 19:10

Kelly skrev:
Belloni skrev:Der er et par stykker på Twitter der melder at Camacho fra Malaga har været på Melwood på besøg i løbet af ugen.
Dog har Pearce, King, Barrett ikke skrevet om det, så ved ikke hvor meget man skal lægge i det.

Men hvis han har, er det så en spiller vi skal signe til sommer??
Kender ham ikke rigtigt må jeg nok indrømme

Der står lidt om det her.
http://metro.co.uk/2016/02/12/rumour-ig ... r-5679444/

Jeg kender ham ikke men vi mangler en god og boldfast defensiv midt.
Jeg er ikke meget for at kommentere på en historie fra Metro. Der er jo flere ænder i den avis, end der var i min barndoms Anders And blade!

...men jeg vil godt sige så meget, at den defensive midtbane er en plads, hvor vi bør kunne forstærke start-11'eren markant. Lucas er et stykke fra hans fantastiske 10/11 sæson, og Emre Can har for mange udfald og er for langsom i vendingerne. Det må for i øvrigt godt være en hård hund, som man slår sig på. Så'rn a la Souness / McMahon.
Vi SMADRER det PIShold !

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 14. feb, 2016 11:25

Cynwal skrev:Det må for i øvrigt godt være en hård hund, som man slår sig på. Så'rn a la Souness / McMahon.
... Rutineret fan, der henviser til Souness og McMahon :D

Angående Camacho, så var der stor hype omkring ham, da han røg fra Atletico til Malaga. På det tidspunkt havde Malaga lige fået nye ejere og man troede, det måske kunne blive en storklub, men det har siden hen vist sig som et skidt skifte for Camacho. De få gange jeg har set ham, har han gjort det fornuftigt, men jeg er ikke sikker på, det er et stort løft at få ham ift. Can eller Lucas.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. feb, 2016 11:33

Tom_Jorsal skrev:
Cynwal skrev:..... en hård hund......a la Souness / McMahon.
... Rutineret fan, der henviser til Souness og McMahon :D
Tjahh - startede som fan samme år som David Bowie og The Sweet toppede hitlisterne med hhv. Jean Genie og Ballroom Blitz - altså 1973 :aliboronz6:
Vi SMADRER det PIShold !

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 14. feb, 2016 12:34

Du har oplevet nogle sjovere år end nu så..!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 14. feb, 2016 14:12

Som sæsonen er skredet frem, så har man (i hvert fald undertegnede) fulgt Leicester mere og mere intenst. Og jeg må indrømme, at jeg begynder at tro, at Kanté er "the real deal". Altså en spiller, der ikke kun ender som et "one season wonder".

Der er ganske givet mange klubber, der vil forsøge at "raide" Leicester efter denne sæson. Omvendt behøver Leicester (og bør heller ikke) med CL overhovedet ikke at sælge nogen. Men hvis vi skulle gå efter en af deres spillere, så burde det i mine øjne være Kanté. Det han leverer i øjeblikket, betragter jeg som verdensklasse.

Vi kunne jo prøve et bud på £20m + Allen.
Kloppite

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 14. feb, 2016 20:30

texy skrev:Som sæsonen er skredet frem, så har man (i hvert fald undertegnede) fulgt Leicester mere og mere intenst. Og jeg må indrømme, at jeg begynder at tro, at Kanté er "the real deal". Altså en spiller, der ikke kun ender som et "one season wonder".

Der er ganske givet mange klubber, der vil forsøge at "raide" Leicester efter denne sæson. Omvendt behøver Leicester (og bør heller ikke) med CL overhovedet ikke at sælge nogen. Men hvis vi skulle gå efter en af deres spillere, så burde det i mine øjne være Kanté. Det han leverer i øjeblikket, betragter jeg som verdensklasse.

Han gjorde det i hvert fald fremragende mod Arsenal i dag. Men mon ikke Kanté - og Vardy og Mahrez i øvrigt - gerne vil spille CL med Leicester næste år? Jeg tror det.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 14. feb, 2016 22:54

Aggerdoo skrev:
texy skrev:Som sæsonen er skredet frem, så har man (i hvert fald undertegnede) fulgt Leicester mere og mere intenst. Og jeg må indrømme, at jeg begynder at tro, at Kanté er "the real deal". Altså en spiller, der ikke kun ender som et "one season wonder".

