Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » søndag, 21. feb, 2016 18:43

Nu gik de nok heller ikke efter at vinde idag, ellers havde de da nok sat ihvertfald et par førsteholdspillere mere ind :P
Justice for the 96! <3

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 21. feb, 2016 19:00

AJ skrev:Aurier er langt bedre end dem begge. Det eneste Aurier har til fælles med dem, er vel egentlig, at de også spiller på backen. Derudover tåler de ikke sammenligning
.
Ok. Det lyder voldsomt. Og også ret overdrevet efter min mening, da Clyne i min optik har et uhyre højt og stabilt niveau.

Kan kunne lige komme i tanke om Carlos og Alves, da de to var på toppen, som jeg ville turde udtale mig så bramfrit om i forhold til andre kvalitetsspillere på backen.

Det er meget muligt, at Aurier måske er lidt bedre end Clyne. Men vil en investering i ham gavne holdet specielt? Vi ser svagere ud på mange andre positioner, end vi gør på backen.

Og kan man derudover vide sig sikker på, at Aurier vil være god for truppen. Det er jo ikke ligefrem god brug af intelligens, der har fået ham på kant med PSG.

Og som Liverpool-supporter så tøver jeg ikke et øjeblik med at turde sammenligne Clyne og Flanno (som vil dø med støvlerne på for klubben) med Aurier. Jeg vil ikke bytte.
Kloppite

texy

Indlæg af texy » søndag, 21. feb, 2016 19:02

Emmy skrev:Det bliver en god uge for chity. Ud af Fa cup, nederlag i CL på onsdag OG taber CC finalen på søndag
Forhåbentlig vinder de da på onsdag i CL. Både for Englands koefficient, men også for at give dem flest mulige kampe på programmet for at holde håb i den urealistiske drøm om top 4.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 21. feb, 2016 19:23

Sivi skrev:Nu gik de nok heller ikke efter at vinde idag, ellers havde de da nok sat ihvertfald et par førsteholdspillere mere ind :P
Giver simpelthen ikke mening at man først spiller kampe for at gå videre, derefter sælger turneringen, som i øvrigt burde være meningsgivende i sig selv. Og med en klub af den størrelse og budget.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 21. feb, 2016 19:31

Emmy skrev:Det bliver en god uge for chity. Ud af Fa cup, nederlag i CL på onsdag OG taber CC finalen på søndag
Kan vi forvente de stiller med reserver mod os også monstro?

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 22. feb, 2016 10:34

texy skrev:...
Du har selvfølgelig lov til at have din mening, men jeg tror nu ikke ligefrem, at PSG - eller andre af de gode hold - sidder og ærgrer sig over, at de ikke har Clyne i truppen.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 22. feb, 2016 11:08

AJ skrev:
texy skrev:...
Du har selvfølgelig lov til at have din mening, men jeg tror nu ikke ligefrem, at PSG - eller andre af de gode hold - sidder og ærgrer sig over, at de ikke har Clyne i truppen.
Det tror jeg bestemt heller ikke. Clyne er gennemsnitlig habil men jeg synes han er for ufarlig offensivt og har til tider store udfordringer i det defensive.
Aurier vil være en stor forstærkning og til 20 mio€ vil det være et røverkøb
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. feb, 2016 13:50

At læse andre forumisters vurdering af Clyne, bekræfter min formodning af, at vi har vænnet os selv til at være tilfreds med middelmådighed. Clyne er udmærket at have i truppen, men that's it!

Aurier tilhører en klasse vi meget sjældent kommer i nærheden. Han tilhøre den type af spillere, som er uden for vores rækkevidde. På vores back pladser har vi Clyne og Moreno, som begge er rystende ringe ved dødbolde - som den der følge klubben ved. Vi skal have nogle backs som kan forsvare i åben spil og ved dødbolde. Clyne kan ikke forsvare ved dødbolde, og Moreno kan generelt slet ikke forsvare. Dernæst er begge dissideret forfærdelige offensivt. Clyne løber altid ind i problemer, og Moreno løber med hovedet under armen.

Vi kan sagtens opgradere vores backs, og nu har vi muligheden for en klassespiller, og så skal vi slå til, ellers kan vi ligeså godt stille os tilfredse med placeringer fra 5-8, og en liga cup finale hver 4 år.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » mandag, 22. feb, 2016 14:32

Hr. Drejer skrev:At læse andre forumisters vurdering af Clyne, bekræfter min formodning af, at vi har vænnet os selv til at være tilfreds med middelmådighed. Clyne er udmærket at have i truppen, men that's it!

Aurier tilhører en klasse vi meget sjældent kommer i nærheden. Han tilhøre den type af spillere, som er uden for vores rækkevidde. På vores back pladser har vi Clyne og Moreno, som begge er rystende ringe ved dødbolde - som den der følge klubben ved. Vi skal have nogle backs som kan forsvare i åben spil og ved dødbolde. Clyne kan ikke forsvare ved dødbolde, og Moreno kan generelt slet ikke forsvare. Dernæst er begge dissideret forfærdelige offensivt. Clyne løber altid ind i problemer, og Moreno løber med hovedet under armen.

