Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 11. aug, 2009 18:07

DaBonks skrev:Hvad med en fyr som Jonas Gutierrez fra Newcastle?

Han kan da ikke koste alverden og husker ham som en spændende spiller, de gange jeg har set ham.
Lige meget hvordan man vender og drejer det, så kunne vi godt bruge en fløjspiller.
Har jeg også tænkt på - jeg kunne dog godt tænke mig en målfarlig kantspiller og med 7 mål i 237 kampe inkl. landskampe, så kan man vel næppe kalde ham for målfarlig.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jon%C3%A1s_Guti%C3%A9rrez

NAH

Indlæg af NAH » tirsdag, 11. aug, 2009 19:14

Så vil jeg sgu hellere have Damien Duff, han skal kun til Irland når der er landskamp ham med tøsehåret skal til Sydamerika.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » tirsdag, 11. aug, 2009 19:40

NAH skrev:Så vil jeg sgu hellere have Damien Duff, han skal kun til Irland når der er landskamp ham med tøsehåret skal til Sydamerika.
Det er vist ved at være et godt stykke tid siden at Damien Duff havde et niveau der var bare i nærheden af det der kræves for at spille på et tophold.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 11. aug, 2009 19:59

@Fribytter
Jeg troede du mente den dårligste af Riera, Kuyt, Yossi og Babel. Min fejl.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » tirsdag, 11. aug, 2009 23:03

SKYSPORTS skriver under Liverpoolnyheder at Rasmus Elm snart skal beslutte sig hvor han vil hen.
Er vi linket med ham? Artiklen skriver at han er tæt på Everton! Men skriver samtidig der er en del klubber
der er interesserede. Er LFC det ?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 11. aug, 2009 23:44

nikand skrev:SKYSPORTS skriver under Liverpoolnyheder at Rasmus Elm snart skal beslutte sig hvor han vil hen.
Er vi linket med ham? Artiklen skriver at han er tæt på Everton! Men skriver samtidig der er en del klubber
der er interesserede. Er LFC det ?
Jeg har ikke hørt noget om det, men læste en artikel hvor de sagde han havde været i flere klubber inkl. Liverpool.
Men som du selv skriver skal han beslutte sig.
Billede

NAH

Indlæg af NAH » onsdag, 12. aug, 2009 01:02

@ Mambo Jonas G har heller ikke niveau til Liverpool, i de 4-5 kampe jeg så Newcastle spille sidste sæson var han godt nok ringe. Den ringeste var dog Collochini (ikke sikkert jeg har stavet rigtigt anyway ham med klovnehåret) og ham har jeg sgu også set rygtet til Liverpool, den dag vi begynder at købe vores midterforsvarere i Newcastle er vi godt og grundigt på skideren jeg nævner i flæng Bramble, Jean-Alain bummelum (Ngogs onkel) og Darren Peacock.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 12. aug, 2009 10:20

Jeg læste igår på bold.dk at Sol Campbell var fri på markedet, og på vej til Notts County :o Gad vide om ikke han ville foretrække at spille 4. violin i forsvaret for LFC, fremfor 1. valg i league two? Har han ikke stadig et fint niveau og rimelig skadesfri?. Og han passer jo fint til vores transfer budget :cry:
Verden er smask fuld af hyklere....

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » onsdag, 12. aug, 2009 10:40

Thommo skrev:Jeg læste igår på bold.dk at Sol Campbell var fri på markedet, og på vej til Notts County :o Gad vide om ikke han ville foretrække at spille 4. violin i forsvaret for LFC, fremfor 1. valg i league two? Har han ikke stadig et fint niveau og rimelig skadesfri?. Og han passer jo fint til vores transfer budget :cry:
Han ville være et fremragende 4. valg grundet hans rutine (jeg tror dog at han kræver en heftig løn). Men jeg tror også han ville have svært ved at acceptere at være 4. valg.

Brugeravatar
ForzaReds

Indlæg af ForzaReds » onsdag, 12. aug, 2009 23:23

Hvad med Defoe som backup i angrebet?

Syntes han virker som en skarp angriber med en fin teknik, derudover minder han om Torres og det vil derfor ikke være den store forskel i vores spillestil i de kampe han ville vikariere for Torres i.

Mener også at huske at vi var interesseret i ham for et par sæsoner siden, men endte med at købe Bellamy pga. han var en billigere løsning, men ret mig lige hvis jeg husker forkert her.

Men grunden til at jeg kom til at tænke på ham, er pga. angrebs situationen i Tottenham, med købet at Peter Crouch. Dette gør at Defoe nu er 4 valg i angrebet efter Pavlucenko, Keane og så Peter Crouch og derfor burde han være interesseret i et klubskifte.

Nu scorede han jo os for England iaften så håber på at Benitez har fået øjnene op for ham ;)

Og så er han jo os engelsk..

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 13. aug, 2009 00:28

ForzaReds skrev:Men grunden til at jeg kom til at tænke på ham, er pga. angrebs situationen i Tottenham, med købet at Peter Crouch. Dette gør at Defoe nu er 4 valg i angrebet efter Pavlucenko, Keane og så Peter Crouch og derfor burde han være interesseret i et klubskifte.
Jeg tror bestemt ikke, at Defoe er fjerdevalg i Tottenham-angrebet. De spiller som regel med to på toppen, og når Portsmouths tidligere manager på ny samler sin tidligere så succesfulde frontduo i sin nye klub, så må det da være for at de, i hvert fald som udgangspunkt, endnu en gang kan spille sammen. Dog skal især Keane, men også Pavlyuchenko naturligvis også tilgodeses og gives spilletid (især når der er tale om to så gode spillere som i tilfældet her), og derfor får General Dryptud lidt at et luksusproblem i denne sæson, hvorfor ingen af Tottenhams fire angribere bør føle sig sikre på en startplads med fire så kompetente muligheder til kun to positioner.

Jeg tror Redknapps rangorden for sine fire frontløbere som udgangspunkt ser således ud:

Crouch
Defoe
Keane
Pavlyuchenko

... men det kan jo som sagt sagtens ændre sig - eksempelvis tror jeg, at det bliver marginalt, hvad der afgører, hvem af Keane og Defoe, der får pladsen ved siden af Crouch (som jeg i øvrigt, hvis den angivne købspris på 9 millioner pund er sand, synes vi burde have forsøgt hentet tilbage, omend han sikkert ville have afvist os).

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 13. aug, 2009 01:18

aarde skrev:
ForzaReds skrev:Men grunden til at jeg kom til at tænke på ham, er pga. angrebs situationen i Tottenham, med købet at Peter Crouch. Dette gør at Defoe nu er 4 valg i angrebet efter Pavlucenko, Keane og så Peter Crouch og derfor burde han være interesseret i et klubskifte.
Jeg tror bestemt ikke, at Defoe er fjerdevalg i Tottenham-angrebet. De spiller som regel med to på toppen, og når Portsmouths tidligere manager på ny samler sin tidligere så succesfulde frontduo i sin nye klub, så må det da være for at de, i hvert fald som udgangspunkt, endnu en gang kan spille sammen. Dog skal især Keane, men også Pavlyuchenko naturligvis også tilgodeses og gives spilletid (især når der er tale om to så gode spillere som i tilfældet her), og derfor får General Dryptud lidt at et luksusproblem i denne sæson, hvorfor ingen af Tottenhams fire angribere bør føle sig sikre på en startplads med fire så kompetente muligheder til kun to positioner.

Jeg tror Redknapps rangorden for sine fire frontløbere som udgangspunkt ser således ud:

Crouch
Defoe
Keane
Pavlyuchenko

... men det kan jo som sagt sagtens ændre sig - eksempelvis tror jeg, at det bliver marginalt, hvad der afgører, hvem af Keane og Defoe, der får pladsen ved siden af Crouch (som jeg i øvrigt, hvis den angivne købspris på 9 millioner pund er sand, synes vi burde have forsøgt hentet tilbage, omend han sikkert ville have afvist os).
Var vi ikke også interesserede i Darren Bent - men det var måske i samme vindue, hvor vi købte Torres...

Men hvorom alting er, så er Pavlyuchenko klart nederst i hierarkiet. Det tætteste, han er på en frontløberduo, er samarbejdet med sin tolk, som i tide og utide knalder bolden i mål til træning.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 13. aug, 2009 03:13

Fribytter skrev:
aarde skrev:

Crouch
Defoe
Keane
Pavlyuchenko

Var vi ikke også interesserede i Darren Bent - men det var måske i samme vindue, hvor vi købte Torres...

Men hvorom alting er, så er Pavlyuchenko klart nederst i hierarkiet. Det tætteste, han er på en frontløberduo, er samarbejdet med sin tolk, som i tide og utide knalder bolden i mål til træning.
Da vi købte Torres var der også spekulationer om vi ville købe Bent. Glad for vi tog Torres og ikke Bent.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » torsdag, 13. aug, 2009 15:58

Masche20 skrev:
Fribytter skrev:
aarde skrev:

Crouch
Defoe
Keane
Pavlyuchenko

Da vi købte Torres var der også spekulationer om vi ville købe Bent. Glad for vi tog Torres og ikke Bent.
Det er selvfølgelig rigtigt men man kan heller ikke helt samligne verdens bedste angriber og så en god stabil spiller der har sine momenter. Men ville da ikke blive helt utilfreds hvis Rafa hentede ham til klubben da han godt kan finde ud af at score mål når han får chancen, spørgsmålet er bare om han ikke også i Liverpool vil blive utilfreds med ikke at spille fast ligesom han tit har været det i Tottenham. Men en god spiller det er han.

Har ønsket en kantspiller i hele dette transfervindue, Tottenham skulle være meget glade for Young og har flere gange set at du skulle have budt på ham. Jeg syntes bare at vi skal til at melde os ind i kampen om at få ham. Det kan simpelthen ikke passe at vi skal slåes af en klub som Tottenham over en så god spiller som Young. Nu må de latterlige yanks lige tag sig sammen og smide nogle penge på bordet så vi kan få den kantspiller og for den sages skyld også angriber som vi så desperat mangler!
Billede

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » torsdag, 13. aug, 2009 16:03

Robbie Keane er kaptajn hos Tottenham, så burde det ikke være en billet til fast spilletid?? Så tror ikke han er 3. eller 4. valg. Men ting kan selvfølgelig ændre sig

Besvar