Han gjorde det i hvert fald fremragende mod Arsenal i dag. Men mon ikke Kanté - og Vardy og Mahrez i øvrigt - gerne vil spille CL med Leicester næste år? Jeg tror det.
Jeg håber det. Ville være så forkert hvis alle pengeklubberne bare raidede deres hold. Men det gør de nok eller forsøger (os selv inkl) Håber deres spillere har klubfølelse nok til at modstå det.... Jeg synes Leicester i år er en gave til fodboldfans, der er ved at blive godt og grundigt træt af overbetalte stjerner og sindsyge transferpriser.
Det må være fantastisk at være Leicester fan uanset om de ender med mesterskabet eller ej. Vi mærkede selv den følelse et par sæsonner tilbage... vores var bare med et tårnhøjt budget og dyre drenge, der alligevel ikke havde det i sig og stadig ikke har det.
Det var skønt med en stensikker sejr idag, men jeg var sgu ikke rigtig oppe at ringe alligevel. Selv med Cou, Sturdge tilbage synes jeg vi ligner en blød mellemvare uden særlig passion.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 14. feb, 2016 23:39

Enig. Det er fedt med fornyelse i toppen.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » mandag, 15. feb, 2016 00:43

Uden at lyde racistisk, så har jeg den opfattelse at afrikanske og arabiske spillere generelt er der hvor pengene er højst. De fleste af jer vil sige, det er alle, men mange af disse skider på loyalitet og klub følelse, og ku finde på at skifte til nærmeste rivaler for ekstra håndører.. Bare for at nævne nogle få: nasri, ekotto, Adebayor, Anelka, boateng og m.fl.
Derfor tror jeg at mahrez og kante nok får skiftet klub. Vardy tror jeg godt kunne blive i Leicester. Men man ved cfølig aldrig og bare min teori.. Jeg ville elske at se alle disse tre hos os.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 15. feb, 2016 06:45

Liverpool skal i mine øje have et helt nyt forsvar. Clyne kan måske gå. Men ellers et nyt forsvar inkl ny målmand.
Det er en betingelse for at nå top 4, plus en topscorer.
Der er kun to hold der har lukket flere mål ind uden for de tre nedrykningspladser.
Det er et bevis på der er brugt mange spildte penge i forsvaret.
Senest rettet af Kelly mandag, 15. feb, 2016 09:27, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 15. feb, 2016 09:04

Synes det for en gangs skyld er en interessant tråd, hvis man ser bort fra FM-faktoren. For hvad vil Klopp? Hvilke muligheder har han? Her tænker jeg på intern politik og økonomisk råderum. Og hvor tiltrækkende er vi med Klopp? Og hvor mange af de etablerede satses der på, herunder de unge.

Jeg vil starte det sidste sted. Klopp har udtalt at de unge får alle chancen op til næste sæsons opstart og generelt er han meget for at satse på de unge, hvis de vel og mærke er gode nok. Efter min mening er det en rigtig holdning og i særdeleshed hylder jeg hans tålmodighed, for den vil give pote i det lange løb.
Derfor: vi skal have enkelte breddespillere udskiftet, men først og fremmest skal vi have få, men gode spillere tilknyttet. Ikke en revolution, men snarere noget rutine og ballast, som mange af de unge kan læne sig op ad.

I min verden må målet være top 4 uanset konkurrencen. Ud fra dette parameter, så vil jeg gerne have tilknyttet disse typer:

- En målmand

- En midterforsvarer, der er spillende og har "hjerne"

- En playmaker på 6er positionen

- En fysisk stopklods som 6er

Jeg mener at vi er fint nok besat på de andre positioner i første omgang. Måske ikke på fløjene, men da vi ikke spiller med fløjspil, så er det jo ligegyldigt.

En angriber, måske. Jeg er i tvivl om Origis og Ings niveau. Benteke er jeg også i tvivl om. Ikke pga kvalitet, men pga type. Sturridge skal vi bare holde skadesfri. ..også et spørgsmålstegn.

Vi har et væld af ret ens midtbanetyper. Løbespillere, og de har også værdi, men her er vi som trup uharmonisk sammensat.

Og så er det spændende at se på de netto og brutto beløb, der vil blive brugt. Og må man godt købe rutine??

Eller kun udvikle?

Og har Klopp en x-faktor?

Hvad tror I?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » mandag, 15. feb, 2016 09:36

For at svare på dit spørgsmål, er jeg nødt til at starte bagfra. For det hele handler om Klopp, forstået på den måde, at vi som klub skal være mere end almindeligt glade for at en træner med den kapacitet sagde 'ja' til os. Får han ikke succes, pga. manglende evner hos enten ham eller FSG's evne/mulighed for at handle stort ind og det hele ender med at Klopp om tre år havner samme sted som Rodgers, så er vi for alvor havnet i middelmådighedens dynd. Så er vi på godt dansk virkelig på skideren. For mig handler det ikke nødvendigvis om et mesterskab. Det handler om at vi er med til at spille om det, at vi er med, hvor det er sjovt. Så gør det mindre, at det lykkes. Vi skal være der, år efter år. Vi skal regne med det og det skal omgivelserne også. Ingen skal være i tvivl om, at Liverpool er med i toppen.