Vi kan sagtens opgradere vores backs, og nu har vi muligheden for en klassespiller, og så skal vi slå til, ellers kan vi ligeså godt stille os tilfredse med placeringer fra 5-8, og en liga cup finale hver 4 år.
Det er da, som sædvanlig, en sandhed med modifikationer:

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 22. feb, 2016 14:59

Hvad hjælper det når han typisk er en katastrofe defensivt?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Surf
Alder: 34

Indlæg af Surf » mandag, 22. feb, 2016 15:06

@Drejer
Der er da massere af backs der er dårlige i hovedspillet. Det er vel ikke traditionelt set en hovedopgave (pun not intended) for en backspiller, der snarere skal være mere hurtig og væver når man står over for modstandernes kantspillere eller selv skal bidrage offensivt. Der er massere man kan kritisere Clyne og Moreno for, inklusiv defensivt, men jeg synes egentlig det er at skyde ved siden af at bebrejde dem netop i hovedspillet.

Når det er sagt så synes jeg Clyne er ganske habil, men heller ikke mere. Han er stabil defensivt, men nærmest mere ufarlig end Glen Johnson offensivt. Det er muligt at vi ikke skal opgradere på HB som det første, men kan vi få en topklasse spiller, så synes jeg i udgangspunktet vi skal slå til, uanset hvor på banen det er. Jeg kender ikke noget til Aurier som sådan, men bare det at han har spillet fast (så vidt jeg kan forstå) for PSG mere end antyder, at han burde være en klasse over vores start-11.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. feb, 2016 15:15

Mads T. skrev:
Hr. Drejer skrev:At læse andre forumisters vurdering af Clyne, bekræfter min formodning af, at vi har vænnet os selv til at være tilfreds med middelmådighed. Clyne er udmærket at have i truppen, men that's it!

Det er da, som sædvanlig, en sandhed med modifikationer:
Moreno laver mange offensive løb, men meget få intelligente løb, derfor ender han ofte 5-10 M efter modstanderen, når vi/han mister bolden. Dernæst rammer Emmy hans defensive kvaliteter meget fint; han er en katastrofe.

texy

Indlæg af texy » mandag, 22. feb, 2016 17:12

Er lidt rystet over vurderingen af Clyne og Moreno. Og så endda sammenlignet med Aurier, der vel kun bliver udfordret i maksimalt 6 CL-kampe årligt.

Som nævnt, så er det muligt, at Aurier er minimalt bedre end Clyne. Men det er dælme minimalt. Og Aurier er ikke bedre, end at PSG ikke gider at have ham, hvis de skal lægge øre til hans mundgylde.

For mig lugter det her langt væk af en "græsset er grønnere på den anden side" holding. Og om ikke andet, så mener jeg i hvert fald, at man ikke har sine prioriteringer i orden, hvis man virkelig mener, at vi skal ud og bruge noget der sikkert ligner en tredjedel af vores transferbudget på en plads, hvor alle for 1 uge siden mente, at vi var godt besat.

Vi har brug for spillere der går forrest og er i stand til at udvise noget lederskab. Aurier har demonstreret, at han er på Balotelli niveau på det område. Laaaannngt under vores egne backs på det niveau.

Midtbanen og målmandspladsen. Og så måske en offensiv spiller afhængigt af Sturridge's eller Benteke's situation. Det er der, vi skal bruge vores penge.
Kloppite

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 22. feb, 2016 18:07

texy skrev:Er lidt rystet over vurderingen af Clyne og Moreno. Og så endda sammenlignet med Aurier, der vel kun bliver udfordret i maksimalt 6 CL-kampe årligt.

Som nævnt, så er det muligt, at Aurier er minimalt bedre end Clyne. Men det er dælme minimalt. Og Aurier er ikke bedre, end at PSG ikke gider at have ham, hvis de skal lægge øre til hans mundgylde.

For mig lugter det her langt væk af en "græsset er grønnere på den anden side" holding. Og om ikke andet, så mener jeg i hvert fald, at man ikke har sine prioriteringer i orden, hvis man virkelig mener, at vi skal ud og bruge noget der sikkert ligner en tredjedel af vores transferbudget på en plads, hvor alle for 1 uge siden mente, at vi var godt besat.

Vi har brug for spillere der går forrest og er i stand til at udvise noget lederskab. Aurier har demonstreret, at han er på Balotelli niveau på det område. Laaaannngt under vores egne backs på det niveau.

Midtbanen og målmandspladsen. Og så måske en offensiv spiller afhængigt af Sturridge's eller Benteke's situation. Det er der, vi skal bruge vores penge.
Jeg kunne ikke være mere enig, Aurier spiller i den franske liga, uden daglig modstand/udfordringer.
Clyne vil jeg bestemt ikke bytte væk for Aurier, jeg så hellere vi hentede en venstre back end højere.
Men som Texy siger, så er der andre pladser der skal forstærkes først.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » mandag, 22. feb, 2016 19:14

Xenne skrev:
Clyne vil jeg bestemt ikke bytte væk for Aurier, jeg så hellere vi hentede en venstre back end højere.
Men som Texy siger, så er der andre pladser der skal forstærkes først.
Jeg har det lige omvendt, Moreno får lidt "stick" i tiden, men før nytår havde han nærmest været blandt vres bedste 3 i hver kamp, han VAR offensiven i hele venstre side af banen i flere kampe, trods sin position i forsvaret. At man helt glemmer dette på et par måneder forstår jeg ikke, eller alternativt, ser man/vi meget forskelligt på Moreno´s kvaliteter. Jeg er ekstremt begejstret for ham, og rater ham nær John Arne´s niveau, som jeg regner for den bedste de sidste 20 år, på positionen i LFC.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar