Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 21. mar, 2016 15:53

Icipher skrev:Kan se at der meldes om en mulig Yaya Toure transfer til Liverpool...

Hvad ville vi sige til at have begge Toure brødre?
Kan slet ikke se Klopp ønske Yaya. Han er indbegrebet af en lad spiller der ikke presser op. Og så vil hans løn være enorm. Det må være en and.

Han ryger sikkert til Kina.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 21. mar, 2016 16:45

Icipher skrev:Kan se at der meldes om en mulig Yaya Toure transfer til Liverpool...

Hvad ville vi sige til at have begge Toure brødre?
Det er helt utænkeligt. Klopp vil aldrig have sådan en type spiller. Yaya har toppet og er drastisk på vej ned.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 22. mar, 2016 22:37

Selve artiklen giver jeg ikke meget for, da den ikke fortæller noget som helst reelt. Men tjek lige billedet ud....Mon han har hørt Klopp vil hente ham, det ser da sådan ud :shock: :?

http://footy.dk/2016/03/20/liverpools-f ... ment-49329
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 23. mar, 2016 11:29

Nu ved vi, hvad Thommy kigger efter :lol:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. mar, 2016 13:52

Oooops :oops:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 23. mar, 2016 23:57

Lad mig lige få det på det rene - Götze er en 10er, korrekt? Han kan så vidt jeg ved til nød spille på kanten også, men hvad er tanken helt præcist bag et eventuelt køb af Götze når vi allerede har Firmino, Coutinho og Lallana der alle tre gør sig bedst på præcis den plads?

Hvordan ville en idealopstilling, antaget at vi kun henter Götze offensivt, se ud?

MP

Indlæg af MP » torsdag, 24. mar, 2016 08:28

ThunderZtorm skrev:Lad mig lige få det på det rene - Götze er en 10er, korrekt? Han kan så vidt jeg ved til nød spille på kanten også, men hvad er tanken helt præcist bag et eventuelt køb af Götze når vi allerede har Firmino, Coutinho og Lallana der alle tre gør sig bedst på præcis den plads?

Hvordan ville en idealopstilling, antaget at vi kun henter Götze offensivt, se ud?
Med mindre Lallana virkelig rammer dagen, så ser jeg ham ikke i nærheden af Götze's niveau. Men derudover ser jeg heller intet problem i at have 4 gode spillere til 3 positioner.
HVIS Klopp vælger ikke at styrke angrebet og blot beholde Origi, Ings og Sturridge, så vil vi vel se lidt rotation alla:

Coutinho.....Firmino......Götze
................Sturridge............

Lallana.....Coutinho.....Götze
..............Firmino.........

Hvor de offensive pladser er meget flydende og frie.

Når vi kigger på den her sæson, virker det usandsynligt at gå igennem næste sæson uden skader. Så er ikke bange for at nogen vil beklage sig over manglende spilletid.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 24. mar, 2016 08:28

ThunderZtorm skrev:Lad mig lige få det på det rene - Götze er en 10er, korrekt? Han kan så vidt jeg ved til nød spille på kanten også, men hvad er tanken helt præcist bag et eventuelt køb af Götze når vi allerede har Firmino, Coutinho og Lallana der alle tre gør sig bedst på præcis den plads?

Ikke korrekt. Han er kant/wing og primært i venstre side. Götze, Firmino og Coutinho som de tre forreste, evt med en angriber foran sig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 24. mar, 2016 09:41

Det hedder vel bare en smal 4-2-3-1? Hvor de 3 offensive midbanespillere er utroligt flydende og bevægelige.
Hvis vi som ventet, sælger Benteke og i stedet satser på en bevægelig og arbejdsom dybdeløber i angrebet giver det vel meget god mening, med 3 intelligente spillere bag denne angriber i stedet for desiderede fløje.
Det kunne jeg i hvert fald godt se fungere for os. Og så er det ikke for meget med 4 offensive midtbanespillere i Lallana, Coutinho, Firmino og Götze.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 24. mar, 2016 11:01

Emmy skrev: Ikke korrekt. Han er kant/wing og primært i venstre side. Götze, Firmino og Coutinho som de tre forreste, evt med en angriber foran sig.
Under Jürgen Klopp spillede Götze primært højre kant, indtil Shinji Kagawa blev solgt, hvor han så blev rykket ind og spille centralt som udgangspunkt.

Såfremt Götze er et transfermål, giver det vel meget god mening, taget i betragtning at Coutinho igennem hele sin Liverpool tid ofte har spiller med sit udgangspunkt i venstre side. Et køb af Götze løser selvfølgelig ikke vores åbenlyse mangel på fart, men at diskutere ham som et håbløst køb som mange herinde gør ham til, er temmelig dumt.
Imod moderne fodbold.

MP

Indlæg af MP » torsdag, 24. mar, 2016 12:24

Begynder efterhånden virkelig at tro på den her Götze transfer.

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... e-transfer

Hvis Götze allerede skulle være informeret om at han ikke kan blive andet en rotationsspiller i Bayern, så er jeg slet ikke i tvivl om at han vil væk.
Og selvom Arsenal og andre er meldt interesseret (uden seriøse rygter) så mener jeg vi klart er den kraftigste bejler grundet Klopp.

Tror Götze er mere tiltrukket af udsigten til at kunne spille under Klopp end at kunne spille ChL næste sæson.
Og mon ikke også han tror på hele projekt-Liverpool og dermed vil kunne spille fast i ChL fra 2017/2018 :headbang:
Ser ham som en klar forstærkning og noget nær toppen af dét vi kan tiltrække uden ChL!

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 25. mar, 2016 13:35

Lidt om Jonas Hector:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... et-7627434?

Kunne det være en idé med en bytter: Benteke for Leandro Paredes + noget cash til os, formoder jeg:

http://www.givemesport.com/737215-liver ... utoplay=on

Jeg kender ham ikke godt nok til at vide, hvor stort talentet er ?

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 25. mar, 2016 13:50

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 25. mar, 2016 14:17

Hvis vi søger et salg af Benteke, hvilket synes mere og mere sandsynligt, ville jeg søge mere pengestærke klubber end Roma. Kigger vi mod Roma, skal vi forlange en spiller den anden vej. Pjanic ville være drømmescenariet.

Det ideelle ville være, at vi solgte til en udenlandsk topklub, så vi ikke forstærker en potentiel konkurrent. Umiddelbart vil jeg mene, at Wolfsburg og Atletico Madrid står og mangler en target mand, hvis man betragter deres spillestil. Begge klubber har også vist at have de økonomiske muskler til at imødekomme den pris vi i givetfald vil forlange. Samtidig er det også klubber der kan tænkes at matche Bentekes ambitionsniveau.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 25. mar, 2016 16:26

Ind med.

Bernd Leno
Mario Götze
Granit Xhaka
En venstre back og en angriber, af høj klasse. Her er jeg blank på gode realistiske emner.

Så mener jeg vi er godt kørende.

Lucas Moura kunne også være et emne.

Uanset håber jeg vi kan handle på en god hylde.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar