Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » søndag, 13. mar, 2016 19:41

Han afviser da i hvert fald ikke, at der er kontakt. #Götze

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. mar, 2016 20:13

RedRedRed skrev:Han afviser da i hvert fald ikke, at der er kontakt. #Götze

Hvis Götze kommer ind, hvem mon så skal ud! Lallana eller Coutinho?

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 13. mar, 2016 20:23

Ingen af dem. Vi kan sagtens bruge en til deroppe. Skader, form dyk, mange kampe, overanstrengelse osv. Vi var jo ved at skrive med Teixeira i vinters, så det er vel ikke overraskende, at Klopp gerne vil have flere alternativer deroppe.

Er Götze egentlig god på frispark ?

Han vil iøvrigt være en super signing...

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 13. mar, 2016 20:34

Lallana ryger ud på bænken som udgangspunkt. Men vi spiller masser af kampe, og Lallana er god at have i truppen.

........xxx.......xxx
Götze...Firmino...Coutinho
.............xxx

Ser giftigt ud på papiret.

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » søndag, 13. mar, 2016 20:50

Jeg synes det kunne være interessant at høre jer, hvad i mener vi max skal bruge på Götze? Hvis vi altså ender med at gå efter ham.
Det er så nemt at være utilfreds med klubbens ageren, når først tallene flyver derudad i pressen. Så her inden der er kommet tal på bordet, hvor vil i så trække grænsen?
£20m, £30m, £40m, £50m eller mere endnu?

Ved godt vi ikke kender til alle forhold, som klubben måske bliver udfordret af. Men jeres mening nu her?

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. mar, 2016 20:56

RedRedRed skrev:Jeg synes det kunne være interessant at høre jer, hvad i mener vi max skal bruge på Götze? Hvis vi altså ender med at gå efter ham.
Det er så nemt at være utilfreds med klubbens ageren, når først tallene flyver derudad i pressen. Så her inden der er kommet tal på bordet, hvor vil i så trække grænsen?
£20m, £30m, £40m, £50m eller mere endnu?

Ved godt vi ikke kender til alle forhold, som klubben måske bliver udfordret af. Men jeres mening nu her?

£30m kan vel godt forsvares. Måske £35m også.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 13. mar, 2016 21:10

Götze forstår jeg ikke skal prioriteres. Jeg underkender naturligvis ikke Klopps tro på ham, men hans karriere de sidste par år har ikke været imponerende, bortset fra VM finalen.
Han er heller ikke hurtig, hvilket måske er lidt en mangelvare som alternativ på vores fløje og jeg synes vi i Lallana og Coutinho har spillere, det kan meget af det samme. Omvendt er konkurrencen og fleksibiliteten sund, jeg tænker bare, at det måske ikke var ham, jeg ville gå efter i første omgang.
Og læg nu endelig mærke til, at den der lidt vi-er-et-fast-EL-hold-attitude, ikke burde være tilstede. Naturligvis bør vi ikke straks tænke på, hvem der skal ud. Vi skal bygge ovenpå, ikke bevare status qua.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » søndag, 13. mar, 2016 21:19

Oomph242 skrev: £30m kan vel godt forsvares. Måske £35m også.
Jeg tænkte selv omkring £25-30m.
Man må jo også se på hans situation i Bayern, hvor han i den grad er marginalspiller. +at han selv flere gange har udtrykt utilfredshed med situationen.
Så kan Bayern vel ikke forvente at få helt så meget, som han egentlig er værd?

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 13. mar, 2016 21:26

Udover at Götze er et "godt navn", så fatter jeg ikke rigtigt, at vi sættes i forbindelse med ham, og at så mange fans åbenbart gerne vil have ham. Jeg ser ham absolut mest som 10'er, og der har vi Firmino, som holdet efter min mening skal bygges op omkring. Hva så, vil folk have Firmino ud på kanten, eller skal Götze have den, så vi fortsætter med at spille helt uden naturlige kanter?

Og der er vel også en grund til, at han er så meget ude i kulden i Bayern. Nok har de gode spillere, men Pep er generelt god til at bruge hele truppen meget - på nær altså lige Götze. Og så har han desuden for mange skader. Jeg ser hellere, at vi kigger andre steder.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 13. mar, 2016 22:56

Jesper skrev:Götze forstår jeg ikke skal prioriteres. Jeg underkender naturligvis ikke Klopps tro på ham, men hans karriere de sidste par år har ikke været imponerende, bortset fra VM finalen.
Han er heller ikke hurtig, hvilket måske er lidt en mangelvare som alternativ på vores fløje og jeg synes vi i Lallana og Coutinho har spillere, det kan meget af det samme. Omvendt er konkurrencen og fleksibiliteten sund, jeg tænker bare, at det måske ikke var ham, jeg ville gå efter i første omgang.
Og læg nu endelig mærke til, at den der lidt vi-er-et-fast-EL-hold-attitude, ikke burde være tilstede. Naturligvis bør vi ikke straks tænke på, hvem der skal ud. Vi skal bygge ovenpå, ikke bevare status qua.
Det er heller ikke en spiller jeg ville prioritere, hvis jeg sad med ansvaret for at udpege transfermål.

