ForzaReds skrev:Men grunden til at jeg kom til at tænke på ham, er pga. angrebs situationen i Tottenham, med købet at Peter Crouch. Dette gør at Defoe nu er 4 valg i angrebet efter Pavlucenko, Keane og så Peter Crouch og derfor burde han være interesseret i et klubskifte.
Jeg tror bestemt ikke, at Defoe er fjerdevalg i Tottenham-angrebet. De spiller som regel med to på toppen, og når Portsmouths tidligere manager på ny samler sin tidligere så succesfulde frontduo i sin nye klub, så må det da være for at de, i hvert fald som udgangspunkt, endnu en gang kan spille sammen. Dog skal især Keane, men også Pavlyuchenko naturligvis også tilgodeses og gives spilletid (især når der er tale om to så gode spillere som i tilfældet her), og derfor får General Dryptud lidt at et luksusproblem i denne sæson, hvorfor ingen af Tottenhams fire angribere bør føle sig sikre på en startplads med fire så kompetente muligheder til kun to positioner.
Jeg tror Redknapps rangorden for sine fire frontløbere som udgangspunkt ser således ud:
Crouch
Defoe
Keane
Pavlyuchenko
... men det kan jo som sagt sagtens ændre sig - eksempelvis tror jeg, at det bliver marginalt, hvad der afgører, hvem af Keane og Defoe, der får pladsen ved siden af Crouch (som jeg i øvrigt, hvis den angivne købspris på 9 millioner pund er sand, synes vi burde have forsøgt hentet tilbage, omend han sikkert ville have afvist os).