Jeg er for så vidt enig i, at det er midteraksen, der skal styrkes, som du også nævner, men det gøres nok ikke over et transfervindue. Så første step må helt klart være at styrke forsvaret/målmandspladsen. Jeg tror meget reddes ved blot at at styrke det område på banen. Det sejler dernede og det bedst illustreret, at ingen Liverpool fans føler sig sikre, selvom vi fører 2-0 og når vi så bliver bekræftet i den antagelse, forstærkes nervøsiteten bare. Ikke kun hos fansene, men i høj grad også hos spillerne. Vi kan nævne en masse spillere, vi vil have ind, men den nuværende brandslukning handler om tre ting:

1: Stabilitet af forsvaret/målmand
2: Hvad vil Klopp?
3: ...og er FSG villige til at støtte ham økonomisk?

For skal vi fortsætte i samme rumle med at sælge de bedste spillere for at købe nye middelmådige, så er vi lige vidt. Vi skal holde på Coutinho, Firmino, måske Sturridge og et par stykker mere, vi vil satse på og så bygge ovenpå. Ellers bliver vi ved med at cykle rundt i det her. Så det håber jeg er gået op for ejerne. Det giver også bedre arbejdsbetingelser for Klopp.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 15. feb, 2016 09:57

nrg skrev:For at svare på dit spørgsmål, er jeg nødt til at starte bagfra. For det hele handler om Klopp, forstået på den måde, at vi som klub skal være mere end almindeligt glade for at en træner med den kapacitet sagde 'ja' til os. Får han ikke succes, pga. manglende evner hos enten ham eller FSG's evne/mulighed for at handle stort ind og det hele ender med at Klopp om tre år havner samme sted som Rodgers, så er vi for alvor havnet i middelmådighedens dynd. Så er vi på godt dansk virkelig på skideren. For mig handler det ikke nødvendigvis om et mesterskab. Det handler om at vi er med til at spille om det, at vi er med, hvor det er sjovt. Så gør det mindre, at det lykkes. Vi skal være der, år efter år. Vi skal regne med det og det skal omgivelserne også. Ingen skal være i tvivl om, at Liverpool er med i toppen.

Jeg er for så vidt enig i, at det er midteraksen, der skal styrkes, som du også nævner, men det gøres nok ikke over et transfervindue. Så første step må helt klart være at styrke forsvaret/målmandspladsen. Jeg tror meget reddes ved blot at at styrke det område på banen. Det sejler dernede og det bedst illustreret, at ingen Liverpool fans føler sig sikre, selvom vi fører 2-0 og når vi så bliver bekræftet i den antagelse, forstærkes nervøsiteten bare. Ikke kun hos fansene, men i høj grad også hos spillerne. Vi kan nævne en masse spillere, vi vil have ind, men den nuværende brandslukning handler om tre ting:

1: Stabilitet af forsvaret/målmand
2: Hvad vil Klopp?
3: ...og er FSG villige til at støtte ham økonomisk?

For skal vi fortsætte i samme rumle med at sælge de bedste spillere for at købe nye middelmådige, så er vi lige vidt. Vi skal holde på Coutinho, Firmino, måske Sturridge og et par stykker mere, vi vil satse på og så bygge ovenpå. Ellers bliver vi ved med at cykle rundt i det her. Så det håber jeg er gået op for ejerne. Det giver også bedre arbejdsbetingelser for Klopp.
Helt enig. Hold på de bedste spillere, og skift så ud. Forsvaret skal bare styrkes rigtig meget. Der skal et par klassespillere ind i forsvaret, og på den defensive midt. Og så går det ikke længere, Liverpool skal have en ny målmand.
Moreno, Lovren, Sakho, Martin, Kolo er middelgode. Der skal altså et par stykker ind med ren klasse i forsvaret.
Jeg så Napoli den anden dag og tænkte, hvorfor kunne Liverpool ikke bruge Pep længere ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 15. feb, 2016 11:04

Joel Matip skulle have signet en prekontrakt og blive præsenteret i dag. Han er dygtig og kan gå direkte ind på holdet men jeg kunne nok godt have ønsket mig lidt mere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » mandag, 15. feb, 2016 11:38

Emmy skrev:Joel Matip skulle have signet en prekontrakt og blive præsenteret i dag. Han er dygtig og kan gå direkte ind på holdet men jeg kunne nok godt have ønsket mig lidt mere.
Du kunne godt ønske dig mere. Men hvem helt konkret, hvis man skal være realistisk?

Besvar