Vi har ret beset 3 spillere, der helst vil spille den centrale position i vores 4-2-3-1. Skulle det lykkedes at hente Götze vil det blive en kvartet.

Jeg så hellere, at vi forsøgte at hente en mere rendyrket yderangriber, der er hurtig, spilintelligent og målfarlig. Disse spillere er en sjælden art, men det er denne spillertype vi står og mangler til vores offensiv. Det er ikke let at finde den næste Bale, Sanchez, Neymar, Hazard m.fl, men hvis vi kan finde en ung talentfuld spiller med samme spidskompetencer som disse spillere, vil det tilføre vores offensiv et ekstra og vigtigt element. Et element vi blandt også i den grad manglede i tiden under Rafa.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » søndag, 13. mar, 2016 23:12

Som flere har nævnt, skal vi til sommer ikke ud og købe en masse spillere. Imø vil tre nye være rigeligt, ud over de to vi allerede har fået. Vi skal selvsagt have en målmand. Mange peger på Leno og Ter Stegen, hvilket er udmærkede bud. Dernæst skal vi have en central midt eller 6'er ind. Jeg tror Can kan udvikle sig til at blive en fremragende 6'er og vi har stadig Lucas, så imø vil en balancespiller, der kan diktere tempoet, og som har teknik, flair og overblik være at foretrække. Her tænker jeg Nianggolan fra Roma, Kanté fra Leicester eller mere urealistisk Kroos kunne være gode bud. Jeg er ikke tilhænger af at få Alonso tilbage. Han er imø over the hill, og kan vel næsten kun skuffe. Oscar fra Chelsea er et alternativt bud på en CM, der kunne være værd at hente, og han kan ikke være vildt dyr. Jeg tror ikke vi kan være med i kampen om Gündogan - desværre, for han er min drømmesigning til midten. Den sidste plads vi skal have noget mere kvalitet ind til er kanten. Her er Reus min absolut fortrukne spiller, men han kan blive svær at lande. Götze kan bruges på begge kanter og i midten, både som OM og falsk 9'er. Han er ikke et lyn, men han er en yderst intelligent spiller, og kan kompencere med hans spilforståelse og imminente placeringsevne. Imø er vi godt dækket ind på angrebspladsen, men hvis Benteké og Balo sælges, kan vi måske gå efter noget til denne plads også. Det er imø bare ikke højeste prioritet.

ElTorro

Indlæg af ElTorro » mandag, 14. mar, 2016 00:36

Tror I, at en spiller som Leon Goretzka kunne være en mulighed for os? Jeg har været virkelig imponeret over hans udvikling de seneste år, og jeg tror bestemt, han kunne være den type, som vi har manglet siden Gerrard. Mange har talt om Gündogan den seneste tid, hvilket er forståeligt. Han er eminent, men formentlig ikke en spiller, der er særlig sandsynlig for os. Jeg tror, der er større chance for at gå efter en spiller som Goretzka på nuværende tidspunkt, selvom det ikke ville komme bag på mig, hvis han endte hos Bayern eller lignende til sommer.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 14. mar, 2016 00:37

den ser ud til at have fire ben og gå på

tbh så er götze et step op fra coutinho og lallana selv om disse også er klasse spillere.

så stort ja tak herfra
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

pow9199

Indlæg af pow9199 » mandag, 14. mar, 2016 00:53

ElTorro skrev:Tror I, at en spiller som Leon Goretzka kunne være en mulighed for os? Jeg har været virkelig imponeret over hans udvikling de seneste år, og jeg tror bestemt, han kunne være den type, som vi har manglet siden Gerrard. Mange har talt om Gündogan den seneste tid, hvilket er forståeligt. Han er eminent, men formentlig ikke en spiller, der er særlig sandsynlig for os. Jeg tror, der er større chance for at gå efter en spiller som Goretzka på nuværende tidspunkt, selvom det ikke ville komme bag på mig, hvis han endte hos Bayern eller lignende til sommer.
Mjarh, jeg tror du referer til hans udvikling i football manager. Hele sidste år var han skadet, og selvom han efterhånden er sådan semi-fast mand igen, så mener jeg slet ikke han har niveau til Bayern. Men hey, hvis han er starter i Schalke, så er han det vel også i Premier League, og Hendo har ikke imponeret mig siden hans lange skade.

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 14. mar, 2016 07:54

Når jeg læser gennem denne tråd, så er der en ting, der falder mig ind.
Er det fordi folk drømmer om den enkelte spiller eller er jeg gået glip af at Klopp vil skifte opstilling?
Mange nævner navne på midtbanespillere, offensive spillere og angribere, som de gerne vil have skal indgå i truppen.
Reus, Gündogan - bare lige for at nævne de mest omtalte.
Dernæst kommer en opstilling med deres navne på holdkortet i en opstilling ala 4-3-3, 4-2-1-2-1 eller 4-1-4-1.

Har Klopp ikke nærmest sværget til en 4-2-3-1 opstilling, som han også brugte meget i Dortmund?
Burde de foreslået spillere kunne passe i opstilling, enten ved at være på bænken som breddespillere eller ved at skubbe en spiller ud fra startopstillingen?

Ret mig, hvis jeg tager fejl. :-)
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Besvar